TV makuuhuoneessa, tason päälle vai seinälle ripustus?
Kummin tekisit? Tason päällä ehkä monipuolisempi asettelumahdollisuus. Eikä tulisi tapettiin reikiä. Miten sen korkeus valitaan?
Kommentit (26)
En laittaisi sitä makuuhuoneeseen ollenkaan
Minä en ottaisi TV.tä makuuhuoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kumminkaan, mulla on katossa.
Ei meillä mahdu sinne kun siellä on jo peili. Ap
Teet tapettiin leikkauksen ja käännät sen pois reiän kohdalta, myöhemmin voit sit sillä peittää reiän.
Mutta muuten sitä mieltä että ei telkkua makkariin.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ottaisi TV.tä makuuhuoneeseen.
Ok, no me laitetaan? Ap
Mulla on lattiassa. Tykkään katsella vatsallaan sängyn reunan yli.
Lähtökohtaisesti ei telkkaria makkariin.
Vierailija kirjoitti:
Teet tapettiin leikkauksen ja käännät sen pois reiän kohdalta, myöhemmin voit sit sillä peittää reiän.
Mutta muuten sitä mieltä että ei telkkua makkariin.
Me taas ei haluta sitä olkkariin. Ei sovi järkevästi minnekään. Makkarissa muutenkin aina katsotaan sängyllä köllötellen tabletilta kaikki ohjelmat. Ap
Meillä on tason päällä. Ihan hyvä ratkaisu. Harvemmin se käytössä on, mutta onpahan sekin vaihtoehto olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta muuten sitä mieltä että ei telkkua makkariin.Me taas ei haluta sitä olkkariin. Ei sovi järkevästi minnekään. Makkarissa muutenkin aina katsotaan sängyllä köllötellen tabletilta kaikki ohjelmat. Ap
Ainako makaatte sitten makuuhuoneessa sängyllä kun päivälläkin haluu katsoa. Entä jos on vieraita ja olisi joku kiva juttu minkä yhdessä haluisi katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta muuten sitä mieltä että ei telkkua makkariin.Me taas ei haluta sitä olkkariin. Ei sovi järkevästi minnekään. Makkarissa muutenkin aina katsotaan sängyllä köllötellen tabletilta kaikki ohjelmat. Ap
Ainako makaatte sitten makuuhuoneessa sängyllä kun päivälläkin haluu katsoa. Entä jos on vieraita ja olisi joku kiva juttu minkä yhdessä haluisi katsoa.
Ei me päivällä katsota telkkaria. Ja jos haluaa joskus harvoin katsoa niin sitten voi katsella siltä tabletilta niin kuin ennenkin vaikka siellä olkkarin sohvalla. En kyllä näe estettä siellä makkarissakaan katsoa, se on joku sun oma juttusi se. Vieraiden kanssa ei olla katseltu telkkua 2010-luvun puolivälin jälkeen, eikä meillä ylipäänsä käy vieraita usein. Ap
Mulla on seinätelineessä. Tosin tämän määrittää se, että en "uskalla" laittaa telkkaria kiinnittämättä hyllylle, koska riskinä on, että kissa telmiessään saisi telkkarin pudotettua. Leikkisä, reilun kymmenen kiloa painava kömpelö maine coon on aika tuhoherkkä otus..
Vierailija kirjoitti:
Mulla on seinätelineessä. Tosin tämän määrittää se, että en "uskalla" laittaa telkkaria kiinnittämättä hyllylle, koska riskinä on, että kissa telmiessään saisi telkkarin pudotettua. Leikkisä, reilun kymmenen kiloa painava kömpelö maine coon on aika tuhoherkkä otus..
mille korkeudelle laitoit? Kömpelö kissa kyllä äkkiä tönäisee telkun alas, jos yrittää änkeä itseään vaikka sen taakse. Nykytelkkarit ei ole kovin painavia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mille korkeudelle laitoit? Kömpelö kissa kyllä äkkiä tönäisee telkun alas, jos yrittää änkeä itseään vaikka sen taakse. Nykytelkkarit ei ole kovin painavia. Ap
Mulla on mökin makkarissa viisto katto, joten korkeus seinällä määrittyi enemmän sen (ja TV:n koon) mukaan. Suunnilleen kuitenkin niin, että sängyssä istuessa katselusuunta on aavistuksen yläviistoon eikä niska ole katsellessa ihan vinksallaan. Kannattaa korkeutta miettiessä arvioida se, käyttääkö sänkyä enemmän "sohvana" vai katsotko telkkaria mieluummin makuultaan.
Meillä on seinällä, katselukulmaa voi säätää.
Meillä katsotaan yhdessä olohuoneessa TV:tä. Iltaisin saatan katsoa ennen nukkumaan menoa jotain itse seuraamiani sarjoja jakson, niin että ipad on yöpöydällä. En ymmärrä, miten jotkut tihrustaa TV:tä puhelimen pieneltä ruudulta, niin kuin jotkut ehdotti. Siinä on kyllä katselukokemus ihan umpisurkea! Ei tuollaiseen kannata kenenkään itseään totutella!
Korkeus valitaan niin, että TV:n keskikohta on hieman sinun silmiesi yläpuolella, kun olet katseluasennossa.
Voit sitä hieman testata menet sängylle ja katsot luontevan asennon, onko sitten tyynyt tai sähköllä korotettava sängyn yläpää. Ja sitten katsot mihin korkeudelle silmäsi osoittaa seinää.
Telkku kuuluu olkkariin.