Liivisuositus roikkurintaisille!
Cleo by Panache ja Marcie niminen malli. Herranjestas miten nämä kohottaa ja tekee pyöreän näköiseksi jopa mun painavat ryntääni. Koko on sitten oltava kohdillaan, näissä on aika jäykät kaarituet jotka aivan varmasti ovat pahan tuntuiset jos ovat yhtään liian ahtaat!
Kommentit (7)
Marie Joe ja Primadonna. Stockmannilta saa. Ovat kauniita ja tukevasti istuvia. Marie Joe'n korseletinkin ostin Tanskasta sovittamatta, kun oli alessa ja tavaratalo oli sulkeutumassa käyntihetkelläni. Istuu todella loistavasti, D/E/-kuppisellekin.
Yksiä sinisiä Primadonnan liivejä olen pitänyt monta vuotta, mutta vieläkin ovat hyvät. Onko jo pakko luopua...
Primadonna kaytossa taallakin, ja Mey. Nimenomaan ne kaarituelliset ja taytetylla kupilla.
Hyvä vinkki tuo Primadonna, kiitos :)
Oikea koko on kaiken a ja o ja lisäksi rintaan sopiva malli. Vaikka olisi kuinka laadukas liivi voi se olla päällä aivan paska jos koko ja malli ei ole oikea.
Kiitos vinkistä!
Itsellä ongelma riippurintojenkanssa kun laihduttaessa menneet sellaisiksi yläosasta löysiksi :( urheiluliiveissä näyttää yleensä hyvälle ja normaalille, mutta Curvy Katen liivit myös hyviä olleet. Kuppikoko on usein joku 70F-G, mut tuntuu et aina se yläosa jää tyhjäksi, mutta pienemmästä kupista kaikki tursuu ulos jos vähän liikkuu >__< tuskaa.
Täytyy kokeilla näitä!
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkistä!
Itsellä ongelma riippurintojenkanssa kun laihduttaessa menneet sellaisiksi yläosasta löysiksi :( urheiluliiveissä näyttää yleensä hyvälle ja normaalille, mutta Curvy Katen liivit myös hyviä olleet. Kuppikoko on usein joku 70F-G, mut tuntuu et aina se yläosa jää tyhjäksi, mutta pienemmästä kupista kaikki tursuu ulos jos vähän liikkuu >__< tuskaa.
Täytyy kokeilla näitä!
Sun rinnalle käy paremmin tuon saman valmistajan Hettie tai Jasmine liivit. Ne sopivat rinnalle jossa on alaosassaan enemmän matskua, tai sitä kudosta on suunnilleen yhtä paljon nännin ylä sekä alapuolella. Lisäksi molemmissa on kupin yläosassa elastinen pitsi joka on hyvä jos on vaikka hieman eri kokoiset tai yläosastaan tyhjemmät tisut. Ja tärkeä pointti, tee swoop and scoop kun puet liivit päällesi!
Primadonnan liivejä suosin itse.