"Tutkimus: vegaanimiehet ovat parempia seksissä kuin lihaa syövät miehet"
"Uuden tutkimuksen mukaan naiset pitävät vegaanimiehiä parempina seksissä kuin lihaa syöviä miehiä. Tutkijat arvelevat tämän johtuvan vegaanimiesten paremmasta empatiakyvystä. Toisin sanoen vegaanimiestä kiinnostaa muukin kuin pelkästään oma nautinto"
Voin kyllä allekirjoittaa tämän täysin. Parin vegaanimiehen kanssa oon harrastanut seksiä ja ovat olleet tosi huomioon ottavia.
Kommentit (110)
Lihaa enemmän syövillä rasva tukkii verisuonet samalla tavalla kuin tupakoitsijoilla heikkenee verenkierto.
Ei pysy peli pystyssä ja muutenkin veltompi koska veri ei kiellä kunnolla. Jos tuon päälle vielä ryyppää, tupakoi, eikä liikua paljoa sohvalta kuin jääkaapille, niin kyllähän se näkyy mieskunnossakin.
Lähde: asiaa kysyttiin vegaaninaisilta.
Vierailija kirjoitti:
Heti kun luin otsikon tuli mieleen, että omassa lähipiirissäni vegaanimiehet on keskivertomiestä tunneherkempiä ja empaattisempia (tai ainakin näyttävät näitä piirteitä enemmän ulospäin), ja että se varmasti voi vaikuttaa.
Voi myös olla, että muutenkin fiksummat miehet ovat usemmin vegaaneja tai kasvisyöjiä ja huolehtivat muutenkin paremmin terveydestään ja on parempi elämänhallinta, älykkyys, fyysinen kunto jne...
Allekirjoitan omalla kohdalla myös tuon väitteen. Lisäksi, kun on seurustellut pitkään vegaanimiehen kanssa, ei halua enää ottaa suihin loppuun asti sekasyöjältä, koska niiden sperma maistuu aivan järkyttävältä, toisin kuin vegaanien.
Vierailija kirjoitti:
Lihaa enemmän syövillä rasva tukkii verisuonet samalla tavalla kuin tupakoitsijoilla heikkenee verenkierto.
Ei pysy peli pystyssä ja muutenkin veltompi koska veri ei kiellä kunnolla. Jos tuon päälle vielä ryyppää, tupakoi, eikä liikua paljoa sohvalta kuin jääkaapille, niin kyllähän se näkyy mieskunnossakin.
Ja ulkonäössä! Jo parikymppisillä monilla on miestissit nykyään, ei ole normaalia kuin joskus 60v ja ylipaino ei silloinkaan.
Marginaalista hommaa. Vegaaneja taitaa olla suomessa yhteenä n.2% kaikista ihmisistä. Suomalaiset ovat sekasyöjiä syystä ettei täällä pärjäisi edes hengissä ilman ulkomaista kasvisten tuontia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti kun luin otsikon tuli mieleen, että omassa lähipiirissäni vegaanimiehet on keskivertomiestä tunneherkempiä ja empaattisempia (tai ainakin näyttävät näitä piirteitä enemmän ulospäin), ja että se varmasti voi vaikuttaa.
Voi myös olla, että muutenkin fiksummat miehet ovat usemmin vegaaneja tai kasvisyöjiä ja huolehtivat muutenkin paremmin terveydestään ja on parempi elämänhallinta, älykkyys, fyysinen kunto jne...
Tämän olen minäkin huomannut, että kasvisruokaa jollain tavalla painottavat miehet ovat yleensä fiksuja ja liikunnallisia. Ei ole ylipainoa. Ainakin omissa ympyröissä on näin. 45 plus ikäisistä on kyse. Ei tarvitse ihan vegaani tai kasvissyöjäkään olla, aika moni on ns kasvispainotteisella ruokavaliolla.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin mulla pysyy vaikka en vegaani ole. Ettei seisokin kataaminen vaan johtuisi susta?
Olen ajatellut asian niin, että jos söisin papuja niin nekin muuttuisivat punaiseksi lihaksi ja kovaksi eläinrasvaksi, joten on tuskin merkitystä, vaikka kys tuotteita söisi sellaisenaan.
Ihme stereotypiaa tässä taas verrataan. Joko on joku fiksu vegaani, joka on tunne herkkä yms. tai sitten on möhömahainen kaljaa juova, tupakkaa polttava ja makkaraa syövä kalju hikinen ukko.
Mites ne miehet, jotka pyrkii syömään monipuolisesti kaikkea mahdollista, liikkuvat, pitävät itsestään ja perheestään huolta, sekä ovat myös empaattisia ja rehtejä ns. "kunnollisia" miehiä?
Lisäksi on aivan utopiaa kuvitella että jotkut korkeakoulutetut vegaanihipit olisi ylipäänsä aina jotenkin fiksuja. Monesti olen sen todennut, että usein ne korkeakoulutetut ihmiset ovat itseään täynnä olevia sosiaalisia saappaita.
Vierailija kirjoitti:
No nyt on viety vegaanipropaganda uudelle asteelle.
Tämä. Ja ei siis ole mitään vegaaneja vastaan. Menee vaan yli tämä kansan aivopesu.
Vierailija kirjoitti:
Ei ruokavalio kerro luonteesta yhtään mitään.
Minä tunnen yhden vegaani miehen ja hän ei ole empaattinen, vaan hän on itsekeskeinen, ylimielinen ja tekopyhä.
Pari muuta, jotka olen tuntenut vähän huonommin, ovat hekin olleet silmiinpistävän ylimielisiä.
Tunnen myös lukuisia sekasyöjiä, jotka ovat äärimmäisen kilttejä, empaattisia ja ystävällisiä.
Vierailija kirjoitti:
Oma teoriani menee niin että vegaanimiehiltä puuttuu sekä lihas että stamina "perusjynkytykseen" niin pitää hoidella nainen kevyemmillä hommilla.
Selitä vegaanit huippu-urheilijat?
Vierailija kirjoitti:
Eihän nuo tupakki, alkoholi ja liikunnattomuus liity mitenkään siihen, onko vegaani.
Vegaani miehet ovat enemmän naisia kuin miehiä niin hyvin voi ymmärtää että silloin ovat myös empatiakykyisempiä mutta harva nainen haluaa naismaista miestä. Naiset joiden kanssa olen ollut ovat tykänneet kun mies ottaa vallan makuuhuoneessa, alistaa eikä empatioi siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tuollainen mielivaltainen niputtaminen ei ole asiallista. T: vegaani
Vierailija kirjoitti:
Ihme stereotypiaa tässä taas verrataan. Joko on joku fiksu vegaani, joka on tunne herkkä yms. tai sitten on möhömahainen kaljaa juova, tupakkaa polttava ja makkaraa syövä kalju hikinen ukko.
Mites ne miehet, jotka pyrkii syömään monipuolisesti kaikkea mahdollista, liikkuvat, pitävät itsestään ja perheestään huolta, sekä ovat myös empaattisia ja rehtejä ns. "kunnollisia" miehiä?
Lisäksi on aivan utopiaa kuvitella että jotkut korkeakoulutetut vegaanihipit olisi ylipäänsä aina jotenkin fiksuja. Monesti olen sen todennut, että usein ne korkeakoulutetut ihmiset ovat itseään täynnä olevia sosiaalisia saappaita.
Näin lohduttautuu päinvastainen.
Heh, en tiedä onko tämä tutkimus aito vai ei, kun siihen ei ole mitään linkkiä, mutta empiiriset havaintoni tukevat tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vegaani miehet ovat enemmän naisia kuin miehiä niin hyvin voi ymmärtää että silloin ovat myös empatiakykyisempiä mutta harva nainen haluaa naismaista miestä. Naiset joiden kanssa olen ollut ovat tykänneet kun mies ottaa vallan makuuhuoneessa, alistaa eikä empatioi siellä.
naisten suurempi empatiakyky on naisten itsensä julistama, vailla minkäänlaista todellisuuspohjaa oleva keulinta.
Oliko eroa papaijaa nuolevien ja kurkkua imevien seksitaidoissa? Luulisi erottuvan eri sukupuolien mielipiteissä.