Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa pitää naispuoliset ystävänsä mutta minä en tykkää

Vierailija
03.06.2019 |

Siitä kun soittelee muiden naisten kanssa ja viettää aikaa kahden. Mies ei halua erota, mutta minäkään en halua tällaista parisuhdetta. Olenkin päättänyt tyhjentää asunnon tavaroistani ja muuttaa pois.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein. En tajua naisystäviä miehelläni. Toki pariskuntien kanssa olemme kaikki ystäviä keskenään.

Ellen minä riitä ystävänä ja puolisona, lähden.  Miehellä saa olla omia juttuja, menoja , mieskavereita, harrastuskavereita ym ym ym, mutta naisystäville  on EI.

Koska se merkkaa sitä että minä en riitä ystäväksi naisena.  Ja se on mulle se raja.

Jos mieheni haluaa naisystäviä, minä olen silloin valinnut väärän miehen.Ja meidän suhde se on sitten siinä.

Tämä on jo aika pelottava ajattelumalli...

Vierailija
62/63 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi mua naurattaa nämä "ei naispuolisia ystäviä, sillä haluan olla mieheni tärkein ihminen".  Mitä ihmettä, millä tavalla se kaverin sukupuoli tässä vaikuttaa? Ja sanoisin, että aika pitkään menee siinä, että naisesta tulee tärkeämpi kuin vanhoista poikakavereista. Joillakin se ei tapahdu koskaan.

Kyllä minulle mieheni on tärkein ihminen siitä huolimatta, että minulla on myös tärkeitä ystäviä. Ihan hullu ajatus myös, että jostakin ystävästä tulisi miehelleni minua tärkeämpi vain sen vuoksi,  että hän sattuu olemaan nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet ihan oikein. Fiksu mies ottaa puolisonsa huomioon eikä halua aiheuttaa mielipahaa. Urpo mies sulla. M42