Eerikan, 25, usko Tinderiin palasi ulkomailla – tällaisella profiililla hän hakee seuraa suomalaisten suosikkikohteessa
Näin Tinder-treffailu eroaa maiden välillä
Syy Eerikan ajatusten muuttumiseen löytyy ulkomaalaisten miesten käytöksestä.
– Tinderistä puhutaan paljon vain seksimielessä, sillä monet hakevat sieltä vain seksiseuraa. Täällä treffailu kuitenkin aloitetaan esimerkiksi drinkeillä ravintolassa. Suomessa saattoi olla niin, että miehet kutsuivat heti kotiinsa harrastamaan seksiä.
Suurin ero onkin se, että Kreikassa miehet haluavat myös keskustella, vaikka he eivät etsisikään mitään vakavaa.
– Ulkomaalaiset miehet ovat enemmän kiinnostuneita kuulumisistani ja siitä, mitä olen tehnyt elämässäni.
Eerika kertoo saavansa ulkomaalaisilta miehiltä Tinderissä myös enemmän kehuja ulkonäköönsä liittyen. Lisäksi ulkomaalaiset miehet vaikuttavat yleisesti ottaen Tinderin profiilikuvissaan suomalaismiehiä itsevarmemmilta. Moni poseeraa kuvissa ilman paitaa.
Eerika toivoo, että suomalaiset miehet ottaisivat ulkomaalaisilta miehiltä mallia treffien suunnittelussa. Hän kuitenkin muistuttaa, että kyseessä on hänen omiin mieltymyksiinsä pohjautuva mielipide.
– Suomalaiset miehet yrittävät keksiä liikaa aktiviteetteja treffeille. Ajatellaan, että kahville meneminen on liian persoonatonta ja kliseistä. Itse kuitenkin keskustelen ensitreffeillä mieluummin kuin keskityn johonkin aktiviteettiin.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006132308.html
Suomimiehet taas servattu :'D
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta on kyllä erikoinen paikka. Eilen toisessa keskustelussa naisia moitittiin siitä, etteivät viitsi panostaa tarpeeksi parisuhteen löytämiseen, jos eivät jaksa käydä kymmenen eri miehen kanssa treffeillä kuukaudessa. Nyt tässä keskustelussa sitten haukutaan helpoksi nainen, joka on käynyt treffeillä 40 kertaa vuodessa, eli vähemmän kuin kerran viikossa.
Ota tästä sitten selvää, että miten sitä pitäisi toimia että olisi hyvä. 😂😂
Tämä palsta on erikoinen paikka.
Luulette että miehet etsivät Tinderistä parisuhdetta? Voin kertoa, että ehkä joku prosentin promille.
Toisekseen , preferoitko itse pasisuhdetta hakiessassi pelimiehiä , vai niitä normaaleja tapauksia?
Haluat parisuhteeseen sarjadeittailijan kanssa?
Tämä ei tosin yllätä,kaikki naiset tavoittelevat niitä top-alfa-laatikkoleukoja,
vaikka omat rahkeet löytyy meikkipurkista ja kuvien filtteröinnistä
Eerikan kannattaa psytyö ulkomailla, jos vakavaa vielä haluaa. Ei yksikään suomimies hantä tuon artikkelin jälkeen enää huoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta on kyllä erikoinen paikka. Eilen toisessa keskustelussa naisia moitittiin siitä, etteivät viitsi panostaa tarpeeksi parisuhteen löytämiseen, jos eivät jaksa käydä kymmenen eri miehen kanssa treffeillä kuukaudessa. Nyt tässä keskustelussa sitten haukutaan helpoksi nainen, joka on käynyt treffeillä 40 kertaa vuodessa, eli vähemmän kuin kerran viikossa.
Luulette että miehet etsivät Tinderistä parisuhdetta? Voin kertoa, että ehkä joku prosentin promille.
Toisekseen , preferoitko itse pasisuhdetta hakiessassi pelimiehiä , vai niitä normaaleja tapauksia?
Tämä ei tosin yllätä,kaikki naiset tavoittelevat niitä top-alfa-laatikkoleukoja,
Jos miehet ei etsi parisuhdetta niin mikä vika tässä nyt sitten oli? Tämä nainenkaan ei ilmeisesti etsinyt parisuhdetta vaan seuraa muuten vaan, mutta kun ei. Ei passaa.
Saamelaisviikinki kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entinen deittailija kirjoitti:
Oletteko ihan tosissanne, että paras tapa saada seuraa Tinderistä on laittaa paidaton kuva ja pyytää kahville? Suvaitsen vähän epäillä...
juu toimii se tolleen kunhan vaan on ulkomaalainen. Ei miehen edes tarvitse olla komea kun suominaisten mielestä ulkomaalainen on synonyymi komealle.
Tämäpä tämä. Omat ulkomaalaiset ystävät ovat olleet ihmeissään Suomessa, kun naisia saa niin helposti. Ei tarvitse kuin mennä baariin tai avata tinder ja naiset itse hoitavat homman niin sanotusti loppuun. Osa toki on komeitakin, ei siinä, mutta sama flaksi käy vaatimattomamman ulkoisen preesensin miehilläkin.
Ymmärrän että kilttejä ja kunnollisia suomalaismiehiä tämä voi hieman kaihertaa! Itse onneksi olevan sopivan eksoottisen oloinen jopa Suomessa.
Miksi siitä pitäisi tehdä vaikeaa jos molemmat sitä haluaa? Suomessa on se hyvä puoli ettei naisenkaan tarvi vetää mitään pyhä neitsyt -roolia, kuten ehkä noiden miesten kotimaissa. Ei tule veljet ja isät heittämään happoa päälle vaikka olisi irtosuhteita ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma on mennyt jännäksi. Voi omalla naamallaan esiintyä lehdessä kertomassa irtoseksiseikkailuistaan ihan ilman mitään.
Minusta hieno juttu. Kertoo että se on viimeinkin normaalia. Miksi miehet tuostakin valittaa, itsekkin tykkäävät seksistä mutta naisen pitäisi olla tykkäämättä. Ketä se hyödyttää että sheimataan seksistä tykkääviä naisia?
Seksistä tykkääminen ei ole sama asia kuin irtoseksistä pitäminen. Onko sinulla kuvitelma siitä, että seksistä pitävä nainen kiertää automaattisesti mieheltä toiselle? Itse olen kokenut niin päin, että miehet haluavat pitää minusta kiinni, koska olen kiltti, mutta pidän seksistä. Tosin otanta on aika pieni, koska en harrasta irtosuhteita.
Irtosuhteet on yksi ilmentymä sille että pitää seksistä. Siitä ei ole kenellekkään mitään haittaa, pelkästään iloa, joten en ymmärrä marinaa.
Ja seksistä pitäminen tuolla tavalla ei ole synonyymi hyvälle seksille. Joku pitää seksistä mahdollisimman monen kanssa, koska se buustaa huonoa itsetuntoa, mutta ei välttämättä ole lainkaan villi ja vapautunut tai toisessa tilanteessa sensuelli itse puuhassa. Tai kiinnostunut toisen nautinnosta ja sen tuottamisesta. Ja mielenkiinto lakkaa, kun on saanut valloituksensa.
Jos irtoseksityyppi olisi oikeasti hyvä sängyssä, olisi perässä jono miehiä ulisemassa jatkoa suhteelle.
Ei miehiä jotka hakee pysyvää parisuhdetta. kiertopalkinto ei fiksuille miehille kelpaa.
Fiksu ja naisia kunnioittava mies ei koskaan käyttäisi yhdestäkään naisesta sanaa kiertopalkinto. Sovinistinen ja naisen vain itsensä jatkeena näkevä mies käyttää, ja näkee naisen tuolla tavalla. Sellaiselle naisen menneisyydessä tapahtunut seksielämä ei ole naisen oma henkilökohtainen asia ja kokemus, vaan itseensä jatkeen aiheuttama henkilökohtainen loukkaus ja kunniakysymys. Jostain syystä tuollaiset itsensä jatkeiden aiheuttamat kunniakysymykset ovat toki yleismaailmallinen ilmiö nykykulttuureissa miesten keskuudessa, ja johtavat jopa rikoksiin.
Jotkut naiset toki kuvittelevat, että jos mies puhuu epäkunnioittavasti muista naisista jotka eivät istu hänen käsityksiin hyvästä jatkeesta, ja kehuu vain yhtä alistuvaa ja kaunista jatketta, olisi se merkki tämän jatkeen erinomaisuudesta. Älkää naiset hyvät koskaan sortuko tuohon kuvitelmaan. Se miten mies näkee muut naiset, ei vain sinut, on aina merkki siitä miten hän tulevaisuudessa kohtelee sinua.
Kun tämänkaltaiset kommentit uppoavat naisiin ja hivelee heidän itsetuntoaan, ei ihme, kun nainen joku päivä havahtuu siihen, että se häntä arvostava ja muita haukkuva mies jättää joku päivä "yllättäen" tuoreen vaimon yksin lasten kanssa nyrkin ja hellan väliin sillä aikaa, kun itse viettää laatuaikaa naisten kanssa, jotka "eivät ole parisuhdematskua".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuo Eerikan juttu on vähän nolo. Okei, jos tykkää paidattomista miehistä niin hyvä, mutta useimmat suomalaiset naiset eivät tykkää että miehet laittavat tinderiin kuvia ilman paitaa. Ja sitten toi keskustelu: kun tullaan samasta kulttuuriperimästä eli Suomesta niin kiinnostavia keskusteluja on paljon vaikeampi rakentaa. Kaikki ajankohtaiset asiat on jo jauhettu mediassa atomeiksi. Ulkomaalaisen kanssa on vaan niin paljon helpompi keksiä jutunjuurta.
Toinen on sitten toi kehuminen. "Sä oot niin todella kaunis" ja muu on sellaista perusshittiä joka Suomessa nykyään yhdistetään epätoivoisiin, rumiin miehiin. Olen joskus tinderissä kehunut naista ja sillä ei saa mitään vastakaikua, koska 10000000000+1 miestä ennen minua on kehunut jo naisen maasta taivaisiin. Eli se ei merkkaa naiselle yhtään mitään muuta kuin että näytän hänen silmissään idiootilta. Ulkomaalaiselle naiselle kehut toimivat, koska hänestä on vain eksoottista että suomalainen mies pitää kauniina.
Veikkaisinpa vaan että kun Eerika on ollut Kreikassa 6 vuotta ja kuunnellut tinder-kehuja sen samaiset 6 vuotta alkaa hänkin kyllästyä kreikkalaisiin miehiin. Sama kaava toistuu deitistä toiseen.
Otan kantaan lähinnä tuohon keskustelun luomiseen. Avainsanana pitäisi toimia small talk, esim. näin:'' Oletko muuten koskaan maistanut tätä viiniä? Aijaa, et/olet!'' jne. Pakkoko sitä on aina aloittaa heti jostain ajankohtaisesta aiheesta saati meidän suomalaisten suosikkiaiheesta säästä. Me jutellaan kavereidenkin kanssa ihan kaikesta maan ja taivaan väliltä, jolloin tunnit menee kuin siivillä, eikä meille tule koskaan ikäviä ja näitä varsin kiusallisia hiljaisia hetkiä.
Kyllä tuollaisiakin on tullut kokeiltua. Joskus toimivat, joskus huonommin. Tärkeintä on aloittaa jutteleminen ja jos kahden viikon kuluessa ei ole treffejä sovittuna tindersuhde kuolee pois.
Oli jotenkin silmiä avaavaa, kun meikäläinen, kotimaansa naisten mielestä tyhmä ja ruma ja huono Suomi-mies vietti vuoden Hokkaidossa työreissulla. Joka siis sijaitsee Japanissa, jossa kukaan eikuulemma enää harrasta seksiä. Vientiä riitti. Siis TODELLA riitti.
Kai se on sitten tämä suomalaisen miehen karvainen eksoottisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma on mennyt jännäksi. Voi omalla naamallaan esiintyä lehdessä kertomassa irtoseksiseikkailuistaan ihan ilman mitään.
Minusta hieno juttu. Kertoo että se on viimeinkin normaalia. Miksi miehet tuostakin valittaa, itsekkin tykkäävät seksistä mutta naisen pitäisi olla tykkäämättä. Ketä se hyödyttää että sheimataan seksistä tykkääviä naisia?
Seksistä tykkääminen ei ole sama asia kuin irtoseksistä pitäminen. Onko sinulla kuvitelma siitä, että seksistä pitävä nainen kiertää automaattisesti mieheltä toiselle? Itse olen kokenut niin päin, että miehet haluavat pitää minusta kiinni, koska olen kiltti, mutta pidän seksistä. Tosin otanta on aika pieni, koska en harrasta irtosuhteita.
Irtosuhteet on yksi ilmentymä sille että pitää seksistä. Siitä ei ole kenellekkään mitään haittaa, pelkästään iloa, joten en ymmärrä marinaa.
Ja seksistä pitäminen tuolla tavalla ei ole synonyymi hyvälle seksille. Joku pitää seksistä mahdollisimman monen kanssa, koska se buustaa huonoa itsetuntoa, mutta ei välttämättä ole lainkaan villi ja vapautunut tai toisessa tilanteessa sensuelli itse puuhassa. Tai kiinnostunut toisen nautinnosta ja sen tuottamisesta. Ja mielenkiinto lakkaa, kun on saanut valloituksensa.
Jos irtoseksityyppi olisi oikeasti hyvä sängyssä, olisi perässä jono miehiä ulisemassa jatkoa suhteelle.
Ei miehiä jotka hakee pysyvää parisuhdetta. kiertopalkinto ei fiksuille miehille kelpaa.
Fiksu ja naisia kunnioittava mies ei koskaan käyttäisi yhdestäkään naisesta sanaa kiertopalkinto. Sovinistinen ja naisen vain itsensä jatkeena näkevä mies käyttää, ja näkee naisen tuolla tavalla. Sellaiselle naisen menneisyydessä tapahtunut seksielämä ei ole naisen oma henkilökohtainen asia ja kokemus, vaan itseensä jatkeen aiheuttama henkilökohtainen loukkaus ja kunniakysymys. Jostain syystä tuollaiset itsensä jatkeiden aiheuttamat kunniakysymykset ovat toki yleismaailmallinen ilmiö nykykulttuureissa miesten keskuudessa, ja johtavat jopa rikoksiin.
Jotkut naiset toki kuvittelevat, että jos mies puhuu epäkunnioittavasti muista naisista jotka eivät istu hänen käsityksiin hyvästä jatkeesta, ja kehuu vain yhtä alistuvaa ja kaunista jatketta, olisi se merkki tämän jatkeen erinomaisuudesta. Älkää naiset hyvät koskaan sortuko tuohon kuvitelmaan. Se miten mies näkee muut naiset, ei vain sinut, on aina merkki siitä miten hän tulevaisuudessa kohtelee sinua.
Kun tämänkaltaiset kommentit uppoavat naisiin ja hivelee heidän itsetuntoaan, ei ihme, kun nainen joku päivä havahtuu siihen, että se häntä arvostava ja muita haukkuva mies jättää joku päivä "yllättäen" tuoreen vaimon yksin lasten kanssa nyrkin ja hellan väliin sillä aikaa, kun itse viettää laatuaikaa naisten kanssa, jotka "eivät ole parisuhdematskua".
Fiksu ja miehiä kunnioittava nainen ei koskaan käyttäisi yhdestäkään miehestä sanaa persu. Sovinistinen ja miehen vain itsensä jatkeena näkevä nainen käyttää, ja näkee miehen tuolla tavalla. Sellaiselle miehen menneisyydessä tapahtunut seksielämä ei ole miehen oma henkilökohtainen asia ja kokemus, vaan itseensä jatkeen aiheuttama henkilökohtainen loukkaus ja kunniakysymys. Jostain syystä tuollaiset itsensä jatkeiden aiheuttamat kunniakysymykset ovat toki yleismaailmallinen ilmiö nykykulttuureissa naisten keskuudessa, ja johtavat jopa rikoksiin.
Jotkut miehet toki kuvittelevat, että jos naine puhuu epäkunnioittavasti muista miehistä jotka eivät istu hänen käsityksiin hyvästä jatkeesta, ja kehuu vain yhtä alistuvaa ja kaunista jatketta, olisi se merkki tämän jatkeen erinomaisuudesta. Älkää miehet hyvät koskaan sortuko tuohon kuvitelmaan. Se miten nainen näkee muut miehet, ei vain sinut, on aina merkki siitä miten hän tulevaisuudessa kohtelee sinua.
Kun tämänkaltaiset kommentit uppoavat miehiin ja hivelee heidän itsetuntoaan, ei ihme, kun mies joku päivä havahtuu siihen, että se häntä arvostava ja muita haukkuva nainen jättää joku päivä "yllättäen" tuoreen miehen yksin lasten kanssa nyrkin ja hellan väliin sillä aikaa, kun itse viettää laatuaikaa miesten kanssa, jotka "eivät ole parisuhdematskua".
Miksi miehen pitäisi aina suunnitella deitit?
Voin vain arvata kuinka monta juomaa Eerika on itse joutunut drinkkilasi-deiteillään maksamaan.
Enkä ole mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämääää! Minulla oli mies joka aina selitti miten tykkää luonnollisista ja vähän pyöreämmistä naisista jotka pukeutuvat väljästi. Koko ajan yritti ohjata minua tuohon suuntaan. Selän takana kuitenkin vikitteli laihoja, meikattuja tyttöjä biletopeissa. Mutta ei kuulemma ”vaimoksi huolisi” no mitä väliä kun he saavat sinusta kaiken sen hyvän ja huomion ja minä vaan mollaamista ja kotona siivoamista??
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen pitäisi aina suunnitella deitit?
Voin vain arvata kuinka monta juomaa Eerika on itse joutunut drinkkilasi-deiteillään maksamaan.
Enkä ole mies.
Niin, mitä sitten? Jos mies ei tarjoa eikä suunnittele niin aina löytyy joku joka tarjoaa ja suunnittelee. Miksi tyytyä paskaan kun voi saada parempaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sen takia palsta juuri on erikoinen, että eilen täällä nimenomaan moitittiin naiset jotka etsivät parisuhdetta ja nyt haukutaan ne, jotka eivät sitä etsi, ainakaan erityisen aktiivisesti ja vakavissaan.
Itse siis haen parisuhdetta ja nimenomaan ihan tavallisen miehen kanssa. Pelimiehet eivät kiinnosta yhtään. Tästähän mm. minua eilen palstalla moitittiin, että haluan tutustua kunnolla miehiin enkä juosta vartin pikadeiteillä montaa kertaa viikossa käytännössä tuntemattomien miesten kanssa.
Tänään Eerika on helppo treffattuaan 40 miestä vuodessa. Ja viimeksi eilen naiset jotka eivät halunneet treffata kymmentä miestä kuussa, olivat kuulemma liian nirsoja. 😂 En minä enää ota selvää, mikä on sarjadeittailua kenenkin mielestä, jos yhtaikaa 40 treffit vuodessa on liikaa ja alle kymmenet treffit kuussa liian vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen käyttänyt Tinderiä Helsingissä, Pariisissa ja Lontoossa. Kyllä voin vahvistaa, että ulkomailla kokemukset olivat paljon parempia. Mutta sitä ei täällä saa sanoa, koska suomimies peppukipeytyy niin kovin herkästi.
Aah, niin samaa mieltä! Yllätyin Euroopassa ollessani siitä että on vielä olemassa käytöstavat omaavia miehiä joista ei huo passiivinen naisviha. Itsevarmuuden lisäksi treffit kruunaa molempia osapuolia kunnioittava käytös sekä tietenkin aito kiinnostus toista kohtaan ilman mitään taka-ajatuksia :)
Jotenkin on surullista suomalaisten naisten naiivius.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ja kansalaisuudesta huolimatta käyttävät irtosuhteita harrastavista naisista tuollaisia sanoja. pätee aivan hyvin kreikkalaisiinkin miehiin. Näin se menee ja biologia sanelee säännöt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen käyttänyt Tinderiä Helsingissä, Pariisissa ja Lontoossa. Kyllä voin vahvistaa, että ulkomailla kokemukset olivat paljon parempia. Mutta sitä ei täällä saa sanoa, koska suomimies peppukipeytyy niin kovin herkästi.
Aah, niin samaa mieltä! Yllätyin Euroopassa ollessani siitä että on vielä olemassa käytöstavat omaavia miehiä joista ei huo passiivinen naisviha. Itsevarmuuden lisäksi treffit kruunaa molempia osapuolia kunnioittava käytös sekä tietenkin aito kiinnostus toista kohtaan ilman mitään taka-ajatuksia :)
Jotenkin on surullista suomalaisten naisten naiivius.
Jotenkin on niin surullista miten niin monet tyytyvät huonoihin kumppaneihin. Kaverit tahtoo valittaa omista huonoista parisuhteistaan ja ennen kaikkea siitä kun toinen ei puhu. Kuulemma tämä ei ollut kovinkaan puhelias silloin treffeilläkään, mutta ajateltiin josko se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Oli jotenkin silmiä avaavaa, kun meikäläinen, kotimaansa naisten mielestä tyhmä ja ruma ja huono Suomi-mies vietti vuoden Hokkaidossa työreissulla. Joka siis sijaitsee Japanissa, jossa kukaan eikuulemma enää harrasta seksiä. Vientiä riitti. Siis TODELLA riitti.
Kai se on sitten tämä suomalaisen miehen karvainen eksoottisuus.
No niin! Kannattaa muidenkin kokeilla. 😊 Jokainen on eksoottinen jossain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ja kansalaisuudesta huolimatta käyttävät irtosuhteita harrastavista naisista tuollaisia sanoja. pätee aivan hyvin kreikkalaisiinkin miehiin. Näin se menee ja biologia sanelee säännöt
Noo ei haukku haavaa tee. Tärkeintä ettei kuitenkaan ala elämään sen mukaan.
Onko pakko vääntää veistä kil.timiehen kipeässä haavassa :(
Aina kun verrataan suomalaisia muihin maailman ihmisiin tulee mieleen onko kysymyksessä vain oman kielitaidottomuuden luoma harha. Kaikki ulkomaalaiset kun vaikuttaa niin fiksuilta kun ei ymmärrä miten juntteja juttuja ne puhuu omalla maalaisen murteellaan.
Ja sitten on meitä, joita ei kehu kauniiksi suomalaiset eikä kreikkalaiset XDD
Silti ollut suhteessa molempien kanssa.