"Tutkimus: vegaanimiehet ovat parempia seksissä kuin lihaa syövät miehet"
"Uuden tutkimuksen mukaan naiset pitävät vegaanimiehiä parempina seksissä kuin lihaa syöviä miehiä. Tutkijat arvelevat tämän johtuvan vegaanimiesten paremmasta empatiakyvystä. Toisin sanoen vegaanimiestä kiinnostaa muukin kuin pelkästään oma nautinto"
Voin kyllä allekirjoittaa tämän täysin. Parin vegaanimiehen kanssa oon harrastanut seksiä ja ovat olleet tosi huomioon ottavia.
Kommentit (110)
Niin kauan kun söin vain kurkkuja ja tomatteja ei kyllä homma pelittänyt, mutta heti kun otin kunnon palviporsasta, niin homma alkoi luistaa.
Paniko jokaista tutkijaa sata kummankin ruokavalion noudattajaa, minkä jälkeen suoritukset pisteytettiin? Pienempi otanta antaa liian suuren virhemarginaalin.
Lihasta saa proteiinia, eikai näiltä viherpiiperöiltä jotka syö heiniä tule kun kuumaa höyryä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti kun luin otsikon tuli mieleen, että omassa lähipiirissäni vegaanimiehet on keskivertomiestä tunneherkempiä ja empaattisempia (tai ainakin näyttävät näitä piirteitä enemmän ulospäin), ja että se varmasti voi vaikuttaa.
Eli estrogeeni-soijapoikia?
Jotkut miehet ei tunnu kestävän sitä, että monet naiset haluavat nimenomaan herkkiä ja empaattisia miehiä, joten heti pitää käydä nimittelemään. :)
Ihanat herkkisvegaanimiehet.
Joo! Ja myös tuoksuvat paremmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa random tutkimusaihe. Lähde tähän, kiitos?
En pysty nyt kännykällä linkkaamaan. Mutta jos ihan maalaisjärjelläkin ajattelee, niin kyllähän se varmasti noin menee
Kyllä kännykällä voi linkata :). Mutta jos haluaa provoilla, niin mikäs siinä.
Minulla ei ole mitään veganismia vastaan, hyvin vaikea vain uskoa että ruokavalio johonkin seksuaaliseen taidokkuuteen vaikuttaisi.
Ei näillä asioilla varmaan kausaliteettia ole, mutta korrelaatio on kyllä ihan todennäköinen. Eli siis hyvät sänkytaidot eivät johdu veganismista, vaan sekä vegaanius että hyvät sänkytaidot johtuu keskimääräistä suuremmasta empatiasta ja kyvystä ottaa huomioon muutkin kuin oma hyvä. Ei siis auta ryhtyä vegaaniksi vain tullakseen hyväksi sängyssä 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti kun luin otsikon tuli mieleen, että omassa lähipiirissäni vegaanimiehet on keskivertomiestä tunneherkempiä ja empaattisempia (tai ainakin näyttävät näitä piirteitä enemmän ulospäin), ja että se varmasti voi vaikuttaa.
Voi myös olla, että muutenkin fiksummat miehet ovat usemmin vegaaneja tai kasvisyöjiä ja huolehtivat muutenkin paremmin terveydestään ja on parempi elämänhallinta, älykkyys, fyysinen kunto jne...
Tämän olen minäkin huomannut, että kasvisruokaa jollain tavalla painottavat miehet ovat yleensä fiksuja ja liikunnallisia. Ei ole ylipainoa. Ainakin omissa ympyröissä on näin. 45 plus ikäisistä on kyse. Ei tarvitse ihan vegaani tai kasvissyöjäkään olla, aika moni on ns kasvispainotteisella ruokavaliolla.
Niin, ylipäätänsä ruokavalioonsa keskivertoa enemmän huomiota kiinnittävät on terveempiä ja liikunnallisempia. Vegaanius vaatii ihan merkittävän paljon huomion kiinnittämistä ruokavalioon ja siihen miten sen pitäisi sisältää, että pysyy terveenä. Epäilemättä muutkin elintavat hoituu siinä samalla. Monestihan vegaaniuteen liittyy myös jotain joogaamista ym mikä pitää kyllä kropan vetreänä ja takuulla tekee hyvää sänkytaidoille.
Mun mies on vegaani ja ainakin hänen kohdallaan pystyn allekirjoittamaan tämän väitteen. Heittämällä paras seksikumppani (ja muutenkin kumppani), joka minulla on koskaan ollut. Ihan yhdistelmä herkkyyttä ja tyyntä määrätietoisuutta. Lisäksi allekirjoitan saman mitä tässä ketjussa on jo aiemminkin sanottu, sperma todella miedon ja raikkaan makuista verrattuna lihapainotteisesti syöviin miehiin.
Missä kaikki Suomen vegaanimiehet ?