Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Tutkimus: vegaanimiehet ovat parempia seksissä kuin lihaa syövät miehet"

Vierailija
02.06.2019 |

"Uuden tutkimuksen mukaan naiset pitävät vegaanimiehiä parempina seksissä kuin lihaa syöviä miehiä. Tutkijat arvelevat tämän johtuvan vegaanimiesten paremmasta empatiakyvystä. Toisin sanoen vegaanimiestä kiinnostaa muukin kuin pelkästään oma nautinto"

Voin kyllä allekirjoittaa tämän täysin. Parin vegaanimiehen kanssa oon harrastanut seksiä ja ovat olleet tosi huomioon ottavia.

Kommentit (110)

Vierailija
21/110 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vegaani"mies", 60kg ja 170cm.

-Todella miehekästä ja uskotaan uskotaan, että ne rillipäivet neitsyet vegaani"miehet" on todellisia alfoja, kukaan ei vaan tiedä sitä.

Töissä piti siirtää työpöytiä, työpaikan vegaani ei jaksanut nostaa pöytiä, mutta työpaikan naiset jaksoi.

-Todella miehekästä nämä vegaanit..

PS Teidän vegaanien ruoka tuodaan tankkereilla kaukomaista, 15 maailman suurinta tankkeria saastuttaa saman kuin maailman KAIKKI autot yhteensä.

Tämä postaaja ei ole koskaan ollut naisen kanssa.

Vierailija
22/110 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ne lihamiehet vaan hakkaa lihanuijalla ja järsii takapuolta, hyh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/110 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvissyöjämies on myös yleensä korkeammin koulutettu, huomioi ylipäätään paremmin naista ja siksi saa enemmän seksiä kuin perus möhömahainen makkaraolutlihansyöjä. 

LINKKI tähän kiitos?

Suomessa 99% miehistä syö lihaa.

-Sinunkin vanhemmat on lihaa syöneet koko elämänsä, siitäkään et pääse.

Kerrotko vielä, miten egologista on, että kaikki ruokasi tuodaan tankkereilla kaukomaista?

PS Vihervasemmiston kannattajista suurin osa on TÄYSIN KOULUTTAMATTOMIA ANARKISTEJA.

Vierailija
24/110 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trölli on taas vauhdissa ja räkä vaan valuu nenästä kun tuhina yltyy....

Vierailija
25/110 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista 99% syö lihaa Suomessa.

Vierailija
26/110 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvissyöjämies on myös yleensä korkeammin koulutettu, huomioi ylipäätään paremmin naista ja siksi saa enemmän seksiä kuin perus möhömahainen makkaraolutlihansyöjä. 

LINKKI tähän kiitos?

Suomessa 99% miehistä syö lihaa.

-Sinunkin vanhemmat on lihaa syöneet koko elämänsä, siitäkään et pääse.

Kerrotko vielä, miten egologista on, että kaikki ruokasi tuodaan tankkereilla kaukomaista?

PS Vihervasemmiston kannattajista suurin osa on TÄYSIN KOULUTTAMATTOMIA ANARKISTEJA.

Hienosti onnistuit kirjoittamaan postin joka on 99%sesti virheellinen ja irrelevantti. Mites on tuon oman koulutuksesi laita?

Vierailija
27/110 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ne lihamiehet vaan hakkaa lihanuijalla ja järsii takapuolta, hyh!

Sit se niiden fetissi pitää sitä valkoista lihanleikkaajan essua ja hattua päällä petutouhuissa on vähä turn-off!

Vierailija
28/110 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Todella miehekästä ja uskotaan uskotaan, että ne rillipäivet neitsyet vegaani"miehet" on todellisia alfoja, kukaan ei vaan tiedä sitä.

Töissä piti siirtää työpöytiä, työpaikan vegaani ei jaksanut nostaa pöytiä, mutta työpaikan naiset jaksoi.

PS Teidän vegaanien ruoka tuodaan tankkereilla kaukomaista, 15 maailman suurinta tankkeria saastuttaa saman kuin maailman KAIKKI autot yhteensä.

Yli 300 seksikumppania.

4 lasta 3 naisen kanssa.

-Mutta onnea ja jaksamisia sinne harhaisuuteen.

PS Tiedät varmaan mun kegän numeronkin paremmin kuin minä?

Vierailija
29/110 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

LINKKI ALOITUKSEN VÄITTÄMÄLLE?

Vierailija
30/110 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää vege provot alkaa olla aika epätoivoisia. Seuraava tutkimus kertoo kuinka vegaanit on lentokykyisempiä kuin lihaakin syövät.

Vierailija
31/110 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän nyt riippuu millaisesta seksistä tykkää ja ettå kemiat kohtaa sängyssä eikä siitä mitä ruokavaliota mies noudattaa :D

Vierailija
32/110 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 300 seksikumppania.

4 lasta 3 naisen kanssa.

Et kyllä kovin kummoinen rakastaja ole, kun naisilla noin tiuhaan tarve pistää uudelleen kiertoon... No mutta trollihan tuo taitaa olla. 

Vierailija
33/110 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää vege provot alkaa olla aika epätoivoisia. Seuraava tutkimus kertoo kuinka vegaanit on lentokykyisempiä kuin lihaakin syövät.

Niinhän ne on lentokykyisempiä ja taksikelpoisampia.

Vierailija
34/110 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 300 seksikumppania.

4 lasta 3 naisen kanssa.

Et kyllä kovin kummoinen rakastaja ole, kun naisilla noin tiuhaan tarve pistää uudelleen kiertoon... No mutta trollihan tuo taitaa olla. 

Olen taidokas rakastaja ja mulla on kokemusta naisista, toisin kuin sinun vegaanimiehillä, jotka ovat 100% beta-miehiä. Naisilta olen kuullut olevani hyvä rakastaja. Ja olen lihansyöjä.

Olen nauttinut naisista, seksistä, eikä jokaisen seksikumppanin kanssa tarvitse avioitua.

-Sua vituttaa vaan, kun tajusit, että vegaanimiehet on betoja, jokainen tietää.

300 naista ei ole edes mikään ihmeellinen luku nykymaailmassa, jos käy ulkona yms, nykyään nuorilla lihaa syövillä alfa-miehillä joka viikonloppu helpostikin pari seksikumppania per vkl.

Vierailija
35/110 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 300 seksikumppania.

4 lasta 3 naisen kanssa.

Joku teinipoikahan siellä kirjoittelemassa :D

Vierailija
36/110 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 300 seksikumppania.

4 lasta 3 naisen kanssa.

Olen taidokas rakastaja ja mulla on kokemusta naisista, toisin kuin sinun vegaanimiehillä, jotka ovat 100% beta-miehiä. Naisilta olen kuullut olevani hyvä rakastaja. Ja olen lihansyöjä.

Olen nauttinut naisista, seksistä, eikä jokaisen seksikumppanin kanssa tarvitse avioitua.

-Sua vituttaa vaan, kun tajusit, että vegaanimiehet on betoja, jokainen tietää.

300 naista ei ole edes mikään ihmeellinen luku nykymaailmassa, jos käy ulkona yms, nykyään nuorilla lihaa syövillä alfa-miehillä joka viikonloppu helpostikin pari seksikumppania per vkl.

Onko kivaa kun kesäloma alko? Tuliko hyvä tokari?

Kun saat oikeasti kokemusta naisista, mieluiten rakastavan kumppanin kanssa ja kasvat vähän niin ymmärrät, että aikuiset ihmiset lähinnä nauraa "miehelle", joka kehuskelee sadoilla kumppaneilla ja tusinalla lapsia yhtä usean naisen kanssa.

Vierailija
37/110 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se puhtaaksi viljelty vegaanimies voi puuttua tavallaan eläinkuntaan kuuluvaan naiseen?

Vierailija
38/110 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten AP kun niistä naisista on 99% lihansyöjiä?

Entä se, että eikö tämä koske naisia, toisin sanoen ovatko lihaa syövät naiset parempia rakastajia vai ei?

LINKKI, jossa aloituksen lapsellinen väite totidtetaan todeksi?

PS Lihaa syövä nainen on satakertaa luista löysäpilluista vegaania parempi.

Vierailija
39/110 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju ilmoitettu asiattomaksi.

Vierailija
40/110 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun vielä näkisi jollain naisella empaattisen vegaanimiehen. 

Ei tule mieleen ainuttakaan esimerkkiä. Kai niitä nyt olisi julkkisnaisillakin jos tuollainen miesihanne naisten keskuudessa vallitsisi. 

Ajattelen vaan tässä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän