Mua v***ttaa: Miehen penis oli eilen " käytetyn" näköinen.
Oli parin pvän koulutuksessa (siis yöpyi siellä) ja eilen sitten, kun tuli kotiin ja harrastettiin seksiä, huomasin, että miehen kalu oli jotenkin sen näköinen, että sitä olisi käytetty. Esinahka punoitti hieman. Toisaalta voihan olla, että on esim. runk**nut, mutta silti mua vaivaa. Tästä on melkein kymmenen vuotta, kun miehellä oli suhde opiskelukaveriinsa ja silloin muistelin ihemetelleeni samaa peniksen " kulumista" . Ja ei, tämä ei ole sitten provo.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Petti, erottiin ja pala muuttiin vajaan vuoden jälkee yhteen. Puhelinta olen vakoillut säännöllisesti, mutta nyt mie en kestä. Se on varmasti pettänyt kolmannen kerran. Sen penis näytti tänä iltana käytetyltä ja mun mielestä se maistui siltä... tiedätte miltä... otin meinaan siltä su.hi. ja nyt on kyl viimeinen kerta, jos pettää... mie en kestä... Mitä mie teen?
AP
Oletko oikea AP? Mua muuttui miuksi.
Kostopetä. Olen täällä Itä-Suomessa ja valmiina sulle. Olen samaa hommaa vaille.
Kyllä se on käyttänyt sitä, ovistopparina ettei ovi mene lukkoon tupakoidessa ulkona. Siksi punoitti.
Oon toisellapuolen rajaa. Pannu pettäjänaisia. Miks se ny on nii isoasia jos 20v ollu samanlaista seksiä, koittaa uutta ja todeta, ei se ollu kummempaa ko kotona hyvinä hetkinä? Jotkut on oppinu ymmärtään ja käyvät puolintoisin vieraissa, eikä siitä seuraa mitää, ehkä kotona menee taas paremmin.
Palataan nykyaikaan, seksi ei meinaa että halutaan lapsi, ei tauteja ko tehään oikein. Joskus ko nämä säännöt on tehty oli tilanne toine
No jos rakkaus=seksi yhen kans melkeen ymmärrän, en samaistu
Kyllä olen alkuperäinen. En kostopetä nyt ja en tulevaisuudessa. Olen ollut vain mieheni kanssa ja se on saanut tehdä minulle mitä haluaa ja olen tehnyt hänelle mistä minä pidän. Koskaan en ole kieltäytynyt. Hän on, koska ei kykene, kuin 2 x pv. Minä en ole mitään rikosta tehnyt. Vaklaan nyt koko ajan ja kiinni jää. Sitten saa ukko lähteä ja en enää mahdollisuutta anna. Monta vuotta meni välissä hyvin ja nyt äijä sen kehtaa. Töistä tunnin myöhässä kotiin ja suoraan suihkuun. Ei tuo ikinä ennen ole suihkussa käynyt työpäivän jälkeen. Kun ei muutenkaan käy päivittäin suihkussa. Menin mukaan, niin seisoi kovana, mutta jäi laukeaminen minulle, kun valitteli, että ei pysty saamaan... aivan varmasti pettää. Nyt illalla sai normaalisti, mutta oli litkua, joten en ole tyhmä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petti, erottiin ja palattiin vajaan vuoden jälkee yhteen. Puhelinta olen vakoillut säännöllisesti, mutta nyt mie en kestä. Se on varmasti pettänyt kolmannen kerran. Sen penis näytti tänä iltana käytetyltä ja mun mielestä se maistui siltä... tiedätte miltä... otin meinaan siltä su.hi. ja nyt on kyl viimeinen kerta, jos pettää... mie en kestä... Mitä mie teen?
APOlet rikkonut perustuslakiin kirjattua viestintäsalaisuutta.
https://www.kyberturvallisuuskeskus.fi/fi/toimintamme/saantely-ja-valvo…
Vierailija kirjoitti:
Eli kyllä sitä on johonkin käytetty. Toivon, että käsipeliin, mutta itkettää ajatellakin muuta vaihtoehtoa. Ja kun ei se ole muistaakseni koskaan ollut vaan " yhtäkkiä" käytetyn näköinen, siis että mies olisi runk**nut kotona vaikka suihkussa vaan aina nimenomaan seksin jälkeen. Ja kun meillä muutenkin on ollut kotona seksirintamalla hiljaisempaa viime aikoina 1-2 kertaa viikossa harrastetaan, ja mies kaipaa enemmän, tiedän sen. Ja vituttaa, kun äijä on pettänyt kerran aikaisemminkin. Tiedän, että jos nyt pettäisi, ei sitä todellakaan mulle tunnustais, koska silloin siltä menis kaikki: vaimo ja lapsi.
Ja vielä, eilen illalla, kun mies jo nukkui, yritin tän takia tehdä salapoliisityötä ja urkkia sen kännystä tekstareita/puheluita, mutta känny oli kiinni ja pin oli vaihdettu! Sillä on vuosikausia ollut sama pin - miksi se nyt sen vaihtais? Siksi, ettei halua mun pääsevän käsiks puhelimeen... Sillon 10 v sitten se jäi pettämisestään kiinni osittain kännykän takia.Ap
Onneksi et miehesi puhelinta saanut auki, sillä muuten olisi syyllistynyt viestintäsalaisuuden loukkaukseen. Viestintäsalaisuuden loukkauksen rangaistusasteikko on sakkoa tai vankeutta. Vankeusrangaistuksen määräaika on 14 päivästä kahteen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kyllä sitä on johonkin käytetty. Toivon, että käsipeliin, mutta itkettää ajatellakin muuta vaihtoehtoa. Ja kun ei se ole muistaakseni koskaan ollut vaan " yhtäkkiä" käytetyn näköinen, siis että mies olisi runk**nut kotona vaikka suihkussa vaan aina nimenomaan seksin jälkeen. Ja kun meillä muutenkin on ollut kotona seksirintamalla hiljaisempaa viime aikoina 1-2 kertaa viikossa harrastetaan, ja mies kaipaa enemmän, tiedän sen. Ja vituttaa, kun äijä on pettänyt kerran aikaisemminkin. Tiedän, että jos nyt pettäisi, ei sitä todellakaan mulle tunnustais, koska silloin siltä menis kaikki: vaimo ja lapsi.
Ja vielä, eilen illalla, kun mies jo nukkui, yritin tän takia tehdä salapoliisityötä ja urkkia sen kännystä tekstareita/puheluita, mutta känny oli kiinni ja pin oli vaihdettu! Sillä on vuosikausia ollut sama pin - miksi se nyt sen vaihtais? Siksi, ettei halua mun pääsevän käsiks puhelimeen... Sillon 10 v sitten se jäi pettämisestään kiinni osittain kännykän takia.Ap
Onneksi et miehesi puhelinta saanut auki, sillä muuten olisi syyllistynyt viestintäsalaisuuden loukkaukseen. Viestintäsalaisuuden loukkauksen rangaistusasteikko on sakkoa tai vankeutta. Vankeusrangaistuksen määräaika on 14 päivästä kahteen vuoteen.
Ihminen joka ensin pettää puolisoaan ja nostaa sen jälkeen kanteen oikeusteitse loukkauksesta saa olla todella itsekäs idiootti. Siinä kohtaa on ok joutua vankilaan hetkeksi pohtimaan omia valintojaan. Ei sitä miksi katsoin puhelinta vaan miksi ikinä ajauduin tuollaisen kanssa yhteen.
Yli 30 km kotoa, niin mitkään lait ei päde.
Oli parin pvän koulutuksessa (siis yöpyi siellä) ja eilen sitten, kun tuli kotiin ja harrastettiin seksiä, huomasin, että miehen kalu oli jotenkin sen näköinen, että sitä olisi käytetty. Esinahka punoitti hieman. Toisaalta voihan olla, että on esim. runk**nut, mutta silti mua vaivaa. Tästä on melkein kymmenen vuotta, kun miehellä oli suhde opiskelukaveriinsa ja silloin muistelin ihemetelleeni samaa peniksen " kulumista" . Ja ei, tämä ei ole sitten provo.
Miksi pitää katsella toisen vehkeitä? ihan oikein että vituttaa. opitpahan olemaan tuijottamatta.
Kyllä sen oman ukon kalua saa tutkia milloin ja missä haluaa. Ja muutenkin käyttää millon tekee mieli. Sellainen on meidän sopimus.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen oman ukon kalua saa tutkia milloin ja missä haluaa. Ja muutenkin käyttää millon tekee mieli. Sellainen on meidän sopimus.
Varmasti saakin mutta enpä ole vielä koskaan kokenut tarvetta tutkia.
Käytetyn näköisestä en tiedä, mutta minä tunnen mieheni sperman, 20 vuotta ollaan yhdessä oltu, niin tutuksi on tullut, kun esim. runkkaan häntä, tiedän tarkasti etukäteen että koska on tulossa, osaan tarkkaan ennustaa kuinka monta sykäystä spermaa lentää, jos on ollut esim. parin päivän tauko. Joskus ollut yli viikon tauko, tiedän kuinka paljon tulee, millaista sperma on silloin, ja miltä se tuoksuu. Tai jos mies laukeaa toisen kerran saman päivän aikana, spermahan on ihan erilaista, aika litkua.
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä, eilen illalla, kun mies jo nukkui, yritin tän takia tehdä salapoliisityötä ja urkkia sen kännystä tekstareita/puheluita, mutta känny oli kiinni ja pin oli vaihdettu! Sillä on vuosikausia ollut sama pin - miksi se nyt sen vaihtais? Siksi, ettei halua mun pääsevän käsiks puhelimeen... Sillon 10 v sitten se jäi pettämisestään kiin
Hei! Nyt menee yli, koska kenelläkään eo ole oikeutta yrittää urkkia toisen puhelimesta tietoja. Siihen kysytään lupa ja, jos ei heltiä, niin se hyväksytään. Vaikuttaisi siltä, että luottamus on mennyt, joten kannattaisiko teidän erota?
oletpa tyhmä aina kun mies tulee reissusta pitää sen kullia imeä ja nielessä suoritetaan tarpeellinen siemennesteen määrän määritys eli monatako kertaa piti niellä että sai lastin alas. mikäli reissun jälkeen ei tarvinnut niellä normaalisti ja nenässäkin munankarvoista hajahti tupakinsavu voi olla että joku muukin on imenyt siitä pillistä kuumaa
ilmeisesti päästit miehesi täysillä kasseilla reissuuun
miehen kun lähettään kotoa tyhjillä kasseilla ulos ei se jaksa panna muualla eli et ole hoitanut vaimon velvotteita kuten sinun kuuluisi
Vierailija kirjoitti:
oletpa tyhmä aina kun mies tulee reissusta pitää sen kullia imeä ja nielessä suoritetaan tarpeellinen siemennesteen määrän määritys eli monatako kertaa piti niellä että sai lastin alas. mikäli reissun jälkeen ei tarvinnut niellä normaalisti ja nenässäkin munankarvoista hajahti tupakinsavu voi olla että joku muukin on imenyt siitä pillistä kuumaa
ilmeisesti päästit miehesi täysillä kasseilla reissuuun
miehen kun lähettään kotoa tyhjillä kasseilla ulos ei se jaksa panna muualla eli et ole hoitanut vaimon velvotteita kuten sinun kuuluisi
Joo, esimerkkinä että jos tämän aloituksen aikaan on syntynyt lapsi, niin tämä on jo täysi-ikäinen. Tuskin ap enää lukee sovinistisia ja lapsellisia neuvojasi.
Vierailija kirjoitti:
Ja pitäisi tehdä helvetin tarkkoja budjettilaskelmia...
Ei vaan auttakaas oikeesti; Mieheni lähtee viikonlopuksi Lappiin reissuun. Naidaanko ennen reissua vai ei?
Tottakai ja useampi kerta.
Olet rikkonut perustuslakiin kirjattua viestintäsalaisuutta.