Typerin juoru, jonka olet itsestäsi kuullut
Kuten tiedetään juorut ja pahan puhuminen selän takana tuntuvat aina lopulta saavuttavan sen ihmisen korvat, jota on paneteltu. Mikä on typerin, ärsyttävin tai suututtavin juoru, joka sinulle on itsestäsi kantautunut? Oliko yhtään totta seassa?
Kommentit (75)
Että olen pedofiili ja ahdistelen nuoria poikia. Seurustelin itseäni 8v nuoremman miehen(miespuolisen henkilön) kanssa (mies 17v, minä 25v) ja miehen ystävät eivät pitäneet minusta ja tuollaista sitten sepustivat miehen muille ystäville ja kaikille vastaantuleville
Vierailija kirjoitti:
Että olen pedofiili ja ahdistelen nuoria poikia. Seurustelin itseäni 8v nuoremman miehen(miespuolisen henkilön) kanssa (mies 17v, minä 25v) ja miehen ystävät eivät pitäneet minusta ja tuollaista sitten sepustivat miehen muille ystäville ja kaikille vastaantuleville
Et sä kyllä pedofiili ole,mutta ihmettelen kyllä mitä ihmettä aikuinen nainen tekee 17v pojanklopin kanssa.
Eräs kylänmies juorusi että olemme muuttaneet paikkakunnalta.
Ex mieheni oli kertonut yhteisille ystävillemme ( vielä silloin kun olimme yhdessä), että ei jaksa minua kun notkun kaikki viikonloput baareissa. Totuus oli se, että meistä se mies notkui joka ikinen viikonloppu baareissa ja minä hoidin kodin ja lapset. No on syystäkin ex.
Itse olen kuulemma myös h*ura ja ollut kaikkien kanssa. Tähän ei ollut mitään todisteita ja en ole vielä harrastanut seksiä kenenkään kanssa mikä toisaalta lisää asian järjettömyyttä. Monet tätä puhuivat ja itse jäin aika yksin ja kukaan ei ollut puolellani. Olen kyllä todellakin kaukana niiden puheiden ihmisestä ja ei minusta luulisi kenenkään edes ajattelevan mitään sellaista. Näihin puheisiin ei ollut siis mitään syytä ja olen kaukana sellaisesta ihmisestä. Tietenkään ketään ei saisi haukkua muutenkaan. Olllut kyllä ikävä asia elämässäni ja en toivo kenellekään tällaista. Itsetunto kärsinyt ja turhaa häpeää. Ihmiset osaavat kyllä olla hirveitä ja toiset vielä menevät siihen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sä kyllä pedofiili ole,mutta ihmettelen kyllä mitä ihmettä aikuinen nainen tekee 17v pojanklopin kanssa.
Sitähän kaikki ihmettelivät, kun yhteen päädyttiin, mutta 7v yhdessä oltiin. Ja ei, ei ollut kypsä ikäisekseen tai mitään muutakaan kliseistä. Vain hyvin kiltti ihminen, jonka kanssa tuntui hyvältä ja turvalliselta olla.
Olen pahoillani, että ikäeromme vaivaa niin monia ihmisiä. Minä ainakin pyrin tutustumaan ihmiseen iän, ulkonäön ja statuksen takana.
Minusta tiedettiin "varmasti" että olen alkoholisti. Todellisuudessa absolutisti.
Että erosimme koska minulla oli suhde ja petin
Totuus: miehellä oli jo uusi valmiina ja minun ja lapsen tekemiset ei kiinostaneet häntä mitenkään.
Olihan se kiusallista työpaikalla kun kaikki oletti mun olevan raskaana. Vanhimmat työkaverit tulivat silittelemään ja puhumaan ”asukille”.
T: menin juuri naimisiin, en raskaana
Että olen lesbo, koska kävelin kutosluokalla parhaan kaverini kanssa käsi kädessä.
Kerran myös minun luultiin olevan raskaana opettajalleni, koska olin itkemässä nurkassa ja hän lohdutti minua. Tämä siis yläasteella.
Minulta on myös kysytty, olenko juutalainen. Usein.
Naapurit puhuivat, että minulla on sijoituksessa yksi lapsi, kun siskontyttö on usein yötä.
Pihatalkoissa talon suurin juoruämmä parin kaljan jälkeen kysyi tytöstä ja ihmetteli miksen häntä saa kotiin.
Minulla on suhde entisen työkaverini miehen kanssa. Juorujen mukaan vaihdoin jopa työpaikkaa sen takia kun vaimolle selvisi että touhuan hänen miehensä kanssa. Todellisuudessa olen naimisissa tämän miehen naispuolisen serkun kanssa. Pienehkö kaupunki ja olen aina ollut avoimesti lesbo samoin vaimoni silti juoruissa olen suhteessa aina vain sen saman miehen kanssa.
Kun odotin ekaa lastani 17-vuotiaana, alkoi kiertää juoru, että todellisuudessa raskaana onkin kaksi vuotta nuorempi siskoni jonka lapsen otan synnytyksen jälkeen huolehdittavakseni. Kuljin siis varmaan tyyny mahassa 😅
En nyt tiedä onko tämä nyt varsinaisesti mikään juoru mutta hauska sattuma. Minulle outo mies tuli humalassa moikkaamaan ja väitti että joissain kotibileissä oltiin oltu yhdessä.
Muutaman päivän päästä kävin poliisilaitoksella tekemässä rikosilmoituksen lapseni varastetusta polkupyörästä ja poliisi tokaisi että olen tutun näköinen ja kysyi olinko ollut joissain kotibileissä joissa olivat joutuneet käymään.
No en ole ollut yksissäkään kotibileissä, olen naimisissa oleva kolmen lapsen äiti joka ei biletä eikä juuri käytä alkoholiakaan 😅 Olisi kiva nähdä tuo kotibileissä hillunut kaksoisolento! 😂
Olen myös kuullut juorun jossa ystäväni miehen veli väitti olleensa sängyssä kanssani. En ole harrastanut seksiä hänen kanssaan ikinä vaikka ilmeisesti sitä olisi tämä kyseiben ihminen halunnut. Tuo juoru ärsytti.
Tyäpaikan vessassa kuuntelin, kun vessaeteisessä kollegat keskustelivat suhteestani erääseen työpaikan miespuoliseen työntekijään. Juu ei.
Vierailija kirjoitti:
En nyt tiedä onko tämä nyt varsinaisesti mikään juoru mutta hauska sattuma. Minulle outo mies tuli humalassa moikkaamaan ja väitti että joissain kotibileissä oltiin oltu yhdessä.
Muutaman päivän päästä kävin poliisilaitoksella tekemässä rikosilmoituksen lapseni varastetusta polkupyörästä ja poliisi tokaisi että olen tutun näköinen ja kysyi olinko ollut joissain kotibileissä joissa olivat joutuneet käymään.
No en ole ollut yksissäkään kotibileissä, olen naimisissa oleva kolmen lapsen äiti joka ei biletä eikä juuri käytä alkoholiakaan 😅 Olisi kiva nähdä tuo kotibileissä hillunut kaksoisolento! 😂Olen myös kuullut juorun jossa ystäväni miehen veli väitti olleensa sängyssä kanssani. En ole harrastanut seksiä hänen kanssaan ikinä vaikka ilmeisesti sitä olisi tämä kyseiben ihminen halunnut. Tuo juoru ärsytti.
Jos sulla on identtinen kaksonen ja teidät erotettiin vauvoina?
Olin silloisen parhaan ystäväni kanssa läsnä kun Eveliina Lappalainen tapettiin. Oltiin sen jampan kanssa traktoriajelulla (???) kun kävi tekemässä tekonsa. Todellisuudessa siis tämä silloinen paras ystäväni seurusteli hetken ihmisen kanssa joka oli Imatralta kotoisin ja tunsi tämän surmaajan, me kaksi asuimme itse toisella puolen suomea mutta jotenkin ihmiset saivat selville tämän yhteyden kun mies kävi kaveriani tapaamassa ja johan lähti jutut liikkeelle.
Että yritän päästä sänkyyn kaikkien kanssa, sekä naisten että miesten. Tuolloin olin parikymppinen neitsyt ja opiskelupiireissä oli joku tuollainen juoru liikkeellä.
Minulla (sinkku) ja työkaverillani (naimisissa, lapsia) on työyhteisömme mielestä kuuma lesbosuhde. Minä bi, työkaverini hetero. Joku jopa kertonut kaverini jättäneen perheensäkin vuokseni.