Miesystävän köyhäily
Mies aina töissä, mutta ei halua käyttää yhtään rahaa itseensä tai meidän yhteiselämään. Minä haluan nauttia elämän pienestä ja mahdollisuuksien mukaan suuremmastakin luksuksesta. Enkä vaikka lomalla syödä vain marketista kuivaa sämpylää ettei nyt tarvi mihinkään hienojen ihmisten paikkaan mennä.
Sama mies jakaa auliisti rahaa ja tukea yli 2-kymppisille lapsilleen ja nämä elävätkin aivan eritasoista elämää isin ansioilla, ei omilla.
En ollut alunalkaen rahan perään, mutta en minäkään halua meidän mukavuuksia kustantaa, jotta mies voi syytää rahansa ja aikansa lasten ja heidän kumppaniensa mukavuuksiin.
Kommentit (65)
Onkohan niin, ettei mies edes halua laittaa rahojaan samaan kuin sinä. Se yhteensopivuus on aika tärkeää suhteessa, eli ero oli hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kullankaivuu mennyt nyt oikein putkeen?
Lellilastako oma nokkeluus naurattaa. Kyllä mä kullan itselleni löydän ja mukavaa elämää vietän yhdessä. Sulla ja isälläs voi olla henkisesti hieman latteaa, sen kuin keskitytte sun epäitsenäisyytesi vaalimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Lähde vetämään jos ei homma miellytä. Sulleko miehen pitäisi kustantaa luksusta ja jättää lapsensa ilman? Mene töihin ja hanki omat rahasi.
Lähtökohtaisesti aikuiset lapset kumppaneineen rakentavat oman elintasonsa itse. Jos halutaan antaa muillekin rauha ja mahdollisuus nauttia omasta elämästään ja työnsä tuloksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen töissä. Enkä haluaisi katsella näiden aikuisten laiskojen kermapyllyjen lypsämistä isältään. Ja itseasiassa lähdin jo.
Hyvä että lähdit. Et nimittäin voi estää lypsämistä mitenkään, jos isä siihen itse suostuu. Nyt voitkin sitten omilla rahoillasi ostaa itsellesi luksusta ;)
Tosiaan, se on miehen valinta haluaako jakaa elämänsä naisen kanssa vai alkaako eunukiksi.
Luulet olevasi maailman ainoa nainen? Hieman harhaista menoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottahan ne lapset ovat rakkaampia isälle, kuin naisystävä, ei kai tuossa pitäisi olla mitään ihmettelemistä.
Lapset ovat omaa lihaa ja verta, naisystävä on kuitenkin loppujen lopuksi outo ihminen.
Höpöhöpö. Aikuinen lapsinon enää kaveri normaalille, ei läheisriippuvaiselle ihmiselle. Sitten on omia geenejään palvovia narsisteja ja aikuisten lastensa elämät pilaavia roikkujavanhempia.
Ehkä Suomessa. Ulkomailla omaa verta ja familiaa ei petetä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan odota miesystäväni maksavan mitään. Kumpikin elää ja toimii omilla rahoillaan. Vkonloppuina ostetaan ruokaa vuorotellen.
Miesystävä ostaa minulle pienet lahjat syntymäpäivänä ja jouluna. Itse teen samoin.
Mitä se minulle kuuluu kuinka paljon hän antaa rahaa lapsilleen, eikä hänkään kysele minulta vastaavaa.
Oli kyse siitä, että jos haluan joskus kunnon ravintolaan tms. niin yksinkö menen tai kustannan molemmat, kun mies haluaa venyttää penniä aikuisten lastensa elämän ylläpitoon. Autot, matkat, omakotitalot ja kalliit harrastukset oltava ilman mitään omia uhrauksia.
Joo - näitä ”kahville ABC:lle”- pyrkyreitä on 50+ miehissä paljon. Ja sitten kun oma - raavas aikuinen äijä - siemen raahautuu isäpappaa katsomaan kotiin, niin ei olla köyhiä eikä kipeitä. Jo lompakko insestisesti leviää.
Kyllä se vaan on joillain vaikea ymmärtää että omat lapset on omia lapsia aina. Kun ikää tulee niin sen heikommin ketään naista miehet nostavat mihinkään erikoisasemaan. Mutta lapset ovat ja pysyvät perheenjäseninä ja heitä auttaa kyllä mielellään.
Vaikka oma lapseni on vielä koululainen ei kyllä sellaista naista maan päältä löydy joka hänen ohi arvoasteikossa ajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen töissä. Enkä haluaisi katsella näiden aikuisten laiskojen kermapyllyjen lypsämistä isältään. Ja itseasiassa lähdin jo.
Hyvä että lähdit. Et nimittäin voi estää lypsämistä mitenkään, jos isä siihen itse suostuu. Nyt voitkin sitten omilla rahoillasi ostaa itsellesi luksusta ;)
Tosiaan, se on miehen valinta haluaako jakaa elämänsä naisen kanssa vai alkaako eunukiksi.
Luulet olevasi maailman ainoa nainen? Hieman harhaista menoa
Olipas älykäs johtopäätös. Hieman keskustelua tässä herättelin. Jos vaikka nämä pikku kullankaivajat alkaisivat kuokkia ihan omin voimin, vois jopa olla välillä ihan tyytyväinenkin. Eikä olettaa, että elintaso ja oikeudet oltava heti 2-kymppisenä samat kuin isillä ilman mitään vastuuta tai omaa työpanosta.
Kyllähän tässä isillä epäterve kiintymys lapsiin on. Huh-huh.
Kuvottavan oloinen äijä. Mitähän perversioita elättelee.
No sinänsä ymmärrän kyllä ap:n harmin. Jos ikää alkaa jo olla ja voisi periaatteessa jo vähän höllätä rahankäytön suhteen, niin onhan se vähän ikävää jos toinen aina vaan pihistelee.
Olen itsekin tosi säästäväinen, mutta välillä kiva reissu tai ulkona syöminen kyllä piristää mieltä. En odota että mies maksaa minun osuutta, mutta olisi se kivaa että oman osuutensa maksaisi. Jatkuvalla syötöllä ei todellakaan tarvitse ”tuhlailla” mutta edes joskus.
Kaikki olelleellinen tässä ketjussa on sanottu viestissä numero 29.
Vierailija kirjoitti:
Oma narsistinen viestisi. Mene hoitoon lähesiriippuja,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene itse lompakkoloisija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene itse lompakkoloisija.
Arvasin että olet Nuuka Setämies - oli pakko testata :D
Miksi naisystävä ei käy yksin tai kavereiden kanssa herkuttelemassa ravintoloissa.
Mikä pakko se miesystävä on aina olla mukana. Oletko läheisriippuvainen?
Älä panosta suhteeseen enempää kuin mieskaverisikaan, sittenpä olette tasoissa, eikä tarvi valittaa.
Käytä kaikki ylellisyys vain itseesi ja yksin ollessa. Silloinhan jaksat nauttia tavan elämästä toisen kanssa.
Vai onko sittenkin kysymyksessä se, että haluat miehen kustantavan sinun herkkusi ja ylellisyytesi?
Ansaitsemansa rahat mies tietenkin antaa perillisilleen. Ja mitä enemmän hän antaa jo nyt, sitä vähemmän he joutuvat maksamaan perintöveroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde vetämään jos ei homma miellytä. Sulleko miehen pitäisi kustantaa luksusta ja jättää lapsensa ilman? Mene töihin ja hanki omat rahasi.
Lähtökohtaisesti aikuiset lapset kumppaneineen rakentavat oman elintasonsa itse. Jos halutaan antaa muillekin rauha ja mahdollisuus nauttia omasta elämästään ja työnsä tuloksista.
Tässähän ap:tä harmittaa kun mies HALUAA antaa rahaa lapsilleen eikä törsäillä niitä ravintoloissa hänen kanssaan. Miehen oma asia, ap onneksi ymmärsi lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan odota miesystäväni maksavan mitään. Kumpikin elää ja toimii omilla rahoillaan. Vkonloppuina ostetaan ruokaa vuorotellen.
Miesystävä ostaa minulle pienet lahjat syntymäpäivänä ja jouluna. Itse teen samoin.
Mitä se minulle kuuluu kuinka paljon hän antaa rahaa lapsilleen, eikä hänkään kysele minulta vastaavaa.
Oli kyse siitä, että jos haluan joskus kunnon ravintolaan tms. niin yksinkö menen tai kustannan molemmat, kun mies haluaa venyttää penniä aikuisten lastensa elämän ylläpitoon. Autot, matkat, omakotitalot ja kalliit harrastukset oltava ilman mitään omia uhrauksia.
Joo - näitä ”kahville ABC:lle”- pyrkyreitä on 50+ miehissä paljon. Ja sitten kun oma - raavas aikuinen äijä - siemen raahautuu isäpappaa katsomaan kotiin, niin ei olla köyhiä eikä kipeitä. Jo lompakko insestisesti leviää.
Sulleko sen lompakon pitäisi maksullisesti levitä?
Sinuna jättäisin miehen. Hän ei ole todellakaan koskaan valmis panoastamaan suhteeseen, vaan kirjaimellisesti säästää hautaan saakka. Et tule olemaan missään vaiheessa prioriteetti, vaan papparainen vinkuu vielä ysikymppisenäkin sairaalavuoteesta siittiönuppiensa perään - silloin lähesmmäs seitsenkymppisten sellaisten, Hukkaat elämäsi läheisriippuvaisen, nuukan ja mitä ilmeisemmin myös erittäin narsistisen, nyt jo menetetyn sielun kanssa. Lähde. Elä.