Mitä olet valmis sietämään hyvännäköiseltä kumppanilta?..
..vain hänen ulkonäkönsä takia, jotta saisit säilyttää hänet? Kauniit/komeat saavat tunnetusti anteeksi enemmän... ehkä varsinkin miehet keståvåt millaista tahansa narttua jos on tarpeeksi kaunis? Ja ollaanpa nyt rehellisiä. Naisetkin itkee komeiden paskiaisten perään ja sietävät heiltä vaikka mitä.
Kommentit (23)
Hah. Asialla ei olisi mitään vaikutusta.
En koskaan valitsisi kumppania ulkonäön perusteella.
Mies "sietämässä" minua ulkonäön perusteella olisi suuri este meidän kummankin onneen. Se ei yksinkertaisesti olisi tasapainoinen parisuhde.
Psyykkisesti tasapainoinen ja hyvän itsetunnon omaava ihminen ei siedä huonoa kohtelua suhteessa, mistään syystä.
Vierailija kirjoitti:
Taida puhua parikymppisistä naisista.....?
ainakin naapurin 49 vuotias kotirouva jätti perheensä komean miehen takia, jonka eksät kulki aina silmät mustina kuten tämäkin nainen. Toki voi olla , että mies pitää kömpelöistä naisiista
Kyllä sitä hyvännäköistä narttua voisi käydä silloin tällöin painamassa, suhteessa en katselisi hetkeäkään. T. mies
Paljon. Lopulta on kyse siitä saanko minä olla sen kanssa vai saako joku muu. Mieluummin minä.
En siedä kaltoinkohtelua keneltäkään, ulkonäöllä ei merkitystä.
En sen enempää kuin rumaltakaan. Jos rakastun, niin sitten se ihminen on ulkonäöltään mun ihanne joka tapauksessa. Olen sen verran epäsosiaalinen ja viihdyn yksin niin hyvin, että parisuhteeseen rupean vain, jos oikeasti rakastun ja se ihminen kohtelee mua hyvin.
Olen kyllä antanut kohdella itseäni huonosti nuorempana kun olen ollut niin rakastunut. Eikä ne kumppanit mitään yleisillä mittapuilla kauniita tai komeita olleet. Olin aika idiootti. Pariin otteseen olisi pitänyt jättää ne heti alkuunsa. On ihan sama, miksi antaa jonkun potkia itseään. Tosiasia on kuitenkin se, että siitä kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Paljon. Lopulta on kyse siitä saanko minä olla sen kanssa vai saako joku muu. Mieluummin minä.
Olet kontrolloiva jolla salaisesti huono itsetunto?
Ylläpidin lähes yksin kaukosuhdetta lähes 8kk ja matkustin joka toinen viikko 280km suuntaansa. Odotin ja itkin viestien perään lähes koko tuon ajan. Tunsin valtavaa mustasukkaisuutta. Kun mies päätti suhteen itkin varmaan 2vko putkeen.
Mutta oli huono kohta elämässä silloin. Avioerosta oli noin reilu puoli vuotta aikaa kun tapasin miehen. Nyt taas muutaman vuoden vanhempana olen ihanassa ja tasapainoisessa parisuhteessa tavallisen näköisen (omissa silmissäni aivan huippukomean! ) miehen kanssa.
Joskus meitä naisia vaan viedään ja mehän vaan vikistään.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas mielummin pysyttelisin erossa jostain sellaisesta 'drama queenistä' ja pikkudiivasta, kuin tyrkyttämällä ojentaisin hänelle sitä 'oikeaa narua' mistä hän sitten voisi vedellä ja kiskoa loppumattomiin suhteessamme kaikki pienimmätkin oikkunsa toteuttaakseen.
Sellainen suhdehan olisi minulle jo lähtökohtaisesti pelkästään miinuksellinen.
Aivan sen kumppanin siinä ulkonäöstä huolimatta .
Mielummin siis vaikka ilman, kuin joku sellainen suhde.
Vierailija kirjoitti:
Ylläpidin lähes yksin kaukosuhdetta lähes 8kk ja matkustin joka toinen viikko 280km suuntaansa. Odotin ja itkin viestien perään lähes koko tuon ajan. Tunsin valtavaa mustasukkaisuutta. Kun mies päätti suhteen itkin varmaan 2vko putkeen.
Mutta oli huono kohta elämässä silloin. Avioerosta oli noin reilu puoli vuotta aikaa kun tapasin miehen. Nyt taas muutaman vuoden vanhempana olen ihanassa ja tasapainoisessa parisuhteessa tavallisen näköisen (omissa silmissäni aivan huippukomean! ) miehen kanssa.
Puhuisit nyt ihan vain itsestäsi !
En tietenkään mitään sen enempää kuin keneltäkään muultakaan. Mutta jos on rakastunut tai ihastunut partneriinsa, niin usein ihminen on valmis kestämään heiltä enemmän sontaa niskaan vaikkei näin pitäisikään olla. Kysymys on pohjimmiltaan tunteista. Ihastumisessa ulkonäkö saattaa toki auttaa alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuisit nyt ihan vain itsestäsi !
Niinpä. Palstailmaisuin, "ihan kaikki naiset, öliööööö".
Täällä on taas sitä harhaluuloa että jos on kaunis, kyseinen henkilö konkreettisesti tekee taikojaan asian eteen. "Viettelee."
Tekee jotain - ilmeisesti juuri tämä on se oikeutus ja syy kateudelle ja katkeruudelle. Eihän sellaista saa tehdä, tahallaan vietellä muita.
Vaikka eihän ulkonäköään voi valita.
Vierailija kirjoitti:
Mies "sietämässä" minua ulkonäön perusteella olisi suuri este meidän kummankin onneen. Se ei yksinkertaisesti olisi tasapainoinen parisuhde.
Eihän tässä kukaan sanonut, että sinun ulkonäössäsi olisi mitään vikaa, tai muidenkaan jotka kestävät huonoa kohtelua hyvän ulkonäön takia, mistä sellaisen keksit? Vai tarkoitatko, että hyvännäköiset kohtelevat kyllä hyvin kanssaan yhtä hyvännäköisiä seurustelukumppaneita? ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä kukaan sanonut, että sinun ulkonäössäsi olisi mitään vikaa, tai muidenkaan jotka kestävät huonoa kohtelua hyvän ulkonäön takia, mistä sellaisen keksit? Vai tarkoitatko, että hyvännäköiset kohtelevat kyllä hyvin kanssaan yhtä hyvännäköisiä seurustelukumppaneita? ...
Eikun sori tarkoititkin toisin päin eli että sinä olisit se kaunis?.. T ap samoin aiempi kommentti ap:ltä
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään mitään sen enempää kuin keneltäkään muultakaan. Mutta jos on rakastunut tai ihastunut partneriinsa, niin usein ihminen on valmis kestämään heiltä enemmän sontaa niskaan vaikkei näin pitäisikään olla. Kysymys on pohjimmiltaan tunteista. Ihastumisessa ulkonäkö saattaa toki auttaa alkuun.
No tätä mä just tarkotin eli oikeassa olin. t. ap
Kun se nyt vaan voittopuolisesti menee niin, että hyvännäköisiin ihastutaan, no miehet ottaa helpommin ehkä kenet vaan seksi takia tai "alemmalta tasolta", mut toinen juttu on, että miten parisuhteessa kohtelevat rumempaa kumppania, vai saako kauniimpi kunnioittavampaa kohtelua. Veikkaan että saan.
Onneksi Jeesus pelastaa ja auttaa ja tuo viisauden ja valon ja ratkaisut tähänkin elämän tuskaan! :) Eli ei syytä epätoivoon!
En todellakaan sietäisi mitään paskaa keneltäkään, vaikka olisi mikä Tom Hardy tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tätä mä just tarkotin eli oikeassa olin. t. ap
Kun se nyt vaan voittopuolisesti menee niin, että hyvännäköisiin ihastutaan, no miehet ottaa helpommin ehkä kenet vaan seksi takia tai "alemmalta tasolta", mut toinen juttu on, että miten parisuhteessa kohtelevat rumempaa kumppania, vai saako kauniimpi kunnioittavampaa kohtelua. Veikkaan että saan.
Onneksi Jeesus pelastaa ja auttaa ja tuo viisauden ja valon ja ratkaisut tähänkin elämän tuskaan! :) Eli ei syytä epätoivoon!
Siis "veikkaan että saa" eikä "saan". Ite oon omassa avioliitossani se välttävämmän näköinen valitettavasti. Asiassa on vaan niin monta juttua jotka pitää ottaa huomioon. Toisen pitää miellyttää itseä, mutta myös itsen toista. Paras se kai olisi jos Jumala johdattaisi ihmiset yhteen, mutta saattoipahan tuo johdattaakin?..
Taida puhua parikymppisistä naisista.....?