Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideittailusta ja miesten ikämieltymyksistä

Vierailija
28.05.2019 |

Luulisi tähän ikään mennessä epävarmuuksien karsiutuneen, mutta kyllä vähän kolahti. Tai ehkä enemmän kuitenkin huvitti. Olen siis 37-vuotias, jokunen vuosi sitten eronnut nainen. Olen viettänyt hiljaiseloa miesten suhteen ja keskittynyt lähinnä työhön, harrastuksiin ja lapsemme yhteishuoltajuuteen.

Nyt tulin tehneeksi nettideittiprofiilin. Kuva, pieni esittelyteksti ja ikähaitari miehille 32-45 vuotta. Ei muuta kuin selailemaan. Kun profiileja olin tovin tutkinut, erottui sieltä aika selkeä trendi: ikäiseni miehet hakevat naisia jopa 18-vuotiaasta alkaen, ja ehdoton maksimi naisen iälle huitelee alta neljässäkympissä.

Ei varsinaisesti mitään uutta, ainahan miehille nuori seura kelpaisi. Eniten pysäytti muuan nelikymppisen miehen röyhkeys. Olin käynyt katsomassa hänen profiiliaan, mistä oli ilmeisesti tullut jonkinlainen ilmoitus miehelle. Mies oli käynyt jättämässä minulle viestin, joka kuului suurin piirtein näin: "Kiva profiili, itsekin aina tykännyt y, x ja z. Ikäähän sulla jo on mutta jos tuo välimatka kompensoisi... :)" (Asumme siis samalla paikkakunnalla).

Onko tämä porukka aivan tosissaan? :D Mieshän oli minua pari vuotta vanhempikin. Kaikkiko näistä kuvittelevat löytävänsä parikymppisen?

Minkäslaisia kokemuksia muilla ikäisilläni naisilla on nettideittailusta?

Kommentit (359)

Vierailija
121/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miehiä on nettideiteillä tarjolla noin 5x enemmän kuin naisia.

Saahan sitä haaveilla jopa -20-30 vuotta nuoremmasta tyttiksestä, mutta irl ei vaan onnistu.

Suosittelen seuraavaa:

Rajaa hakua siten, että rajaat pois ne miehet, jotka etsivät itseään nuorempaa seuraa ja p*n vonkujat.

Kas vain-huomaat, että suuri joukko on kutistunut tosi pieneksi, mutta ei hätää -sieltä löytyy ne joihin kannattaa nettideiteillä panostaa.Näin löysin oman helmeni.

Antaa näiden loppujen jäädä sinne haaveilemaan niistä nuoremmista megabeibeistä ja itkemään ja juli-julisemaan sitten täällä, kun ei kunnon suomi-miäs kelpaa krantuille naisille.Byhyy

Noin minäkin aikoinani tein. Jos näin kiinnostavan profiilin esikatselussa, tsekkasin miehen kriteerit naiselle, ja jos haki reilusti itseään nuorempaa tai oli muuten kovin pinnalliset kriteerit niin siirryin seuraavaan, vaikka olisin niihin kriteereihin mahtunutkin. Minulla oli haussa itseni ikäinen samassa elämäntilanteessa oleva mies (= ei pieniä lapsia eikä halua enää lapsia) enkä olisi tehnyt mitään miehellä, joka elää ihan toisenlaisessa arvomaailmassa ja elämäntilanteessa.

Tein samoin. Tiukasti rajasin 3 miestä treffeille. Minulla ehti olla profiili viikon. Kolmet treffit sovin ja yhdet niistä peruin

Tapasin juuri minulle sopivan 3 vuotta itseäni nuoremman miehen, jonka kanssa nyt seurustelen. Toisten treffien jälkeen kerroin miehelle aikovani laittaa profiilini pois. Hän kertoi jo tehneensä niin.

Höpöhöpö. Ei tollasella shoppailulla mitään parisuhdetta synny. Jonkinlainen seksipitoinen hengailusuhde. Vuoden päästä viimeistään kaivat profiilin taas esiin.

Vierailija
122/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Ma pyorin noilla deittisovelluksilla yli nelikymppisena ja huomasin saman. Ja ne omanikaiset jotka olivat kiinnostuneet, olivat jotain mt-ongelmaisia, paihdetapauksia tai yh-isia.

Vaihdoin ikahaitarini 25-30 vuoteen ja seurustelen nyt 30-vuotiaan miehen kanssa. Ei lapsia, ei mt-ongelmia, alkoholia ottaa kohtuudella (4-5 olutta viikossa) ja erittain hyva suhde. Suosittelen sullekin, ei noista toisen kierroksen nelikymppisista ikakriiseilevista ukoista ole mihinkaan. ;) 

N44

Unelmissasi. Ehkä. Ei se sun kissasi mieheksi muutu vaikka onkin karvainen ja urospuolinen.

Kumma kun näitä AV:n unelmapareja (nuori mies, kurppa nainen) ei näy Prismassa tai missään muuallakaan.

Eikä kumma kyllä näy näitä nuori nainen/kurppa mies parejakaan Prismassa tai muualla.Jännää

Nämä jälkimmäiset käyvätkin useammin Lidlissä, siksi. 😉

Nämä vanhempi mies -nuori nainen parit oli sellaisia, joissa se mies on menestynyt ja hyvin säilynyt mies.

Ja käyvät Lidlissä?

Ehehhheeee.Kuule, tunnen aika monta menestynyttä miestä.Ne EI käy Lidlissä.Eli scheibea scheissea bullshitiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kylläkin huomannut, että myös viisikymppiset naiset iskevät n. 30-vuotiaita nuoria miehiä. 

t. itse uhrina

Vierailija
124/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Saahan sitä haaveilla jopa -20-30 vuotta nuoremmasta tyttiksestä, mutta irl ei vaan onnistu.

Suosittelen seuraavaa:

Rajaa hakua siten, että rajaat pois ne miehet, jotka etsivät itseään nuorempaa seuraa ja p*n vonkujat.

Kas vain-huomaat, että suuri joukko on kutistunut tosi pieneksi, mutta ei hätää -sieltä löytyy ne joihin kannattaa nettideiteillä panostaa.Näin löysin oman helmeni.

Antaa näiden loppujen jäädä sinne haaveilemaan niistä nuoremmista megabeibeistä ja itkemään ja juli-julisemaan sitten täällä, kun ei kunnon suomi-miäs kelpaa krantuille naisille.Byhyy

Noin minäkin aikoinani tein. Jos näin kiinnostavan profiilin esikatselussa, tsekkasin miehen kriteerit naiselle, ja jos haki reilusti itseään nuorempaa tai oli muuten kovin pinnalliset kriteerit niin siirryin seuraavaan, vaikka olisin niihin kriteereihin mahtunutkin. Minulla oli haussa itseni ikäinen samassa elämäntilanteessa oleva mies (= ei pieniä lapsia eikä halua enää lapsia) enkä olisi tehnyt mitään miehellä, joka elää ihan toisenlaisessa arvomaailmassa ja elämäntilanteessa.

Tein samoin. Tiukasti rajasin 3 miestä treffeille. Minulla ehti olla profiili viikon. Kolmet treffit sovin ja yhdet niistä peruin

Tapasin juuri minulle sopivan 3 vuotta itseäni nuoremman miehen, jonka kanssa nyt seurustelen. Toisten treffien jälkeen kerroin miehelle aikovani laittaa profiilini pois. Hän kertoi jo tehneensä niin.

Höpöhöpö. Ei tollasella shoppailulla mitään parisuhdetta synny. Jonkinlainen seksipitoinen hengailusuhde. Vuoden päästä viimeistään kaivat profiilin taas esiin.

Jos poistavat sitä alunperinkään. Sehän pystyy piilottamaan tietyiltä käyttäjiltä.

Vierailija
125/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kylläkin huomannut, että myös viisikymppiset naiset iskevät n. 30-vuotiaita nuoria miehiä. 

t. itse uhrina

Eläpä muuta sano. Itsekin olin nuorena miehenä näitten puumien "uhrina" jokusen kerran :)

Vierailija
126/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Ma pyorin noilla deittisovelluksilla yli nelikymppisena ja huomasin saman. Ja ne omanikaiset jotka olivat kiinnostuneet, olivat jotain mt-ongelmaisia, paihdetapauksia tai yh-isia.

Vaihdoin ikahaitarini 25-30 vuoteen ja seurustelen nyt 30-vuotiaan miehen kanssa. Ei lapsia, ei mt-ongelmia, alkoholia ottaa kohtuudella (4-5 olutta viikossa) ja erittain hyva suhde. Suosittelen sullekin, ei noista toisen kierroksen nelikymppisista ikakriiseilevista ukoista ole mihinkaan. ;) 

N44

Unelmissasi. Ehkä. Ei se sun kissasi mieheksi muutu vaikka onkin karvainen ja urospuolinen.

Kumma kun näitä AV:n unelmapareja (nuori mies, kurppa nainen) ei näy Prismassa tai missään muuallakaan.

Eikä kumma kyllä näy näitä nuori nainen/kurppa mies parejakaan Prismassa tai muualla.Jännää

Nämä jälkimmäiset käyvätkin useammin Lidlissä, siksi. 😉

Eli isä käy tyttären kanssa kaupassa😃

Minä olen käynyt tyttäreni kanssa usein kaupassa ja arvaa vaan olenko saanut tuimia ilmeitä.

Vierailija
127/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on vaan iso liuta kateellisia kanoja. Kun eivät ole ykkösalfoille kelvanneet niin sitten kylvää vihaa tavismiehiin.

Vierailija
128/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Suosittelen seuraavaa:

Okei. Lähes kolme vuotta oltu yhdessä

Hän kosi minua viikko sitten

Vierailija
129/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

N44

Näkyyhän niitä aika useinkin nykyään (tumma nuori mies ulkomaalaistaustainen mies + keski-ikäinen naien)...

:D

Vierailija
130/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole kokemusta nettideittailusta, mutta olen seurannut vierestä isäni nettideittailua vanhempieni avioeron jälkeen. Isäni on 60v., mahaa on kertynyt, matalapalkka-alalla töissä.  Omista spekseistään huolimatta hänellä tuntuu olevan ihan älyttömöt vaatimukset naista kohtaan. Hän on käynyt useilla treffeillä, mistään ei ole tullut mitään. Milloin mikäkin naisessa syynä: tyypillisimmät ovat "liian pyöreä" tai "aika vanha".

"Liian pyöreitä" ovat siis sellaiset naiset, jotka vastaavat kropaltaan ihan täysin isäni kroppaa: vähän ylimääräistä kertynyt, mutta ei mitään valtavaa ylipainoa. Siis minun mielestäni täysin he olisivat olleet ulkonäöllisesti täysin tasavertainen pari, mutta isäni vaatii jotain paremmannäköistä. "Liian vanhoja" taas tuntuvat olevan kaikki, joille on tullut yksi ryppy silmäkulmaan. Kerran kuulin isäni kutsuvan 55-vuotiasta (siis itseään 5v. nuorempaa!) naista "vanhaksi akaksi". Tekipä mieli läimäyttää poskelle!

Jotenkin miehillä tuntuu usein olevan ihan harhaiset käsitykset siitä, millainen nainen olisi heidän tasoaan/heille sopiva. Esim. itse olen 26v.  hyvännäköinen nainen, ja saan yhtenään erityisesti somessa lähestymisiä 40+ v. miehiltä, joista monet vielä tosi mitäänsanomattoman oloisia niin luonteeltaan kuin ulkonäöltään. Mikä ihme saa heidät kuvittelemaan että haluaisin lähempää tuttavuutta heidän kanssaan? 

Vierailija
131/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Setämies79 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärkkyyköhän minunkin mieheni vain tilaisuutta vaihtaa minut nuorempaan? Vähän epäilen, että 20-vuotiaita löytyisi jonoksi asti. N41

Mitä parempaa miehet luulee löytävänsä 20v tytönhupakoista? Sitä minä miehenä ihmettelen😲

Kiinteän kehon, elämäniloa ja ei painetta antaa lapsi?

No sitä elämäniloa on siksi etteivät vielä ole ehtineet menettämään sitä miesvauvaa passatessa.

Niinpä. Huono mies vie naisesta elåmänilon ja nämä 40v ja vanhemmat uudella kierroksella olevat ovat sen ilon jo joltakin vieneet. Tuskin ne naiset on eroa elämänilon vuoksi ottaneet.

Pariskunta onnistuu parhaiten kun on suunnilleen samanikäisiä ja yleisesti samsnikäinen on se josta kiinnostuu.

Kun mies on kimpassa tyttärensä ikäisen kanssa niin se on luonnotonta. Nuori nainen kaipaa rahaa ja isähahmoa ja tarjoaa vastapalveluna nuoruuttaan.

Miehellä rahaa ja isänä olemista enempää ei ole nuorelle naiselle miehenä tarjota. Ja jo joku tyyliin 32v mies on parikymppisen mielestä tosi jopa huvittavan vanha j

Vierailija
132/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtainen mielipide on se, että tinder ja nettideitit on luusereille. Elävästä elämästä löytää vastapuolta vallan mainiosti ellei sitten ole ujo tai mykkä.

Vierailija
133/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ikäkriteerit antoivat ainakin minulle oivalluksen, että noinkin voi tehdä. Aloin seurustella itseäni nuoremman miehen kanssa. Seksistä pitävien naisten kannattaa aina ottaa nuorempi mies.

Vierailija
134/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on noin 100 000 miestä enemmän kuin näistä.

Joten ap, Eikun vaklaamaan , jos haluat parisuhteen.Heitä mäkeen nuo itseäsi vanhemmat setämiehet, valinnanvaraa on.

Miehet on tutkimusten mukaan sairaampia ja onnettomimpia silloin kun ovat yksi.Naiset taas avioliitossa tai yksin.Ja meitä yksinäiseksi jätyäutyneitä naisia on paljon.Tämä vs. parisuhde -tämä

Antaa setämiesten ruikuttaa nuorten naisten perään, se jää vain ruikutukseksi ja elämän mittaiseksi yksinäiseksi sellaiseksi.Voi voi ja kyynel

Ihan turhaan yrität provota, ei miesten kriteerit siitä mihinkään muutu.

Vierailija
135/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Setämies79 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärkkyyköhän minunkin mieheni vain tilaisuutta vaihtaa minut nuorempaan? Vähän epäilen, että 20-vuotiaita löytyisi jonoksi asti. N41

Mitä parempaa miehet luulee löytävänsä 20v tytönhupakoista? Sitä minä miehenä ihmettelen😲

No sitä elämäniloa on siksi etteivät vielä ole ehtineet menettämään sitä miesvauvaa passatessa.

Niinpä. Huono mies vie naisesta elåmänilon ja nämä 40v ja vanhemmat uudella kierroksella olevat ovat sen ilon jo joltakin vieneet. Tuskin ne naiset on eroa elämänilon vuoksi ottaneet.

Pariskunta onnistuu parhaiten kun on suunnilleen samanikäisiä ja yleisesti samsnikäinen on se josta kiinnostuu.

Kun mies on kimpassa tyttärensä ikäisen kanssa niin se on luonnotonta. Nuori nainen kaipaa rahaa ja isähahmoa ja tarjoaa vastapalveluna nuoruuttaan.

Miehellä rahaa ja isänä olemista enempää ei ole nuorelle naiselle miehenä tarjota. Ja jo joku tyyliin 32v mies on parikymppisen mielestä tosi jopa huvittavan vanha j

Jokainen saa valkata minkälaisen tai minkäikäisen kumppanin haluaa. Se ei kuulu kenellekään.

Vierailija
136/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma ankan poika kirjoitti:

Ei kai tämä asia mitenkään vaahtoamalla kummene. Itse olin hieman erilainen ja omiin oloihin vetäytyvä nuorimies, ja jäinkin nuorena teinilimailun ulkopuolelle. Luulin jopa olevani ruma sun muuta. Seurustelin tässä välissä silti vuosia, mutta nyt kolmekymppisenä saanut huomata (ja yllättyä), että mitenkä kova menekki onkaan nuorten (18-25) piirissä. Jopa alaikäinen tuli pokaamaan viime kesänä.

Muutosta on tapahtunut toki muutenkin persoonassa jossain määrin, mutta vaikea keksiä biologian sekä vinouteen kokemushalukkuutta korostavan kulttuurin lisäksi muita selittäviä tekijöitä tälle "arvonnousulle".

Itse kirjoitat että olit vetäytyvä nuorimies ja nyt kun olet vuosia harjoitellut ihmissuhdetaitoja parisuhteessa ja luultavasti myös työelämässä, et keksi mitään muuta syytä flaksisi paranemiselle kuin ikä? Kertoo siitä miten onnettomalla itsereflektiokyvyllä varustetut miehet kuitenkin kelpaa naisille, kun kehityksesi ei ole tuon pidemmälle edennyt ja silti naisia jo kiinnostaa.

No sinä kurphan vitale et tilaanteestani muuta tiedä kun tuon nopean johdatuksen, joten josko jättäisit tuon naistenlehtisoopan vähemmälle sosiaalisista taidoista sun muusta yhtä typerästä. Nämä sosiaaliset taitoni ovat aina olleet samat, eli toisten mielestä huikaisevat ja joidenkin mielestä sitten jotain muuta.

Mutta jos nyt vaikka nuorten naisten aloitteita ruotii, niin niitä ei nuorena ollut juurikaan ja vanhemmiten lähes aina kun on ihmisten ilmoilla juhlimassa. Mitä naistenlehdissä sanotaan tuosta?

Vierailija
137/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ei ole kokemusta nettideittailusta, mutta olen seurannut vierestä isäni nettideittailua vanhempieni avioeron jälkeen. Isäni on 60v., mahaa on kertynyt, matalapalkka-alalla töissä.  Omista spekseistään huolimatta hänellä tuntuu olevan ihan älyttömöt vaatimukset naista kohtaan. Hän on käynyt useilla treffeillä, mistään ei ole tullut mitään. Milloin mikäkin naisessa syynä: tyypillisimmät ovat "liian pyöreä" tai "aika vanha".

"Liian pyöreitä" ovat siis sellaiset naiset, jotka vastaavat kropaltaan ihan täysin isäni kroppaa: vähän ylimääräistä kertynyt, mutta ei mitään valtavaa ylipainoa. Siis minun mielestäni täysin he olisivat olleet ulkonäöllisesti täysin tasavertainen pari, mutta isäni vaatii jotain paremmannäköistä. "Liian vanhoja" taas tuntuvat olevan kaikki, joille on tullut yksi ryppy silmäkulmaan. Kerran kuulin isäni kutsuvan 55-vuotiasta (siis itseään 5v. nuorempaa!) naista "vanhaksi akaksi". Tekipä mieli läimäyttää poskelle!

Jotenkin miehillä tuntuu usein olevan ihan harhaiset käsitykset siitä, millainen nainen olisi heidän tasoaan/heille sopiva. Esim. itse olen 26v.  hyvännäköinen nainen, ja saan yhtenään erityisesti somessa lähestymisiä 40+ v. miehiltä, joista monet vielä tosi mitäänsanomattoman oloisia niin luonteeltaan kuin ulkonäöltään. Mikä ihme saa heidät kuvittelemaan että haluaisin lähempää tuttavuutta heidän kanssaan? 

Sorry, että kyse sinun isästä, mutta kuvailit juuri miehen, jonka markkina-arvo 0.

Vierailija
138/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

PahhhLoL kirjoitti:

Itse olen laittanut jopa super-likejä 50v naisille mutta ei näköjään heru :) ovat vielä ton ikäsenä kranttuja näköjään.

Olen myös yllättynyt siitä kuinka epävarmoja 40v+ naiset voivat olla... olen siis aina unelmoinut vanhemmasta business alfa-naaraasta joka olisi melkeinpä hyökkäävä minua kohtaan ja sen tyyppinen joka jahtaa minua, tietää mitä haluaa jne. En tiennytkään että naisten epävarmuus ja huono itsetunto voi jatkua vanhempaan ikään myös.

Mikä ihme tämä oletus on, että itsetunto paranisi iän myötä??

Miksi esim minulla liki nelikymppisellä naisella olisi miesten tai treffailun tai ulkonäön suhteen hyvä itsetunto, kun tässäkin ketjussa miehet haluaa minua 20 v nuoremman ja sinunkaltaisesi nuorempi mies vain jonkin epärealistisen Basic Instinct- fantasiahahmon, jolla ei saa olla mitään virheitä.. hyvä itsetunto on lähinnä niillä, jotka olleet miehensä kanssa 20 v ja joiden miehet kehuu päivittäin.

Vierailija
139/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Setämies79 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa valkata minkälaisen tai minkäikäisen kumppanin haluaa. Se ei kuulu kenellekään.

Jokainen saa haluta, ei valkata. Jotkut haluavat sellaista, mitä eivät saa

Vierailija
140/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma ankan poika kirjoitti:

Ei kai tämä asia mitenkään vaahtoamalla kummene. Itse olin hieman erilainen ja omiin oloihin vetäytyvä nuorimies, ja jäinkin nuorena teinilimailun ulkopuolelle. Luulin jopa olevani ruma sun muuta. Seurustelin tässä välissä silti vuosia, mutta nyt kolmekymppisenä saanut huomata (ja yllättyä), että mitenkä kova menekki onkaan nuorten (18-25) piirissä. Jopa alaikäinen tuli pokaamaan viime kesänä.

Muutosta on tapahtunut toki muutenkin persoonassa jossain määrin, mutta vaikea keksiä biologian sekä vinouteen kokemushalukkuutta korostavan kulttuurin lisäksi muita selittäviä tekijöitä tälle "arvonnousulle".

Olet kolmekymppisenä edelleen nuori. En toki tiedä minkä näköinen olet, mutta useinmiten miehet ovat paremman näköisiä kolmekymppisenä kuin parikymppisenä. Siinä missä parikymppisessä pojassa voi olla vielä paljonkin lapsenomaisuutta ja teinimäisyyttä ulkonäössä, on kolmekymppisestä ne piirteet jo kadonneet. 30-vuotiaana iho on kuitenkin vielä varsin kiinteä ja rypytön, ikääntymisen merkit eivät ole vielä nousseet esiin, mutta tietty lapsenomaisuus on kadonnut. Olet todennäköisesti ulkonäkösi puolesta juuri nyt parhaimmillasi, olet nuori muttet liian nuori.

Kerroit myös olleesi nuorempana epävarma, vähän erilainen ja omiin oloihisi vetäytyvä, huonon itsetunnon omaava poika. Nyt sinulla on iän lisäksi enemmän rohkeutta, elämänkokemusta ja itseluottamusta kuin silloin. Todennäköisesti olet myös taloudellisesti paremmassa asemassa etkä kaiketi enää niin vetäytyväkään. Nämä kaikki asiat vaikuttavat vähintään yhtä paljon kuin ikä. Todennäköisesti vielä enemmän.

Ja mitä siihen ikään tulee, niin olet edelleen nuori, et lähelläkään keski-ikäistä miestä, jollaisista tässä nyt on pääasiassa puhuttu. Jos sinulla on menekkiä 25-vuotiaiden naisten keskuudessa niin ei kai se mikään ihme ole, kun ei ikäeroakaan kovin paljon ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan