Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jäi kiinni puolen vuoden salasuhteesta.. antaisitko anteeksi?

Vierailija
29.05.2019 |

Mies jäi kiinni puolen vuoden salasuhteesta..suhde sisälsi hotelliöitä, salaisia näkemisiä, viestittelyä ja PALJON valehtelua minulle. Minä sain asian selville ja pistin hommalle lopun. Mies on katuvainen ja haluaa olla minun kanssani. Meillä on lapsia.. antaisitko anteeksi ja jatkaisitko miehen kanssa?

Kommentit (258)

Vierailija
21/258 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies jäi kiinni puolen vuoden salasuhteesta..."

Mies ei edes siis itse katunut ja tunnustanut vaan _jäi kiinni_. Valehdellut (vähintään) puoli vuotta. Kuka sitä paitsi edes tietää montako salasuhdetta ollut aiemmin, joista ei ole vain jäänyt kiinni.

En voisi jatkaa. Todellakaan.

Vierailija
22/258 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista. Päätös on vaikea, koska rakkaus ei lopu siihen hetkeen, kun pettämisestä jää kiinni. Annan ajan kulua ja katson mihin suuntaan ajatukset menevät. Aloimme käymään myös terapiassa, jos siitä olisi apua.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/258 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai koska näin näytät toiselle naiselle että vaimo on VOITTAJA.

:D

Vierailija
24/258 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme teitä naisia vaivaa että edes tarvitsette pettäjä miehen pitämistä???

Ei ihme että miehet pettävät koska tietävät ettei se vaimo uskalla häntä kuitenkaan jättää!

Vierailija
25/258 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme teitä naisia vaivaa että edes tarvitsette pettäjä miehen pitämistä???

Ei ihme että miehet pettävät koska tietävät ettei se vaimo uskalla häntä kuitenkaan jättää!

^tarvitsette = harkitsette

Vierailija
26/258 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies paatunut pettäjä vai oliko suhde reaktio teidän suhteenne tilaan? Ykköstapauksessa jätä. Kakkostapauksessa älä jätä ainoastaan siinä tapauksessa, että mies katuu aidosti ja sinä itse oket valmis luomaan uudenlaisen suhteen etkä odota miehen palaavan vanhaan.

Vierailija
27/258 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisen antaa anteeksi vain jos on totaalinen idiootti eikä omaa minkäänlaista itsekunnioitusta. Eli jos haluat olla kynnysmattoakin alemmalla tasolla, anna anteeksi. Kaikissa muissa tapauksissa älä missään tapauksessa anna. 

Miten itsekunnioitukseni liittyy mieheni petollisuuteen? Miehen käytös ei sitä määrittele vaan minä itse. Uskoton on se osapuoli joka hakee itsetunnolleen kohennusta uuden ihmisen ihailusta. Hetken huvi mutta pitkä häpeä. Valitettavasti monet miehet ovat kyvyttömiä hallitsemaan käytöstään jota hormonit voimakkaasti ohjaavat.

Minusta lapsia ei pitäisi pistää kärsimään tämän takia. Jos perheessä on edes yksi aikuinen joka saa pidetyksi ohjat käsissään vaikeassa tilanteessa, on se parempi kuin ero.

Vierailija
28/258 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisen antaa anteeksi vain jos on totaalinen idiootti eikä omaa minkäänlaista itsekunnioitusta. Eli jos haluat olla kynnysmattoakin alemmalla tasolla, anna anteeksi. Kaikissa muissa tapauksissa älä missään tapauksessa anna. 

Miten itsekunnioitukseni liittyy mieheni petollisuuteen? Miehen käytös ei sitä määrittele vaan minä itse. Uskoton on se osapuoli joka hakee itsetunnolleen kohennusta uuden ihmisen ihailusta. Hetken huvi mutta pitkä häpeä. Valitettavasti monet miehet ovat kyvyttömiä hallitsemaan käytöstään jota hormonit voimakkaasti ohjaavat.

Minusta lapsia ei pitäisi pistää kärsimään tämän takia. Jos perheessä on edes yksi aikuinen joka saa pidetyksi ohjat käsissään vaikeassa tilanteessa, on se parempi kuin ero.

Miehet eivät ole "kyvyttömiä halliysemaan käytöstään", eivätkä heidän hormoninsa ohjaa heidän köytöstään. Sovinistisia tekosyitä nuo, joilla perustellaan kaksoisstandardeja, että mies saakoon pettää, mutta vaimo ei.

.

Itsekunnioitus liittyy siihen, että kun puoliso, oli mies tsi nainen, pettää, niin se on harkittu teko, johon hän on antsnut itselleen luvan, eikä silloin kunnioita puolisoaan. Kunnioitus on tärkeää suhteelle ja kun se menee, niin alkaa henkinen väkivalta, mitä muuten pettäminen on ihan virallisestikin.

Vierailija
29/258 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet selvästikin valintasi tehnyt. Onnea valitsemallesi tielle. Mies katuu varmasti todella paljon eikä varmasti tee sitä enää koskaan.

Vierailija
30/258 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet selvästikin valintasi tehnyt. Onnea valitsemallesi tielle. Mies katuu varmasti todella paljon eikä varmasti tee sitä enää koskaan.

Aivan varmasti tekee jos joku vaan huolii häntäheikin. Tuo on täysin parantumaton luonnevika. Kuvottavaa ihmisjätettä.

Vierailija
31/258 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan , mut jotakin teidän suhteesta on puuttunu ku mies on menny vieraaseen syliin .

Vierailija
32/258 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysäisitkö mieheltäsi, kuinka kauan hän olisi jatkanut, jollei olisi jäänyt kiinni?

Vierailija
33/258 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan , mut jotakin teidän suhteesta on puuttunu ku mies on menny vieraaseen syliin .

Kyllä, mieheltä moraali ja ihmisyys. Libidovetoinen liskoaivo vauhdissa.

Vierailija
34/258 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kertoi pettäneensä minua muutaman kuukauden ajan työkaverinsa kanssa.. Pieniä lapsia meillä on. Vaimo katuu, pyytää anteeksi ja haluaa jatkaa kanssani. Olen ihan rikki. Pää hajoaa.. Rakastan vaimoani, mutta en käsitä miten näin voi tehdä omalle puolisolleen ja omalle perheelleen?

Vierailija
35/258 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoilla on seuraukset.

Pitääkö sinua tyhmänä, päivänselvänä asiana.

Jos antaa anteeksi, on sama kuin sanoisi että teko oli ok. Ihan varmasti tekee uudestaan.

Eikö arvosta sinua ja yhteistä elämää?

Vierailija
36/258 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annoin anteeksi, kun sain mieheni kiini yli puolenvuoden salasuhteesta.Toki minulla itellä on nytkin salasuhde,mitä mieheni ei tiedä. :)

Vierailija
37/258 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen olet puolisona? Oletko hyvää parisuhde ainesta?

Vierailija
38/258 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kiitos kiitos, kokemuksestahan minä puhun. Pettämiskriisi meillä oli kolmekymmentä vuotta sitten ja siitä on toivuttu molemmin puolin. Mies oppi läksynsä. Suhteemme on hyvä, on luottamusta ja kunnioitusta.

En tietenkään väitä että kaikilla menisi samalla tavalla mutta en ymmärrä tuota että heti ollaan eroa suosittelemassa. Kun ei ne tilanteet samanlaisia ole.

Vierailija
39/258 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
40/258 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärtänyt mitä pitäisi antaa anteeksi miehelle? Sen että hän haluaa olla toisen kanssa? Sen että hän on jo puoli vuotta halunnut kiksutella hotelliöitä sivusuhteensa kanssa? En näe että minä pystyn antamaan anteeksi sitä mitä mies haluaa elämällään tehdä, eikä se minun anteeksiannettavissa olekaan. Varmaankin rohkaisisin miestä ottamaan sen leap of faithin, että kerran se vain kirpaisee, kun nyt olet jo tässä pisteessä haluinesi ja toiveinesi, että olet jo saanut toisen selän takana sen uuden ihanan naikkosen, ja pitänyt jo hauskaa, ja halunnut lisää, että nythän tässä on pöytä tyhjänä ja peli auki, ei muuta kuin lusikkaa käteen ja lappamaan ääntä kohti sitä soppaa minkä on itse saanut maustaa haluamillaan mausteilla.

Jokaisella on vain se oma elämä elettävänään, En minä ole täällä pelkästään muiden haluja ja oikkuja varten, niitä katsomassa ja kestämässä. Mies maatkoon petaamassaan vuoteessa, minä sijaisin itselle oman pedin, puhtaista valkeista lakanoista, ja se olisi vain minun nukuttavakseni, ja tulevaisuudessa sitten ehkäpä sellaisen miehen, joka oikeasti mies on, eikä mikään mikkihiirimies.