Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua v***ttaa: Miehen penis oli eilen " käytetyn" näköinen.

Vierailija
24.05.2006 |

Oli parin pvän koulutuksessa (siis yöpyi siellä) ja eilen sitten, kun tuli kotiin ja harrastettiin seksiä, huomasin, että miehen kalu oli jotenkin sen näköinen, että sitä olisi käytetty. Esinahka punoitti hieman. Toisaalta voihan olla, että on esim. runk**nut, mutta silti mua vaivaa. Tästä on melkein kymmenen vuotta, kun miehellä oli suhde opiskelukaveriinsa ja silloin muistelin ihemetelleeni samaa peniksen " kulumista" . Ja ei, tämä ei ole sitten provo.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sitä ei ole käytetty siellä reissussa siihen mitä pelkäät. Kannattaa kysy' ä mieheltä. Tsemppiä sulle.

Vierailija
2/59 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

reissun jälkeen. Kaikkia ei kiinnosta. Ei myöskään ennen reissua ja tästäpä voittekin miettiä että mitä kannattaa tehdä ennen reissuja :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa toosaa ennen lähtöä. Asia voi itse asiassa olla päinvastoin. Kun saa kotona, vieraissa on kiva vertailla.

Vierailija
4/59 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kirjoitusvirhe!!!!!

Vierailija
5/59 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

antaa toosaa ennen lähtöä. Asia voi itse asiassa olla päinvastoin. Kun saa kotona, vieraissa on kiva vertailla.

Joo olet ihan oikeassa. Ei todellakaan pidä antaa vain tyhjennysmielessä, etenkään jos ei itseään huvita. Ajattelinkin lähinnä muutamaa lähikuukautta ennen reissua.

Sori, huonoja kokemuksia..

(M30+)

Vierailija
6/59 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paremmalta...

Vierailija
7/59 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kyllä sitä on johonkin käytetty. Toivon, että käsipeliin, mutta itkettää ajatellakin muuta vaihtoehtoa. Ja kun ei se ole muistaakseni koskaan ollut vaan " yhtäkkiä" käytetyn näköinen, siis että mies olisi runk**nut kotona vaikka suihkussa vaan aina nimenomaan seksin jälkeen. Ja kun meillä muutenkin on ollut kotona seksirintamalla hiljaisempaa viime aikoina 1-2 kertaa viikossa harrastetaan, ja mies kaipaa enemmän, tiedän sen. Ja vituttaa, kun äijä on pettänyt kerran aikaisemminkin. Tiedän, että jos nyt pettäisi, ei sitä todellakaan mulle tunnustais, koska silloin siltä menis kaikki: vaimo ja lapsi.

Ja vielä, eilen illalla, kun mies jo nukkui, yritin tän takia tehdä salapoliisityötä ja urkkia sen kännystä tekstareita/puheluita, mutta känny oli kiinni ja pin oli vaihdettu! Sillä on vuosikausia ollut sama pin - miksi se nyt sen vaihtais? Siksi, ettei halua mun pääsevän käsiks puhelimeen... Sillon 10 v sitten se jäi pettämisestään kiinni osittain kännykän takia.

Ap

Vierailija
8/59 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*REPS* ja *hoton kova KOPS*

:D

Ootte te ihania...

Vierailija
9/59 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo on pettänyt. Tuskin aina sulkee kännyä joka välissä.

Vierailija
10/59 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei-ap

Vierailija
11/59 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on uusi PIN-koodi!

Vierailija
12/59 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

( mies ei pese käsiään suihkussa-->perseiset kädet ym.)

Mutta huvitti kyllä tuo käytetyn näköinen penis.. ;D

Vierailija
13/59 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuun kyllä, että naurattaa tuo termi " käytetyn näköinen penis" , mutta siltä se näytti...

Ap

Vierailija
14/59 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetyn näköinen penis ;) Johan on sanonta,,, itse ainakin huomaan, ukkoni palleista koska olisi aika tyhjentää/ on tyhjentänyt,,, ;)

Mieheni lähti juuri kavereidensa kanssa kalareissuun, joten täytyykin viikon kuluttua tarkstaa, onko hänellä käytetyn näköinen,,, ;)

Toivotaan, nyt kuitenkin ettei olisi tuo pahin vaihtoehto,,, luulisi että olisi ainakin aikaisemmasta kerrasta oppinut.

Mutta luota vaistoihisi.

Vierailija
15/59 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pitäisi tehdä helvetin tarkkoja budjettilaskelmia...

Ei vaan auttakaas oikeesti; Mieheni lähtee viikonlopuksi Lappiin reissuun. Naidaanko ennen reissua vai ei?

Vierailija
16/59 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapin luonto luo outoa taikaa...

t: Brokeback Mountainin katsonut

Vierailija:

Ei vaan auttakaas oikeesti; Mieheni lähtee viikonlopuksi Lappiin reissuun. Naidaanko ennen reissua vai ei?

Vierailija
17/59 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no oliko ukkos pettäny ?? kyllä son miehillä verissä tuo PIIRAKAn NÄRÄYS !!! son semmone homma se hähähähä ;;)))) 

Vierailija
18/59 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi kysymys numerolle 28. Mitä ihmettä googlasit, että törmäsit tähän 10 vuoden takaiseen "käytetty peenis" ketjuun? Noin ihan mielenkiinnosta kysyn. Ihan hauska kyllä, paha vain että suurin osa kommenteista on hävinnyt.

Vierailija
19/59 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlasin peniskaloja ja päädyin tänne. En tosin oo #28. Mut hieno ketju. En pettynyt. Kiinnostaa, miten tilanne eteni.

Vierailija
20/59 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on käytetyn näköinen penis? Köytetyn näköisen tiedän, mutta käytetyn en..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi