"Tutkimus: vegaanimiehet ovat parempia seksissä kuin lihaa syövät miehet"
"Uuden tutkimuksen mukaan naiset pitävät vegaanimiehiä parempina seksissä kuin lihaa syöviä miehiä. Tutkijat arvelevat tämän johtuvan vegaanimiesten paremmasta empatiakyvystä. Toisin sanoen vegaanimiestä kiinnostaa muukin kuin pelkästään oma nautinto"
Voin kyllä allekirjoittaa tämän täysin. Parin vegaanimiehen kanssa oon harrastanut seksiä ja ovat olleet tosi huomioon ottavia.
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vegaanimiehen eritteet myös on paljon paremman hajuiset (ja makuiset). Eläinproteiini, tupakka, yms tulee ihosta ja s p e r m a s t a läpi.
Mistä tiedät että paremman makuiset, koska vegaanina (oletan että olet) et voi syödä mitään eläinperäistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vegaani"mies", 60kg ja 170cm.
-Todella miehekästä ja uskotaan uskotaan, että ne rillipäivet neitsyet vegaani"miehet" on todellisia alfoja, kukaan ei vaan tiedä sitä.
Töissä piti siirtää työpöytiä, työpaikan vegaani ei jaksanut nostaa pöytiä, mutta työpaikan naiset jaksoi.
-Todella miehekästä nämä vegaanit..
PS Teidän vegaanien ruoka tuodaan tankkereilla kaukomaista, 15 maailman suurinta tankkeria saastuttaa saman kuin maailman KAIKKI autot yhteensä.
Tämä postaaja ei ole koskaan ollut naisen kanssa.
Yli 300 seksikumppania.
4 lasta 3 naisen kanssa.
-Mutta onnea ja jaksamisia sinne harhaisuuteen.
PS Tiedät varmaan mun kegän numeronkin paremmin kuin minä?
Et kyllä kovin kummoinen rakastaja ole, kun naisilla noin tiuhaan tarve pistää uudelleen kiertoon... No mutta trollihan tuo taitaa olla.
Olen taidokas rakastaja ja mulla on kokemusta naisista, toisin kuin sinun vegaanimiehillä, jotka ovat 100% beta-miehiä. Naisilta olen kuullut olevani hyvä rakastaja. Ja olen lihansyöjä.
Olen nauttinut naisista, seksistä, eikä jokaisen seksikumppanin kanssa tarvitse avioitua.
-Sua vituttaa vaan, kun tajusit, että vegaanimiehet on betoja, jokainen tietää.
300 naista ei ole edes mikään ihmeellinen luku nykymaailmassa, jos käy ulkona yms, nykyään nuorilla lihaa syövillä alfa-miehillä joka viikonloppu helpostikin pari seksikumppania per vkl.
Onko kivaa kun kesäloma alko? Tuliko hyvä tokari?
Kun saat oikeasti kokemusta naisista, mieluiten rakastavan kumppanin kanssa ja kasvat vähän niin ymmärrät, että aikuiset ihmiset lähinnä nauraa "miehelle", joka kehuskelee sadoilla kumppaneilla ja tusinalla lapsia yhtä usean naisen kanssa.
Ei ainakaan meilläpäin naureskella panimiehille, päinvastoin heitä ihaillaan ja kunnioitetaan, ihan jokamies ei saa joka ilta vedetty naista mukaansa, vaatii alfan.
-Kyllä se on niin, että niille nörteille rumille laihoille vegaanimiehille naureskellaan kun eivät naista saa.
Sitten roikutte täällä itkemässä ja esitätte naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Todella miehekästä ja uskotaan uskotaan, että ne rillipäivet neitsyet vegaani"miehet" on todellisia alfoja, kukaan ei vaan tiedä sitä.
Töissä piti siirtää työpöytiä, työpaikan vegaani ei jaksanut nostaa pöytiä, mutta työpaikan naiset jaksoi.
PS Teidän vegaanien ruoka tuodaan tankkereilla kaukomaista, 15 maailman suurinta tankkeria saastuttaa saman kuin maailman KAIKKI autot yhteensä.
Yli 300 seksikumppania.
4 lasta 3 naisen kanssa.
Et kyllä kovin kummoinen rakastaja ole, kun naisilla noin tiuhaan tarve pistää uudelleen kiertoon... No mutta trollihan tuo taitaa olla.
Olen taidokas rakastaja ja mulla on kokemusta naisista, toisin kuin sinun vegaanimiehillä, jotka ovat 100% beta-miehiä. Naisilta olen kuullut olevani hyvä rakastaja. Ja olen lihansyöjä.
Olen nauttinut naisista, seksistä, eikä jokaisen seksikumppanin kanssa tarvitse avioitua.
300 naista ei ole edes mikään ihmeellinen luku nykymaailmassa, jos käy ulkona yms, nykyään nuorilla lihaa syövillä alfa-miehillä joka viikonloppu helpostikin pari seksikumppania per vkl.
Kun saat oikeasti kokemusta naisista, mieluiten rakastavan kumppanin kanssa ja kasvat vähän niin ymmärrät, että aikuiset ihmiset lähinnä nauraa "miehelle", joka kehuskelee sadoilla kumppaneilla ja tusinalla lapsia yhtä usean naisen kanssa.
Ei ainakaan meilläpäin naureskella panimiehille, päinvastoin heitä ihaillaan ja kunnioitetaan, ihan jokamies ei saa joka ilta vedetty naista mukaansa, vaatii alfan.
-Kyllä se on niin, että niille nörteille rumille laihoille vegaanimiehille naureskellaan kun eivät naista saa.
Kyllä on rankkaa :D kato oikeesti peiliin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 300 seksikumppania.
4 lasta 3 naisen kanssa.
Joku teinipoikahan siellä kirjoittelemassa :D
Unohdit laittaa sen kengännumeroni, mikä se nyt on, kerro, kun minua paremmin minun asiat tiedät?
PS 300 naista on ihan normaali lukema meille, jotka olemme yöelämässä liikkuneet, eikä ikääkään ole vasta kuin 33v.
Se, että sinä et ole saanut kuin silti yhdeltä vihervasemmistolaiselta siiderivalaalta, ei tarkoita, että me muut oltaisiin jääty ilman.
-Kyllä se nyt vaan on niin, että ette te vegaanit mitään panomiehiä ole, vaikka kuinka kirjoittelisitte tänne.
Tuntemani vegaanimiehet on kaikki nörttejä tossukoita, jotka eivät saa naista edes pillubaarista.
20v pois tosta niin uskon
Vierailija kirjoitti:
Vegaanimiehen eritteet myös on paljon paremman hajuiset (ja makuiset). Eläinproteiini, tupakka, yms tulee ihosta ja s p e r m a s t a läpi.
Ja kyllä sitä nuolee (rim job) sellaisen persettä mieluummin, jonka tietää syöneen parsakaalia, kuin että tietää hänen syöneen mäkkärin euron juustoja. Miehetkin varmaan nyökkää tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 300 seksikumppania.
4 lasta 3 naisen kanssa.
Kyllä on rankkaa :D kato oikeesti peiliin
On se varmaan ollut sinulle rankaa katsoa, kun lihaa syövät alfat on vieneet naiset.
PS Oletko edes saanut vai neitsyt vielä? Ikäsi?
PS 2 Kateus on monella ajava voima.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 300 seksikumppania.
4 lasta 3 naisen kanssa.
Joku teinipoikahan siellä kirjoittelemassa :D
Unohdit laittaa sen kengännumeroni, mikä se nyt on, kerro, kun minua paremmin minun asiat tiedät?
PS 300 naista on ihan normaali lukema meille, jotka olemme yöelämässä liikkuneet, eikä ikääkään ole vasta kuin 33v.
Se, että sinä et ole saanut kuin silti yhdeltä vihervasemmistolaiselta siiderivalaalta, ei tarkoita, että me muut oltaisiin jääty ilman.
-Kyllä se nyt vaan on niin, että ette te vegaanit mitään panomiehiä ole, vaikka kuinka kirjoittelisitte tänne.
Tuntemani vegaanimiehet on kaikki nörttejä tossukoita, jotka eivät saa naista edes pillubaarista.
20v pois tosta niin uskon
TÄMÄKÖ oli argumenttisi?
PS Olet beta, ei seksikumppaneita ja erittäin katellinen meille, joilla niitä on.
PS 2 Mennäänpä baariin samaan aikaan, katsotaan, kumpi lähtee nainen kainalossa kotiin, sinä, laiha väsynyt vegaani, vai minä lihaksikas lihaa syövä alfa? -Olen valmis tähän kokeeseen.
Kommunistilla ei ole mitään sanottavaa, mutta postailee silti-> trolli.
Jos ei lihaa syövän keski-ikäisen valkoisen hetero miehen (alfa) jyystö kelpaa on vika naisessa. Taas yksi merkki kuinka maailma on sekaisin ja tarvii kurin palautuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kyllä sitä nuolee (rim job) sellaisen persettä mieluummin, jonka tietää syöneen parsakaalia, kuin että tietää hänen syöneen mäkkärin euron juustoja. Miehetkin varmaan nyökkää tähän.
Me ollaan lihansyöjiä, ei paskan, kuten te vegaanit olette ja tässä todistitte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan lihansyöjiä, ei paskan, kuten te vegaanit olette ja tässä todistitte.
No jokainen ihminen joka ei harrasta rim job, on surkea rakastelija.
Tämä tutkimus arvatenkin suoritettiin vauvapalstalla tämän aloituksen yhteydessä ja aloittajan pään sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että paremman makuiset, koska vegaanina (oletan että olet) et voi syödä mitään eläinperäistä?
Eläinperäisten tuotteiden ongelma on vegaaninäkökulmasta se, että niiden tuottaminen aiheuttaa eläimille kärsimystä. Toivon todella, että seksi (niin vegaanien kuin ei-vegaanien) ei sisällä kärsimyksen tuottamista, jos siitä ei erikseen ole sovittu. Eri
Oma kohdesegmenttini onkin naiset, jotka haluavat miehen pitävät ohjat sängyssä ja määräävän tahdin. Sellaiset kunnon jyystöstä pitävät perinteiset naiset. M40, lihansyöjä.
Itse muutin ruokailuni en vegaaniseksi mutta lähes vegaaniseksi pari vuotta sitten. Vähensin lihan ja kanan määrän ihan minimiin. Vain noin 100 grammaan per päivä. Samoin vähensin lisukehiilareiden, eli peruna/pasta/riisi määrän myös luokkaa kaksi pientä pottua/lautasellinen. Kaikki muu lautasesta on salaattia ja raastetta. Eli melkeinpä 70%. Samoin jätin kaiken leipään liittyvän pois. Tottakai lisukkeet pyrin pitämään täysjyväsissä. Mitään sokeria, jota ruokaan ei vaivihkaa tehtaan puolesta ole laitettu, en syö. Eli ei makeisia, leivonnaisia, mehuja, limuja ja litkuja.
En tiedä, tuliko minusta kyltymätön panokone sen jälkeen.
Sen tiedän, että yleisfiilis muuttui kuitenkin ihan täysin. Samoin myös alapään toiminta.
Kun ruoka on hedelmä ja kasvisvoittoista, jo viikoissa sperman määrä ja laatu muuttuivat täysin. Siitä tuli paksua puuroa, joka lentää ja lujaa. Sitä tulee paljon. Hämmästyin itse asiaa todella paljon. Samoin kivikovat aamuerektiot ilmestyivät kuvaan (takaisin). Ja oikeasti, ne muuttui kivikoviksi.
Yleisolemus, hilpeys, kunto, jopa iho, kaikki muuttui. Olo on todella pirteä ja aurinkoinen. Aina. Minkäänlaisia väsymyskohtauksia ei enää tule. Silti kuitenkin yöunet muuttui syviksi ja yhtenäisiksi.
En siis epäile, etteikö vegaaneillakin jotain muutosta kuitenkin olisi.
Vierailija kirjoitti:
Itse muutin ruokailuni en vegaaniseksi mutta lähes vegaaniseksi pari vuotta sitten. Vähensin lihan ja kanan määrän ihan minimiin. Vain noin 100 grammaan per päivä. Samoin vähensin lisukehiilareiden, eli peruna/pasta/riisi määrän myös luokkaa kaksi pientä pottua/lautasellinen. Kaikki muu lautasesta on salaattia ja raastetta. Eli melkeinpä 70%. Samoin jätin kaiken leipään liittyvän pois. Tottakai lisukkeet pyrin pitämään täysjyväsissä. Mitään sokeria, jota ruokaan ei vaivihkaa tehtaan puolesta ole laitettu, en syö. Eli ei makeisia, leivonnaisia, mehuja, limuja ja litkuja.
En tiedä, tuliko minusta kyltymätön panokone sen jälkeen.
Sen tiedän, että yleisfiilis muuttui kuitenkin ihan täysin. Samoin myös alapään toiminta.
Kun ruoka on hedelmä ja kasvisvoittoista, jo viikoissa sperman määrä ja laatu muuttuivat täysin. Siitä tuli paksua puuroa, joka lentää ja lujaa. Sitä tulee paljon. Hämmästyin itse asiaa todella paljon. Samoin kivikovat aamuerektiot ilmestyivät kuvaan (takaisin). Ja oikeasti, ne muuttui kivikoviksi.
Yleisolemus, hilpeys, kunto, jopa iho, kaikki muuttui. Olo on todella pirteä ja aurinkoinen. Aina. Minkäänlaisia väsymyskohtauksia ei enää tule. Silti kuitenkin yöunet muuttui syviksi ja yhtenäisiksi.
En siis epäile, etteikö vegaaneillakin jotain muutosta kuitenkin olisi.
Unohdin kirjoittaa lihan ja kanan kohdalle, kalaa en kuitenkaan vähentäny. Silloin harvoin kun moista lounaaksi tekee, sitä mätän lautaselle niin paljon kuin masuun mahtuu.
Olen kyllä samaan mieltä :D Paljon paremmin vegaani/kasvissyöjämiehet ottavat mun tarpeet huomioon
Ihan kiva että minut sekasyöjänä nimitellään joksikin kaljaa kittaavaksi, tupakoivaksi, huonokuntoiseksi ja naisia haukkuvaksi läskiksi vaikka en ole mitään näistä mutta ilmeisesti olen koska syön lihaa.
Ohis.
Mun tyttöystävä on vegaani, silti liha on suussa aina kun mahdollista.
M 18,5/4,5cm
Miehet joiden kanssa olen elämäni aikana seurustellut kaikista parhaiten minua on ihmisenä kohdellut karjatilan isäntä joka on nykyään puolisoni.
Monikohan näistä vegaani-idiooteista tietää mitä on arki esim. karjatilalla? Se ei ole sama kuin kettutyttövideot tai se että käydään tilan ovelta katsomassa ja kerrotaan kuinka somessa että "kyllä minä tiedän eläinten olot kun olen käynyt navetassa/ sikalassa"