Istutteko koskaan miehenne sylissä?
Toisen ketjun innoittamana pakko kysyä erikseen: istutteko koskaan miehenne sylissä, esim. tv:tä katsoessa tai muuten vaan? Kaikki tuntuivat ihmettelevän tuota. Kyllä minä ainakin, silloin tällöin.
Kommentit (54)
En. Olen pari senttiä miestä pidempi. Ei olisi mukavaa kummallekaan ja miehen olisi vaikea nähdä telkkaria. Sitä paitsi kissa hyppää yleensä miehen syliin samalla sekunnilla, kun mies istuu sohvalle. Ovat sohvabestiksiä.
En. Painan merkittävästi enemmän kuin mieheni. Mies istuu välillä minun sylissä ihan hupimielessä. Telkkarin katsominen ei onnistuisi hänen pitkän selkänsä takaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Istun usein ja aina on muna persiissä ja sitten vaihdamme toisin päin. Jaska myös imee askaistamunaa usein.
Ap kysyi sylissä istumisesta, ei panemisesta mutta ethän sinä tollo osaa näemmä edes lukea.
Istun <3 Välillä ajattelen, tunnunko raskaalta, kun paino on päässyt nousemaan yli 95 kilon. Mutta mies ei olekaan mikään heiveröinen itsekään.
Ei kai muilla kuin pupujusseilla ruukaa naispuoliset olla suurempia ja painavampia,
Aina välillä. Yleensä silloin, kun mies näyttää jotain tietokoneelta mutta välillä muutenkin. On kiva istua hetki siinä sylissä toisen pitäessä kiinni. Vähän niinkuin silloin teininä, kun alettiin seurustelemaan.
Kyllä, menen välillä miehen syliin ja pussaillaan. Olen kevyempi (<60 kg). Ikä 55+.
Nuorena kyllä istuttiin välillä sylikkäin, mutta en tosiaan muista, milloin viimeksi. Ei viime vuosina kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo haluaisi ilmeisesti välillä istua, mutta hänellä on paino noussut sen verran roimasti, ettei meinaa jalat enää kestää sellaista.
Kyllä sylissä voi istua muistathan sanoa että pitää vaihtaa jalkaa välillä.
Tällaisen loppuminen kotona ajoi mut istumaan vieraan miehen syliin kun hänelle se kelpasi.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo haluaisi ilmeisesti välillä istua, mutta hänellä on paino noussut sen verran roimasti, ettei meinaa jalat enää kestää sellaista.
Ei painon pitäisi olla ongelma muistathan sanoa että pitää vaihtaa jalkaa tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Istun <3 Välillä ajattelen, tunnunko raskaalta, kun paino on päässyt nousemaan yli 95 kilon. Mutta mies ei olekaan mikään heiveröinen itsekään.
Ei painon pitäisi olla ongelma muistathan sanoa että pitää vaihtaa jalkaa tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Painan 10kg enemmän ku mies. En.
Istuuko miehesi ikinä sinun sylissäsi?
Minä haluan usein pullean naiseni (30kg painavamman) syliini istumaan esim. uutisia katsoessa. Joskus hän pyytää myös minut. Unelma olisi nousta suoraan istunnasta prinsessakantoon mutta onnistuisi tällä hetkellä vain sohvaa korkeammalta istuimelta.
Minä istun mieheni sylissä silloin tällöin.
Välillä mies istuu minun sylissäni...
Harvoin kyllä sylissä. Kainaloon menen usein vaikka sohvalla. Ja painan alle 60kg, ei ole siitä kiinni.