Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet! Onko kolmekymppisillä yh-äideillä vientiä vai onko totaali turn off?

Vierailija
29.05.2019 |

Otsikossa kysymys. Onko siis yh-äideillä saumoja miesmarkkinoilla?

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan miehestä. Itse en kelpuuttaisi.

-Saman ikäluokan mies.

Vierailija
2/75 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle kelpais m33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan kyllä haittaisi. Paremminkin niin ettei yh-äidit kelpuuta minua, yhtäkään kiinnostunutta en ole tavannut. Itsellä ei lapsia.

M36

Vierailija
4/75 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hyvä perse, tissit? Otatko poskeen? Annatko laittaa myös kakkoseen?

Vierailija
5/75 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vientiä! Ihan sama minkänäkönen oot. Vientiä riittää taatun varmasti!

Vierailija
6/75 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sievälle naiselle aina löytyy ottajia.Mutta jos olet ruma ja yh peli on menetetty ja totuttele vain elämään kakaran tai kakaroitten kans.

Vierailija
7/75 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huolit syrjäytyneen miehen, niin kyllä on.

Vierailija
8/75 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu kuin lapsettomilla naisillakin, osalle riittää vientiä, osalle ei.

Vierailija
9/75 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miehille leikkikaluksi. Ehkä joku kiltimpi mies voisi parisuhteen kanssasi haluta. Siis jos olet oppinut nuoruudestasi jotain eli olet valmis antamaan mahdollisuuden..

Vierailija
10/75 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle ollu turn off yhtään. Nainen kolahti ja kun se kolahti, niin mukana tuli 5v tyttö. Se oli koko setti tai ei mitään ja halusin koko setin. En ole lapsen isä, koska lapsella sellanen on, mutta hoidan asiat niinkun pitääki. Omia lapsia ei ole, kun en omia voi saada ja avokkikaan ei lisää halua, joten asiat hyvin. Avokin exän kanssa ollaan hyviä frendejä ja oltiin kahestaan katsomassa, kun suomi voitti kultaa paikan päällä. Hän on naimisissa itsekin ja perjantaina tulevat meille grillaa ja viettää vkloppua. Vaikka mies lähti toisen naisen matkaan, niin ovat saanu asiat sovittua keskenään mikä on hienoa ja ollaan kaikki sovussa. Kyllä avokin exä sanoi Bratislavassa, että olen paras ihminen hänen tyttären elämään. Ei olis voinut toivoa parempaa ihmistä... Tosin sanoi kännissä tämän, mutta uskon että se känni helpotti sanomaan tuon minulle.

Vierailija
11/75 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin rakkauden yh-äidistä. Lapset on kuin omia lapsia ja plussaa on että saadaan joka toinen vkl kahden keskeistä aikaa rakkaan kanssa . Mies 35

Vierailija
12/75 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne yh-äidit, jotka minä tiedän, niin kyllähän niillä miehiä pyörii nurkissa vaikka kuinka... Eri asia sitten kuinka kauan nämä suhteet kestävät... Hirveä haku näillä on ainakin koko ajan päällä ja sometileille postataan noloja posekuvia tiuhaan tahtiin...

Vierailija
13/75 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä piru siinä on että te akat ette EDELLEENKÄÄN jaksa käsittää, että vaikka olisi +20 v. ( YH ?!!!! ) niin ei T O D E L L A K K A A N ole millään tavalla haluttava ! Se ikä ei pelasta sitä että on pilaantuNUT, ja pilanNUT itsensä YH :lla !  Mutta nainen voi olla hyvinkin haluttava +30 v., KUNHAN se ei ole YH !!!!

Se Y H - status, tekee vastenmieliseksi naisen kuin naisen. Poislukien lesket, jotka ovat tilanteessaan enempi vähempi tahtomattaan. Se on ainoa validi syy minkä voi sallia ja hyväksyä naiselle olla YH.

Vierailija
14/75 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet yh, on aika oleellinen seikka. 

Vierailija
15/75 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulle ollu turn off yhtään. Nainen kolahti ja kun se kolahti, niin mukana tuli 5v tyttö. Se oli koko setti tai ei mitään ja halusin koko setin. En ole lapsen isä, koska lapsella sellanen on, mutta hoidan asiat niinkun pitääki. Omia lapsia ei ole, kun en omia voi saada ja avokkikaan ei lisää halua, joten asiat hyvin. Avokin exän kanssa ollaan hyviä frendejä ja oltiin kahestaan katsomassa, kun suomi voitti kultaa paikan päällä. Hän on naimisissa itsekin ja perjantaina tulevat meille grillaa ja viettää vkloppua. Vaikka mies lähti toisen naisen matkaan, niin ovat saanu asiat sovittua keskenään mikä on hienoa ja ollaan kaikki sovussa. Kyllä avokin exä sanoi Bratislavassa, että olen paras ihminen hänen tyttären elämään. Ei olis voinut toivoa parempaa ihmistä... Tosin sanoi kännissä tämän, mutta uskon että se känni helpotti sanomaan tuon minulle.

Ihan jäätävän upea tarina! Itse olen eronnut erittäin hyvässä yhteisymmärryksessä exäni kanssa. Hänellä on uusi puoliso, minulla ei. Meillä pari lasta, exän uudella puolisolla myös kaksi, saman ikäiset kuin omamme.

Minä asun vanhassa talossamme, exä käy auttelemassa usein talon töissä. Uusi puoliso on tosi kiva, en yksinkertaisesti kanna mitään kaunaa, päinvastoin pidän häntä ystävänäni. Tykkään myös hänen lapsistaan. Saavat tulla leikkimään meille, kun tykkäävät metsätontistani. Exän kanssa laitetaan usein vaikkapa watsappia, jos tapahtuu jotain sellaista mitä tietää toisen pitävän hauskana.

Mutta mistä löydän miehen, joka "ymmärtää" tätä kuviota?

N. 36

Vierailija
16/75 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käynyt monesti panemassa sellaisia. Vakkaripillua vakavampaan suhteeseen en huolisi vaikka päin naamaa saatan hyvinkin antaa ymmärtää että olisi joku suurempikin rakkaustarina menossa.

T. Varakas komee jännä mies

Vierailija
17/75 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä piru siinä on että te akat ette EDELLEENKÄÄN jaksa käsittää, että vaikka olisi +20 v. ( YH ?!!!! ) niin ei T O D E L L A K K A A N ole millään tavalla haluttava ! Se ikä ei pelasta sitä että on pilaantuNUT, ja pilanNUT itsensä YH :lla !  Mutta nainen voi olla hyvinkin haluttava +30 v., KUNHAN se ei ole YH !!!!

Se Y H - status, tekee vastenmieliseksi naisen kuin naisen. Poislukien lesket, jotka ovat tilanteessaan enempi vähempi tahtomattaan. Se on ainoa validi syy minkä voi sallia ja hyväksyä naiselle olla YH.

Miksi? Jos se olikin mies joka oli näitä tyyppejä ketkä ei kestäkään vastamäessa ja joka "eroaa liian helpolla", vaikka nainen olisi halunnut olla yhdessä lopun elämänsä? Miten se nainen on siitä mennyt pilalle, eikä ansaitse uutta rakkautta?

T. Nätti, koulutettu, hoikka ja kiva aurinkoinen nainen, jonka mies totesi 15 vuoden jälkeen että olet liian tylsä, ja lähti nuoren naisen matkaan. Nyt juhlivat viikonloput ja on niin mahtava elämä. Ja ihan kunnon mies oli vielä 10 vuoden jälkeen, mutta joku kriisi iski.

Vierailija
18/75 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos naisilla on lapsia on tosi iso turn off

Vierailija
19/75 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet yh, on aika oleellinen seikka. 

Juu ja minkälainen yh... Jos on se kärjistetty esimerkki, että on lähäri tai elämämkoulu, lapsia eri miehille, rumia tatuointeja ja porataan somessa, kun ei ole varaa ruokaan ja laskuihin, mutta röökiä kyllä varaa ostella, niin ei ehkä ole kysyntää... Onko tämä yleinen mielikuva yh:sta?

Vierailija
20/75 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaisi.