Miehet! Onko kolmekymppisillä yh-äideillä vientiä vai onko totaali turn off?
Otsikossa kysymys. Onko siis yh-äideillä saumoja miesmarkkinoilla?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Oon käynyt monesti panemassa sellaisia. Vakkaripillua vakavampaan suhteeseen en huolisi vaikka päin naamaa saatan hyvinkin antaa ymmärtää että olisi joku suurempikin rakkaustarina menossa.
T. Varakas komee jännä mies
Tuossa se on nyt naiset. Kyse on vain enää siitä, että ymmärrätkö sinä nainen tämän vai haluatko edes ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet yh, on aika oleellinen seikka.
Juu ja minkälainen yh... Jos on se kärjistetty esimerkki, että on lähäri tai elämämkoulu, lapsia eri miehille, rumia tatuointeja ja porataan somessa, kun ei ole varaa ruokaan ja laskuihin, mutta röökiä kyllä varaa ostella, niin ei ehkä ole kysyntää... Onko tämä yleinen mielikuva yh:sta?
Täysin napakymppi ja häränsilmä osuma, 110% paikkaansa pitävä määritelmä ko. otuksille.
Kyllä sinkkuäiti on minulle ihan potenttiaalinen kumppani (ehdokas). Tähän on tiiviisti, ehkä hieman haastavaa jatkaa lisää. Olin ymmärtävin'ni tässä jokin aika sitten, ettei mies tässä kohtaa ainakaan saa sanoa, että lapsi tai lapset olsivat vain yhteiselle parisuhteelle hidaste, koska tällainen lapsten hidateena pitämein olisi loukkaavaa. (- Loukkavaa myös silloin kun nainen olsi aluksi halunnut pitää omana tietonaan, että laps(i)ensa olemassa olon ja sen, että on vuoroviikko äiti).
Sanonkin nyt vain, että voisn hyvin kuvitella muodotavani parisuhteen sinkkuäidin kanssa.
Mutta varnasti se (suhteen muodostaminen) saattasi olla enemmän tai vähemmän haastavampaa kuin silloin, jos riittäsi, että me kaksi saatatisimme mahdollisessti toisiimme ihastua ja kuka ties vaikka rakstaua kuin se, että tämän lisäksi minun tulsi kyetä -oamsta mielestäni mahdollismman hyvin ja luontevasti- tulla toimeen sinkkuäidin jälkeläis(t)en kanssa. (Jotenkin vaistomaisesti oletan siis, että noin 30 vuotiaan sinkkuäidin lapset olsivat vielä melko paljon riippuvaisia äidistään ja äitinsä valinnoista ja päätöksistä).
Kuitenkaan en erityisesti koe tarvetta saati halua lähteä kilpailemaan huomiosta ja arvostuksesta laps(i)en biologisen isän kanssa. - Olisin hyvilläni, jo sinkkuäidillä olisi hyvät välit laps(i)ensa isän kanssa, vaikka eivät olsikaan halunneet -syystä tai toisesta- jatkaa yhdessä parisuhteessa.
Lapsien niin äiti kuin isä voi olla hyvä vanhempi vaikka ei haluaisi tai syystä tai tosesta pystyisi olemaan hyvä parisuhdekumppani. - Sanon näin vaikka toisaalta haaveksi siitä, että voisin olla ja elää kuten omat vanhempani, jotka ovat nousseet paljossa esikuvakseni siinä, millaista eloa pari voi parhaimmilaan olla yhdessä paitsi minun ja sisarusteni vanhempina, niin myös toisiaan tukevina ja tsemppaavina kumppaneina.
Vierailija kirjoitti:
Exän kevyt kenkäisyyden ja kovan janon takia, näin kauniisti sanottuna :D
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ja minkälainen yh... Jos on se kärjistetty esimerkki, että on lähäri tai elämämkoulu, lapsia eri miehille, rumia tatuointeja ja porataan somessa, kun ei ole varaa ruokaan ja laskuihin, mutta röökiä kyllä varaa ostella, niin ei ehkä ole kysyntää... Onko tämä yleinen mielikuva yh:sta?
Todellakaan kaikki yh-äidit eivät ole tuollaisia, mutta ne ketkä on näkyvimmin tyrkyllä ovat juuri tuota wt-kastia!
Mies on aika todennäköinen pedo jos sitä kiinnostaa yhteiselämä vieraiden lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Jos valitsit tuollaisen miehen niin miten osaisit valita nyt kunnollisen miehen. Mä näen joka päivä sunkaltaisia naisia niiden klanipää poikaystävien kanssa. Sun otsassa lukee rakastat ongelmia.
Sä luulet, että tuollanen mies on vahva vaikka on kaikkea muuta kuin vahva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakaan kaikki yh-äidit eivät ole tuollaisia, mutta ne ketkä on näkyvimmin tyrkyllä ovat juuri tuota wt-kastia!
Juuri nuo tyrkyt ovat niin epätoivoisia naisia, ettei tosikaan! Tekee pahaa ihan niiden lasten puolesta... Näitä on oikeasti hyvin paljon... Monesti juuri ammatti lähihoitaja tai parturikampaaja ja kauheella puhdilla yritetään karistaa raskauskiloja ja otetaan someen tyrkkyjä posekuvia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Eli pettävä juoppo, joten sinäkään et sen laadukkaampi daami varmastikaan ole.
Ne yh-äidit, jotka minä tiedän, niin lapset ovat sellaisten miehien kanssa, joita on saanut ihmetellä, että miksi tuo nyt kakaran menee vääntämään tuollaisen urvelon kanssa! Tai se, että tulee ylläriraskaus jonkun luuserin kanssa, joka pötkii pakoon, niin abortti ei ole vaihtoehto...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.Jos valitsit tuollaisen miehen niin miten osaisit valita nyt kunnollisen miehen. Mä näen joka päivä sunkaltaisia naisia niiden klanipää poikaystävien kanssa. Sun otsassa lukee rakastat ongelmia.
Sä luulet, että tuollanen mies on vahva vaikka on kaikkea muuta kuin vahva.
Mies ei todellakaan ollut tuollainen, kun tavattiin 18- vuotiaina. Jano ja kevyt kenkäisyys tulivat kuvioihin vasta viimeisinä yhdessä olo vuosinamme.
Ap.
Oma kokemus on se, että suurimmalle osalle 30-40-vuotiaista miehistä sinkkuäiti on ihan potentiaalinen kumppani. Olen kylläkin vuoroviikkoäiti, en yh. En tiedä onko se ratkaisevaa kuitenkaan.
Mutta he ketkä eivät ajatusta perhe-elämästä vierasta eli valtaosa tuonikäisistä on ihan sinut sen kanssa jos nainen muuten kolahtaa. Sitten on toki näitä seikkailijoita jotka eivät halua edes omia lapsia, saati toisten. Ja pieni määrä heitä jotka nimenomaan eivät halua missään nimessä perheellisiä.
Toki on myös ihmisestä kiinni, kuten kumppanin löytyminen muutenkin oli lapsia tai ei. Jos olet nätti tai kaunis, ei runsasta ylipainoa, suht terve ja fiksu, korkeastikouluttautunut ja työssäkäyvä niin mahikset on erittäin hyvät ja lapset on harvalle dealbreaker.
Kunhan lapsi ei ome mul@@tti, niin tuskin haittaa.
Jos on nätti, tyylikkäästi pukeutuva ja FIKSU (=koulutettu) nainen löytää varmasti myös fiksun miehen yh-äitinäkin. Jos on taas se elämämkoulu, joka näkyy ihan ulkonäössä sivukaljuna, h**ravaatteissa, Instagramin tyrkkykuvina jne., niin tuskin löytää mitään pysyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon käynyt monesti panemassa sellaisia. Vakkaripillua vakavampaan suhteeseen en huolisi vaikka päin naamaa saatan hyvinkin antaa ymmärtää että olisi joku suurempikin rakkaustarina menossa.
T. Varakas komee jännä mies
Tuossa se on nyt naiset. Kyse on vain enää siitä, että ymmärrätkö sinä nainen tämän vai haluatko edes ymmärtää?
Siis mikä on? Jos nainen on halunnut vakavaa suhdetta, hän on lähtenyt väärän miehen matkaan. Niitä kunnollisia, perhe-elämästä haaveileviakin kun on pilvin pimein.
Jos ja kun nainen taas on halunnut vain sek siä, mikä on ongelma? Naisetko eivät ole seksu aalisia olentoja? Miksi nainen on UHRI jos harrastaa omasta halustaan sek siä? Voi hyvin olla tämän miehen oma harhainen kuvitelma, että nainen itkisi hänen peräänsä tai olisi halunnut jotain enemmän.
Lähtikö Jamal nuoremman perään vai kotimaahansa?
Tuskinpa kukaa mielellään toisen miehen jälkeisiä alkaa katselemaan, jos mahdollisuudet muuhunkin. Pedarittietenkin metsästävät näitä ja uutisoinnista päätellen aika usein onnistuvatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan noilla kysyntää irtosuhteisiin, mutta ei mihinkään pitkäaikaiseen. Tai no, löydetään se rikostaustan omaava wt-Make, jonka kanssa onnea hehkutetaan somessa ja "suhde" päättyy siinä 3 kk kohdalla yleensä miehen pettämisen tai väkivaltaisuuden vuoksi ja kun tämä Make ei tykkääkään lapsista.
Siis lähdin tätä kyselemään, kun viime viikonloppuna, kun minulla oli vapaa vkl ja tarkoitus oli mennä ystävän kanssa viihteelle, mutta hän joutui perumaan ja tyydyin viettämään ihan koti-illan. Ystävä ehdotti, että yrittäisin järkätä itselleni treffit.
Latasin erään deittisovelluksen puhelimeen ja loin profiilin.
Mächejä tuli yllättävän paljon, ainakin itse yllätyin. Parin miehen kanssa sitten juttelin enemmän ja tultiin hyvin juttuun, kunnes kysyivät, että asunko yksin. Tähän tietenkin vastasin rehellisesti, että asun lasteni kanssa.
Juttu loppui kuin seinään. Siis nämä miehet olivat aluksi itse tosi kiinnostuneita ja laittoivat kokoajan viestiä lisää, kunnes kerroin, että minulla on lapsia.
Olen siis ollut vuoden yh ja nyt ajattelin, että aika olisi jo kypsä deittailuun, mutta yllätyin kyllä tuosta kuinka keskustelu loppui heti, kun kerroin lapsista.
Ymmärrän kyllä, että kaikki eivät halua lapsia ja etenkään toisen lapsia, mutta oli kieltämättä aika kylmä suihku :D
Ap