Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideittailusta ja miesten ikämieltymyksistä

Vierailija
28.05.2019 |

Luulisi tähän ikään mennessä epävarmuuksien karsiutuneen, mutta kyllä vähän kolahti. Tai ehkä enemmän kuitenkin huvitti. Olen siis 37-vuotias, jokunen vuosi sitten eronnut nainen. Olen viettänyt hiljaiseloa miesten suhteen ja keskittynyt lähinnä työhön, harrastuksiin ja lapsemme yhteishuoltajuuteen.

Nyt tulin tehneeksi nettideittiprofiilin. Kuva, pieni esittelyteksti ja ikähaitari miehille 32-45 vuotta. Ei muuta kuin selailemaan. Kun profiileja olin tovin tutkinut, erottui sieltä aika selkeä trendi: ikäiseni miehet hakevat naisia jopa 18-vuotiaasta alkaen, ja ehdoton maksimi naisen iälle huitelee alta neljässäkympissä.

Ei varsinaisesti mitään uutta, ainahan miehille nuori seura kelpaisi. Eniten pysäytti muuan nelikymppisen miehen röyhkeys. Olin käynyt katsomassa hänen profiiliaan, mistä oli ilmeisesti tullut jonkinlainen ilmoitus miehelle. Mies oli käynyt jättämässä minulle viestin, joka kuului suurin piirtein näin: "Kiva profiili, itsekin aina tykännyt y, x ja z. Ikäähän sulla jo on mutta jos tuo välimatka kompensoisi... :)" (Asumme siis samalla paikkakunnalla).

Onko tämä porukka aivan tosissaan? :D Mieshän oli minua pari vuotta vanhempikin. Kaikkiko näistä kuvittelevat löytävänsä parikymppisen?

Minkäslaisia kokemuksia muilla ikäisilläni naisilla on nettideittailusta?

Kommentit (359)

Vierailija
161/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Se on hassua kuinka jokaiseen ketjuun ilmestyy lauma seuraavanlaisia naisia:

- 28v kauniita naisia joiden mielestä 30v miehen kanssa ikäeroa on liikaa ja miehen tulee olla max 28,75v

- 40v naisia jotka seurustelevat 25v miehen kanssa ja pitävät oman ikäisiään miehiä pappoina

- naisia jotka saivat 39-vuotiaina seksisuhteilun kautta sen pitkän, tumman, komean ja menestyneen alfan

Joku voisi epäillä tarinoita keksityiksi. Voisi jopa kehittää sellaisen teorian että naiset kääntävät voimaantumisfantasioissa itsensä alfamiehiksi jotta pääsevät sanomaan "läl läl lää, yhtä lailla miestenkin ikä on turn-off!!!1".

Miksiköhän minullakin on tuollaisia epäilyksiä?

Voi pikkukakkonen kun sinä et tuolla vähäisellä tai olemattomalla kokemuksella naisista voi sanoa yhtään mitään. Nettimaailmassa on varmasti eri säännöt sen uskon ja sinun mielikuvituksessa myös.

T. Nainen 23v.

No ihan omassa perheessäni: Äitini on 30 vuotta vanhempi kuin Isäni.Tämä siis ihan oikeassa elämässä.

Niin kyllähän ennenvanhaan paljonkin oli tuollaisia pareja kun ei ollut muuta vaihtoehtoa. Se on totta, mutta itse en ikinä ottaisi 30 v vanhempaa pappaa.

Vierailija
162/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

- 28v kauniita naisia joiden mielestä 30v miehen kanssa ikäeroa on liikaa ja miehen tulee olla max 28,75v

- 40v naisia jotka seurustelevat 25v miehen kanssa ja pitävät oman ikäisiään miehiä pappoina

- naisia jotka saivat 39-vuotiaina seksisuhteilun kautta sen pitkän, tumman, komean ja menestyneen alfan

Joku voisi epäillä tarinoita keksityiksi. Voisi jopa kehittää sellaisen teorian että naiset kääntävät voimaantumisfantasioissa itsensä alfamiehiksi jotta pääsevät sanomaan "läl läl lää, yhtä lailla miestenkin ikä on turn-off!!!1".

Ja ihanko sinä luulet, että me av:t täällä uskotaan näitä kaikkia sinun juttuja sivupersoonineen?

Hauskaa😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen takia, että miehet kuvittelevat itsekin "nuortuvansa", jos saavat parikymppisen naisen kainaloon......

Olisihan se ideaalitilanne, että pariskunnalla olisi edes jotain yhteistä...mutta ei. Pitää olla nuorinuorinuori...

Miksi vitus sa iän pitää olla se yhdistävä tekijä? Miksei pituus, paino, kengännumero ...

Onhan tutkittu, että puoliso vaikuttaa jopa kumppanin fyysisiin ominaisuuksiin. Vanha nainen vanhentaa miestä ja päinvastoin. Kaikki haluaa nuorta, mutta vaan osa saa sitä. Puumilla on vielä lasikatto namusetiin verrattuna.

Minkälainen lasikatto? Lyön vetoa että jos puuma ja namusetä menee parikymppisen baariin, puuma saa sieltä huikeasti todennäköisemmin seksiä.

Ja kirjoittaja on tietenkin puuma itse. Ja naiset peukuttaa.

On tää niin huvittavaa.

Ja namusetä eli kakkonen (heh-heh) suuttuu kun tietää, että a)hän on hävinnyt ja b)mm.tämä on totta

Vierailija
164/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Ja ihanko sinä luulet, että me av:t täällä uskotaan näitä kaikkia sinun juttuja sivupersoonineen?

Hauskaa😀

Niinpä. Sen olen huomannut että näissä keskusteluissa on aina joku mies kertomassa eri ikäisistä nuorista morsiamistaan, silmänvinkkaushymiön kera. En oo kahteen kuukauteen ees käynyt täällä, mutta tyylin tunnistaa edelleen.

Vierailija
165/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen takia, että miehet kuvittelevat itsekin "nuortuvansa", jos saavat parikymppisen naisen kainaloon......

Olisihan se ideaalitilanne, että pariskunnalla olisi edes jotain yhteistä...mutta ei. Pitää olla nuorinuorinuori...

Miksi vitus sa iän pitää olla se yhdistävä tekijä? Miksei pituus, paino, kengännumero ...

Onhan tutkittu, että puoliso vaikuttaa jopa kumppanin fyysisiin ominaisuuksiin. Vanha nainen vanhentaa miestä ja päinvastoin. Kaikki haluaa nuorta, mutta vaan osa saa sitä. Puumilla on vielä lasikatto namusetiin verrattuna.

Minkälainen lasikatto? Lyön vetoa että jos puuma ja namusetä menee parikymppisen baariin, puuma saa sieltä huikeasti todennäköisemmin seksiä.

Ja kirjoittaja on tietenkin puuma itse. Ja naiset peukuttaa.

On tää niin huvittavaa.

Ja namusetä eli kakkonen (heh-heh) suuttuu kun tietää, että a)hän on hävinnyt ja b)mm.tämä on totta

"Kakkonen"

Yes, kiitos -illan paras🤣🤣🤣😂😂😂😂😂

Vierailija
166/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miehiä on nettideiteillä tarjolla noin 5x enemmän kuin naisia.

Saahan sitä haaveilla jopa -20-30 vuotta nuoremmasta tyttiksestä, mutta irl ei vaan onnistu.

Suosittelen seuraavaa:

Rajaa hakua siten, että rajaat pois ne miehet, jotka etsivät itseään nuorempaa seuraa ja p*n vonkujat.

Kas vain-huomaat, että suuri joukko on kutistunut tosi pieneksi, mutta ei hätää -sieltä löytyy ne joihin kannattaa nettideiteillä panostaa.Näin löysin oman helmeni.

Antaa näiden loppujen jäädä sinne haaveilemaan niistä nuoremmista megabeibeistä ja itkemään ja juli-julisemaan sitten täällä, kun ei kunnon suomi-miäs kelpaa krantuille naisille.Byhyy

Noin minäkin aikoinani tein. Jos näin kiinnostavan profiilin esikatselussa, tsekkasin miehen kriteerit naiselle, ja jos haki reilusti itseään nuorempaa tai oli muuten kovin pinnalliset kriteerit niin siirryin seuraavaan, vaikka olisin niihin kriteereihin mahtunutkin. Minulla oli haussa itseni ikäinen samassa elämäntilanteessa oleva mies (= ei pieniä lapsia eikä halua enää lapsia) enkä olisi tehnyt mitään miehellä, joka elää ihan toisenlaisessa arvomaailmassa ja elämäntilanteessa.

Jos mies haki reilusti nuorempaa, niin ethän sinä silloin ollut edes kohdeyleisöä. Jos taas haki isommalla ikähaarukalla jonka sisään sinäkin mahduit, niin on ihan sinusta kiinni että loukkaannutko siitä, vai ymmärrätkö että 20-40 tarkoittaa 20-40 eikä 20.

Vierailija
167/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet rupsahtaa aikaisemmin kuin naiset, koska naiset pitävät parempaa huolta itsestään.

Naiset rupsahtavat kaikesta huolehtimisestaan huolimatta aina pahemmin ja aikaisemmin.

Vierailija
168/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on vaan iso liuta kateellisia kanoja. Kun eivät ole ykkösalfoille kelvanneet niin sitten kylvää vihaa tavismiehiin.

Auuuuuuuu. Hyökkäys.

Yes, Sir, alkaa polttaa, polttaa poltaa

Vierailija
169/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi tähän ikään mennessä epävarmuuksien karsiutuneen, mutta kyllä vähän kolahti. Tai ehkä enemmän kuitenkin huvitti. Olen siis 37-vuotias, jokunen vuosi sitten eronnut nainen. Olen viettänyt hiljaiseloa miesten suhteen ja keskittynyt lähinnä työhön, harrastuksiin ja lapsemme yhteishuoltajuuteen.

Nyt tulin tehneeksi nettideittiprofiilin. Kuva, pieni esittelyteksti ja ikähaitari miehille 32-45 vuotta. Ei muuta kuin selailemaan. Kun profiileja olin tovin tutkinut, erottui sieltä aika selkeä trendi: ikäiseni miehet hakevat naisia jopa 18-vuotiaasta alkaen, ja ehdoton maksimi naisen iälle huitelee alta neljässäkympissä.

Ei varsinaisesti mitään uutta, ainahan miehille nuori seura kelpaisi. Eniten pysäytti muuan nelikymppisen miehen röyhkeys. Olin käynyt katsomassa hänen profiiliaan, mistä oli ilmeisesti tullut jonkinlainen ilmoitus miehelle. Mies oli käynyt jättämässä minulle viestin, joka kuului suurin piirtein näin: "Kiva profiili, itsekin aina tykännyt y, x ja z. Ikäähän sulla jo on mutta jos tuo välimatka kompensoisi... :)" (Asumme siis samalla paikkakunnalla).

Onko tämä porukka aivan tosissaan? :D Mieshän oli minua pari vuotta vanhempikin. Kaikkiko näistä kuvittelevat löytävänsä parikymppisen?

Aina vuoroviikoittain tulee näitä "miesten ikämieltymykset kauhistuttaa" ketjuja. 

On tyhmää mennä kuittailemaan jonkun iästä, mutta muutenhan tuossa ei mitään huomautettavaa ole. 

Mies valitsee vapaa-ajan harrastukset, työn ja elämäntavan vähintään osittain sen mukaan mikä naisia kiinnostaa ja sitten se paketti pitäisi vielä markkinoida kiinnostavaksi asiakasryhmälle; tämä taito ja kokemus tietysti kehittyy miehillä ajan kanssa, vaikka mieskin vanhenee. Näin kärjistäen naisilla ei samanlaista kehitystä tapahdu eli naiset tarjoavat vain vanhempaa versiota itsestään, jossa ei välttämättä ole kompensoivia ominaisuuksia; kärjistettynä miesten logiikka asioissa toimii näin: "nyt minulla on enemmän karismaa, sosiaalisia taitoja, rahaa, joustavampi elämäntapa jne. mitä kaupitella naisille, joten minulla on enemmän annettavaa naisille" kun taas naisen ajatuskulku on enemmänkin tällainen: "nyt minulla on tämä virka ja säännöllinen ja mukava elämäntapa ja olen hyväksynyt itseni. Nyt voin vaatia miehiltä yhä enemmän." Eli nainen käyttää iän myötä kasautuvia saavutuksia muurin rakentamiseksi ja riman kohottamiseksi itsensä ja miesten välillä, kun taas miehellä päinvastoin. Toki ymmärrän, että on myös pareja, joissa nainen jostain syystä päätyy maksumieheksi jne.

Toki eräänlaista kompensointia on sekin, että testailee ja estelee miestä vähemmän, mutta kukaan ei lähde lopulta romulla ajamaan, vaikka saisi avaimet ilmaiseksi käteen. 

Ja se, että miehen profiilissa lukee, että 18+ kelpaa ei tarkoita sitä, että mies aktiivisesti lähestyisi sen ikäisiä, vaan mies on vain rehellinen omien vieettiensä suhteen eli arvostaa nuoruuden kauneutta ja virkeyttäkin eikä pane vastaan, jos sen ikäinen tulee iholle. Ei mikään estä naistakaan kelpuuttamasta 18 vuotiaita miehiä, mutta kun naiset ja miehet hakevat eri asioita ja siitä seuraa tämä ristiriita. 

Vanhempi nainen loukkaantuu tuosta aina verisesti, tai ei ainakaan luota omaan tarjoamaansa sen vertaa että ei lähde edes ehdolle, jos miehellä on ikähaarukka laitettu isoksi.

Vierailija
170/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet rupsahtaa aikaisemmin kuin naiset, koska naiset pitävät parempaa huolta itsestään.

Naiset rupsahtavat kaikesta huolehtimisestaan huolimatta aina pahemmin ja aikaisemmin.

Nooooo.Tästä on tehty tutkimus.En ole kakkanen, joten en linkitä tai boldaa: miehet arvioivat oman ulkonäkönsä huomattavasti komeammaksi kuin se on

Vierailija
171/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei tule menemään palstanaisille perille, mutta sanotaan nyt vielä kerran.

Se jos mies hakee naista ikähaitarilla sanotaanko nyt vaikka 18-40v, ei aina tarkoita sitä että mies "oikeasti kuitenkin haluaisi sen 18-vuotiaan".

Esimerkiksi itse haluaisin mieluiten oman ikäiseni naisen, siis nelikymppisen. Mutta oman ikäisissä hyvältä näyttäviä on paljon vähemmän kuin nuoremmissa, ja sen lisäksi minun suuntaani aloitteellisimpia ovat olleet alle kolmekymppiset naiset.

Sekin dilemma on että nainen arvottaa itseään genetiikan perusteella, kun taas miehen näkökulmasta ikä vaikuttaa. Kun minun silmissäni perusnätti nelikymppinen on mielestään huipputason rotunainen, kun taas minun silmissäni perusnätti 28v nainen on mielestään tavis, ainoastaan jälkimmäinen katsoo minun olevan hänelle potentiaalinen kumppani.

Ai niin. Miksi ikähaitari ei sitten ole 20-60v? No siksi koska pidän haluttavan näköisinä monia naisia ikäväliltä 20-45v, mutta harva vanhempi nainen sytyttää.

Ymmärrään että olisi kivempaa jos hakisimme pelkästään nelkytplus naisia. Minustakin olisi kiva jos naiset eivät hakisi vähintään oman pituistaan miestä ilman ylärajaa (kun te kuitenkin haluaisitte sen 185-195cm miehen!!!1). Mutta it is what it is.

Tämä taitaa tulla sullekin yllärinä, mutta väännänpä nyt rautalangasta: te miehet rupsahdatte ihan samalla tavalla ja saman ikäisinä kuin naisetkin ja kyllä naisistakin 28 -vuotias mies on komeampi kuin 40 vuotias

Laittakaa vaan "strategisesti" sinne nettideiteillä se ikähaarukka -20 vuotta nuorempi ja käy panoseura, mutta suurin osa naisista pyyhkäisee teidät sinne ei jatkoon osastoon. Sitten voitte itkeä mm.täällä kun ei tule nättejä.Yhyy Byhyyy

Ehkä tässä on syytä huomata sekin, että nainen yleensä hakee miehestä muutakin kuin pelkkää komeata naamaa, miehen karisma syntyy muistakin asioista ja vanhemmalla miehellä on niitä muita asioita enemmän kuin nuorella. Naisella taas se päätuote on kauneus ja sitä ei voi kompensoida millään muulla. Jos et ole pantavan näköinen niin voi voi.

Vierailija
172/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtainen mielipide on se, että tinder ja nettideitit on luusereille. Elävästä elämästä löytää vastapuolta vallan mainiosti ellei sitten ole ujo tai mykkä.

Voi kun sinäkin löytäisit seuraa, on se kurjaa kun toiset osaavat käyttää näitä nykyajan palveluita ja itse olet pudonnut kärryiltä.

Vierailija
173/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina vuoroviikoittain tulee näitä "miesten ikämieltymykset kauhistuttaa" ketjuja. 

On tyhmää mennä kuittailemaan jonkun iästä, mutta muutenhan tuossa ei mitään huomautettavaa ole. 

Mies valitsee vapaa-ajan harrastukset, työn ja elämäntavan vähintään osittain sen mukaan mikä naisia kiinnostaa ja sitten se paketti pitäisi vielä markkinoida kiinnostavaksi asiakasryhmälle; tämä taito ja kokemus tietysti kehittyy miehillä ajan kanssa, vaikka mieskin vanhenee. Näin kärjistäen naisilla ei samanlaista kehitystä tapahdu eli naiset tarjoavat vain vanhempaa versiota itsestään, jossa ei välttämättä ole kompensoivia ominaisuuksia; kärjistettynä miesten logiikka asioissa toimii näin: "nyt minulla on enemmän karismaa, sosiaalisia taitoja, rahaa, joustavampi elämäntapa jne. mitä kaupitella naisille, joten minulla on enemmän annettavaa naisille" kun taas naisen ajatuskulku on enemmänkin tällainen: "nyt minulla on tämä virka ja säännöllinen ja mukava elämäntapa ja olen hyväksynyt itseni. Nyt voin vaatia miehiltä yhä enemmän." Eli nainen käyttää iän myötä kasautuvia saavutuksia muurin rakentamiseksi ja riman kohottamiseksi itsensä ja miesten välillä, kun taas miehellä päinvastoin. Toki ymmärrän, että on myös pareja, joissa nainen jostain syystä päätyy maksumieheksi jne.

Toki eräänlaista kompensointia on sekin, että testailee ja estelee miestä vähemmän, mutta kukaan ei lähde lopulta romulla ajamaan, vaikka saisi avaimet ilmaiseksi käteen. 

Ja se, että miehen profiilissa lukee, että 18+ kelpaa ei tarkoita sitä, että mies aktiivisesti lähestyisi sen ikäisiä, vaan mies on vain rehellinen omien vieettiensä suhteen eli arvostaa nuoruuden kauneutta ja virkeyttäkin eikä pane vastaan, jos sen ikäinen tulee iholle. Ei mikään estä naistakaan kelpuuttamasta 18 vuotiaita miehiä, mutta kun naiset ja miehet hakevat eri asioita ja siitä seuraa tämä ristiriita. 

Vanhempi nainen loukkaantuu tuosta aina verisesti, tai ei ainakaan luota omaan tarjoamaansa sen vertaa että ei lähde edes ehdolle, jos miehellä on ikähaarukka laitettu isoksi.

No ei, kun siksi, että nämä miehet ovat idiootteja jurpoja -tunnen usean tälläisen.

Miksi tuhlata aikaansa tällaisiin, kun miehiä on niin paljon enemmän nettideiteillä kuin naisia.Eli next, please

Vierailija
174/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapseton mies. Minulla oli ikähaitarina 29-40v, olisikohan n. vuosi sitten. Vaikea oli kyllä oman ikäisten naisten kanssa saada mitään keskustelua aikaiseksi. Enkä ole tietääkseni mt-ongelmainen tai alkoholisti, yms. Poistin sitten profiilit, en tiedä minkälaista seuraa naiset etsii nettideiteillä, mutta selkeästi ei ainakaan itseni kaltaista.

Omien kokemuksien valossa Ap:n kertomus kuulostaa lähinnä mielikuvitukselta.

M36

Vierailija
175/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heteromies ei pysty katsomaan miehiä samoin kuin me naiset. Minä puolestani olen sitä mieltä, että miehet rupsahtavat pahemmin. Olen hetero ja nainen.

Vierailija
176/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin, nainen luottaa omaan tarjoamaansa niin paljon ettei lähde edes koettamaan kepillä jäätä mieslapsen kanssa.

Vierailija
177/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nooooo.Tästä on tehty tutkimus.En ole kakkanen, joten en linkitä tai boldaa: miehet arvioivat oman ulkonäkönsä huomattavasti komeammaksi kuin se on

Ja se kertoo miehen rupsahtamisesta miten?

eri

Vierailija
178/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, käykää lukemassa vaikka nuorien miespuolisten nettipoliisien kommenttiosiot. Keski-ikäiset naiset ovat vähintään yhtä pahoja. :D

Vierailija
179/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se jos mies hakee naista ikähaitarilla sanotaanko nyt vaikka 18-40v, ei aina tarkoita sitä että mies "oikeasti kuitenkin haluaisi sen 18-vuotiaan".

Esimerkiksi itse haluaisin mieluiten oman ikäiseni naisen, siis nelikymppisen. Mutta oman ikäisissä hyvältä näyttäviä on paljon vähemmän kuin nuoremmissa, ja sen lisäksi minun suuntaani aloitteellisimpia ovat olleet alle kolmekymppiset naiset.

Sekin dilemma on että nainen arvottaa itseään genetiikan perusteella, kun taas miehen näkökulmasta ikä vaikuttaa. Kun minun silmissäni perusnätti nelikymppinen on mielestään huipputason rotunainen, kun taas minun silmissäni perusnätti 28v nainen on mielestään tavis, ainoastaan jälkimmäinen katsoo minun olevan hänelle potentiaalinen kumppani.

Ai niin. Miksi ikähaitari ei sitten ole 20-60v? No siksi koska pidän haluttavan näköisinä monia naisia ikäväliltä 20-45v, mutta harva vanhempi nainen sytyttää.

Ymmärrään että olisi kivempaa jos hakisimme pelkästään nelkytplus naisia. Minustakin olisi kiva jos naiset eivät hakisi vähintään oman pituistaan miestä ilman ylärajaa (kun te kuitenkin haluaisitte sen 185-195cm miehen!!!1). Mutta it is what it is.

Tämä taitaa tulla sullekin yllärinä, mutta väännänpä nyt rautalangasta: te miehet rupsahdatte ihan samalla tavalla ja saman ikäisinä kuin naisetkin ja kyllä naisistakin 28 -vuotias mies on komeampi kuin 40 vuotias

Laittakaa vaan "strategisesti" sinne nettideiteillä se ikähaarukka -20 vuotta nuorempi ja käy panoseura, mutta suurin osa naisista pyyhkäisee teidät sinne ei jatkoon osastoon. Sitten voitte itkeä mm.täällä kun ei tule nättejä.Yhyy Byhyyy

Ehkä tässä on syytä huomata sekin, että nainen yleensä hakee miehestä muutakin kuin pelkkää komeata naamaa, miehen karisma syntyy muistakin asioista ja vanhemmalla miehellä on niitä muita asioita enemmän kuin nuorella. Naisella taas se päätuote on kauneus ja sitä ei voi kompensoida millään muulla. Jos et ole pantavan näköinen niin voi voi.

Näytä kokonaan

"Mikä v*tuon markkina arvo kasvaa miehellä 40-50 vuotiaana?

Se, että on avioero x 1-3 takana ja teini-ikäisiä lapsia huollettavana, päälakikalju, roikkuva per se ja kyyninen elämänasenne?

Kyllä, tämä se vetää kuin magneetti puoleensa 20- vuotiaita naisia"

Ja vanhempia naisia!

Vierailija
180/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikääntymisen merkit eivät ole karismaa naisten mielestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme