Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävän köyhäily

Vierailija
02.06.2019 |

Mies aina töissä, mutta ei halua käyttää yhtään rahaa itseensä tai meidän yhteiselämään. Minä haluan nauttia elämän pienestä ja mahdollisuuksien mukaan suuremmastakin luksuksesta. Enkä vaikka lomalla syödä vain marketista kuivaa sämpylää ettei nyt tarvi mihinkään hienojen ihmisten paikkaan mennä.

Sama mies jakaa auliisti rahaa ja tukea yli 2-kymppisille lapsilleen ja nämä elävätkin aivan eritasoista elämää isin ansioilla, ei omilla.

En ollut alunalkaen rahan perään, mutta en minäkään halua meidän mukavuuksia kustantaa, jotta mies voi syytää rahansa ja aikansa lasten ja heidän kumppaniensa mukavuuksiin.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde vetämään jos ei homma miellytä. Sulleko miehen pitäisi kustantaa luksusta ja jättää lapsensa ilman? Mene töihin ja hanki omat rahasi.

Vierailija
2/65 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen töissä. Enkä haluaisi katsella näiden aikuisten laiskojen kermapyllyjen lypsämistä isältään. Ja itseasiassa lähdin jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kustannan mieluummin sitten luksusta vain itselleni. Kun ei huvita leikkiä pihtaria toisten elämän ylläpitämiseksi.

Vierailija
4/65 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen töissä. Enkä haluaisi katsella näiden aikuisten laiskojen kermapyllyjen lypsämistä isältään. Ja itseasiassa lähdin jo.

Hyvä että lähdit. Et nimittäin voi estää lypsämistä mitenkään, jos isä siihen itse suostuu. Nyt voitkin sitten omilla rahoillasi ostaa itsellesi luksusta ;)

Vierailija
5/65 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kustannan mieluummin sitten luksusta vain itselleni. Kun ei huvita leikkiä pihtaria toisten elämän ylläpitämiseksi.

Ja ongelma oli?

Vierailija
6/65 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan ne lapset ovat rakkaampia isälle, kuin naisystävä, ei kai tuossa pitäisi olla mitään ihmettelemistä.

Lapset ovat omaa lihaa ja verta, naisystävä on kuitenkin loppujen lopuksi outo ihminen.

Vierailija
7/65 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huomaa, että tämä palsta on täynnä näitä isi elää vain tehdäkseen töitä mun mukavan olemisen eteen tyyppejä. Voin kertoa, että isinne elämä olisi huomattavasti mukavampaa, jos alkaisitte itse elättää itsenne ja tyytyisitte elintasoon, joka omin avuin mahdollinen.

Vierailija
8/65 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottahan ne lapset ovat rakkaampia isälle, kuin naisystävä, ei kai tuossa pitäisi olla mitään ihmettelemistä.

Lapset ovat omaa lihaa ja verta, naisystävä on kuitenkin loppujen lopuksi outo ihminen.

Höpöhöpö. Aikuinen lapsinon enää kaveri normaalille, ei läheisriippuvaiselle ihmiselle. Sitten on omia geenejään palvovia narsisteja ja aikuisten lastensa elämät pilaavia roikkujavanhempia.

Vierailija
9/65 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan odota miesystäväni maksavan mitään. Kumpikin elää ja toimii omilla rahoillaan. Vkonloppuina ostetaan ruokaa vuorotellen.

Miesystävä  ostaa minulle pienet lahjat syntymäpäivänä ja jouluna. Itse teen samoin.

Mitä se minulle kuuluu kuinka paljon hän antaa rahaa lapsilleen, eikä hänkään kysele minulta vastaavaa.

Vierailija
10/65 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kullankaivuu mennyt nyt oikein putkeen?

Vierailija
11/65 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että lähdit. Et nimittäin voi estää lypsämistä mitenkään, jos isä siihen itse suostuu. Nyt voitkin sitten omilla rahoillasi ostaa itsellesi luksusta ;)

Tosiaan, se on miehen valinta haluaako jakaa elämänsä naisen kanssa vai alkaako eunukiksi.

Vierailija
12/65 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että naiset ovat ahneita, mitään muuta kuin raha mielessä, tunteet tulee sitten,  jos tulee.

Vierailija
13/65 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan odota miesystäväni maksavan mitään. Kumpikin elää ja toimii omilla rahoillaan. Vkonloppuina ostetaan ruokaa vuorotellen.

Miesystävä  ostaa minulle pienet lahjat syntymäpäivänä ja jouluna. Itse teen samoin.

Mitä se minulle kuuluu kuinka paljon hän antaa rahaa lapsilleen, eikä hänkään kysele minulta vastaavaa.

Juu ruokaa ostetaan ja mitäpä sitä ihminen muuta. Tähän sisältyy jatkuva työnteko, joka näkyi vapaa-ajassa.

Vierailija
14/65 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan, se on miehen valinta haluaako jakaa elämänsä naisen kanssa vai alkaako eunukiksi.

Tosiaan. Rahalla saa myös kertamaksullista, ei ole pakko ostaa koko lehmää saadakseen maitoa. Et sä niin ainutlaatuinen ole kuin kuvittelet.

Vierailija
15/65 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huomaa, että tämä palsta on täynnä näitä isi elää vain tehdäkseen töitä mun mukavan olemisen eteen tyyppejä. Voin kertoa, että isinne elämä olisi huomattavasti mukavampaa, jos alkaisitte itse elättää itsenne ja tyytyisitte elintasoon, joka omin avuin mahdollinen.

Tämä palsta on lähinnä täynnä nyxiä, jotka eivät pidän miehensä lapsista... minkään ikäisistä sellaisista.

Vierailija
16/65 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen kuulu maksella naisystävänsä menoja.

Kyllä kait mies voi antaa ansaitsemiaan rahoja ja omaisuutta omille lapsilleen, hehän ovat miehen perhettä.

Vierailija
17/65 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tässä nyt äänessä nämä perintöään jo 2-kymppisestä haukkana mesoavat pullamössöt. Halusin vain herätellä keskustelua, miten pilaatte isinne elämän tuolla roikkumisella. Rakentaisitte itse oman elämänne. Isi on kohta vanha ja töiden loppuun kuluttama. Ja ilottoman elämän.

Vierailija
18/65 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tässä nyt äänessä nämä perintöään jo 2-kymppisestä haukkana mesoavat pullamössöt. Halusin vain herätellä keskustelua, miten pilaatte isinne elämän tuolla roikkumisella. Rakentaisitte itse oman elämänne. Isi on kohta vanha ja töiden loppuun kuluttama. Ja ilottoman elämän.

Ei vaan isä, joka haluaa auttaa lapsiaan taloudellisesti mahdollisimman paljon. Hehän näet perivät minut myöhemmin. Naisystävä järjestää ja hoitaa oman taloutensa kuntoon ja tekee omillaan mitä tahtoo.

Vierailija
19/65 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kai iloton kun on joutunut sua katselemaan 😂

Vierailija
20/65 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen pikku Untuvakerä kirjoitti:

Minun mieheni syö joka aamu kulhollisen graham-puuroa voisilmän kera. Päälle hän ripottelee hiukan ruokosokeria. Minä syön puuroni kaurakerman kera.

Meillä on 17 vuotta ollut yhteinen tili eikä koskaan - ei siis ikinä - mitään kiistaa rahankäytöstä. Luulen, että suurin syy monien erimielisyyksiin on siinä, että verensokeri laskee turhan alas, kun ei syödä kunnon aamiaista. Sitten tulee riitaa ihan tyhjästä.

Ihana neuvo. Tässä on kerrankin hyödyllinen ja lämmin ajatus eikä palstan alituista ilkeilyä.