Miehet! Onko kolmekymppisillä yh-äideillä vientiä vai onko totaali turn off?
Otsikossa kysymys. Onko siis yh-äideillä saumoja miesmarkkinoilla?
Kommentit (75)
Montako lasta monelleko eri miehelle, minkäikäisiä ne on, koulutus, painoindeksi, kuppikoko, otatko poskeen ja tuhkikseen ja miten käytät päihteitä?
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa kukaa mielellään toisen miehen jälkeisiä alkaa katselemaan, jos mahdollisuudet muuhunkin. Pedarittietenkin metsästävät näitä ja uutisoinnista päätellen aika usein onnistuvatkin.
Juu juu, eihän kukaan huoli naista jolla on lapsia. Ihmisjätettä moiset. Kummasti vaan kun katselee ympärilleen, näkee jotain ihan muuta. Uusperheet on ihan normaalia nykyään.
Se kemia on mystinen juttu. Vaikka olisi mahdollisuudet hyvännäköisiin ja fiksuihin ihmisiin, valtaosa ei silti vaan kolahda. Harva etsimällä etsii kumppania jolla olisi jo lapsia, mutta jos kaikki muu natsaa niin monelle niillä lapsilla ei enää olekaan merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa kukaa mielellään toisen miehen jälkeisiä alkaa katselemaan, jos mahdollisuudet muuhunkin. Pedarittietenkin metsästävät näitä ja uutisoinnista päätellen aika usein onnistuvatkin.
Jep. Aika paljon on näitä lapsiparkoja, jotka ovat kokeneet seksuaalista hyväksikäyttöä isäpuolen taholta. Hyi helvetti!
Kamalissa piireissä pyörit kyllä.
Kroppas ja ulkonäön puolesta ei varmaan, mutta minulle henkilökohtaisesti toisen miehen lapset on iso kynnys.
mies
Vierailija kirjoitti:
Montako lasta monelleko eri miehelle, minkäikäisiä ne on, koulutus, painoindeksi, kuppikoko, otatko poskeen ja tuhkikseen ja miten käytät päihteitä?
3 lasta kahdelle eri miehelle (abortti ei ole vaihtoehto ja se toinen lapsi piti saada suhteen parantamiseksi, mutta v*tuiks män). Nämä lasten isät ovat väkivaltaisia juoppoja ja toinen lähti heti, kun kuuli raskaudesta ja toinen kävi pettämässä, kun olin synnärillä synnyttämässä sitä ekaa lasta ja sitten sovittiin vuosi sen jälkeen, että tehdään vielä toinen mukula, kun mies lupasi muuttua ja jättää alkoholin ja pettämisen.
Koulutus lähäri, mutta sitä duunia en halua tehdä, kun helpommallakin saa rahaa sossusta. Välillä tulee haettua SPR:n ruokakasseja, kun viimeiset pennoset meni irtoripsiin ja röökiin ja sinne baariin, kun piti etsiä uusi unelmien prinssi. Netistä on muuten helppo ruinata rahaa ja sääliä ja moni kertoo hyviä vinkkejä miten ruokkia nuo 3 lasta 30€:lla 3 viikon aikana.
Läskiä ei oo, mutta tissit vähän roikkuu ja on raskauden jälkeistä röllykkää, mutta kyllä se leoparditoppi ja push up -liivit pelastaa.
No. Yhtä hyvin voisi kai kysyä, että kuinka moni naien olsi valmis siihen, että mies on lapsiensa yksinhuoltaja? - Tai vaikka "vain" vuoroviikko isä, jonka luona lapset ovat joka toinen viikko. JA nko suhatutuminen varauksettoman myönteistä riippumatta siitä onko mies ex-kumppaninsa lastensa äidin (tai äitien) kanssa hyvissä vai huonoissa väleissä.
Itse lapsettomana miehenä sanosin, että lapsi tai lapset on aina enemmän tai vähemmän isompi haaste yhteisen suhteen muodostumiselle. Olisin varovainen myös sellaisen (ääripään) kumppani ehdokkaan kanssa, joka välittömästi tai ainakin hyvin pian alkaisi esittämään, miten haluaisi mahdollisimman pian muuttaa saman katon alle ja toimimaan tiiviimmin ja vahvemmin kumppanina arjessa; isä (tai äiti) -puolena, kuin "oikea" (biologinen) vanhempi ikään voisi kuunaan pystyä ja osata tai taitaa (jne).
Tai ainakin toivosin osaavani olla aistit avoinna ja valppaana. On helppoa sanoa tässä kohtaa, mitä huomaisi ja vastaavasti ymmärtämättä, mitä oikeasti olisi kokonaan huomaamatta tai tajuamatta lainkaan; tai tajuta mitä ja millaista sinkkuvanhempana arki saattanee toisinaan olla.
Varmast sinkkuvanhemman arki on monta kertaa hyvin antoistaa ja tyydytystä antavaa. Mutta luullakseni myös ajoittain hyvin rankkaa ja voimia vievää, jollon kaipaisi rinnalle sitä toista aikuista, jonka kanssa jakaa vastuuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 lasta kahdelle eri miehelle (abortti ei ole vaihtoehto ja se toinen lapsi piti saada suhteen parantamiseksi, mutta v*tuiks män). Nämä lasten isät ovat väkivaltaisia juoppoja ja toinen lähti heti, kun kuuli raskaudesta ja toinen kävi pettämässä, kun olin synnärillä synnyttämässä sitä ekaa lasta ja sitten sovittiin vuosi sen jälkeen, että tehdään vielä toinen mukula, kun mies lupasi muuttua ja jättää alkoholin ja pettämisen.
Koulutus lähäri, mutta sitä duunia en halua tehdä, kun helpommallakin saa rahaa sossusta. Välillä tulee haettua SPR:n ruokakasseja, kun viimeiset pennoset meni irtoripsiin ja röökiin ja sinne baariin, kun piti etsiä uusi unelmien prinssi. Netistä on muuten helppo ruinata rahaa ja sääliä ja moni kertoo hyviä vinkkejä miten ruokkia nuo 3 lasta 30€:lla 3 viikon aikana.
Läskiä ei oo, mutta tissit vähän roikkuu ja on raskauden jälkeistä röllykkää, mutta kyllä se leoparditoppi ja push up -liivit pelastaa.
Tuon perusteella voisit sopia tapailusuhteeseen, eli niin että tapaa ja viettää aikaa yhdessä (ei välttämättä pelkkää p#nemista). Vakavaa suhdetta en haluaisi kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon perusteella voisit sopia tapailusuhteeseen, eli niin että tapaa ja viettää aikaa yhdessä (ei välttämättä pelkkää p#nemista). Vakavaa suhdetta en haluaisi kanssasi.
Selvä.
Mikäli lapsi ei ole valkoihoinen, sitten ei on ehdoton eikä siitä voi neuvotella. Suomalaisen kanssa voisin ehkä jotenkuten miettiä heilastelua, mutta se vaatiikin sitten jo lähes täydellistä sielunkumppanuutta.
Vierailija kirjoitti:
Siis lähdin tätä kyselemään, kun viime viikonloppuna, kun minulla oli vapaa vkl ja tarkoitus oli mennä ystävän kanssa viihteelle, mutta hän joutui perumaan ja tyydyin viettämään ihan koti-illan. Ystävä ehdotti, että yrittäisin järkätä itselleni treffit.
Latasin erään deittisovelluksen puhelimeen ja loin profiilin.
Mächejä tuli yllättävän paljon, ainakin itse yllätyin. Parin miehen kanssa sitten juttelin enemmän ja tultiin hyvin juttuun, kunnes kysyivät, että asunko yksin. Tähän tietenkin vastasin rehellisesti, että asun lasteni kanssa.
Juttu loppui kuin seinään. Siis nämä miehet olivat aluksi itse tosi kiinnostuneita ja laittoivat kokoajan viestiä lisää, kunnes kerroin, että minulla on lapsia.
Olen siis ollut vuoden yh ja nyt ajattelin, että aika olisi jo kypsä deittailuun, mutta yllätyin kyllä tuosta kuinka keskustelu loppui heti, kun kerroin lapsista.
Ymmärrän kyllä, että kaikki eivät halua lapsia ja etenkään toisen lapsia, mutta oli kieltämättä aika kylmä suihku :D
Ap
Miksi et kertoisi heti esittelytekstissäsi että sinulla on lapsia? Ei tarvitsisi sinun itsesi eikä miesten tuhlata aikaa kun asia olisi tiedossa alusta alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Mikäli lapsi ei ole valkoihoinen, sitten ei on ehdoton eikä siitä voi neuvotella. Suomalaisen kanssa voisin ehkä jotenkuten miettiä heilastelua, mutta se vaatiikin sitten jo lähes täydellistä sielunkumppanuutta.
Ja jos se suomalainen isukki on myös sitä kastia väkivaltainen alkoholisti, niin yhtä paha, kuin tummaihoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis lähdin tätä kyselemään, kun viime viikonloppuna, kun minulla oli vapaa vkl ja tarkoitus oli mennä ystävän kanssa viihteelle, mutta hän joutui perumaan ja tyydyin viettämään ihan koti-illan. Ystävä ehdotti, että yrittäisin järkätä itselleni treffit.
Mächejä tuli yllättävän paljon, ainakin itse yllätyin. Parin miehen kanssa sitten juttelin enemmän ja tultiin hyvin juttuun, kunnes kysyivät, että asunko yksin. Tähän tietenkin vastasin rehellisesti, että asun lasteni kanssa.
Juttu loppui kuin seinään. Siis nämä miehet olivat aluksi itse tosi kiinnostuneita ja laittoivat kokoajan viestiä lisää, kunnes kerroin, että minulla on lapsia.
Olen siis ollut vuoden yh ja nyt ajattelin, että aika olisi jo kypsä deittailuun, mutta yllätyin kyllä tuosta kuinka keskustelu loppui heti, kun kerroin lapsista.
Ymmärrän kyllä, että kaikki eivät halua lapsia ja etenkään toisen lapsia, mutta oli kieltämättä aika kylmä suihku :D
ApMiksi et kertoisi heti esittelytekstissäsi että sinulla on lapsia? Ei tarvitsisi sinun itsesi eikä miesten tuhlata aikaa kun asia olisi tiedossa alusta alkaen.
Siksi että näin välttää paremmin pedo fiilit. Siksi että sen lisäksi että on vanhempi on myös oma persoonansa ja tutustuttuaan saattaakin kiinnostua vaikka lähtökohtaisesti lapset olisi dealbreaker.
Jos omia lapsia ei olisi, niin aika haastavaa olisi yh-äidin kanssa edes tapailun aloittaminen. Sitä tuli aikoinaan kokeiltua, ja yhteinen aika oli aika vähissä, kun lapsi 5v...
Nyt kun on omia lapsia, ja jos nykysuhteesta eroaisin, niin 3kymppinen yh kelpaisi ihan hyvin.
M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulle ollu turn off yhtään. Nainen kolahti ja kun se kolahti, niin mukana tuli 5v tyttö. Se oli koko setti tai ei mitään ja halusin koko setin. En ole lapsen isä, koska lapsella sellanen on, mutta hoidan asiat niinkun pitääki. Omia lapsia ei ole, kun en omia voi saada ja avokkikaan ei lisää halua, joten asiat hyvin. Avokin exän kanssa ollaan hyviä frendejä ja oltiin kahestaan katsomassa, kun suomi voitti kultaa paikan päällä. Hän on naimisissa itsekin ja perjantaina tulevat meille grillaa ja viettää vkloppua. Vaikka mies lähti toisen naisen matkaan, niin ovat saanu asiat sovittua keskenään mikä on hienoa ja ollaan kaikki sovussa. Kyllä avokin exä sanoi Bratislavassa, että olen paras ihminen hänen tyttären elämään. Ei olis voinut toivoa parempaa ihmistä... Tosin sanoi kännissä tämän, mutta uskon että se känni helpotti sanomaan tuon minulle.
Ihan jäätävän upea tarina! Itse olen eronnut erittäin hyvässä yhteisymmärryksessä exäni kanssa. Hänellä on uusi puoliso, minulla ei. Meillä pari lasta, exän uudella puolisolla myös kaksi, saman ikäiset kuin omamme.
Minä asun vanhassa talossamme, exä käy auttelemassa usein talon töissä. Uusi puoliso on tosi kiva, en yksinkertaisesti kanna mitään kaunaa, päinvastoin pidän häntä ystävänäni. Tykkään myös hänen lapsistaan. Saavat tulla leikkimään meille, kun tykkäävät metsätontistani. Exän kanssa laitetaan usein vaikkapa watsappia, jos tapahtuu jotain sellaista mitä tietää toisen pitävän hauskana.
Mutta mistä löydän miehen, joka "ymmärtää" tätä kuviota?
N. 36
Miksi kantaa kaunaa. kyllä niitä löytyy jos kertoo heti sen kun aloittaa jotain uutta. olen tuon kirjoittaja. Jos haluaa mennä ilman riitaa niin puhukaa. Mulla on sellanen tuuri, että ei vaikuta eikä itke..Kiva olla ystäviä-.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta otatko poskeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMiksi et kertoisi heti esittelytekstissäsi että sinulla on lapsia? Ei tarvitsisi sinun itsesi eikä miesten tuhlata aikaa kun asia olisi tiedossa alusta alkaen.
En ole hän, jota kommentoit mutta jatkan silti että olen toki samaa mieltä kanssasi, Mutta tiedän mys kokemuksesta, että vaikuttaa vahvasti sille, että osalle treffikumppania tai jopa parisuhdekumppania hakevista ei toennäköisemmin lue lainkaan profilin yhteydessä olevaa tekstiä ja ainoa mikä ratkaisee on on puoleensa vetävä kuva. Tai sitten lukevat profiin kuvausta vain valikoiden (, kuten tsekkaavat kumppanin strategiset mitat ja missä päin toinen kertto elävänsä). Ja tai sitten eivät yksinkertaisesti ymmärrä lukemaansa.
Minä olen kahden lapsen yh. Olen 36v, normaali vartalo, tykkään seksistä, vakituinen työ ym. Olen päättäänyt kokonaan jättäytyä pois parisuhdemarkkinoilta. Ainoat miehet jotka kelpuuttaa on ne jotka luulee että voivat kohdella kun paskaa koska minun jotenkin pitäisi ”olla onnellinen että edes joku huolii”... Joo, ei kiitos. Mielummin olen lasteni kanssa yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin unohtui vastata tuohon... Kyllä otan, jos voit samalla vaihtaa pari lamppua ja leikata mun nurtsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin unohtui vastata tuohon... Kyllä otan, jos voit samalla vaihtaa pari lamppua ja leikata mun nurtsin.
Kuulostaa hyvältä, mutta olen kyllä hieman huolissani mielenterveydestäsi. Kumman saan, kuvatun yh:n vai identiteettihäiriöisen velan?
Jep. Aika paljon on näitä lapsiparkoja, jotka ovat kokeneet seksuaalista hyväksikäyttöä isäpuolen taholta. Hyi helvetti!