Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jäi kiinni puolen vuoden salasuhteesta.. antaisitko anteeksi?

Vierailija
29.05.2019 |

Mies jäi kiinni puolen vuoden salasuhteesta..suhde sisälsi hotelliöitä, salaisia näkemisiä, viestittelyä ja PALJON valehtelua minulle. Minä sain asian selville ja pistin hommalle lopun. Mies on katuvainen ja haluaa olla minun kanssani. Meillä on lapsia.. antaisitko anteeksi ja jatkaisitko miehen kanssa?

Kommentit (258)

Vierailija
41/258 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pettäminen aina siitä johdu että suhde on huono vaan että se pettäjä tarvii koko ajan testata itseään ja kokeilla omaa markkina-arvoa. Jos arvelet että teidän tilanteessa tuo jälkimmäinen on totta niin pettäminen jatkuu 100% varmuudella.

Vierailija
42/258 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pettäminen aina siitä johdu että suhde on huono vaan että se pettäjä tarvii koko ajan testata itseään ja kokeilla omaa markkina-arvoa. Jos arvelet että teidän tilanteessa tuo jälkimmäinen on totta niin pettäminen jatkuu 100% varmuudella.

Tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/258 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin anteeksi, mutta suhteen jatko riippuisi monesta asiasta esim katuuko mies aidosti, haluaako muuttaa käytöstään. Teidän tilanteessa vaikea sanoa kun ei tunnustanut eikä edes päättänyt suhdetta itse. Varmaan se terapia on hyvä joka tapauksessa, jatkoitte yhdessä tai ette.

Vierailija
44/258 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun parisuhdeneuvoni on: syökää yhdessä hyvä aamiainen. Syön joka aamu lautasellisen graham-puuroa, jossa on voisilmä. Vaimoni syö puuronsa kaurakerman kera. Kummallekaan meistä ei tulisi edes mieleen ryhtyä pettämään toista. Olemme olleet yhdessä jo seitsemäntoista vuotta. Kunnon aamiainen on hyvän avioliiton perusta.

Vierailija
45/258 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi suhdetta. Tällainen järjestelmällinen pitkäaikainen pettäminen ja valehtelu kertoo kaiken tarpeellisen. Valitettavasti. Voimia sinulle.

Vierailija
46/258 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä jotka antavat anteeksi ja sitten vuosien jälkeen selittävät miten upea suhde nykyään on kun löytyy kunnioitusta ja luottamusta ja toisen arvostusta..jos toista pettää niin ei siinä ole tousen kunnioituksesta tietoakaan.selittäkää vaan itsellenne.

Vierailija
47/258 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo kertoi pettäneensä minua muutaman kuukauden ajan työkaverinsa kanssa.. Pieniä lapsia meillä on. Vaimo katuu, pyytää anteeksi ja haluaa jatkaa kanssani. Olen ihan rikki. Pää hajoaa.. Rakastan vaimoani, mutta en käsitä miten näin voi tehdä omalle puolisolleen ja omalle perheelleen?

Olen pahoillani puolestasi. Kamala tilanne. Vaimosi ainakin tunnusti rehellisesti joten varmaankin katuu aidosti. Vaikka eipä se asiaa poista tai muuksi muuta. Sinun pitää antaa itsellesi anteeksi ja miettiä haluatko jatkaa vaimosi kanssa tai pystytkö edes siihen. Itse aikoinaan yritin kyllä ihan tosissani mutta ei se vaan onnistunut. Voimia!

M39

Vierailija
48/258 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Vaasasta?

Jos, niin JSS. Ei ollut eka kerta - eikä viimeinen.

Vierailija
49/258 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun rakastajani jäi vaimolleen (joka oli aina sanonut, että suhde päättyy pettämiseen) kiinni pettämisestä ja vaimo (tietysti) antoi anteeksi. Me laitoimme suhteemme jäähylle hetkeksi, mutta tomun laskeuduttua jatkoimme suhdettamme joka on siis kestänyt nyt jo vuosia.

Mies vain on varovaisempi nykyään.

Jos siis annat anteeksi, toivottavasti ymmärrät, että miehesi pettää sinua varmasti myös tulevaisuudessa.

Vierailija
50/258 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mukana on lapsia niin ihan ensin sinne pariterapiaan, koska riipumatta siitä mihin päädyt lasten hyvinvoinnin kannalta tärkeää, että vanhemmat tulevat toimeen.

Pariterapisassa sitten ruoditte suhdettanne. Ei pelkästään tuota pettämistä, koska kyseessä yleensä oire jostakin muusta.

Kun asiat selvillä käytte keskustelun miten jatkatte. Nyt teillä mahdollisuus pilata monta vuotta omista ja lasten elämistä, jos ette selvitä asioita.

Vierailija
51/258 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi anteeksi. Yksinkertaisesti sellaiseen ei toisen harkitun pitkäaikaisen petoksen jälkeen ole mitään mahdollisuuksia. Todennäköisesti menisin kosto- moodiin. Vetäisin pääomani pois miehen suvun yrityksestä ja kaikki omaisuus menisi myyntiin ulkopuolisille ostajille.

Vierailija
52/258 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun rakastajani jäi vaimolleen (joka oli aina sanonut, että suhde päättyy pettämiseen) kiinni pettämisestä ja vaimo (tietysti) antoi anteeksi. Me laitoimme suhteemme jäähylle hetkeksi, mutta tomun laskeuduttua jatkoimme suhdettamme joka on siis kestänyt nyt jo vuosia.

Mies vain on varovaisempi nykyään.

Jos siis annat anteeksi, toivottavasti ymmärrät, että miehesi pettää sinua varmasti myös tulevaisuudessa.

Uskoisin näin käyvän. Ensimmäinen kiinnijääminen kirpaisee eniten. Pää on kuitenkin avattu ja jos siitä selviää esittämällä kovasti katuvaista, on helppo jatkaa touhujaan.

Vierailija
53/258 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kommentoida. Olen 55-vuotias naimisissa pitkään ollut mies. Pertänyt epäsäännöllisen säännöllisesti niin ulkomaan työreissuilla kuin kotimaassakin. Työpaikkaromansseja etc. Ja tulen jatkamaan. Kerran jäin kiinni, asia selvitettiin ja sovittiin. Arvostan vaimoani ja perhe-elämääni, mutta seksuaalisesta itsemäärämisoikeudestani en luovu. Pidän erilaisista naisista, stimuloidun uusista seksuaalisista tilanteista, ne voimaannuttavat minut elämään. Joo, moraaliton valvetelija olen ja tulen olemaankin.

Vierailija
54/258 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä annoin anteeksi, kun sain mieheni kiini yli puolenvuoden salasuhteesta.Toki minulla itellä on nytkin salasuhde,mitä mieheni ei tiedä. :)

No mitä järkeä on moisessa suhteen irvikuvassa roikkua kun kumpikaan ei kunnioita toistaan ja sitoutumistaan?

Vierailija
55/258 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni oli myös puolen vuoden salasuhde ja annoin anteeksi koska oli kolme pientä lasta enkä olisi pärjännyt yksin (ei mitään tukiverkkoja, isovanhemmat ei osallistu elämään jne).

Ei se samanlainen onni ja rakkaus enää palaa. Vuosien saatossa tuska ja kipu hälvenee mutta koskaan ei enää tule tilannetta että luottaisi mieheen niinkuin ennen. Päinvastoin, olen tarkka että en enää ole mitenkään riippuvainen jos sama toistuu. Mulla on oma tili ja oma sijoitustili, olen huolellinen että yhtä paljon omaisuutta on mun nimissä (eikä esim niinkuin ennen että autot oli miehen nimissä). Eli olen valmis salamana lähtemään ja pärjäämään itse jos jotain tapahtuu.

Suhde tuollaisen jälkeen vaan haalenee ja laimenee. Ei sille oikein voi mitään. Joillekin silti tällainen riittää eli itse pitää päättää mitä haluaa.

Vierailija
56/258 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun kännihairahduksen voisin antaa anteeksi ja unohtaa mutta en pitkää, suunnitelmallista suhdetta.

Vierailija
57/258 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kommentoida. Olen 55-vuotias naimisissa pitkään ollut mies. Pertänyt epäsäännöllisen säännöllisesti niin ulkomaan työreissuilla kuin kotimaassakin. Työpaikkaromansseja etc. Ja tulen jatkamaan. Kerran jäin kiinni, asia selvitettiin ja sovittiin. Arvostan vaimoani ja perhe-elämääni, mutta seksuaalisesta itsemäärämisoikeudestani en luovu. Pidän erilaisista naisista, stimuloidun uusista seksuaalisista tilanteista, ne voimaannuttavat minut elämään. Joo, moraaliton valvetelija olen ja tulen olemaankin.

Entä vaimosi itsemääräämisoikeuksineen? Pitääkö hänkin puolestaan erilaisista miehistä ja voimaannuttaa itseään elämään kanssasi?

Vierailija
58/258 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä vaimosi itsemääräämisoikeuksineen? Pitääkö hänkin puolestaan erilaisista miehistä ja voimaannuttaa itseään elämään kanssasi?

En tiedä yhtään, epäilen. Vaimoni elää omaa yksiavioista todellisuuttaan ja on onnellinen siinä illuusiossaan. Sen hänelle suon.

Vierailija
59/258 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytöksesi jo paljastaa että olet idiootti mutta koita nyt hyvä mies ymmärtää ettet mitenkään voi arvostaa vaimoasi jos seläntakana puuhaat tuollaista. Siitä on arvostus kaukana. Jos toista ihmistä oikeasti arvostaa ei häntä tahallaan loukkaa, satuta tai halvenna. Sinä teet niin tarkoituksella kokoajan.

Vierailija
60/258 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksiantamisesta ja jatkamisesta huolimatta luottamus kärsii väkisinkin niin paljon että vaikutuksia lapsiin jos huonolla suhteella ilman parisuhdeterapiaa jatkatte.

Entä jos mies jatkaisikin salaa yhteydenpitoa naiseen? Mitä jos lehtolapsi tulossa salasuhteen seurauksena? Entä jos pettänyt muidenkin sutturoiden kanssa mutta jäi vain tästä kiinni?

Pettäjä on pettäjä vaikka kuinka katuvaiselta vaikuttaisi. Muut eivät päätöstä puolestasi tee mutta muista että sinulla oikeus kokea olla arvostettu ja onnellinen

Terv. Nainen jonka ex-mies petti parisuhteessa ainakin viiden kanssa katuvaisuushetkistä huolimatta. Vaihtamalla parani