Eerikan, 25, usko Tinderiin palasi ulkomailla – tällaisella profiililla hän hakee seuraa suomalaisten suosikkikohteessa
Näin Tinder-treffailu eroaa maiden välillä
Syy Eerikan ajatusten muuttumiseen löytyy ulkomaalaisten miesten käytöksestä.
– Tinderistä puhutaan paljon vain seksimielessä, sillä monet hakevat sieltä vain seksiseuraa. Täällä treffailu kuitenkin aloitetaan esimerkiksi drinkeillä ravintolassa. Suomessa saattoi olla niin, että miehet kutsuivat heti kotiinsa harrastamaan seksiä.
Suurin ero onkin se, että Kreikassa miehet haluavat myös keskustella, vaikka he eivät etsisikään mitään vakavaa.
– Ulkomaalaiset miehet ovat enemmän kiinnostuneita kuulumisistani ja siitä, mitä olen tehnyt elämässäni.
Eerika kertoo saavansa ulkomaalaisilta miehiltä Tinderissä myös enemmän kehuja ulkonäköönsä liittyen. Lisäksi ulkomaalaiset miehet vaikuttavat yleisesti ottaen Tinderin profiilikuvissaan suomalaismiehiä itsevarmemmilta. Moni poseeraa kuvissa ilman paitaa.
Eerika toivoo, että suomalaiset miehet ottaisivat ulkomaalaisilta miehiltä mallia treffien suunnittelussa. Hän kuitenkin muistuttaa, että kyseessä on hänen omiin mieltymyksiinsä pohjautuva mielipide.
– Suomalaiset miehet yrittävät keksiä liikaa aktiviteetteja treffeille. Ajatellaan, että kahville meneminen on liian persoonatonta ja kliseistä. Itse kuitenkin keskustelen ensitreffeillä mieluummin kuin keskityn johonkin aktiviteettiin.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006132308.html
Suomimiehet taas servattu :'D
Kommentit (169)
Taitaa olla paremmat miehet vain kreikassa.. lapsellista servata suomipoikia. Nauttisi ja olisi hiljaa
Ai jaa. Minähän olen vain kotimaan kamaralla tinderöinyt, mutta kyllä minulle ne suorimmat ehdotukset ovat tulleet ulkomaalaisilta. Ja todellakin ihan suomalaiset miehet ovat pyytäneet ihan kahville. Juu, saattaahan siihen aina liittyä taka-ajatus, mutta kyllähän drinkille pyytämiseenkin liittyy.
suurin osa kreikkalaisista puhuu vain kreikkaa eli juttelu kuulostaa valeelta.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla suomimiehet on servattu?
Tusina-perunanenä-läski , joka ei näyttäisi miltään ilman meikkiä tai kuvien filtteröintiä.
Ihmettelen miksi tämäkin artikkeli on edes kirjoitettu
Jollakin hyvin tehokkaalla ja osuvalla tavalla nähtävästi, kun sinäkään en selviytynyt kommentoimisesta ilman, että koit tarpeelliseksi kostaa haukkumalla naisen ulkonäköä. Tuo on totta kai se tyypillisin puolustautumisyritys, mutta silti niin alhainen ja nolo.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen käyttänyt Tinderiä Helsingissä, Pariisissa ja Lontoossa. Kyllä voin vahvistaa, että ulkomailla kokemukset olivat paljon parempia. Mutta sitä ei täällä saa sanoa, koska suomimies peppukipeytyy niin kovin herkästi.
Aah, niin samaa mieltä! Yllätyin Euroopassa ollessani siitä että on vielä olemassa käytöstavat omaavia miehiä joista ei huo passiivinen naisviha. Itsevarmuuden lisäksi treffit kruunaa molempia osapuolia kunnioittava käytös sekä tietenkin aito kiinnostus toista kohtaan ilman mitään taka-ajatuksia :)
Minusta nuo ulkomaalaisten latelemat ylettömät kehut ovat limaisia. Ne eivät ole totta ja osoittavat sen, että pöksyihin pitäisi päästä. Eerika on helppo. Kuvittelee, että on jotenkin tasokkaampaa ensin käydä drinkillä juttelemassa ja sitten harrastaa seksiä kuin että menisi suoraan toisen luo panolle. Sama näillä ulkomaalaisilla silti on mielessä, ei ne sinusta ihmisenä kiinnostu vaikka niin esittävät.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen käyttänyt Tinderiä Helsingissä, Pariisissa ja Lontoossa. Kyllä voin vahvistaa, että ulkomailla kokemukset olivat paljon parempia. Mutta sitä ei täällä saa sanoa, koska suomimies peppukipeytyy niin kovin herkästi.
kyllä se naistarjontakin on monta pykälää parempaa monissa muissa maissa. ketjut missä puhutaan ulkkarinaisten paremmuudesta saavat kyllä pääsy kielletyn täällä nopeasti joten eipä olisi varaa ulista suomimiesten peppukivuista.
Tää artikkeli menee täysin samaan kastiin niitten suomalaisten miesten antamien haastisten kanssa, joissa kehutaan venäläistä/thaivaimoa jne. Suomalainen mies on IHANA, siis kaikilla maailman mittapuilla.
Itellä on venäläiset sukujuuret ja olen asunut ulkomailla elämässäni, ja muualla ollaan paljon konservatiisempia ja naiselta vaaditaan tiettyjä asioita. Missään muualla kun Suomessa ei ole ilmiötä, missä nainen on ulkoisesti miestä epäviehättävämpi.
Suomalaista naista rakastetaan vaikka se on pyylevä crocksjalkainen muumimamma, ja vaikka se mies haaveilisikin jostain ulkoisesti paremmasta, se arvostaa suomalaisen naisen vakautta ja luotettavuutta.
Mua ahdistaa tällaiset Erikat sun muut, jotka dumaa meidän miehiä. Jos oikeasti pitää käydä sadoilla treffeillä ja aina on miehessä vikaa, niin ei ole, vikaa on sitten siinä naisessa.
Mä olen käynyt viisillä treffeillä Tinderistä vuosina 2017- nykyhetki, ja kahdesta on syntynyt suhde, loppujen kanssa jäätiin tutuiksi ja yhden kanssa ihan hyviksi kavereiksi. Suomalaiset naiset ei tajua arvostaa suomalaista miestä, se on todella sääli....menkää Kreikkaan ja Venäjälle niin katotaan, miten pitkään naurattaa se niitten äijien pelaaminen ja vaatimustaso. Se kuningatarkohtelu is not gonna happen puutarhakalosseissa ja 30 kilon ylipainolla, anteeksi vaan.
Voi voi kirjoitti:
Minusta nuo ulkomaalaisten latelemat ylettömät kehut ovat limaisia. Ne eivät ole totta ja osoittavat sen, että pöksyihin pitäisi päästä. Eerika on helppo. Kuvittelee, että on jotenkin tasokkaampaa ensin käydä drinkillä juttelemassa ja sitten harrastaa seksiä kuin että menisi suoraan toisen luo panolle. Sama näillä ulkomaalaisilla silti on mielessä, ei ne sinusta ihmisenä kiinnostu vaikka niin esittävät.
niinpä, tuo nyt on laatuesimerkki siitä miten suomalaisilla naisilla on tuplastandarit ulkkareille. suomimies kuvassa ilman paitaa näyttämässä lihaksiaan = sivistymätön urpo juntti. kreikkalainen mies tekee saman = oih kuinka ihqun itsevarma.
Voi voi kirjoitti:
25 vuotias nainen kehuu miten on käynyt 40 ulkomaalaisen miehen kanssa deiteillä ja suhtautuu avoimesti yhden illan juttuihin. Sanoisinko, että ei se enää kyllä Suomesta ketään saiskaan ton jutun jälkeen. :D
Tai sais, mutta ei arvostusta ja kunnioitusta. Kannattaa siis pysyy Espanjassa, missä miehet ovat paidattomia ja uskollisia. Eiku...
Ei millään pahalla, olen vain rehellinen. Hän ei ole kuvissaan kovin kummoinen, mutta kyllä ulkomailla lykästää, koska niin se vain on ja on aina ollut.
Ei pitäisi sekoittaa persuja ja suomalaisia. Persuhiirulaiset ovat suomalaisen miehen vastakohta.
Oletteko ihan tosissanne, että paras tapa saada seuraa Tinderistä on laittaa paidaton kuva ja pyytää kahville? Suvaitsen vähän epäillä...
Entinen deittailija kirjoitti:
Oletteko ihan tosissanne, että paras tapa saada seuraa Tinderistä on laittaa paidaton kuva ja pyytää kahville? Suvaitsen vähän epäillä...
juu toimii se tolleen kunhan vaan on ulkomaalainen. Ei miehen edes tarvitse olla komea kun suominaisten mielestä ulkomaalainen on synonyymi komealle.
Entinen deittailija kirjoitti:
Unohtui vielä se kauniiksi kehuminen.
Vierailija kirjoitti:
Tää artikkeli menee täysin samaan kastiin niitten suomalaisten miesten antamien haastisten kanssa, joissa kehutaan venäläistä/thaivaimoa jne. Suomalainen mies on IHANA, siis kaikilla maailman mittapuilla.
Itellä on venäläiset sukujuuret ja olen asunut ulkomailla elämässäni, ja muualla ollaan paljon konservatiisempia ja naiselta vaaditaan tiettyjä asioita. Missään muualla kun Suomessa ei ole ilmiötä, missä nainen on ulkoisesti miestä epäviehättävämpi.
Suomalaista naista rakastetaan vaikka se on pyylevä crocksjalkainen muumimamma, ja vaikka se mies haaveilisikin jostain ulkoisesti paremmasta, se arvostaa suomalaisen naisen vakautta ja luotettavuutta.
Mua ahdistaa tällaiset Erikat sun muut, jotka dumaa meidän miehiä. Jos oikeasti pitää käydä sadoilla treffeillä ja aina on miehessä vikaa, niin ei ole, vikaa on sitten siinä naisessa.
Mä olen käynyt viisillä treffeillä Tinderistä vuosina 2017- nykyhetki, ja kahdesta on syntynyt suhde, loppujen kanssa jäätiin tutuiksi ja yhden kanssa ihan hyviksi kavereiksi. Suomalaiset naiset ei tajua arvostaa suomalaista miestä, se on todella sääli....menkää Kreikkaan ja Venäjälle niin katotaan, miten pitkään naurattaa se niitten äijien pelaaminen ja vaatimustaso. Se kuningatarkohtelu is not gonna happen puutarhakalosseissa ja 30 kilon ylipainolla, anteeksi vaan.
Viime aikaisten uutisten perusteella ihan suomalainekin osaa olla häijy omaa naistansa kohtaa, ei sillä etteikö naisetkin osaisi (perhesurmat sun muut)
Muistaako vielä kukaan sitä viime vuonna oli uutisissa ollutta johtajaa joka oli vetänyt kylmäksi oman naisensa joka odotti heidän yhteistä lastaan ja oli tapon jälkeen kuljetellut tätä pitkin poikin pitäjiä ennen kuin jäi kiinni? Täällä naisen pitää olla aivan yhtä tarkkana mitä Venäjälläkin.
Mind you, ite olen tapaillut ukranalaista miestä ja saanut erinomaista kohtelua toisin kuin tätä edeltävältä kotimaiselta mieheltä joka oli umpikiero.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinussa on vikana, kun et löydä mistään itsellesi pysyvää kumppania? Mielestäni on noloa kertoa, että on tyrkyllä ja epätoivoinen. Hevosiakin naurattaa tuollainen epäkelpo tyyppi!
Tuossahan oli että treffejä on ollut enemmän suomalaistenkin kanssa sen jälkeen kun muutti pois Suomesta.
Ei koskaan hyvin asiat