Ystävätär ei suostu lainaamaan hevoista ja vaunuja prinsessateemaisiin häihini.
Heillä maatila, useita hevosia, sekä vanhat hevosvaunut 1900-luvun alusta joita huollettu hyvin. Ystäväni siis olisi pyytänyt niiden ja hevosten lainasta YHDELTÄ päivältä sievoisen summan rahaa..nyt näyttää että hevosvaunuilla häävastaanotolta poistuminen jää vain haaveeksi.:(
Se tunne kun luulet että joku on oikeasti ystäväsi, mutta sitten tuleekin kylmästi puukosta selkään. Epäilen hänen kateuden voittaneen kun nähnyt miten ihanat häistäni on tulossa. Hän ei kestänyt sitä ja päätti sitten heittää keppejä rattaisiin.
N29
Kommentit (64)
Fiksu ystävä sulla. Tiedä sitten, viitsiikö pitää kaltaistasi loista kovinkaan kauan ystävänä.
Porvoolaiset häät on aina ihanat prinsessahäät
Kaverini on kondiittori eikä saituuttaan / ilkeyttään leipase minulle kakkuja ja pikkuleipiä!
Aina pitäisi saada kaikki ilmaiseksi, huoh.
Ja jonkun pitäisi vielä ilmeisesti ilmaiseksi ajaakin sitä hevosta. Vai ajattelitko sen kulkevan omin päin vaunujen edessä?
Kaikki ei osaa olla onnellisia toisten puolesta ja ole halukkaita toteuttamaan hienoa päivää. Mutta noita heppoja ja vaunuja saattaa löytyä ihan kohtuu hinnalla muualtakin 😊
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti. Mistä sun kaltaisia ihmisiä oikein sikiää? Ovatko vanhempasi sisaruksia?
On, isovanhemmat sanoi aikoinaan että maksaa vain yhdet häät. Kuinka niin?
Ap
Ja kaverille ei tulisi varmaan yhtään kuluja sun prinsessahaaveen toteuttamisesta?
Jos haluat ne hepat häihisi, niin lompsa auki, ja mukisematta maksat kaverin ilmoittaman summan.
Olisit ny hyvänen aika panostanut vähän enempi tähän juttuun. Nyt on kuin alakoululaisen tekele. Ja porukka uskoo...
Vierailija kirjoitti:
Aina pitäisi saada kaikki ilmaiseksi, huoh.
Tai aina pitäisi kaikesta saada rahaa.
2/5 kun sait näin hyvin väkeä mukaan - ja tuo voisi valitettavasti olla totta.
Hyvä nyrkkisääntö on, että maksa aina töistä ja kaverille enemmän kuin vieraalle.
Rahalla olisit varmaankin pollesi saanut, ja lämpimät onnittelut kaupan päälle.
Seuraavaksi haluat varmaan yhden rieseneistäni?
Itse voisin antaa lahjaksi, jos siis olisi häihin kutsuttu. Periaatteessa. Mutta miten tämä käytännössä toimisi? Jonkunhan täytyy laittaa hevonen ja kärryt valmiiksi, ajaa niitä ja huolehtia hevonen poiskin. Ei onnistuisi, jos olen itse vieraana. Jos taas mua ei olisi kutsuttu, en kai niin hyvä ystävä olisikaan, joten miksi ilmaiseksi auttaisin.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi haluat varmaan yhden rieseneistäni?
Kiitos tästä, repesin työpisteessäni :D
Eikö mammoilla ole enää mitään trollipeikontajua?
Itse vein ystäväni lapsia ponini kanssa kärryillä heidän häissään. Hyvästä ystävästä kyse joten ei tullut mieleenkään pyytää siitä rahaa. Eikä tuo kova homma edes ollut :)
Ei helvetti. Mistä sun kaltaisia ihmisiä oikein sikiää? Ovatko vanhempasi sisaruksia?