Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kynttilä vakan alla

Vierailija
03.06.2019 |

Tuntuuko sinusta milloinkaan, että lahjasi tai kuvitellut sellaiset menevät hukkaan ? Et saa mielestäsi ansaitsemaasi arvostusta tai ylipäätään mahdollisuutta ns. menestyä, vaikka niin kovasti sitä haluaisit / kaipaisit?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu. Ajattelen niin, että jos ei sitä arvostusta tai menestystä ole saanut tai tule saamaan, ei sitä sitten kuulu saadakaan. Lahjakkaat kyllä löytävät aina tien menestykseen.

Vierailija
2/5 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon oon saanut ja enemmän haluaisin. Mutta tajuan myös sen, että kun on arvostettu ja tärkeässä asemassa, on väistämättä myös arvosteltu. Enemmän pelottaakin se, että mitä jos/kun oikeasti en pystykään täyttämään odotuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Olen saanut sen verran arvostusta kuin ansaitsen ja olen tyytyväinen nykyiseen työhöni, minulle riittää se pieni vastuu joka työssäsi on.

En katso lahjani olisivat menneet millään tavoin hukkaan.

Vierailija
4/5 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultainen keskitie kaikessa. Sillä pärjää.

Vierailija
5/5 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elämän ajan joo, mutta vika on tainnut olla siinä, että olen kuvitellut tämänhetkisen työn, ihmissuhteiden ym. olosuhteiden olevan parasta, mitä on mahdollista löytää, ja pelännyt mennä kauemmas kalaan, joten olen vain odottanut ja odottanut ja odottanut, että nykyhetkellä tuntemani ihmiset huomaisivat minut ja lojaaliuteni paremmin sekä antaisivat enemmän arvostusta. On parannettu omaa työsuoritusta ja harjoiteltu toisten huomioimista ja ihmissuhdetaitoja ja läsnä olemista ja yada yada, ihan loputtomiin. Lopulta kekkasin etsiä uutta tutun piirin ulkopuolelta ja heti tärppäsi. Eihän se kaikki harjoittelu siis hukkaan mennyt. Esmes ensimmäinen työnantaja, jota lähestyin, tunnisti kyvykkyyden saman tien ja palkkasi siltä istumalta parempaan työhön.