Typerin juoru, jonka olet itsestäsi kuullut
Kuten tiedetään juorut ja pahan puhuminen selän takana tuntuvat aina lopulta saavuttavan sen ihmisen korvat, jota on paneteltu. Mikä on typerin, ärsyttävin tai suututtavin juoru, joka sinulle on itsestäsi kantautunut? Oliko yhtään totta seassa?
Kommentit (75)
Minä olin kuulemma nostanut puliukon maahan heittämän tupakantumpin ja polttanut sen loppuun 9-vuotiaana. En ollut, mutta yllätyin että juttua levittävä suosittu, vanhempi tyttö edes tiesi minun olevan olemassa, saatika että otti asiakseen keksiä jutun jossa olin pääosassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuin vuoden ulkomailla, koska olin raskaana ja lapsi oli avioton. Pidin lapsen salassa ja nyt, kuusi vuotta myöhemmin, adoptoin oman lapseni Suomeen.
Tämä ilmeisesti lähti liikkeelle siitä kun joku kylän juoruilija näki minut miesystäväni lapsen kanssa kaupoilla. Usein miesystävän lasta luullaan omakseni, olemme molemmat vaaleita ja sinisilmäisiä, mutta ainoa mitä olin adoptoimassa, oli kaksi koditonta kissaa. Omia lapsia minulla ei ole.
En ymmärrä miten tuo juoru on kasvanut tuollaiseksi tänäpäivänä jolloin avioliiton ulkopuoliset lapset eivät ole edes mikään juttu. Juonenkäänteethän tuossa olivat kuin vanhassa naistenromaanissa :D
Kuulostaa ihan älyttömältä. Mieti kun se juoruilija on omassa päässään kehitellyt tämän omasta mielestään aukottoman tarinan, jossa palaset ovat loksahdelleet kohdalleen ja sitten kertonut sen eteenpäin totena. Tämän takia olen hyvin nihkeä uskomaan mitän huhupuheita ennen kuin saan kyseessä olevalta henkilöltä itseltään varmistuksen. Koitan olla myös levittämättä juoruja.
Olin kuulema hylännyt oman lapseni! Minulla ei ole omia lapsia. Kylillä kylläkin liikkunut exäni tyttären kanssa, juoru lähti liikkeelle eromme jälkeen!
Erosin kuulemma miehestäni ryhtyäkseni suhteeseen tunnetun muusikon kanssa.
Juorujen mukaan minulta on huostaanotettu lapset, ja en saa heitä (jokaisella eri isä) millään kokonaan kotiin takaisin.
Totuus: Toimin sijaisvanhempana ja kriisiperheenä, olen kyllä sossujen tuttu, mutta vähän eri tavalla. Asutaan tässä kaupungissa keskeisellä paikalla omakotitaloalueella, ja naapurit on rekisteröineet lapsiaan tapaavia vanhempia tässä meillä.
Isäni on käyttänyt minua seksuaalisesti hyväkseen lapsena. (Aivan tuulesta temmattua.)
Muita juoruja en ole itsestäni kuullut, mutta onhan sitä jo tuossakin tarpeeksi.
Että minulla on alkoholiongelma. En todellakaan tiedä mistä lähtenyt liikkeelle, juon alkoholia harvoin ja silloinkin yleensä ruuan kanssa. Migreeni minulla kyllä on, ehkä joku on joskus luullut että makaan krapulassa kun kärsin migreenikohtausta ja juttu on lähtenyt hieman elämään. Mitään muuta selitystä en keksi.
Poltan kuulemma vapaa-ajalla kannabista ja harrastan seksiä työkaverini kanssa ja vielä työaikaan. Olin tuolloin lähihoitaja uudessa työpaikassa ja nämä keski-iän ylittäneet juoruja levittävät työntekijät alko näyttäytyy mullekin uudessa valossa.
Olin niin hissukka kuin pystyin olemaan ja luulin näitä vaan hauskaksi läpäksi, oli niin puskista vedettyjä juttuja. Eipä ollu, vaan työntekijät jatko melkein vuoden noita perättömiä arvuuttelujaan ennen kuin lopetin työt siellä.
Että olen homo.
Todellisuudessa en välitä muista miehistä edes ihmisinä. Ainoastaan naisista välitän, miehet ovat minulle täysin yhdentekeviä.
Että opiskeluaikana annoin kaikille. Neitsyys meni vasta 23 vuotiaana. Erityisesti juorua laittoi liikkeelle ns kiltti kunnon tyttö. Motiivi täysin epäselvä.
Vierailija kirjoitti:
Että olen homo.
Todellisuudessa en välitä muista miehistä edes ihmisinä. Ainoastaan naisista välitän, miehet ovat minulle täysin yhdentekeviä.
Paitsi, että ne vie sulta naiset.
Vierailija kirjoitti:
Että olen homo.
Mikä se on se yksi juttu, jota ne miehet sulle tekee?
Juorujen tulo korviin loppuu kuin vie ne kaikki käräjille ja voittaa. Kummasti tehoaa.
Että eräs mies työpaikallani olisi ensimmäisen lapseni isä. Tämä mies sattuu olemaan homo, ja vieläpä hyvinkin julkisesti sitä. Juoru sai alkunsa siitä että jäimme työpaikan pikkujouluissa jatkamaan juhlia aamuun saakka pienellä porukalla. Joukossa taisi olla heteromiehiäkin, ainakin muistaakseni, mutta kun pikkujoulujen jälkeen kävi ilmi että olen raskaana niin syyttävä sormi osoitti tätä homomiestä 😂
Ja ei. Tässä juorussa ei ole mitään perää.
Exä vaimonsa kanssa: minä juoksen Paarissa ja juon exän rahat. Lisäksi ex on elättänyt minut ja lapseni kaikki eron jälkeiset vuodet.
Olen saanut Kelan kautta 155€/lapsi = 310 €/kk. Baarissa käyn ehkä kerran 2-3 kk. Teen 2 työtä, että pystyn elättämään teini-ikäiset ja maksamaan harrastukset- yksin.
Olen viinaan menevä- isän työkaveri.
Olin 18v ja 3 krt ottanut - kokemattomuuttani liikaa. esim 7 pl keskiolutta.
Olen homo - koulu"toverit" pikkuveljineen jne. yms.
kiitoksia paljon.
Että minulla ja työparillani on lesbosuhde, koska työskentelemme yhdessä. Olemme kumpikin heteroita, toinen meistä perheellinen. Emme tule edes kovin hyvin toimeen keskenämme.
Että minulla on suhde miespuoliseen työkaveriin, jonka kanssa juttelin kuten muidenkin kanssa. Emme olleet koskaan kahden kesken, mutta suhde siitäkin saatiin aikaiseksi.
Kouluaikana kuulin huhun, etten osaa voidella leipää. Tätä kerrottiin kuin suurtakin uutista. En edes korjannut väitettä, koska oli niin vajaaälyinen huhu.
Että olin parikybäne huoluli kun en antanut pijjjjua.
Ollessani ysiluokkalainen, minulle ennestään tuntematon tyttö tuli koulussa esittäytymään ja aloitti suurinpiirtein näin: "Moi. Tiedän, että käytät huumeita..." Olin hämmentynyt, tuon ikäisenä en ollut vielä edes juonut alkoholia.
Olen kuulemma hyvin yksinkertainen mutta mitattu älykkyys sellainen etten kehtaa edes mainita.
Mulla oli kämppikseni kanssa hieno ja iso asunto hyvällä paikalla. Kuulin sitten että eräs puolituttu henkilö puhuu kylillä että me myydään p*llua siellä ja rahoitetaan kämppämme näin. Joo, näin juuri 😂