Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5 kg laihdutettavaa/3 vkoa. Onnistuuko?

Vierailija
02.06.2019 |

Juhannukseksi 5 kg saatava pois. Muuten menee tuolloin alkava etelänloma pilalle. Oon vuodessa lihonut 5 kg, napostellut pimeät illat pieniä herkkuja ja vältellyt vaakaa. Ei mahtunut kesämekko päälle ja tänään oli sitten katsottava numerot: vaaka näytti +5 kg vuodentakaiseen verrattuna.

Oon 40- vee, normaalipainoinen aiemmin ja edelleen BMI:n mukaan. Nyt 67 kg ja tavoite 62 kg. Mutta nyt +5 kg näkyy vyötäröllä ja plösahtäneenä olemuksena.

Ostin tänään 3 vko:n satsin Nutrilettia: kana-ja kasviskeitto,suklaa-ja mansikka. Näitä 5annosta/pv ja joka toinen pv 1 h kesto-ongelma kävely/kevyt hölkkä.

Lähteekö 5 kg/viikko? Ja muuten ihan sama, mitä lähtee - lähteekö nestettä ja lihakset, tuleeko kaksinkertaisena takas, onko typerää tai ääliömäistä.
Oon terve aikuinen ja nyt Tavoite on vain ja ainoastaan -5 kg /3 vko vaa’an lukemissa.

Onnistunko? Kuka lähtee mukaan? Juhannukseksi tällainen onnistuminen olisi superkiva kesän avaus.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama ongelma kuin AP:lla. Ja halu laihtua. Ja Just se terveys ja hyvinvointi on syynä. En voi nyt niin hyvin kuin ihannepainossa 5 kg kevyempänä, vaikka nytkin olen normaalipainoinen. 5 kg kevyempänä vaatteet ja olemus ovat paremmannäköisiä kuin nyt. Minusta erottuva vyötärö on kivemman näköinen kuin tasapaksu läskillä kuorrutettu. Joku voi ajatella toisin ja se on ok. Mutta voin paremmin ja olen onnellisempi hoikkana normaalipainoisena kuin tulevana normaalipainoisena.

Joo. On ihan fiksua ja sallittua haluta laihtua 5 kiloa. Mutta on typerää tehdä se kolmessa viikossa ja olla välittämättä siitä, että tuolla tekniikalla todellisuudessa pitkällä tähtäimellä todennäköisesti lisää painoa.

Vierailija
22/24 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä onnistuu, jos ei syö mitään muuta ja harrastaa edes matalalla sykkeellä hikiliikuntaa 30-60 min/pv. AP sulla viikko takana. Missä mennään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmän pään irrotus on sinulle ainut mahdollisuus. Mistä näitä sikiää?

Vierailija
24/24 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan ap voi yrittää, varmasti tietää ettei ole terveellistä eikä välttämättä pysyvääkään kun ei ole kiinnostunut lähteekö lihaksista. Muista juoda paljon vettä, liikkua kevyesti ja varautua kurjaan oloon. Vesimeloni ja kurkku ovat varsinaista herkkua helteillä. En tiedä pussikuureista hirveästi, mutta luulisi ettei pitkän nestepaaston jälkeen heti pysyy syömään isoja aterioita esimerkiksi siellä lomamatkalla, joten se varmaan kannattaa ottaa huomioon. Pussikuurin päätyttyä (miksei jo lomamatkalla) kannattanee tehdä pieni pohdinta itsensä kanssa ja miettiä mitä haluaa elämältään ja kropaltaan. Ehkä kiirelaihdutus juuri ennen reissua kertoo siitä ettet ole täysin tyytyväinen vartaloosi ja tarvitset pussikuurien sijaan oikean elämäntapamuutoksen. Tsemppiä matkaan, toivottavasti kaikki sujuu mainiosti :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän