Typerin juoru, jonka olet itsestäsi kuullut
Kuten tiedetään juorut ja pahan puhuminen selän takana tuntuvat aina lopulta saavuttavan sen ihmisen korvat, jota on paneteltu. Mikä on typerin, ärsyttävin tai suututtavin juoru, joka sinulle on itsestäsi kantautunut? Oliko yhtään totta seassa?
Kommentit (75)
Exäni juoruili mitä muut olivat minusta muka sanoneet. Paisutteli ja vääristeli kyllä juttuja aika paljon matkan varrella. Hänen ystävättärensä oli muka sanonut minua vasikaksi ja väittänyt että minulla on ollut suhde jonkun tyypin kanssa jota en ollut koskaan tavannutkaan. Myöhemmin tajusin että exä vaan halusi aiheuttaa draamaa ja kissatappelua. Minullekin puhui pahaa tästä ystävättärestään. Ihmettelinkin sitä miten yhtäkkiä elämääni alkoi tulla tuommoista kun olin siinä vaiheessa kasvanut ulos nuoruuden riidanhaluisuudesta ja halusin elää harmonista ja draamavapaata elämää.
Olen ollu Maisa Torpan kanssa. En ole koskaan nähnyt kyseistä ihmistä edes livenä missään. Tapailin aikoinani Maisa nimistä naista, mutta Torppa hän ei ollut. Silti minulta kyseltiin minkälainen Torppa on. Jaa en kuule tiedä, koska ei ole mitään tekemistä hänen kanssa. Niin se asia alkoi vaan elämään ja vieläkin taitaa jotkut luulla, että olen ollut hänen kanssaan.
Juoruilla pyritään kontrolloimaan ja pilaamaan kateuden kohdetta ja nostamaan omaa arvoa samalla. Se on sosiaalisen kontrolloinnin muoto jota käyttää narsistisesti häiriintynyt henkilö, joka pyrkii saamaan vallan itselleen, joka toisella- joskus ihan kuvitellusti on.
Kaikkein eniten juorutaan siis henkilöstä jolla on valtaa yhteisossä joko kauneuden, osaamisen tai luovuuden tai vaikka poliittisen elämän saralla. Häiriintyneimmät haluavat samat ominaisuudet itselleen ja mitkä ominaisuudet sen kertoo mitä henkilö osaa.
Eli aletaan levittämään valheilla häntä alentavia ja häpäiseviä juoruja ja asetetaan nenätysten tunkeileviin tilanteisiin ja äkkiyllätellään muka nokkelilla kysymyksillä.
Itse teen niin että leikin etten huomaa mitään ja olen kohtelias ja ystävällinen, mutta kotona hymyilen.
Ylä-asteella huhuttiin että olen laittanut koiran takapuoleeni koska se oli niin treenattu.
Että näin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein eniten juorutaan siis henkilöstä jolla on valtaa yhteisossä joko kauneuden, osaamisen tai luovuuden tai vaikka poliittisen elämän saralla. Häiriintyneimmät haluavat samat ominaisuudet itselleen ja mitkä ominaisuudet sen kertoo mitä henkilö osaa.
Eli aletaan levittämään valheilla häntä alentavia ja häpäiseviä juoruja ja asetetaan nenätysten tunkeileviin tilanteisiin ja äkkiyllätellään muka nokkelilla kysymyksillä.
Itse teen niin että leikin etten huomaa mitään ja olen kohtelias ja ystävällinen, mutta kotona hymyilen.
Kerron esimerkin. Kerran vanhempi nainen naapurustosta tuli tenttamaan miksi en käy TUOSSA kaupassa :) . Tuossa kaupassa. Ihan kuin alkaisin selittelemään missä kaupassa käyn. Siirsin puheenaiheen hänen takkiinsa koska oli kylmä...ja voivottelin kun en laittnut minäkin takkia. :) Ilmeisesti nämä mummot olivat kehitelleet jonkin mehukkaankin teorian etten käytä ko kauppaa, heh.
Että olen narkkari ja annan jokaiselle miehelle helposti itseäni. Oikeasti en ollut ikinä koskenut huumeisiin ja olin ollut elämäni aikana peräti kahden eri miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ylä-asteella huhuttiin että olen laittanut koiran takapuoleeni koska se oli niin treenattu.
Että näin.
Siis ihan hirveä tää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerron esimerkin. Kerran vanhempi nainen naapurustosta tuli tenttamaan miksi en käy TUOSSA kaupassa :) . Tuossa kaupassa. Ihan kuin alkaisin selittelemään missä kaupassa käyn. Siirsin puheenaiheen hänen takkiinsa koska oli kylmä...ja voivottelin kun en laittnut minäkin takkia. :) Ilmeisesti nämä mummot olivat kehitelleet jonkin mehukkaankin teorian etten käytä ko kauppaa, heh.
Eukko siis vihjasi:
1. Ollaan huomattu ja tarkkailtu ettet käy tuossa kaupassa
2. Siihen on varmaan jokin syy josta ollaan spekuloitu
3. Päätetty ottaa selvää
4. Että vtuttaisi että vahdataan
Kyllä se vtuttaisikin ellen ajattelisi että voi parat!
Ex mies paukautti että olisin tarjoillut Ilkka Kanervalle b rappua. Levitteli tätä innoissaan pitkin kyliä.
Kuulin jälkikäteen, että lukioiässä usein kotibileitä pitäneen kaverini juhliin jäi usein tyttöjä tulematta jos minä olin paikalla, koska kuulemma usein vedin itselleni tuntemattomia tyttöjä turpaan.
Olin pieni, hento, erittäin epäurheilullinen ja jopa fyysisesti arka tyttö, eikä olisi tullut mieleenkään alkaa ketään sohimaan surkean pienillä nyrkeilläni. Etenkään täysin tuntemattomia ihmisiä.
Näitä kaikenlaisia selän takana huorittelijoita on ollut paljon. Olen kuulemma antanut pesää itseäni 30 vuotta vanhemmalle setämieskollegalle, pettänyt miesystävääni jatkuvasti, ollut opiskeluaikoina suhteessa professorin kanssa, käynyt Virossa myymässä seksiä, ahdistellut kurssikaveriani seksuaalisesti....
Jostain syystä nämä juoruilijat ovat aina sitä samaa naistyyppiä, joita kiinnostaa muiden tekemiset ihan hirveästi, joilla on itsetunnossa pahasti vikaa ja jotka koittavat saada itsensä näyttämään paremmilta vetämällä muita lokaan. Usein on vielä niin, että näiden naikkosten omat tekemiset eivät kestä lähempää tarkastelua, joten huomio koitetaan viedä pois itsestä levittelemällä muiden keksittyjä tekemisiä.
Isken kuulemma vanhempia miehiä ja rahastan heidän kautta elämääni?
No mulla on vanhempia miehiä ystävinä. Eivät rahoita elämääni millään tavalla. Joskus on auttanut neuvomaan miten sulakkeet vaihdetaan tai Ikeasta auttanut kokoamaan jonkun tuotteen.
Et terkkuja Naantaliin. Totuus on täysin muuta ja teen mielelläni rikosilmoituksen näistä tyypeistä ketkä niitä valheita vuosien jälkeen levittää.