Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävän köyhäily

Vierailija
02.06.2019 |

Mies aina töissä, mutta ei halua käyttää yhtään rahaa itseensä tai meidän yhteiselämään. Minä haluan nauttia elämän pienestä ja mahdollisuuksien mukaan suuremmastakin luksuksesta. Enkä vaikka lomalla syödä vain marketista kuivaa sämpylää ettei nyt tarvi mihinkään hienojen ihmisten paikkaan mennä.

Sama mies jakaa auliisti rahaa ja tukea yli 2-kymppisille lapsilleen ja nämä elävätkin aivan eritasoista elämää isin ansioilla, ei omilla.

En ollut alunalkaen rahan perään, mutta en minäkään halua meidän mukavuuksia kustantaa, jotta mies voi syytää rahansa ja aikansa lasten ja heidän kumppaniensa mukavuuksiin.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieslukija82 kirjoitti:

Mieluummin rahat lapsilleni annan kuin naisystävälleni.

Sitten on nämä kasarin va-jakit. Samaa sakkia löytyy 60-luvulla syntyneistä.

Kyse on siitä, haluaako panostaa _omaan_ elämäänsä ja rakkaussuhteeseensa, vai hyysätä aikuista jälkikasvuaan. Ei tarvitse _antaa_ yhäkääm rahoja naisystävälle.

Huokaus.

Vierailija
62/65 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieslukija82 kirjoitti:

Mieluummin rahat lapsilleni annan kuin naisystävälleni.

Miksi niin moni haluaa tahallaan ymmärtää väärin? Ei ap ole pyytänyt rahoja itselleen antamaan, hän maksaa omat juttunsa. Mutta kun pihi mies ei halua käyttää rahaa mihinkään yhteiseen tekemiseen maksamalla itsensä. Miksi edes olla suhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seurustelin puoli vuotta aikoinaan miehen kanssa joka oli uskomattoman pihi. Ja hän siis oli töissä ja hänellä oli paljon parempi palkka kuin minulla (tosin hän väitti pitkään että tienaa paljon vähemmän. Sattuman kautta sain selville että tienasi tuplasti enemmän mitä väitti) hän tosiaan ei mihinkään halunnut lähteä koska rahaa ei muka ollut. Monesti maksoin myös hänet, esim teatteri, ravintola, elokuvat ym ja hän oli iloinen/otettu. Mutta kun alkoi mennä siihen että ollessaan luonani (ikinä en päässyt hänen luonaan jostain syystä käymään vaan aina oltiin mun luona) hän söi ihan älyttömät määrät ja sitten lähtiessään kysyi että voisiko tehdä itselleen vähän ruokaa ja viedä kotiinsa? Ihmettelin, mutta annoin luvan tehdä ruokaa. Sitten kun multa mystisesti alkoi joka kerta hänen vierailunsa jälkeen häviämään mausteita, vessapaperi ym niin siinä vaiheessa mun kellot alkoivat soimaan. Ja sitten kun sain ilmaisen laivamatkan yhdelle, mies pokkana oletti että hän saa tulla mukaan ja että maksaisin hänen matkan, hytin ja ruoan. Päätin etten suostu siihen ja vähän ennen tätä laivareissua sain sattuman kautta selville että hän tienaa paljon enemmän mitä väitti. Myönsi sen sitten ja kertoi että säästää rahaa koska antaa aikuiselle lapselleen joka kuukausi melkein viisi sataa koska tämä nuorukainen juo ja pelaa rahansa. En vaan pystynyt jatkamaan suhdetta hänen kanssaan koska tiesin että jos rakastuisin kunnolla ja muutettaisiin ym yhteen niin sama jatkuisi ja mun pitäisi maksaa kaikki. Tietääkseni edelleen kustantaa poikansa elämisen vaikka poika 28 nyt.

Vierailija
64/65 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa käyttää rahansa mihin lystää, mutta ei sekään voi sitten loisia toisten kukkarolle kun omat rahat ovat käytetty. Jos taas miehen elämäntyyli ja arvot ei uutta naista miellytä niin eipä hänen sitä suhdetta kannata jatkaa. Kannattaa hakea sellaista seuraa jonka seurassa viihtyy. Pihin seurassa harvoin tietty näin käy.

Vierailija
65/65 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse seurustelin puoli vuotta aikoinaan miehen kanssa joka oli uskomattoman pihi. Ja hän siis oli töissä ja hänellä oli paljon parempi palkka kuin minulla (tosin hän väitti pitkään että tienaa paljon vähemmän. Sattuman kautta sain selville että tienasi tuplasti enemmän mitä väitti) hän tosiaan ei mihinkään halunnut lähteä koska rahaa ei muka ollut. Monesti maksoin myös hänet, esim teatteri, ravintola, elokuvat ym ja hän oli iloinen/otettu. Mutta kun alkoi mennä siihen että ollessaan luonani (ikinä en päässyt hänen luonaan jostain syystä käymään vaan aina oltiin mun luona) hän söi ihan älyttömät määrät ja sitten lähtiessään kysyi että voisiko tehdä itselleen vähän ruokaa ja viedä kotiinsa? Ihmettelin, mutta annoin luvan tehdä ruokaa. Sitten kun multa mystisesti alkoi joka kerta hänen vierailunsa jälkeen häviämään mausteita, vessapaperi ym niin siinä vaiheessa mun kellot alkoivat soimaan. Ja sitten kun sain ilmaisen laivamatkan yhdelle, mies pokkana oletti että hän saa tulla mukaan ja että maksaisin hänen matkan, hytin ja ruoan. Päätin etten suostu siihen ja vähän ennen tätä laivareissua sain sattuman kautta selville että hän tienaa paljon enemmän mitä väitti. Myönsi sen sitten ja kertoi että säästää rahaa koska antaa aikuiselle lapselleen joka kuukausi melkein viisi sataa koska tämä nuorukainen juo ja pelaa rahansa. En vaan pystynyt jatkamaan suhdetta hänen kanssaan koska tiesin että jos rakastuisin kunnolla ja muutettaisiin ym yhteen niin sama jatkuisi ja mun pitäisi maksaa kaikki. Tietääkseni edelleen kustantaa poikansa elämisen vaikka poika 28 nyt.

Tähän mun tapaukseen liittyy se, että mies päivystää lähes kaiken yhdessäoloaikamme firmassaan. Eikä suostu jakamaan töitä poikansa kanssa tasapuolisesti. Eli tämä on täysin hänen oma valintansa, eikä jatkuva työssä olo näy kuin silmäpusseissa.ap.