Eerikan, 25, usko Tinderiin palasi ulkomailla – tällaisella profiililla hän hakee seuraa suomalaisten suosikkikohteessa
Näin Tinder-treffailu eroaa maiden välillä
Syy Eerikan ajatusten muuttumiseen löytyy ulkomaalaisten miesten käytöksestä.
– Tinderistä puhutaan paljon vain seksimielessä, sillä monet hakevat sieltä vain seksiseuraa. Täällä treffailu kuitenkin aloitetaan esimerkiksi drinkeillä ravintolassa. Suomessa saattoi olla niin, että miehet kutsuivat heti kotiinsa harrastamaan seksiä.
Suurin ero onkin se, että Kreikassa miehet haluavat myös keskustella, vaikka he eivät etsisikään mitään vakavaa.
– Ulkomaalaiset miehet ovat enemmän kiinnostuneita kuulumisistani ja siitä, mitä olen tehnyt elämässäni.
Eerika kertoo saavansa ulkomaalaisilta miehiltä Tinderissä myös enemmän kehuja ulkonäköönsä liittyen. Lisäksi ulkomaalaiset miehet vaikuttavat yleisesti ottaen Tinderin profiilikuvissaan suomalaismiehiä itsevarmemmilta. Moni poseeraa kuvissa ilman paitaa.
Eerika toivoo, että suomalaiset miehet ottaisivat ulkomaalaisilta miehiltä mallia treffien suunnittelussa. Hän kuitenkin muistuttaa, että kyseessä on hänen omiin mieltymyksiinsä pohjautuva mielipide.
– Suomalaiset miehet yrittävät keksiä liikaa aktiviteetteja treffeille. Ajatellaan, että kahville meneminen on liian persoonatonta ja kliseistä. Itse kuitenkin keskustelen ensitreffeillä mieluummin kuin keskityn johonkin aktiviteettiin.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006132308.html
Suomimiehet taas servattu :'D
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma on mennyt jännäksi. Voi omalla naamallaan esiintyä lehdessä kertomassa irtoseksiseikkailuistaan ihan ilman mitään.
Minusta hieno juttu. Kertoo että se on viimeinkin normaalia. Miksi miehet tuostakin valittaa, itsekkin tykkäävät seksistä mutta naisen pitäisi olla tykkäämättä. Ketä se hyödyttää että sheimataan seksistä tykkääviä naisia?
Irtoseksi EI ole normaalia, eikä sitä koskaan tule normalisoida. Ja sellainen veruke, että "tykkää seksistä" ei ole pätevä lukuisiin irtosuhteisiin. Ei miehellä eikä naisella. Niistä on aina haittaa pitkässä juoksussa. Kukaan ei ole erityisen ylpeä itsestään satunnaisen baaripanon jälkeen. Ihmiselle on hyväksi olla kykenevä pidättyväisyyteen. Ethän sinäkään voi jos vaikka pidät donitseista, ahmia niitä kilokaupalla joka päivä. Siitä on haittaa sinulle. Sama pätee seksiin. Ympäripaneskeleminen ei nyt vaan ole kenellekään hyväksi.
Itselläni silmiin pisti tuo että ulkomailla miehet poseeraavat kuvissa ilman paitaa. Itseäni ei viehätä sitten yhtään tuo tyyli.
Vierailija kirjoitti:
Maailma on mennyt jännäksi. Voi omalla naamallaan esiintyä lehdessä kertomassa irtoseksiseikkailuistaan ihan ilman mitään.
Treffeillä käyminen = irtoseksi ???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta hieno juttu. Kertoo että se on viimeinkin normaalia. Miksi miehet tuostakin valittaa, itsekkin tykkäävät seksistä mutta naisen pitäisi olla tykkäämättä. Ketä se hyödyttää että sheimataan seksistä tykkääviä naisia?
Seksistä tykkääminen ei ole sama asia kuin irtoseksistä pitäminen. Onko sinulla kuvitelma siitä, että seksistä pitävä nainen kiertää automaattisesti mieheltä toiselle? Itse olen kokenut niin päin, että miehet haluavat pitää minusta kiinni, koska olen kiltti, mutta pidän seksistä. Tosin otanta on aika pieni, koska en harrasta irtosuhteita.
Hyvin sanottu. Miehet pitää seksistä tykkäävistä naisista, mutta ei niistä jotka tykkää seksistä lähes kaikkien kanssa.
Eivät ole parisuhde matskua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksistä tykkääminen ei ole sama asia kuin irtoseksistä pitäminen. Onko sinulla kuvitelma siitä, että seksistä pitävä nainen kiertää automaattisesti mieheltä toiselle? Itse olen kokenut niin päin, että miehet haluavat pitää minusta kiinni, koska olen kiltti, mutta pidän seksistä. Tosin otanta on aika pieni, koska en harrasta irtosuhteita.
Irtosuhteet on yksi ilmentymä sille että pitää seksistä. Siitä ei ole kenellekkään mitään haittaa, pelkästään iloa, joten en ymmärrä marinaa.
Ja seksistä pitäminen tuolla tavalla ei ole synonyymi hyvälle seksille. Joku pitää seksistä mahdollisimman monen kanssa, koska se buustaa huonoa itsetuntoa, mutta ei välttämättä ole lainkaan villi ja vapautunut tai toisessa tilanteessa sensuelli itse puuhassa. Tai kiinnostunut toisen nautinnosta ja sen tuottamisesta. Ja mielenkiinto lakkaa, kun on saanut valloituksensa.
Jos irtoseksityyppi olisi oikeasti hyvä sängyssä, olisi perässä jono miehiä ulisemassa jatkoa suhteelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Moni poseraa kuvissa ilman paitaa" jos mitään olen oppinut tinderin käytöstä, niin se paita pidetään päällä vaikka olis millanen UPO.n pesukone sen alla.
Pitää aina muistaa, että ulkomaalaisille on eri säännöt.
Tai sitten eri naiset tykkää erilaisista kuvista? Tässä nyt oli vain yhden henkilön mielipide.
Eikö kukaan kiinnitä huomiota tuohon profiilitekstiin?
"Be my wine or take me to the nakkikioski kahveille"
Sittenkö ne miehet laittaa viestiä että what is nakkikioski kahveille? Ja Eerikako vastaa että sausage kiosk coffee :DDD Ja mitä tarkoittaa be my wine?
Kiinnitän nyt huomiota vain tuohon keskusteluun. Muu oli vähän sellaista sälää. Niin pitänee paikkansa, että olisi paljon spontaania keskusteltavaa vaikkapa iranilaisen naisen kanssa. Tai chileläisen. Puhumattakaan skandinaavisia arvoja arvostavan amerikkalaisnaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irtosuhteet on yksi ilmentymä sille että pitää seksistä. Siitä ei ole kenellekkään mitään haittaa, pelkästään iloa, joten en ymmärrä marinaa.
Ja seksistä pitäminen tuolla tavalla ei ole synonyymi hyvälle seksille. Joku pitää seksistä mahdollisimman monen kanssa, koska se buustaa huonoa itsetuntoa, mutta ei välttämättä ole lainkaan villi ja vapautunut tai toisessa tilanteessa sensuelli itse puuhassa. Tai kiinnostunut toisen nautinnosta ja sen tuottamisesta. Ja mielenkiinto lakkaa, kun on saanut valloituksensa.
Jos irtoseksityyppi olisi oikeasti hyvä sängyssä, olisi perässä jono miehiä ulisemassa jatkoa suhteelle.
Mutta miehetkin tykkää irtoseksistä. Joten miksi marina?
Seksi kuuluu parisuhteeseen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irtoseksi EI ole normaalia, eikä sitä koskaan tule normalisoida. Ja sellainen veruke, että "tykkää seksistä" ei ole pätevä lukuisiin irtosuhteisiin. Ei miehellä eikä naisella. Niistä on aina haittaa pitkässä juoksussa. Kukaan ei ole erityisen ylpeä itsestään satunnaisen baaripanon jälkeen. Ihmiselle on hyväksi olla kykenevä pidättyväisyyteen. Ethän sinäkään voi jos vaikka pidät donitseista, ahmia niitä kilokaupalla joka päivä. Siitä on haittaa sinulle. Sama pätee seksiin. Ympäripaneskeleminen ei nyt vaan ole kenellekään hyväksi.
Se ei ole normaalia sinulle ja sinulle tulee siitä ehkä paha mieli, mutta äläpä nyt yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät uliseeko ne jatkoa vai ei? Luuletko että se menee niin että jos miehet ulisee jatkoa, nainen muitta mutkitta suostuu siihen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät uliseeko ne jatkoa vai ei? Luuletko että se menee niin että jos miehet ulisee jatkoa, nainen muitta mutkitta suostuu siihen?
Jotenkin vaan kuvittelin, että se olisi ehkä tullut jutussa ilmi. Mutta eipä välttämättä tosiaan tule. Itse kokisin kiusalliseksi sen, jos niitä ulisijoita alkaa olla kymmeniä.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi kirjoitti:
Minusta nuo ulkomaalaisten latelemat ylettömät kehut ovat limaisia. Ne eivät ole totta ja osoittavat sen, että pöksyihin pitäisi päästä. Eerika on helppo. Kuvittelee, että on jotenkin tasokkaampaa ensin käydä drinkillä juttelemassa ja sitten harrastaa seksiä kuin että menisi suoraan toisen luo panolle. Sama näillä ulkomaalaisilla silti on mielessä, ei ne sinusta ihmisenä kiinnostu vaikka niin esittävät.
25 vuotias nainen kehuu miten on käynyt 40 ulkomaalaisen miehen kanssa deiteillä ja suhtautuu avoimesti yhden illan juttuihin. Sanoisinko, että ei se enää kyllä Suomesta ketään saiskaan ton jutun jälkeen. :D
Tai sais, mutta ei arvostusta ja kunnioitusta. Kannattaa siis pysyy Espanjassa, missä miehet ovat paidattomia ja uskollisia. Eiku...
Kukaan täysijärkinen ja itsenäiseen olemiseen kykenevä nainen ei halua "arvostusta" ja "kunnioitusta" yhdeltäkään slutsheimaajalta, jonka "arvostus" ja "kunnioitus" ei perustu persoonasta pitämiseen vaan siihen, kuinka monen henkilön kanssa nainen on käynyt treffeillä ja harrastanut seksiä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alistuva ja oikeassa kohtaa vingahtava seksilelu sinä olet. Objekti, kuten itsekin selvästi näet naiset siitä päätellen, kuinka kirjoitat naisen kiertävän "mieheltä miehelle", et "miehestä mieheen" subjektina, itsenäisenä toimijana. Säälittävää. Eivät miehet sinusta pidä, vaan siitä kuinka alistuen hivelet heidän egojaan ja olet kyseenalaistamatta heidän mieleisensä naisihanteen.
Tämä palsta on kyllä erikoinen paikka. Eilen toisessa keskustelussa naisia moitittiin siitä, etteivät viitsi panostaa tarpeeksi parisuhteen löytämiseen, jos eivät jaksa käydä kymmenen eri miehen kanssa treffeillä kuukaudessa. Nyt tässä keskustelussa sitten haukutaan helpoksi nainen, joka on käynyt treffeillä 40 kertaa vuodessa, eli vähemmän kuin kerran viikossa.
Ota tästä sitten selvää, että miten sitä pitäisi toimia että olisi hyvä. 😂😂
Tyttöhän vain iloitsee ulkomaalaisten paremmista sosiaalisista taidoista ja small talkin osaamisesta, suomalaisethan ovat tunnetusti vähän juroa kansaa. En ymmärrä miksi triggeröityä viattomasta mielipiteestä. Kulttuurit ovat erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta on kyllä erikoinen paikka. Eilen toisessa keskustelussa naisia moitittiin siitä, etteivät viitsi panostaa tarpeeksi parisuhteen löytämiseen, jos eivät jaksa käydä kymmenen eri miehen kanssa treffeillä kuukaudessa. Nyt tässä keskustelussa sitten haukutaan helpoksi nainen, joka on käynyt treffeillä 40 kertaa vuodessa, eli vähemmän kuin kerran viikossa.
Ota tästä sitten selvää, että miten sitä pitäisi toimia että olisi hyvä. 😂😂
Aamen!
Itse olen viimeisimmän parisuhteen jälkeen ihastunut neljään mieheen. Yksikään heistä ei suomalainen. Yhdenkään kanssa en kuitenkaan ole sänkyyn mennyt tai edes suudellut, mutta viimeisimmän kanssa ollaan mietitty yhteistä lomamatkaa.
N28
Aika noloa, ja vielä omalla naamalla.
Pitää aina muistaa, että ulkomaalaisille on eri säännöt.