Argh taasko se kuumuus alkaa? Ennuste näyttää +25 ja yli niin pitkälle kun voi
Siis milloin muka juhannusta ennen ollut tällainen lämpöputki? En muista koskaan olleen! Juhannuksena tulee yleensä lunta! Jos ollut yksi +25 päivä kesässä on siitä otettu kaikki irti. Enkä vihaa kuumuutta, en vain ymmärrä miten se on tullut Suomeen ja näemmä jäädäkseen? Jos kesäkuussa on tuollainen lämpötila, mennäänkö heinäkuu taas siellä yli 30 asteessa? Eikö tämä ole aivan järkyttävää poikkeamaa Suomen lämpötilassa?
Kommentit (43)
Ihana lämpö kirjoitti:
Kiva! 😊
Olet siis tyhmä? Luonto kärsii ja se on kiva? Ollapa noin riemuidiootti itse...
Ei näytä, Suomi ei ole sama kuin joku hesa.
Etkö enää muista viime vuoden tukahduttavia helteitä? Tänä vuonna helteet alkavat nyt. Asuminen kuumassa kerrostalossa on helevettiä, jos talon ilmastointi ei toimi.
Ei se kestä kuin pari päivää ja sitten taas viilenee.
Vierailija kirjoitti:
Ihana lämpö kirjoitti:
Kiva! 😊
Sinä tässä typeryytesi paljastit ja vielä haukkumalla. Sää ja ilmasto ei ole sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Ihana lämpö kirjoitti:
Kiva! 😊
Niin millä tavalla luonto kärsii helteestä?
Vierailija kirjoitti:
Ihana lämpö kirjoitti:
Kiva! 😊
Kärsiikö luonto siis vähemmän, jos alan valittaa helteestä?
Eri
Inhottaa tämä kuumuus kun ei mihinkään pääse pakoon.
Eipä ole vielä tullut vastaan asuntoa, johon ei saisi asentaa viilennyslaitetta.
Vierailija kirjoitti:
Viilennyslaite asuntoon
Täällå ens viikolla jo vain 22 ja sadetta :(
Vierailija kirjoitti:
Ihana lämpö kirjoitti:
Kiva! 😊
Harmittaako sinua 😉
Miksi et hommaa asuntoosi viilennystä ja lopeta valitus. En näe mitään estettä sellaisen hankkimiselle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et hommaa asuntoosi viilennystä ja lopeta valitus. En näe mitään estettä sellaisen hankkimiselle.
Todennäköisesti kivempaa valittaa ja marista, kuin tehdä asialle jotain. Tai sitten nämä on näitä uusavuttomia, joille pitäisi jonkun muun tehdä kaikki valmiiksi kun itse ei osaa, ei kykene.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sinut on asuntoosi lukinnut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti kivempaa valittaa ja marista, kuin tehdä asialle jotain. Tai sitten nämä on näitä uusavuttomia, joille pitäisi jonkun muun tehdä kaikki valmiiksi kun itse ei osaa, ei kykene.
Todennäköisesti näin. Helpompaa talvella säästää lämmityksestä, pienentää lämmityskustannuksia ja vetää villaa päälle, kuin kesällä viilentää ilman viilennyslaitetta. Tällöin lämmitys / viilennys on aika tasoissa.
Vanhaan arvokaaseen kantakaupungin jugend-talon asuntoon ei niin vaan ilmanlämpöpumppuja asennella...
No niin taas helteestä nauttijat täällä kehuvat ilmastointilaitteitaan. Miksi ette nauti siitä helteestänne vaan viilennätte asuntonne? Omituinen logiikka ihmetella niitä, jotka eivät helteestä tykkää, kun itsekin istutaan viileässä kämpässä.
Kiva! 😊