Millaisia miehiä naiset halveksuvat?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia, jotka lyhyitä, pienileukaisia ja kilttejä. :(
Tiedätkö, mä alan vielä ihan oikeasti tuntemaan näin, ihan puhtaasti jatkuvan palstajankutuksen perusteella. Saat teidät vaikuttamaan erittäin itsekeskeiseltä sakilta.
Itse halveksin naisvihaa. "olen parempi aina, koska olen mies" -ajattelu ja käytös. Tähän kuuluvat oleellisesti sovinisti vitsit ja naisten pilkkaaminen sekä esineellistäminen. Vaaditaan naiselta sellaista mihin ei itsekään kyetä jos ristiriidasta huomauttaa suututaan ja itketään, koska hän on mies asia ei ole sama. Itsenäinen nainen on näille tyypeille kauhistus. Sori, mutta ne ajat ovat takanapäin jolloin nainen oli miehen nyrkin alla oleva omia mielipiteitä omaavaton miehensä palvoja.
Valitetaan ihan kaikista naisiin liittyvistä asioista. Mitä hittoa nämä miehet edes roikkuvat jossain deittipalstoilla kun kaikki naisissa tökkii ja naiset on ärsyttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiaddikteja, jotka hyppäävät naisesta naiseen ja laskevat vuosisaldoa. Kouluttamattomia, amiksia. Itseään täynnä olevia. Salikaappeja. Rahakeskeisiä.
Onko kouluttamaton parempi kuin amis?
Amis on kouluttamaton.
jooh lihamyllyyn kaikki naiset vuan
Minä halveksin islamistimiehiä ja muita naistenvihaajia.
Vierailija kirjoitti:
Ujoja ja kokemattomia miehiä ainakin.
En yleistäisi näin. Ujous ja kokemattomuus voivat olla söpöä ja kiehtovaa, kunhan mies on tarpeeksi nuori. Aikamiehessä (yli 30 v) nuo sitten muuttuvat pelottaviksi ja säälittäviksi jutuiksi.
Halveksin ja lisäksi vielä inhoan ja vihaan punatukkaisia, lyhyitä tyyliin Ismo Leikola.
Erityisesti metsästäjiä.
Ensinhän sitä näkee fyysisen puolen ja kun so on oksettava, niin ei siinä ala luonnetta miettimään.
Rumat karsiutuvat, koska ovat viallisia.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Halveksin ja lisäksi vielä inhoan ja vihaan punatukkaisia, lyhyitä tyyliin Ismo Leikola.
Erityisesti metsästäjiä.
Ensinhän sitä näkee fyysisen puolen ja kun so on oksettava, niin ei siinä ala luonnetta miettimään.
Rumat karsiutuvat, koska ovat viallisia.
Minä en ainakaan pidä ketään ulkonäön takia viallisena. Jos en tunne vetoa miestä kohtaan, ei se todellakaan ole syy halveksia. Monet miehet taitavat tosin kokea myös hienovaraiset pakit halveksuntana.
Sovinisteja, naisvihaajia, katkeria reiänvaatijoita tyyliin pikkukakkanen et co.
Väkivaltaisia, ilkeitä, julmia, muita hyväksikäyttäviä. Sukupuolesta riippumatta.
Ainakin mt-ongelmaisia tuntuvat halveksuvan.
voi kun ihmisen luonne olisi monivalintakytkin jonka voisi laittaa tilanteen mukaan haluamaansa asentoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ujoja ja kokemattomia miehiä ainakin.
Miksi? Mitä halveksuttavaa heissä on?
No, kokemuksesta voin ainakin itse kertoa, että koko nuoruuden ja varhaisaikuisuuden sain kuulla: "Miks sä oot tommonen? Miks oot niin hiljaa? Miks oot..."
Eli tuli kyllä selväksi, etten ollut ainakaan sellainen kuin olisi pitänyt olla.
Olen minäkin hiljaisena naisena saanut tuota kuulla monen suusta, etenkin teini-iässä. Ei se ole sukupuolikohtaista. Mutta mitä sitten? Miksi pitäis olla erilainen vain siksi että jotkut ajattelee niin eikä ymmärrä hiljaisuutta?
Jotkut voi myös sanoa noin siksi että haluavat tutustua sinuun, mutta koska et puhu paljoa niin eivät osaa sanoa sinulle mitään muuta joten aloittavat keskustelun tollain törpöllä tavalla.
Näinhän se on ja tapasinkin myöhemmin sitten naisen, joka oli myös ujo, ja aloin vähitellen hyväksyä itseni. Se on kuitenkin turha jeesustella niille, jotka saavat vain huonoa kohtelua muilta, että olet ihan hyvä tuollaisena, eikä sun pidä olla niin kuin muut. Nuorena sitä on tärkeää saada hyväksyntää muilta ja tuntea kuuluvansa joukkoon, että itsetunto kasvaa.
Olenhan minä itsekin kokenut sitä, joten miksen saisi sanoa? Miksi pitää olla niin lammas että pitää olla kaikkien hyväksyntä?
Sano mitä sanot. Ei kiinnosta. Kuten sanoin, ihminen ja varsinkin nuori, haluaa tuntea kuuluvansa joukkoon. Jos sun mielestä on ok, että muut ihmettelevät ääneen, miksi oot tommonen, etkä osaa itsekään siihen vastata, niin onnea vaan jatkoon sullekin.
Taidat olla vieläkin aika nuori, ja kumppani myös. Ei aikuinen nainen jaksaisi noita teinifilosofointeja kuunnella (se nyt vaan on näin, kaikkien on i-han pak-ko kä-vel-lä näin).
Likaisia ja haisevia. Joillekin miehille perusteellinen suihkuttelu tuntuu olevan jokin aivan ihmeellinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Sovinisteja, naisvihaajia, katkeria reiänvaatijoita tyyliin pikkukakkanen et co.
No kyllähän jokainen järkevä ja seksuaalinen nainen antaa pyllyyn mulkuttaa aina välillä.
Kilttejä, vähän ujoja neitsytmiehiä.
Kyllä. :'(