Mitä olet valmis sietämään hyvännäköiseltä kumppanilta?..
..vain hänen ulkonäkönsä takia, jotta saisit säilyttää hänet? Kauniit/komeat saavat tunnetusti anteeksi enemmän... ehkä varsinkin miehet keståvåt millaista tahansa narttua jos on tarpeeksi kaunis? Ja ollaanpa nyt rehellisiä. Naisetkin itkee komeiden paskiaisten perään ja sietävät heiltä vaikka mitä.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään mitään sen enempää kuin keneltäkään muultakaan. Mutta jos on rakastunut tai ihastunut partneriinsa, niin usein ihminen on valmis kestämään heiltä enemmän sontaa niskaan vaikkei näin pitäisikään olla. Kysymys on pohjimmiltaan tunteista. Ihastumisessa ulkonäkö saattaa toki auttaa alkuun.
No tätä mä just tarkotin eli oikeassa olin. t. ap
Kun se nyt vaan voittopuolisesti menee niin, että hyvännäköisiin ihastutaan, no miehet ottaa helpommin ehkä kenet vaan seksi takia tai "alemmalta tasolta", mut toinen juttu on, että miten parisuhteessa kohtelevat rumempaa kumppania, vai saako kauniimpi kunnioittavampaa kohtelua. Veikkaan että saan.
Onneksi Jeesus pelastaa ja auttaa ja tuo viisauden ja valon ja ratkaisut tähänkin elämän tuskaan! :) Eli ei syytä epätoivoon!
Toisen ulkonäön painottaminen on oman vastuun välttelyä.
Ulkonäköään ei edelleenkään voi valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään mitään sen enempää kuin keneltäkään muultakaan. Mutta jos on rakastunut tai ihastunut partneriinsa, niin usein ihminen on valmis kestämään heiltä enemmän sontaa niskaan vaikkei näin pitäisikään olla. Kysymys on pohjimmiltaan tunteista. Ihastumisessa ulkonäkö saattaa toki auttaa alkuun.
No tätä mä just tarkotin eli oikeassa olin. t. ap
Kun se nyt vaan voittopuolisesti menee niin, että hyvännäköisiin ihastutaan, no miehet ottaa helpommin ehkä kenet vaan seksi takia tai "alemmalta tasolta", mut toinen juttu on, että miten parisuhteessa kohtelevat rumempaa kumppania, vai saako kauniimpi kunnioittavampaa kohtelua. Veikkaan että saan.
Onneksi Jeesus pelastaa ja auttaa ja tuo viisauden ja valon ja ratkaisut tähänkin elämän tuskaan! :) Eli ei syytä epätoivoon!
Toisen ulkonäön painottaminen on oman vastuun välttelyä.
Ulkonäköään ei edelleenkään voi valita.
Ei ei, mutta ei se haittaa. Tämän markkina-arvoteorian mukaan jokaiselle löytyy se sopiva oman tasoinen, josta kiihottuu ja jonka rinnalla ei myöskään tunne itseään alamittaiseksi. :) Se oma taso, oma taso... kait.
Itse kyllä otin itseäni paljon paremman näköisen, koska koin tarvitsevani sitä. Naisilla se menee näin, ei mies tarvi niin hyvänäköistä tunteakseen seksuaalista vetoa. Ja munki kohdalla muut jutut voi kompensoida epätasapainoa ulkonäköjen kohdalla.
En sanonut olevani yhtään mitään.
Sanoin että en haluaisi minkäänlaista erityiskohtelua ulkonäön perusteella. Koska se ei olisi tasa-arvoinen parisuhde, ongelmia ei tulisi lakaista maton alle minkään syyn varjolla.