Istutteko koskaan miehenne sylissä?
Toisen ketjun innoittamana pakko kysyä erikseen: istutteko koskaan miehenne sylissä, esim. tv:tä katsoessa tai muuten vaan? Kaikki tuntuivat ihmettelevän tuota. Kyllä minä ainakin, silloin tällöin.
Kommentit (54)
En, ellen mene vitsillä lirkuttelemaan jotain. Istun vieressä, kainalossa.
Hän joskus vetää hetkeksi syliin istumaan ja pusuttelemaan. Itse en mene istumaan, vaan aloite on aina nimenomaan hänen.
En ikinä istu sylissä. Toki vieressä ja vaikka kuinka kietoutuneena mutta en sylissä.
Kyllä me sylitellään vuorotellen toisiamme. Toinen otetaan kippuraan syliin kuin pieni vauva :D olemme molemmat suht samankokoisia ja meillä ei vielä ole omia lapsia.
Istuin kerran mutta mieheltä katkesi selkäranka ja jalat painoni alla.
Ei, en tykkää istua sylissä. Viimeksi kai lapsena oon istunut äidin sylissä. Jalat puutuivat siinä, jos istui esim. 20 minuuttia tai pidempään. Epämukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Plugattuna suhinareikään pysyy paremmin sylissä. Pinkku vinkki sylissä istujille.
Meinaatko että pesäpallomaila suhinareiässä pitäisi paremmin sylissä?
Riippuu kuinka painava nainen kevyempi voi istua pidempää kuin painavampi
Vierailija kirjoitti:
Vaimo haluaisi ilmeisesti välillä istua, mutta hänellä on paino noussut sen verran roimasti, ettei meinaa jalat enää kestää sellaista.
Minä olen niin läheisyydenkipeä että annan naisten istua sylissä vaikka jalka puutuisikin.
Vaimo haluaisi ilmeisesti välillä istua, mutta hänellä on paino noussut sen verran roimasti, ettei meinaa jalat enää kestää sellaista.