Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävätär ei suostu lainaamaan hevoista ja vaunuja prinsessateemaisiin häihini.

Vierailija
05.06.2019 |

Heillä maatila, useita hevosia, sekä vanhat hevosvaunut 1900-luvun alusta joita huollettu hyvin. Ystäväni siis olisi pyytänyt niiden ja hevosten lainasta YHDELTÄ päivältä sievoisen summan rahaa..nyt näyttää että hevosvaunuilla häävastaanotolta poistuminen jää vain haaveeksi.:(

Se tunne kun luulet että joku on oikeasti ystäväsi, mutta sitten tuleekin kylmästi puukosta selkään. Epäilen hänen kateuden voittaneen kun nähnyt miten ihanat häistäni on tulossa. Hän ei kestänyt sitä ja päätti sitten heittää keppejä rattaisiin.

N29

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mahtaa olla tämä "sievoinen summa"? Porvoossa varmaan 50€ on liikaa tuollaisesta palveluksesta :)

Vierailija
22/64 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunge se prinsessateemainen hää sanonko minne. Naimisiinmeno on sinulle puhtaasti häiden toteutus, eikö?

Häät merkkaa. Halutaan prinsessahäät, ei niinkään naimisiinmeno ja miehen kanssa vietetty elämä ole pääpointtisi. Nyt nautitaan vain kalliista hääjuhlasta ja sitten erotaan 6-kk viiva parin vuoden sisällä.

Morjes!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/64 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä siipeilijöitä riittä aina. Ap ei ole edes härskein vielä

Vierailija
24/64 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap varmasti olettaa, että ystävä vielä maksaa osallistumisestaan häihin. Eikös tämä ollut jonkun bridezillan ehdotus? 

Vierailija
25/64 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdatko tietää, mitä tuo sinun juttusi toteutus vaatii? Ensinnäkin se vaatii asioiden (hevonen+kärryt+tykötarpeet) siirtämisen paikalle. Hevoset kuljetetaan tarkoitukseen varatulla hevoskuljetuskopilla ja tätä vetämään tarvitaan iso auto, yleensä maasturi. Riippuen hevosen massasta mutta yleensä kuljettajalta vaaditaan Be-kortti. Hevosen lisäksi pitää siirtää myös kärryt paikalle. Koska kyseessä ovat melkein satavuotiaat kärryt, ei niitä voi kuljettaa miten tahansa ja nämä vaativat yleensä oman peräkärryn tms. kuljettamiseen. Joutuu siis pahimmillaan ajamaan kaksi reissua.

Kun kaikki tarvikkeet on saatu paikanpäälle, pitää hevonen valjastaa (= laittaa kärryjen eteen) ja sitten ajaa reitti vähintään kerran läpi, ettei sitten eksy tms. Hevoselle pitää myös olla odotusajaksi ruokaa ja vettä.  Kun kyyti on ohi, pitää vielä viedä kaikki takaisin. Eli sama ruljanssi toisini päin. 

Mitä yhtä isoa teet kaverillesi ilmaiseksi? 

Vierailija
26/64 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, haluat oikein hevoisen.

En itsekään lainaisi hevostani jollekulle, joka ei osaa sitä edes kirjoittaa.

Vierailija
27/64 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kaverille ei tulisi varmaan yhtään kuluja sun prinsessahaaveen toteuttamisesta?

Jos haluat ne hepat häihisi, niin lompsa auki, ja mukisematta maksat kaverin ilmoittaman summan.

Toi vois olla ystävän häälahja ap:lle.

Nyt kostoksi ap:na etsisin pari yksisarvista millä komeasti karautatte porvoon maistraatin edestä

Vierailija
28/64 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vein ystäväni lapsia ponini kanssa kärryillä heidän häissään. Hyvästä ystävästä kyse joten ei tullut mieleenkään pyytää siitä rahaa. Eikä tuo kova homma edes ollut :)

Olisi varmaan melkoinen homma puunata ne vaunut niin, ettei morsion helmukset ja hunnut likaannu.

Ja hevoisen piteleminen ja hoivaaminen niin, ettei ajoittuisi kakkiminen juuri siihen kirkon eteen.

Toki hyvältä hevosen kakkarat haisee verrattuna moneen muuhun vastaavaan tuotteeseen. Naisvieraat poimisi ne innolla käsilaukkuihinsa kukkapenkkejään varten.

Vierailija
29/64 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on ammatiltaan lentäjä eikä suostunut viemään mua ilmaiseksi Mallorcalle!!! Siis kuvittele!

Vierailija
30/64 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hevoinen"...  :D

Vierailija
31/64 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on kaupankassa eikä antanut ostoksiani ilmaiseksi:O Ymmärrettävästi vaihdoin kassaa ja se ystävyys oli siinä. Tein vielä valituksen kauppiaalle ja toivottavasti saa potkut!

Vierailija
32/64 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri on ammatiltaan lentäjä eikä suostunut viemään mua ilmaiseksi Mallorcalle!!! Siis kuvittele!

No johan on surkea kaveri. Kai sinä katkaisit välit heti.

Vierailija
33/64 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa :D, prinsessahäät! Nykypäivänä, Suomessa, jossa korkeakouluopintojen aloittajista yli 50% on naisia. Luulisi naisten päässeen jo eroon tällaisista hömpötyksistä. Maistraatissa naimisiin ja ostakaa itsellenne prinsessahäiden hinnalla vaikka sähköauto :D

Vierailija
34/64 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri on kaupankassa eikä antanut ostoksiani ilmaiseksi:O Ymmärrettävästi vaihdoin kassaa ja se ystävyys oli siinä. Tein vielä valituksen kauppiaalle ja toivottavasti saa potkut!

Hyvä! Nyt yrität vielä ystävystyä sen kauppiaan kanssa, niin ahne ja saita entinen ystäväsi saa pitkän nenän ja kauppias varmasti antaa sinun käydä kaupassaan ilmaiseksi, kun olette niin hyviä ystäviä!

P.S. Täältäkin kiitos riesen-kommentoijalle! 😂

Vierailija
35/64 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ystävyys on harvinaista tänäppäivänä.

Vierailija
36/64 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse vein ystäväni lapsia ponini kanssa kärryillä heidän häissään. Hyvästä ystävästä kyse joten ei tullut mieleenkään pyytää siitä rahaa. Eikä tuo kova homma edes ollut :)

Olisi varmaan melkoinen homma puunata ne vaunut niin, ettei morsion helmukset ja hunnut likaannu.

Ja hevoisen piteleminen ja hoivaaminen niin, ettei ajoittuisi kakkiminen juuri siihen kirkon eteen.

Toki hyvältä hevosen kakkarat haisee verrattuna moneen muuhun vastaavaan tuotteeseen. Naisvieraat poimisi ne innolla käsilaukkuihinsa kukkapenkkejään varten.

Ei nämä hevoskärryt häissä mikään erikoisuus ole.

Vierailija
37/64 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/64 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi että, yksi ystävistäni saapui aikoinaan kirkkoon just tuollaisilla hevoskärryillä. Se oli romanttista. Samoilla kärryillä he siirtyivät juhlapaikalle. Onhan tuo jotain ihan muuta kuin autolla ajelu.

Vierailija
39/64 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on siivooja, mut eipä vaan suostunut peseen mun ikkunoita ilmatteeks. Mikä nyt eteen?

Vierailija
40/64 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas paska ystävätär sinulla