Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerin juoru, jonka olet itsestäsi kuullut

Vierailija
05.06.2019 |

Kuten tiedetään juorut ja pahan puhuminen selän takana tuntuvat aina lopulta saavuttavan sen ihmisen korvat, jota on paneteltu. Mikä on typerin, ärsyttävin tai suututtavin juoru, joka sinulle on itsestäsi kantautunut? Oliko yhtään totta seassa?

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin murtaneeni jalkani vain tehdäkseni kollegani työn vaikeammaksi. Jalkani ei ollut murtunut vaan nyrjähtänyt, enkä varmasti kaatunut jäällä selälleni vain työkaverin kiusaksi.

Vierailija
2/75 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön, joka juopottelee asunnossaan kaikki päivät. Nettopalkka yli 100 k vuodessa. Olen vain tajunnut, että se klo 8.00-16.00 kahvinjuonti ja valittaminen ei tee tulosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin vuoden ulkomailla, koska olin raskaana ja lapsi oli avioton. Pidin lapsen salassa ja nyt, kuusi vuotta myöhemmin, adoptoin oman lapseni Suomeen.

Tämä ilmeisesti lähti liikkeelle siitä kun joku kylän juoruilija näki minut miesystäväni lapsen kanssa kaupoilla. Usein miesystävän lasta luullaan omakseni, olemme molemmat vaaleita ja sinisilmäisiä, mutta ainoa mitä olin adoptoimassa, oli kaksi koditonta kissaa. Omia lapsia minulla ei ole.

En ymmärrä miten tuo juoru on kasvanut tuollaiseksi tänäpäivänä jolloin avioliiton ulkopuoliset lapset eivät ole edes mikään juttu. Juonenkäänteethän tuossa olivat kuin vanhassa naistenromaanissa :D

Vierailija
4/75 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuulemma tukevasti raskaana kun menin  2 vuotta sitten naimisiin 43 vuotiaana.  Kas kummaa kun vauva ei ole vieläkään syntynyt. 

Vierailija
5/75 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuin vuoden ulkomailla, koska olin raskaana ja lapsi oli avioton. Pidin lapsen salassa ja nyt, kuusi vuotta myöhemmin, adoptoin oman lapseni Suomeen.

Tämä ilmeisesti lähti liikkeelle siitä kun joku kylän juoruilija näki minut miesystäväni lapsen kanssa kaupoilla. Usein miesystävän lasta luullaan omakseni, olemme molemmat vaaleita ja sinisilmäisiä, mutta ainoa mitä olin adoptoimassa, oli kaksi koditonta kissaa. Omia lapsia minulla ei ole.

En ymmärrä miten tuo juoru on kasvanut tuollaiseksi tänäpäivänä jolloin avioliiton ulkopuoliset lapset eivät ole edes mikään juttu. Juonenkäänteethän tuossa olivat kuin vanhassa naistenromaanissa :D

Kuulostaa ihan älyttömältä. Mieti kun se juoruilija on omassa päässään kehitellyt tämän omasta mielestään aukottoman tarinan, jossa palaset ovat loksahdelleet kohdalleen ja sitten kertonut sen eteenpäin totena. Tämän takia olen hyvin nihkeä uskomaan mitän huhupuheita ennen kuin saan kyseessä olevalta henkilöltä itseltään varmistuksen. Koitan olla myös levittämättä juoruja.

Vierailija
6/75 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnainen työkaverini kertoi koko firmalle, että minä olin kosinut häntä ja että olimme sopineet menevämme naimisiin heti, kun se on mahdollista saman sukupuolen edustajille. Se, että minua luultiin lesboksi, ei häirinnyt minua ollenkaan yhtä paljon kuin se, että ihmiset luulivat minun oikeasti pitävän tuosta perässäni juoksevasta, kaikkien kaihtamasta hullusta naisesta.

Vierailija
7/75 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olisin kiusannut tiettyä ihmistä/ tiettyjä ihmisiä. En mielestäni ole koskaan kiusannut heitä, vaikka erimielisyyksiä meillä onkin ollut paljon.

Tällainen väite oli itselleni aika kova paikka, sillä olen ollut kiusaaja parisen vuosikymmentä sitten. Kadun sitä todella paljon enkä enää koskaan haluaisi tehdä kenellekkään mitään sellaista. Että kieltämättä loukkasi hyvin paljon, kun sain kuulla, että olisinkin taas ryhtynyt kiusaajaksi.

Vierailija
8/75 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että erosin miehestäni, koska minulla oli suhde hänen pikkuveljeensä. Miehellä ei kuitenkaan ole pikkuveljeä eikä edes sitä isoveljeä. :D

Vierailija
9/75 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ollut naimisissa ja kokenut erittäin riitaisan avioeron. Tosiasiassa olin 17-vuotias enkä ollut koskaan edes seurustellut.

Vierailija
10/75 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jäänyt rattijuoppoudesta kiinni ja menettänyt korttini kun istuin jonkin aikaa pelkääjän paikalla ja mies ajoi. Todellisuudessa olin loukannut jalkani joten en voinut hetkiin ajaa ja lisäksi olen absolutisti, ollut jo 14 vuotta.

Vierailija
11/75 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa uppo-outo tyyppi tuli moikkaamaan ja kertomaan että seurustelen hänen kaverinsa kanssa, oltaisiin oltu yhdessä jo puoli vuotta??? Näytti vielä kyseisen henkilön (oli vähän kauempana). Selvähän se etten ollut ikinä tyyppiä nähnytkään. Vähän tuli ikävä olo, etenkin kun kuulin samaa muiltakin hyvän aikaa. Tulipa joku harmittelemaan meidän eroakin myöhemmin. 

Tapahtui maassa jossa blondit on harvassa, aikaan ennen internettiä.

Vierailija
12/75 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystäväni oli lestadiolainen ja liikuimme tiiviisti yhdessä teini-ikään saakka. Kun aloin seurustella, ystävä laittoi välit poikki ja alkoi levittää juttua että olin huo ra. Kävin jokin aika tästä paikkakuntamme myyjäisissä ja halusin ostaa pullapitkon. Myyjä oli entisen ystäväni sukulainen, joka totesi että huo rille hän ei myy mitään. Ja tuo suhde oli vielä sellaista viatonta kädestä pitelyä. Olin hieman hämmentynyt.

Vierailija
13/75 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

9.luokalla väitettiin että huoraan huumeiden takia. Luokanvalvojani otti nämä väitteet tosissaan koska juorun kertoja oli hänen lempioppilaansa. Juorun aloittanut "mallioppilas" oli kova likka puhumaan sontaa muista ja harrastaa sitä kuulemma edelleen.

Vierailija
14/75 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhu: Harrastan seksiä mallien kanssa.

Totuus: En ole koskaan tehnyt mitään asiatonta yhdenkään mallin kanssa. En edes koske malleihin kuvauksissa, ellei ole pakko vaikkapa siirtää hiuksia kasvojen edestä pois mallin ollessa asennossa missä ei itse pysty sitä tekemään tai ei näe miten hiusten kuuluu olla kuvaa varten. Silloinkin kysyn aina luvan "Saako siirtää hiuksia?" erikseen.

t. "Setämieskuvaaja"

Vierailija
15/75 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastin kuulemma alakouluikäisenä akvaarion (tyhjän sellaisen) kaveriltani. Kaveri osasi kertoa tarinansa vakuuttavasti koulussa muillekin ja olin pitkään monien mielestä akvaariovaras. Totuus tosin paljastui myöhemmin. Kaveri oli rikkonut akvaarion ja hätäpäissään keksinyt tällaisen valheen.

Vierailija
16/75 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko jollain vielä kerrottavaa?

Vierailija
17/75 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma seurustelin erään opiskelukaverin kanssa. Kun huhu viimein saavutti minut, olin hieman ihmeissäni, koska en ollut koskaan edes tavannut ko.tyyppiä. No tämä ei ollut paha juoru, lähinnä hassu.

Vierailija
18/75 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varsinaisesti juoruja, mutta hiukan outoja tapauksia.

Opiskeluaikainen naapuri luuli minua homoksi, koska veljeni toisinaan yöpyi luonani.

Kerran ravintolassa kaverin joku tuttu tuli selittämään mulle, että soitan jossain bändissä ja melkein suuttui, kun sanoin ettei pidä paikkaansa.

Vierailija
19/75 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisessä kesätyöpaikassani puhutaan, että olisin mankunut takaisin samaan kesätyöpaikkaan viime keväänä, mutta minua ei haluttu enää valita. Eli toisin sanoen olisin ollut jättämässä saman alan paremmin palkattua vakityötäni päästäkseni kympin tuntipalkalla muutaman kuukauden määräaikaiseen kesätyöhön...

Vierailija
20/75 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettå minulle oli tehty abortti. Olin täysin seksuaalisesti kokematon ja siis neitsyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi