Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa pitää naispuoliset ystävänsä mutta minä en tykkää

Vierailija
03.06.2019 |

Siitä kun soittelee muiden naisten kanssa ja viettää aikaa kahden. Mies ei halua erota, mutta minäkään en halua tällaista parisuhdetta. Olenkin päättänyt tyhjentää asunnon tavaroistani ja muuttaa pois.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle osa naispuolisista ystävistä on ok osa ei. Riippuu kunnioittaako nainen miehen parisuhdetta ja mies omaana. Osan kanssa kehotan miestäni menemään  tekemään asioita, osasta nousee karvat pystyyn kun nainen tai mies selkeästi ei osaa vetää rajoja. Jos mies tykkää jatkuvasti jonkun "t issityrkyn" julkaisuista, mutta ei muiden naiskavereiden julkaisuista, se on mielestäni indikaatio siitä, että joko minä tai se kaveri. Sydäntykkäykset herutuskuvaan muille kuin pitkäaikaiselle ystävälle on flirttailua.

Laittaako miehesi sydäntykkäyksiä miespuolisten ystäviensä herutuskuviin?

Ei, pelkästään yhdelle naiselle.

Vierailija
42/63 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein. En tajua naisystäviä miehelläni. Toki pariskuntien kanssa olemme kaikki ystäviä keskenään.

Ellen minä riitä ystävänä ja puolisona, lähden.  Miehellä saa olla omia juttuja, menoja , mieskavereita, harrastuskavereita ym ym ym, mutta naisystäville  on EI.

Koska se merkkaa sitä että minä en riitä ystäväksi naisena.  Ja se on mulle se raja.

Jos mieheni haluaa naisystäviä, minä olen silloin valinnut väärän miehen.Ja meidän suhde se on sitten siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä surullista, jos näkee vastakkaisen sukupuolen aina vain seksuaalisena olentona.

Samanlaisia ihmisiä naiset ja miehet ovat, iloineen ja suruineen ja luonteenpiirteineen ja ajatuksineen.

Jos et kykene katsomaan vastakkaista sukupuolta platonisesti, vaan siihen liittyy aina joko tunteita tai seksiä, on syytä mennä terapiaan.

Eihän tässä ap:n kykenemisistä ollut kyse, vaan hänen miehensä. Useampikin mies on todennut, että nainen ystävänä johtaa aina fyysiseen, ja jos jotain punkkua on vielä kuvioissa niin vielä varmemmin.

Vierailija
44/63 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen vaan huomaa, jos toisella on jotain taka-ajatuksia... Esimerkiksi suhteemme alkuaikoina yksi miehen naispuolinen kaveri tykkäsi soitella viikonloppuisin baarista ja kyseli missä mieheni on... Jostain kumman syystä suhteemme syventyessä ja naisen löytäessä miehen naisen soittelut loppuivat...

Minunkin miehelläni oli pari tällaista ihan vaan kaveria, jotka suhteen alkuaikoina kyselivät kuulumisia, istumaan iltaa, baariin jne. ja uskon kyllä, että mieheni piti tätä ihan oikeasti vaan kaverillisena toimintana ja pyysi minuakin pari kertaa mukaan, mutta en juuri silloin päässyt. Kun sitten "julkistettiin" suhteemme, niin jostain syystä nämä naiset eivät enää ole ottaneet mitään yhteyttä! Varmasti oli siis yritystä johonkin muuhun, kuin kaveruuteen...

Vierailija
45/63 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja kommentteja paljon. Kyllä minä miehenä pidän outona, jos parisuhteessa olevalla miehellä on monia naisystäviä, joiden kanssa soitellaan ja vietetään aikaa kahden kesken. Mitä sellaista he tekevät, johon puoliso/puolisot ei mahdu mukaan? Kannatan ehdottomasti ystävyyttä ihmisten välillä, oli sukupuoli mikä tahansa, mutta jonkinlainen terve järki pitäisi olla myös mukana. Miksi seurustella jonkun kanssa, jos muiden seura on paljon kiinnostavampaa?

Vierailija
46/63 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä naisena kyllä tiedän milloin toinen nainen oikeasti haluaa muutakin, kuin ystävyyttä... Todella röyhkeitä yrityksiä olen nähnyt, jopa ihan niin, että nainen itsekin seurustelee tahollaan, mutta on pokkaa silti mennä flirttailemaan ja iskemään varattuja miehiä... Nyyhkytetään illan pikkutunteina sille "kaverimiehelle", kun se oma mies on ihan kamala ja hirveä eikä huomioi ja "ihanaa, kun sinä miehenä kuuntelet" ja se sitten yksi johtaa toiseen...

Vierailija
47/63 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan hyvä päätös muuttaa pois jos itsetunto ei kestä, että maailmassa on muitakin naisia.

Maailmassa on muita ihmisiä, mutta ei pitäisi olla muita kumppaneita kuin yksi. Nämä vastakkaisen sukupuolen kanssa kaveeraavat ovat tutkitusti niitä, joilla kaveruus on häilyvä ja he eroavat muita helpommin.

Tämän tutkimuksen haluan nähdä.

Vierailija
48/63 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos/kun eri sukupuolta olevat kaverukset viettää aikaa humalassa, niin helposti siinä käy pikku kännihairahduksia, vaikka muuten oltaisiin, kuin "sisko ja veli".

Vierailija
49/63 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on täysin kiinni siitä, millainen se ystävyys on. Jos kyseessä on esimerkiksi lapsuusystävä, niin asia on silloin ok. Jos kyseessä on taas esimerkiksi uusi ystävä, niin epäilisin asiaa. Itselleni kävi niin, että rivitaloomme muutti uusi avopari. Ex-mieheni "ystävystyi" naisen kanssa ja jäi kerran baari-illan päätteeksi yöksi hänen luo, kun oma mies ei ollut kotona. Tämä ei mielestäni ollut ystävyyttä.

Vierailija
50/63 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on täysin kiinni siitä, millainen se ystävyys on. Jos kyseessä on esimerkiksi lapsuusystävä, niin asia on silloin ok. Jos kyseessä on taas esimerkiksi uusi ystävä, niin epäilisin asiaa. Itselleni kävi niin, että rivitaloomme muutti uusi avopari. Ex-mieheni "ystävystyi" naisen kanssa ja jäi kerran baari-illan päätteeksi yöksi hänen luo, kun oma mies ei ollut kotona. Tämä ei mielestäni ollut ystävyyttä.

Just tämä! Helppoa vehdata selän takana, kun laittaa kaveruuden piikkiin...

Vierailija
51/63 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä naisena kyllä tiedän milloin toinen nainen oikeasti haluaa muutakin, kuin ystävyyttä... Todella röyhkeitä yrityksiä olen nähnyt, jopa ihan niin, että nainen itsekin seurustelee tahollaan, mutta on pokkaa silti mennä flirttailemaan ja iskemään varattuja miehiä... Nyyhkytetään illan pikkutunteina sille "kaverimiehelle", kun se oma mies on ihan kamala ja hirveä eikä huomioi ja "ihanaa, kun sinä miehenä kuuntelet" ja se sitten yksi johtaa toiseen...

Näitä känniavautujiakin on yllättävän paljon. Se kaverimiehen olkapää kelpaa siinä vaiheessa, kun omassa suhteessa menee huonosti... Toki sitä varten ystävät on, että voi avautua, mutta ihanteellisessa tilanteessa sitä kyllä avautuu samaa sukupuolta olevalle ystävälle.

Vierailija
52/63 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni miehet on tässä asiassa erilaisia kuin naiset. Naiset sinisilmäisesti uskoo kaveruuteen/ystävyyteen, koska eivät itse ajattele miespuolisista ystävistään mitään ystävyyttä enempää. Miehet taas hyvin todennäköisesti käyvät kaverinaiset läpi kaikissa runkkufantasioissaan, ja iso osa toteuttaisi niitä tosielämässäkin jos mahdollisuus olisi.

Vierailija
53/63 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla ainakin on miehiä kavereina, ei siinä mitään pahaa ole.

Miten usein menet iltaa viettämään kahden kesken jonkun miespuolisen ystäväsi luo ja mitä oma miehesi näistä tapaamisista tykkää?

Vierailija
54/63 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni miehet on tässä asiassa erilaisia kuin naiset. Naiset sinisilmäisesti uskoo kaveruuteen/ystävyyteen, koska eivät itse ajattele miespuolisista ystävistään mitään ystävyyttä enempää. Miehet taas hyvin todennäköisesti käyvät kaverinaiset läpi kaikissa runkkufantasioissaan, ja iso osa toteuttaisi niitä tosielämässäkin jos mahdollisuus olisi.

Mä taas olen huomannut sen toisinpäin! Mies ei tajua kaverinaisen selkeää lirkuttelua eikä sitä, että nainen vähän kuin kierrellen ja kaarrellen pyrkii lähelle... Miehelle on ihan ok, että Maija soittaa lauantain ja sunnuntain välisenä yönä klo 2 ja kyselee onko jatkoja ja missä ollaan, koska Mikkokin voi tehdä näin. Maijalla on kuitenkin taka-ajatus, jota mies ei tajua.

Vierailija
55/63 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun miehelläni on naispuolisia kavereita, mutta ei hän heidän kanssa käy juomassa kahden kesken punaviiniä. Minäkin tunnen nämä naiset hyvin ja myös heidän kumppaninsa. Minullakin on miespuolisia kavereita ja tapaan heitä kaveriporukassa, joten ei myöskään ole mitään kahden kesken viini-iltoja heidän kanssaan.

Tämä. On ihan ok harrastaa ja käydä vaikka kaljalla kaveriporukassa , joka koostuu miehistä ja naisista. Tai tavata kahvin ja drinkkien merkeissä yleisellä paikalla. Kunhan se jääkin siihen. En kyllä hyväksyisi kumppanillasi sitä että menee intiimisti jonkun ämm#än luo viiniä lipittämään kahden kesken. Siinä on mun sietokyvyn raja.

Vierailija
56/63 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas olen huomannut sen toisinpäin! Mies ei tajua kaverinaisen selkeää lirkuttelua eikä sitä, että nainen vähän kuin kierrellen ja kaarrellen pyrkii lähelle... Miehelle on ihan ok, että Maija soittaa lauantain ja sunnuntain välisenä yönä klo 2 ja kyselee onko jatkoja ja missä ollaan, koska Mikkokin voi tehdä näin. Maijalla on kuitenkin taka-ajatus, jota mies ei tajua.

Jos on taka-ajatus... Kyllä sitä itsekin on joskus baarista soitellut kavereille, että missä ne menee ja onko jatkoja, ihan miehille ja naisille. Ei ole ollut muuta taka-ajatusta, kuin se, että jos bileet jatkuu vielä jossain :D

Vierailija
57/63 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa ihan itse määritellä ne rajat mitä sietää ja hyväksyy suhteessaan. Jos mies kovin paljon keskittyy viestittelemään muiden naisten kanssa, olipa heidän väitetty suhteensa mikä tahansa, niin kyllä minäkin pistäisi äijän kävelemään. Löytyy niitä sellaisiakin, jotka keskittyy siihen tärkeimpään suhteeseen. Samanlaiset arvot niin tässä kuin muissakin asioissa helpottaa elämää suhteessa.

Jep kannattaa sunkin etsiä itsellesi kaltaisesi mustasukkainen kontrollifriikki

Ei tarvitse olla mustasukkainen kontrollifriikki halutakseen olla se oman miehensä tärkein ihminen. Tällainen mies minulla onkin. Koska olemme olleet yhdessä nuoresta lähtien minulla ei ole sellaisia mieskavereita, joita mieheni ei tunne eikä miehelläni naiskavereita joita minä en tuntisi. Ystäväpiiri on yhteinen ja pitkälti kavereiden kanssa olla isommalla porukalla tai pariskunnittain. Vaikea kuvitella, että oma mies menisi jonkun naisen luo yksin juomaan viiniä tai vastaavasti minä jonkun miehen. Ilmeisesti ollaan Sirpa Selänteen kanssa samoilla linjoilla tässä asiassa.

Vierailija
58/63 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko tässä syynä se, ettei naiset osaa ilmaista tunteitaan selkeästi ja miehen pitäisi jotenkin osata lukea rivien välistä? Jos se Maija soittaa yöllä samalla tavalla, kuin se Mikkokin, niin miten tästä pitäisi oivaltaa, että sillä Maijalla on jotain taka-ajatuksia? Siksi, että Maija on nainen?

Vierailija
59/63 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein. En tajua naisystäviä miehelläni. Toki pariskuntien kanssa olemme kaikki ystäviä keskenään.

Ellen minä riitä ystävänä ja puolisona, lähden.  Miehellä saa olla omia juttuja, menoja , mieskavereita, harrastuskavereita ym ym ym, mutta naisystäville  on EI.

Koska se merkkaa sitä että minä en riitä ystäväksi naisena.  Ja se on mulle se raja.

Jos mieheni haluaa naisystäviä, minä olen silloin valinnut väärän miehen.Ja meidän suhde se on sitten siinä.

No nyt oli hyvää IRONIAA.

Koska eihän kellään voi olla tällaisia TUPLA-STANDARDEJA. Eihän?

Vierailija
60/63 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt oli hyvää IRONIAA.

Koska eihän kellään voi olla tällaisia TUPLA-STANDARDEJA. Eihän?

Mikä tässä oli mielestäsi tuplastandarti. Jos vastaavasti kirjoittajalla ei ole kahdenkeskisiä hetkiä miesystävän kanssa?