Miehet! Onko kolmekymppisillä yh-äideillä vientiä vai onko totaali turn off?
Otsikossa kysymys. Onko siis yh-äideillä saumoja miesmarkkinoilla?
Kommentit (75)
Olin 36-vuotias, kun erosin kahden lapseni isästä. Kun vuotta myöhemmin latasin treffisovelluksen, ei tarvinnut miettiä: vientiä oli. N. puoli vuotta treffailin, kunnes vastaan tuli se mies, jonka jälkeen ei enää tarvinnut arpoa. Minua neljä vuotta nuorempi lapseton mies (vela), siinä määrin myös omaa aikaansa arvostava, että hänelle tällainen molemmat oman katon alla ja laadukasta parisuhdeaikaa joka toinen viikko -järjestely on ollut yhtä täydellinen kuin minulle. Viisi vuotta myöhemmin samalla tiellä.
Laita siihen profiiliisi tieto äitiydestäsi. Säästyt muutamalta turhalta hudilta. Huoli pois. Vientiä on varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako lasta monelleko eri miehelle, minkäikäisiä ne on, koulutus, painoindeksi, kuppikoko, otatko poskeen ja tuhkikseen ja miten käytät päihteitä?
3 lasta kahdelle eri miehelle (abortti ei ole vaihtoehto ja se toinen lapsi piti saada suhteen parantamiseksi, mutta v*tuiks män). Nämä lasten isät ovat väkivaltaisia juoppoja ja toinen lähti heti, kun kuuli raskaudesta ja toinen kävi pettämässä, kun olin synnärillä synnyttämässä sitä ekaa lasta ja sitten sovittiin vuosi sen jälkeen, että tehdään vielä toinen mukula, kun mies lupasi muuttua ja jättää alkoholin ja pettämisen.
Koulutus lähäri, mutta sitä duunia en halua tehdä, kun helpommallakin saa rahaa sossusta. Välillä tulee haettua SPR:n ruokakasseja, kun viimeiset pennoset meni irtoripsiin ja röökiin ja sinne baariin, kun piti etsiä uusi unelmien prinssi. Netistä on muuten helppo ruinata rahaa ja sääliä ja moni kertoo hyviä vinkkejä miten ruokkia nuo 3 lasta 30€:lla 3 viikon aikana.
Läskiä ei oo, mutta tissit vähän roikkuu ja on raskauden jälkeistä röllykkää, mutta kyllä se leoparditoppi ja push up -liivit pelastaa.
Joo, mutta otatko poskeen?
Ai niin unohtui vastata tuohon... Kyllä otan, jos voit samalla vaihtaa pari lamppua ja leikata mun nurtsin.
Kuulostaa hyvältä, mutta olen kyllä hieman huolissani mielenterveydestäsi. Kumman saan, kuvatun yh:n vai identiteettihäiriöisen velan?
Se on arvoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako lasta monelleko eri miehelle, minkäikäisiä ne on, koulutus, painoindeksi, kuppikoko, otatko poskeen ja tuhkikseen ja miten käytät päihteitä?
3 lasta kahdelle eri miehelle (abortti ei ole vaihtoehto ja se toinen lapsi piti saada suhteen parantamiseksi, mutta v*tuiks män). Nämä lasten isät ovat väkivaltaisia juoppoja ja toinen lähti heti, kun kuuli raskaudesta ja toinen kävi pettämässä, kun olin synnärillä synnyttämässä sitä ekaa lasta ja sitten sovittiin vuosi sen jälkeen, että tehdään vielä toinen mukula, kun mies lupasi muuttua ja jättää alkoholin ja pettämisen.
Koulutus lähäri, mutta sitä duunia en halua tehdä, kun helpommallakin saa rahaa sossusta. Välillä tulee haettua SPR:n ruokakasseja, kun viimeiset pennoset meni irtoripsiin ja röökiin ja sinne baariin, kun piti etsiä uusi unelmien prinssi. Netistä on muuten helppo ruinata rahaa ja sääliä ja moni kertoo hyviä vinkkejä miten ruokkia nuo 3 lasta 30€:lla 3 viikon aikana.
Läskiä ei oo, mutta tissit vähän roikkuu ja on raskauden jälkeistä röllykkää, mutta kyllä se leoparditoppi ja push up -liivit pelastaa.
Joo, mutta otatko poskeen?
Ai niin unohtui vastata tuohon... Kyllä otan, jos voit samalla vaihtaa pari lamppua ja leikata mun nurtsin.
Kuulostaa hyvältä, mutta olen kyllä hieman huolissani mielenterveydestäsi. Kumman saan, kuvatun yh:n vai identiteettihäiriöisen velan?
Tai miehen?
Vierailija kirjoitti:
Ei mulle ollu turn off yhtään. Nainen kolahti ja kun se kolahti, niin mukana tuli 5v tyttö. Se oli koko setti tai ei mitään ja halusin koko setin. En ole lapsen isä, koska lapsella sellanen on, mutta hoidan asiat niinkun pitääki. Omia lapsia ei ole, kun en omia voi saada ja avokkikaan ei lisää halua, joten asiat hyvin. Avokin exän kanssa ollaan hyviä frendejä ja oltiin kahestaan katsomassa, kun suomi voitti kultaa paikan päällä. Hän on naimisissa itsekin ja perjantaina tulevat meille grillaa ja viettää vkloppua. Vaikka mies lähti toisen naisen matkaan, niin ovat saanu asiat sovittua keskenään mikä on hienoa ja ollaan kaikki sovussa. Kyllä avokin exä sanoi Bratislavassa, että olen paras ihminen hänen tyttären elämään. Ei olis voinut toivoa parempaa ihmistä... Tosin sanoi kännissä tämän, mutta uskon että se känni helpotti sanomaan tuon minulle.
Oliko yöllä homoseksiä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis lähdin tätä kyselemään, kun viime viikonloppuna, kun minulla oli vapaa vkl ja tarkoitus oli mennä ystävän kanssa viihteelle, mutta hän joutui perumaan ja tyydyin viettämään ihan koti-illan. Ystävä ehdotti, että yrittäisin järkätä itselleni treffit.
Latasin erään deittisovelluksen puhelimeen ja loin profiilin.
Mächejä tuli yllättävän paljon, ainakin itse yllätyin. Parin miehen kanssa sitten juttelin enemmän ja tultiin hyvin juttuun, kunnes kysyivät, että asunko yksin. Tähän tietenkin vastasin rehellisesti, että asun lasteni kanssa.
Juttu loppui kuin seinään. Siis nämä miehet olivat aluksi itse tosi kiinnostuneita ja laittoivat kokoajan viestiä lisää, kunnes kerroin, että minulla on lapsia.
Olen siis ollut vuoden yh ja nyt ajattelin, että aika olisi jo kypsä deittailuun, mutta yllätyin kyllä tuosta kuinka keskustelu loppui heti, kun kerroin lapsista.
Ymmärrän kyllä, että kaikki eivät halua lapsia ja etenkään toisen lapsia, mutta oli kieltämättä aika kylmä suihku :D
ApMiksi et kertoisi heti esittelytekstissäsi että sinulla on lapsia? Ei tarvitsisi sinun itsesi eikä miesten tuhlata aikaa kun asia olisi tiedossa alusta alkaen.
Siis latasin sovelluksen ihan kokeilumielessä, en edes ehtinyt perehtyä sovelluksen profiilin luontiin, kuvaa lisäämistä enempää, kun alkoi mächejä tulla. Halusin myös ensin nähdä millainen sovellus on ennen kuin alan sinne henkilökohtaisia tietoja päivittämään.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä tällaisia on muuten ihan oikeasti olemassa, vaikka tämä jonkun satuilua taitaa ollakin...
Vierailija kirjoitti:
Millä aikaa ehdit tavata?
Lapset on joka toinen vkl isällään ja nyt tietenkin kesälomalla enemmän. Alkuun tietenkin vain silloin kun lapset isällään tai muualla hoidossa. En tietenkään esittele ketä tahansa lapsilleni, mutta jos suhde vakavoituu niin tapaaminen helpompaa, kun lapsetkin voi olla läsnä.
Ap.
Panokaveriksi voi kelvata, mutta ei mitään yhteisasumista tai muuta sitovaa. En halua hoitaa toisen miehen lapsia. Mahdollisesti se isä vaan rilluttelee ja on tyytyväinen, jos saa kasvatusriesan ja siihen kuluvan ajan nakitettua jollekin muulle. Mielummin rilluttelen itse ja teen vapaa-aika muutenkin mitä lystää.
Voihan sitä olla naisen kanssa kaveri ilma turhaa roikkumistakin. T. M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset on joka toinen vkl isällään ja nyt tietenkin kesälomalla enemmän. Alkuun tietenkin vain silloin kun lapset isällään tai muualla hoidossa. En tietenkään esittele ketä tahansa lapsilleni, mutta jos suhde vakavoituu niin tapaaminen helpompaa, kun lapsetkin voi olla läsnä.
Ap.
Onko kaikki kolme lasta samoina viikonloppuina poissa? Vai niin että jokatoinen vkl yksi on kotona ja kaksi isällään jne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.Onko kaikki kolme lasta samoina viikonloppuina poissa? Vai niin että jokatoinen vkl yksi on kotona ja kaksi isällään jne?
Siis minulla on kaksi lasta ja molemmat ovat isänsä luona joka toinen vkl ja ihan sama isä molemmilla on. Joku muu kirjoitti kommentin, että on kolmen lapsen yh ja kaikki eri miehelle.
Ap
Hen kohtasia mieltymyksiä, prosentit paranee jos kroppa on kunnossa ja raitis ja savuton ja tietysti, eikä mitään muuta erikoista.
Kyllämää voisin maistaa ainakin, jos luonne miellyttää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon perusteella voisit sopia tapailusuhteeseen, eli niin että tapaa ja viettää aikaa yhdessä (ei välttämättä pelkkää p#nemista). Vakavaa suhdetta en haluaisi kanssasi.
😂 no sinä se et ole turhan nirso!
Vierailija kirjoitti:
Olin 36-vuotias, kun erosin kahden lapseni isästä. Kun vuotta myöhemmin latasin treffisovelluksen, ei tarvinnut miettiä: vientiä oli. N. puoli vuotta treffailin, kunnes vastaan tuli se mies, jonka jälkeen ei enää tarvinnut arpoa. Minua neljä vuotta nuorempi lapseton mies (vela), siinä määrin myös omaa aikaansa arvostava, että hänelle tällainen molemmat oman katon alla ja laadukasta parisuhdeaikaa joka toinen viikko -järjestely on ollut yhtä täydellinen kuin minulle. Viisi vuotta myöhemmin samalla tiellä.
Laita siihen profiiliisi tieto äitiydestäsi. Säästyt muutamalta turhalta hudilta. Huoli pois. Vientiä on varmasti.
Sääliksi käy miestäsi vai pitäisikö sanoa tossukkaa...