Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Törkein sivuun jättö ever? #reilukerho

Äkäinen
04.06.2019 |

Mikä on törkein tapa jolla teidät on jätetty ulkopuolelle jostain asiasta?

Minäpä aloitan: Kaasoni oli vuorostaan menossa naimisiin ja pyysi minua kaasoksi omiin häihinsä. Ollaan aina oltu hyvin läheisiä. Pari vuotta kuitenkin kului, eikä hänen hääjärjestelynsä oikein edenneet. Sitten hänen miehensä täytti pyöreitä, ja menivätkin vieraille yllätyksenä samalla naimisiin. Ja hän olikin pyytänyt näihin häihinsä erään toisen ystäväänsä kaasoksi!

Kaiken huipuksi vieläpä arvasin tämän heidän "yllätyksensä", sillä ystäväni kyseli todella tarkkoja kysymyksiä mun häistä vähän ennen juhlaa. Kyllä suretti ja surettaa toisinaan edelleen. On vielä ystäväni, mutta minulle on jäänyt täydeksi mysteeriksi se, miksi en hänen kaasokseen kelvannutkaan. :(

Kommentit (141)

Vierailija
141/141 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on neljä sisarusta. Olemme pyytäneet ristiin toisiamme lastemme kummeiksi. Yhdellä veljelläni on kolme lasta, joista ensimmäisen kummiksi pyysi siskoani, toisen kummiksi toista veljeäni ja kolmannen kummiksi... uudelleen siskoani. Tuntui tosi pahalta, että minä olin veljeni mielestä josyain syystä niin epäkelpo hommaan. Ihan tavallinen hyväkäytöksinen perheenäiti olen itsekin, ja aivan hyvät välit on ollut aina tuon(kin) veljen kanssa. Onneksi kelpasin toisen veljen lapsen kummiksi, mutta tuo hiertää silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla