Millaisia miehiä naiset halveksuvat?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulukiusattuja miehiä naiset halveksuvat aivan erityisesti. Heistä tulee myöhemmin halveksittuja työttömiä ja syrjäytyneitä poikamiehiä.
Tämä. Mitä sellaisella miehelle tekee joka ei osaa pitään puoliaan. Eihän se pysty edes naistaan puolustamaan.
Siis halveksiiko joku oikeasti kiusattuja?
Ennemmin halveksin kiusaajia.
Kiusatuistakin voi tulla myöhemmin vaikka mitä. Ja ihan yhtälailla kiusaajat voivat päätyä työttömiksi tai syrjäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovinisteja, ylimielisiä ja kaksinaismoralistisia. Rikollisia ja råsistisia myös. Ujoutta naiset eivät halveksi, tuo oli miehen kirjoittama viesti. Ujous, johon ei liity mitään negatiivista kuten naisvihaa, on ihan positiivinen piirre.
naiset rakastaa rikollisia jännämiehiä. Älä puhu paskaa. Naiset vihaa kilttejä neisytmiehiä ja rakastuu väkivaltaisiin jännämiehiin!
Mitkä naiset? Jos sinusta syrjäytyneet mieleltään sairaat pakkomielteisesti rikollisia fanittavat ovat ainoita oikeita naisia, niin toki sinulla on oikeus kokea niin.
Tavalliset keskiluokkaiset koulutetut naiset eivöt koske pitkällä tikullakaan rikollisiin, vaan päätyvät suhteisiin tavallisten kunnollisten koulutettujen miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikkoja koska mihin niistä on?
Armeijassa yleensä laitetaan ''heikot'' miehet rangaistuspataljoonaan ja näiden miesten täytyy juosta konekiväärituleen ja pehmittää vihollista ennen kuin ne paremmat miehet tulee paikalle.
Eli nuo miehet uhrataan tehtävissä mistä on lähes mahdoton selvitä.
Ottaen huomioon kuinka vähän armeijassa on naisia, niin tuo kertonee enemmän miesten keskinäisestä arvohierarkiasta kuin naisten miehille antamasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ujoja ja kokemattomia miehiä ainakin.
Miksi? Mitä halveksuttavaa heissä on?
No, kokemuksesta voin ainakin itse kertoa, että koko nuoruuden ja varhaisaikuisuuden sain kuulla: "Miks sä oot tommonen? Miks oot niin hiljaa? Miks oot..."
Eli tuli kyllä selväksi, etten ollut ainakaan sellainen kuin olisi pitänyt olla.
Olen minäkin hiljaisena naisena saanut tuota kuulla monen suusta, etenkin teini-iässä. Ei se ole sukupuolikohtaista. Mutta mitä sitten? Miksi pitäis olla erilainen vain siksi että jotkut ajattelee niin eikä ymmärrä hiljaisuutta?
Jotkut voi myös sanoa noin siksi että haluavat tutustua sinuun, mutta koska et puhu paljoa niin eivät osaa sanoa sinulle mitään muuta joten aloittavat keskustelun tollain törpöllä tavalla.
Näinhän se on ja tapasinkin myöhemmin sitten naisen, joka oli myös ujo, ja aloin vähitellen hyväksyä itseni. Se on kuitenkin turha jeesustella niille, jotka saavat vain huonoa kohtelua muilta, että olet ihan hyvä tuollaisena, eikä sun pidä olla niin kuin muut. Nuorena sitä on tärkeää saada hyväksyntää muilta ja tuntea kuuluvansa joukkoon, että itsetunto kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Armeijassa yleensä laitetaan ''heikot'' miehet rangaistuspataljoonaan ja näiden miesten täytyy juosta konekiväärituleen ja pehmittää vihollista ennen kuin ne paremmat miehet tulee paikalle.
Onpas sinulla ollut hurjat armeija-ajat. Selvisit kuitenkin itse kertomaan jälkipolville?
Jotka käyttäytyvät huonosti naisia sekä kaikkia heikoimpia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kokemuksesta voin ainakin itse kertoa, että koko nuoruuden ja varhaisaikuisuuden sain kuulla: "Miks sä oot tommonen? Miks oot niin hiljaa? Miks oot..."
Eli tuli kyllä selväksi, etten ollut ainakaan sellainen kuin olisi pitänyt olla.
Olen minäkin hiljaisena naisena saanut tuota kuulla monen suusta, etenkin teini-iässä. Ei se ole sukupuolikohtaista. Mutta mitä sitten? Miksi pitäis olla erilainen vain siksi että jotkut ajattelee niin eikä ymmärrä hiljaisuutta?
Jotkut voi myös sanoa noin siksi että haluavat tutustua sinuun, mutta koska et puhu paljoa niin eivät osaa sanoa sinulle mitään muuta joten aloittavat keskustelun tollain törpöllä tavalla.
Näinhän se on ja tapasinkin myöhemmin sitten naisen, joka oli myös ujo, ja aloin vähitellen hyväksyä itseni. Se on kuitenkin turha jeesustella niille, jotka saavat vain huonoa kohtelua muilta, että olet ihan hyvä tuollaisena, eikä sun pidä olla niin kuin muut. Nuorena sitä on tärkeää saada hyväksyntää muilta ja tuntea kuuluvansa joukkoon, että itsetunto kasvaa.
Olenhan minä itsekin kokenut sitä, joten miksen saisi sanoa? Miksi pitää olla niin lammas että pitää olla kaikkien hyväksyntä?
Halveksin sovinistisia kaksinaismoralisteja ja rasisteja. Sekä huonosti käyttäytyviä ihmisiä, jotka eivät edes yritä käyttäytyä asiallisesti. Koska tällaisia harvoin ulkonäön perusteella tunnistaa, en halveksi yleensä ketään ellen tunne häntä yhtään. Ja halveksin näitä ihan samoja piirteitä myös naisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenhan minä itsekin kokenut sitä, joten miksen saisi sanoa? Miksi pitää olla niin lammas että pitää olla kaikkien hyväksyntä?
Sano mitä sanot. Ei kiinnosta. Kuten sanoin, ihminen ja varsinkin nuori, haluaa tuntea kuuluvansa joukkoon. Jos sun mielestä on ok, että muut ihmettelevät ääneen, miksi oot tommonen, etkä osaa itsekään siihen vastata, niin onnea vaan jatkoon sullekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas sinulla ollut hurjat armeija-ajat. Selvisit kuitenkin itse kertomaan jälkipolville?
Kirjat ja netti on keksitty. Toki jos luet vain menaisia ja seiskaa niin...
Vierailija kirjoitti:
Jotka käyttäytyvät huonosti naisia sekä kaikkia heikoimpia kohtaan.
Luulen, että tämä menee juuri toisin päin usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano mitä sanot. Ei kiinnosta. Kuten sanoin, ihminen ja varsinkin nuori, haluaa tuntea kuuluvansa joukkoon. Jos sun mielestä on ok, että muut ihmettelevät ääneen, miksi oot tommonen, etkä osaa itsekään siihen vastata, niin onnea vaan jatkoon sullekin.
Ei se ole ok että kommentoivat tuolla tavalla, mutta en minä ala muuttamaan itseäni sen takia että jollekin muulle minun olemukseni on ongelma tai ihmetyksen aihe.
Sinusta ihmisten pitäisi muuttaa itseään vastaamaan muiden odotuksia? Ja missä vaiheessa oon sanonut etten osaisi vastata? Tottakai osaan, minä olen tälläinen ja se on ollut ihan oma valinta. Sinä taas et näköjään osannut vastata esittämiini kysymyksiin vaan jostain syystä meni tunteisiin koko juttu.
Sellaisia, jotka lyhyitä, pienileukaisia ja kilttejä. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiaddikteja, jotka hyppäävät naisesta naiseen ja laskevat vuosisaldoa. Kouluttamattomia, amiksia. Itseään täynnä olevia. Salikaappeja. Rahakeskeisiä.
Enpä ole huomannut tällaista. Näillähän on aina nainen? Kyllä se koulukiusattu häviäjä on halveksimisen kohde numero yksi, vaikka nainen itsekin olisi sellainen.
Mistä sinulle on tuollainen ajatus tullut? En ole koskaan tavannut ketään, joka halveksisi kiusattuja. Paitsi tietysti ne kiusaajat itse, joihin harva onneksi lukeutuu.
Vierailija kirjoitti:
Ai fyysiset ominaisuudet ovat myös syy halveksia? Ihanko oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai fyysiset ominaisuudet ovat myös syy halveksia? Ihanko oikeasti?
Jos kyseessä olisi naiset ja vastauksena olisi lihavuus, niin johan nousisi hirvee haloo. Lihavuudesta pääsee kuitenkin eroon, kun taas lyhyt tulee pysymään aina lyhyenä.
Vierailija kirjoitti:
Seksiaddikteja, jotka hyppäävät naisesta naiseen ja laskevat vuosisaldoa. Kouluttamattomia, amiksia. Itseään täynnä olevia. Salikaappeja. Rahakeskeisiä.
Onko kouluttamaton parempi kuin amis?