Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia miehiä naiset halveksuvat?

Vierailija
30.05.2019 |

Millaisia miehiä naiset halveksuvat ja miksi?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hiljainen mies nuorena, vähän nykyäänkin. Moni nuori nainen piti minua, jos ei nyt epämiellyttävänä, niin epäilyttävänä. Isohko mies, mutta ei jatkuvasti lihassa kiinni. Ei yhtään sellainen menevä mies.

Oikeasti olin nirso.

Ne muutamat naiset, joiden kanssa päätin sitten mennä pidemmälle, toistivatkin sitten seuraavia sanoja "kuola", "voi luoja", ja "ristus mikä mies". Yksi jopa totesi silloisen "alfauros" -kaverini olevan aivan susipaska sängyssä minuun verrattuna. En koskaan kertonut tätä kaverille, mutta hymyilen aina tavattaessa.

Äänekkäimmät ja helpoimmat ovat harvoin parhaita.

Ongelmana näissä yhden yön jutuissa oli se, että ne pirut soittelivat perään. En ollut kiinnostunut heidän kanssaan mihinkään pidempään. Naisellinen äly viehättää enemmän kuin kursailemattomat seksitaidot.

No. Nykyään olen naimisissa. Onneksi. 

Vierailija
62/63 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse halveksin naisvihaa. "olen parempi aina, koska olen mies" -ajattelu ja käytös. Tähän kuuluvat oleellisesti sovinisti vitsit ja naisten pilkkaaminen sekä esineellistäminen. Vaaditaan naiselta sellaista mihin ei itsekään kyetä jos ristiriidasta huomauttaa suututaan ja itketään, koska hän on mies asia ei ole sama. Itsenäinen nainen on näille tyypeille kauhistus. Sori, mutta ne ajat ovat takanapäin jolloin nainen oli miehen nyrkin alla oleva omia mielipiteitä omaavaton miehensä palvoja.

Valitetaan ihan kaikista naisiin liittyvistä asioista. Mitä hittoa nämä miehet edes roikkuvat jossain deittipalstoilla kun kaikki naisissa tökkii ja naiset on ärsyttäviä.

Jaa. Toiset vaiset suorastaan -rakastavat- näitä mulkkuja. Eivät varmaan tietoisesti, mutta ympärillä olevat pystyvät kyllä näkemään tietyt, paljastavat reaktiot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku vehkeisiä lihavia kaljuja ukkoja hyi yäk