5 kg laihdutettavaa/3 vkoa. Onnistuuko?
Juhannukseksi 5 kg saatava pois. Muuten menee tuolloin alkava etelänloma pilalle. Oon vuodessa lihonut 5 kg, napostellut pimeät illat pieniä herkkuja ja vältellyt vaakaa. Ei mahtunut kesämekko päälle ja tänään oli sitten katsottava numerot: vaaka näytti +5 kg vuodentakaiseen verrattuna.
Oon 40- vee, normaalipainoinen aiemmin ja edelleen BMI:n mukaan. Nyt 67 kg ja tavoite 62 kg. Mutta nyt +5 kg näkyy vyötäröllä ja plösahtäneenä olemuksena.
Ostin tänään 3 vko:n satsin Nutrilettia: kana-ja kasviskeitto,suklaa-ja mansikka. Näitä 5annosta/pv ja joka toinen pv 1 h kesto-ongelma kävely/kevyt hölkkä.
Lähteekö 5 kg/viikko? Ja muuten ihan sama, mitä lähtee - lähteekö nestettä ja lihakset, tuleeko kaksinkertaisena takas, onko typerää tai ääliömäistä.
Oon terve aikuinen ja nyt Tavoite on vain ja ainoastaan -5 kg /3 vko vaa’an lukemissa.
Onnistunko? Kuka lähtee mukaan? Juhannukseksi tällainen onnistuminen olisi superkiva kesän avaus.
Kommentit (24)
Terveelle ihmiselle on turvallista tällainen just 3 vkon ajan. Tutkittu juttu. Ja tutkittua myös on, että onnistuneen 3 vkon nutraamisen jälkeen on todennäköisempää onnistua muuttamaan pysyvästi ruokavaliota ja liikuntatottumuksia. Eli siksi on määräaikaisena terveellistä. Pussit sisältävät kaikki tarvittavat vitamiinit ja hivenaineet.
En usko, että AP onnistuu. Ja 1 ja 2 kommentaattorit: ei AP toivonut kommentteja, onko terveellistä. Haluaa vain pudottaa painoa. En usko, että onnistuu. Max 2 kg voi lähteä tuolla kuurilla 3 vkossa
Jos ei syö mitään muuta kuin 5 pussia nurtilettiä/pv. Niin kyllä onnistuu vähintään 1kg/viikko pudotus. Mun arvio on, että 3 kg lähtee, ei 5 kg.
Onnistuu! Koita saada keho tekemään äkkiä töitä :)
Miten se etelänmatka menee piloille viiden lisäkilon takia? Osta mieluummin uusi mekko! Sitten olet taas viehättävä. Mutta. Laihdutus voi juuri ja juuri onnistua. Sairastahan se toki on. Mutta onhan 3-4 kiloa pois parempi kuin ei mitään, jos ne jäävät vain pois. Onnellista matkaa ja mukavia tuttavuuksia.
Voi onnistua kilojen pudotus, mutta nelikymppiselle lähtee vääristä paikoista nälkäkuurilla: rinnat, peppu rupsahtaa, kasvot kurtistuu, allit tyhjenee ja heiluu aiempaakin löysempinä ihon roikkuessa - vyötärö pysyy paksuna ennallaan
Keskitysleiridieetillä onnistunee. Länsimaisessa ympäristössä tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Onnistuu! Koita saada keho tekemään äkkiä töitä :)
Kiitos tsempistä. Tekemään töitä? Tarkoitatko ketoosiin menoa. Varmaan tärkeintä, etten syö mitään muuta.
Mitenhän jaksaa nutrilett-kuurilla hikiliikuntaa?
Tuollaisella Nutrilett-kuurilla olen itsekin saanut pois 5 kg/3 vk.
Ei ole helppoa, mutta onnistuu.
Muista syödä paljon kasviksia ja juo vaikka kivennäisvettä, ettei nestehukka iske. Nyt on vielä helteetkin tulossa.
Rahkadieetillä myös lähtee, koska heti aloituksessa tippuu 2 kg ja sen jälkeen helposti se kilo viikossa vähintään.
Tällä dieetillä myös pömppömaha litistyy:
aamupala, lounas, välipala, päivällinen, iltapala.
Sisältöjä voi googlata Jutan dieetti- haulla.
Tiukka linja aterioissa ja ruokamäärissä.
Aterioita ei muuten kannata jättää väliin - itse koin, että turvottaa, jos unohtui syöminen.
Minäkin sain tuolla kuurilla 5 kg pois. Olo oli karmea 3 vrk, sitten helpotti ja jo viikon kuluttua tosi pirteä olo, ja parin ekan kg:n pudotus sai innostumaan. Ja kyllä mulla just vyötärö eniten kapeni.
Kasviksia? Niistä tulee kuitenkin energiaa. Olisko parempi pitäytyä pusseissa pelkästään ?
AP
Eikö oma terveys ja kropan hyvinvointi ole tärkeämpää kuin joku vaivainen 5kg joka tulee viiden viikon jälkeen tuplana takaisin? Mikä pointti? Ei saanut kysyä mut en ymmärrä.
Sekoböltsit laihduttajaämmät. +5 kg/vuosi. Ihanko huomaamatta kertyi???Kannattaisiko käydä vaaalla kerran viikossa?? Jos mättää vuoden herkkuja, niin saattaa paino nousta...
Minulla sama ongelma kuin AP:lla. Ja halu laihtua. Ja Just se terveys ja hyvinvointi on syynä. En voi nyt niin hyvin kuin ihannepainossa 5 kg kevyempänä, vaikka nytkin olen normaalipainoinen. 5 kg kevyempänä vaatteet ja olemus ovat paremmannäköisiä kuin nyt. Minusta erottuva vyötärö on kivemman näköinen kuin tasapaksu läskillä kuorrutettu. Joku voi ajatella toisin ja se on ok. Mutta voin paremmin ja olen onnellisempi hoikkana normaalipainoisena kuin tulevana normaalipainoisena.
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama ongelma kuin AP:lla. Ja halu laihtua. Ja Just se terveys ja hyvinvointi on syynä. En voi nyt niin hyvin kuin ihannepainossa 5 kg kevyempänä, vaikka nytkin olen normaalipainoinen. 5 kg kevyempänä vaatteet ja olemus ovat paremmannäköisiä kuin nyt. Minusta erottuva vyötärö on kivemman näköinen kuin tasapaksu läskillä kuorrutettu. Joku voi ajatella toisin ja se on ok. Mutta voin paremmin ja olen onnellisempi hoikkana normaalipainoisena kuin tulevana normaalipainoisena.
...Kuin tukevana normaalipainoisena ...
Vierailija kirjoitti:
Kasviksia? Niistä tulee kuitenkin energiaa. Olisko parempi pitäytyä pusseissa pelkästään ?
AP
Muistaakseni Nutrilett-paketin ohjeessa luvataan syödä esim. tomaatteja ja kurkkua.
Ja muista suola, jossain muodossa, tai tulee päänsärky ja huimaus.
Tiukkaa tekee, eikä ole edes kovin terveellistä.