Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eerikan, 25, usko Tinderiin palasi ulkomailla – tällaisella profiililla hän hakee seuraa suomalaisten suosikkikohteessa

Vierailija
06.06.2019 |

Näin Tinder-treffailu eroaa maiden välillä
Syy Eerikan ajatusten muuttumiseen löytyy ulkomaalaisten miesten käytöksestä.

– Tinderistä puhutaan paljon vain seksimielessä, sillä monet hakevat sieltä vain seksiseuraa. Täällä treffailu kuitenkin aloitetaan esimerkiksi drinkeillä ravintolassa. Suomessa saattoi olla niin, että miehet kutsuivat heti kotiinsa harrastamaan seksiä.

Suurin ero onkin se, että Kreikassa miehet haluavat myös keskustella, vaikka he eivät etsisikään mitään vakavaa.

– Ulkomaalaiset miehet ovat enemmän kiinnostuneita kuulumisistani ja siitä, mitä olen tehnyt elämässäni.

Eerika kertoo saavansa ulkomaalaisilta miehiltä Tinderissä myös enemmän kehuja ulkonäköönsä liittyen. Lisäksi ulkomaalaiset miehet vaikuttavat yleisesti ottaen Tinderin profiilikuvissaan suomalaismiehiä itsevarmemmilta. Moni poseeraa kuvissa ilman paitaa.

Eerika toivoo, että suomalaiset miehet ottaisivat ulkomaalaisilta miehiltä mallia treffien suunnittelussa. Hän kuitenkin muistuttaa, että kyseessä on hänen omiin mieltymyksiinsä pohjautuva mielipide.

– Suomalaiset miehet yrittävät keksiä liikaa aktiviteetteja treffeille. Ajatellaan, että kahville meneminen on liian persoonatonta ja kliseistä. Itse kuitenkin keskustelen ensitreffeillä mieluummin kuin keskityn johonkin aktiviteettiin.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006132308.html

Suomimiehet taas servattu :'D

Kommentit (169)

Vierailija
21/169 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se löytänyt suomen tinderistä samantyylisiä paidattomia irakilaisia "nuoria" miehiä kun piti mennä kreikkaan asti? Ei sen pitäisi olla vaikeaa kun tuntuu että kantasuomalaiset miehet ovat tinderissä vähemmistönä.

Vierailija
22/169 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä ulkomaalaisiakaan kiinnosta sinun päiväsi, annat vaan varmemmin pesää kun ovat olevinaan kiinnostuneita. Ja kerta on käynyt 40 treffeillä niin ei se tarjonta taida ollakkaan niin hyvää kuin antaa luulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/169 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suurin osa kreikkalaisista puhuu vain kreikkaa eli juttelu kuulostaa valeelta.

Kreikka on yksi suurimpia turismimaita ja todellakin puhuvat englantia.

Vierailija
24/169 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä ulkomaalaisiakaan kiinnosta sinun päiväsi, annat vaan varmemmin pesää kun ovat olevinaan kiinnostuneita. Ja kerta on käynyt 40 treffeillä niin ei se tarjonta taida ollakkaan niin hyvää kuin antaa luulla.

Sanottiinko siinä että hän etsii vakituista seurustelukumppania? Jos hän vain tykkää käydä treffeillä? En lukenut niin tarkkaan.

Vierailija
25/169 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan oli että treffejä on ollut enemmän suomalaistenkin kanssa sen jälkeen kun muutti pois Suomesta.

Miksi alapeukkua? Siinä sanottiin että on käynyt 20 treffeillä myös suomalaisten kanssa ulkomailla. Lomalla ihmiset on rennompia ja on aikaa tavata.

Vierailija
26/169 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi kirjoitti:

Minusta nuo ulkomaalaisten latelemat ylettömät kehut ovat limaisia. Ne eivät ole totta ja osoittavat sen, että pöksyihin pitäisi päästä. Eerika on helppo. Kuvittelee, että on jotenkin tasokkaampaa ensin käydä drinkillä juttelemassa ja sitten harrastaa seksiä kuin että menisi suoraan toisen luo panolle. Sama näillä ulkomaalaisilla silti on mielessä, ei ne sinusta ihmisenä kiinnostu vaikka niin esittävät.

Tämä on valitettavasti totta. Ulkomailla osataan vaan soidinmenot paremmin;)

Ei kannata olla liian sinisilmäinen....Tosin Erika on aika nuori vielä ;)

T. Ulkomailla asunut N44

Vierailija
27/169 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen käyttänyt Tinderiä Helsingissä, Pariisissa ja Lontoossa. Kyllä voin vahvistaa, että ulkomailla kokemukset olivat paljon parempia. Mutta sitä ei täällä saa sanoa, koska suomimies peppukipeytyy niin kovin herkästi.

Mikä sinussa on vikana, kun et löydä mistään itsellesi pysyvää kumppania? Mielestäni on noloa kertoa, että on tyrkyllä ja epätoivoinen. Hevosiakin naurattaa tuollainen epäkelpo tyyppi!

Olen ollut onnellisesti parisuhteessa vuosia. 

Voit rauhassa itseksesi miettiä, miksi menit niin kierroksille tästä keskusteluaiheesta että luit viestistäni asioita, joita siinä ei sanottu.

Vierailija
28/169 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on mennyt jännäksi. Voi omalla naamallaan esiintyä lehdessä kertomassa irtoseksiseikkailuistaan ihan ilman mitään.

Vierailija
29/169 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna Eerika ei enää kelpaiskaan muuhun kuin panoksi näiden lehtijuttujen jälkeen. Kierrätys tavaraa joka kiertää ikuisesti.

Vierailija
30/169 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on huonosti asiat jos Tinder on elämän suurin sisältö.

N25

Vierailija
31/169 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma on mennyt jännäksi. Voi omalla naamallaan esiintyä lehdessä kertomassa irtoseksiseikkailuistaan ihan ilman mitään.

Minusta hieno juttu. Kertoo että se on viimeinkin normaalia. Miksi miehet tuostakin valittaa, itsekkin tykkäävät seksistä mutta naisen pitäisi olla tykkäämättä. Ketä se hyödyttää että sheimataan seksistä tykkääviä naisia?

Vierailija
32/169 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti sanottuna Eerika ei enää kelpaiskaan muuhun kuin panoksi näiden lehtijuttujen jälkeen. Kierrätys tavaraa joka kiertää ikuisesti.

Kyllä se kelpaa. Ei kaikki ole noin pikkumaisia. Liekkö kuitenkaan palaa Suomeen.

Vierailija
33/169 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Moni poseraa kuvissa ilman paitaa" jos mitään olen oppinut tinderin käytöstä, niin se paita pidetään päällä vaikka olis millanen UPO.n pesukone sen alla.

Vierailija
34/169 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen käyttänyt Tinderiä Helsingissä, Pariisissa ja Lontoossa. Kyllä voin vahvistaa, että ulkomailla kokemukset olivat paljon parempia. Mutta sitä ei täällä saa sanoa, koska suomimies peppukipeytyy niin kovin herkästi.

Aah, niin samaa mieltä! Yllätyin Euroopassa ollessani siitä että on vielä olemassa käytöstavat omaavia miehiä joista ei huo passiivinen naisviha. Itsevarmuuden lisäksi treffit kruunaa molempia osapuolia kunnioittava käytös sekä tietenkin aito kiinnostus toista kohtaan ilman mitään taka-ajatuksia :)

:D

Vierailija
35/169 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai pelimies ei olekaan enää pelimies jos se laittaa päälle puvun ja vähän osaa juoda drinksua ja heittää läämää?

Aika naiivia.

Vierailija
36/169 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo saa kyllä ruksia multa. Esittelyteksti taas ihan surkea ja naamallisesti pinnallisen oloinen.

Vierailija
37/169 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu pyylevä nainen kelpaa myös ulkomailla ja on otettu, jos miehet eka haluaa keskustella ja drinkeille. Jepjep.

Vierailija
38/169 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta hieno juttu. Kertoo että se on viimeinkin normaalia. Miksi miehet tuostakin valittaa, itsekkin tykkäävät seksistä mutta naisen pitäisi olla tykkäämättä. Ketä se hyödyttää että sheimataan seksistä tykkääviä naisia?

Seksistä tykkääminen ei ole sama asia kuin irtoseksistä pitäminen. Onko sinulla kuvitelma siitä, että seksistä pitävä nainen kiertää automaattisesti mieheltä toiselle? Itse olen kokenut niin päin, että miehet haluavat pitää minusta kiinni, koska olen kiltti, mutta pidän seksistä. Tosin otanta on aika pieni, koska en harrasta irtosuhteita.

Vierailija
39/169 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on maailman paras maa. Siksi olemme kostoksi saaneet suomalaiset naiset.

Vierailija
40/169 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksistä tykkääminen ei ole sama asia kuin irtoseksistä pitäminen. Onko sinulla kuvitelma siitä, että seksistä pitävä nainen kiertää automaattisesti mieheltä toiselle? Itse olen kokenut niin päin, että miehet haluavat pitää minusta kiinni, koska olen kiltti, mutta pidän seksistä. Tosin otanta on aika pieni, koska en harrasta irtosuhteita.

Irtosuhteet on yksi ilmentymä sille että pitää seksistä. Siitä ei ole kenellekkään mitään haittaa, pelkästään iloa, joten en ymmärrä marinaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi