Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideittailusta ja miesten ikämieltymyksistä

Vierailija
28.05.2019 |

Luulisi tähän ikään mennessä epävarmuuksien karsiutuneen, mutta kyllä vähän kolahti. Tai ehkä enemmän kuitenkin huvitti. Olen siis 37-vuotias, jokunen vuosi sitten eronnut nainen. Olen viettänyt hiljaiseloa miesten suhteen ja keskittynyt lähinnä työhön, harrastuksiin ja lapsemme yhteishuoltajuuteen.

Nyt tulin tehneeksi nettideittiprofiilin. Kuva, pieni esittelyteksti ja ikähaitari miehille 32-45 vuotta. Ei muuta kuin selailemaan. Kun profiileja olin tovin tutkinut, erottui sieltä aika selkeä trendi: ikäiseni miehet hakevat naisia jopa 18-vuotiaasta alkaen, ja ehdoton maksimi naisen iälle huitelee alta neljässäkympissä.

Ei varsinaisesti mitään uutta, ainahan miehille nuori seura kelpaisi. Eniten pysäytti muuan nelikymppisen miehen röyhkeys. Olin käynyt katsomassa hänen profiiliaan, mistä oli ilmeisesti tullut jonkinlainen ilmoitus miehelle. Mies oli käynyt jättämässä minulle viestin, joka kuului suurin piirtein näin: "Kiva profiili, itsekin aina tykännyt y, x ja z. Ikäähän sulla jo on mutta jos tuo välimatka kompensoisi... :)" (Asumme siis samalla paikkakunnalla).

Onko tämä porukka aivan tosissaan? :D Mieshän oli minua pari vuotta vanhempikin. Kaikkiko näistä kuvittelevat löytävänsä parikymppisen?

Minkäslaisia kokemuksia muilla ikäisilläni naisilla on nettideittailusta?

Kommentit (359)

Vierailija
101/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideittalu on kaikkiaan ihan persees tä! Aikuiset ihmiset laittaa jotain vi tun photoshpattuja kuvituskuvia nettiin ja valehtelee minkä kerkiää tanan profiileissa. Sitten juostaa kulli tanassa tai v ittu märkänä muiden perässä "deiteillä" Täyttä kusetus ta. Aikuiset ihmiset!

Vierailija
102/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nyt myyttejä alettiin purkamaan, niin 73/85 jatkaa.

Naiset ilmeisesti kuvittelevat että keski-ikäiset miehet laajaltikin kuvittelevat olevansa luomakunnan kruunuja joita parikymppiset kaunottaret kuolaavat.

Älkää nyt viitsikö.

Jokainen nelikymppinen mies muistaa miten parikymppinen nainen oli pyramidin huipulla yöelämässä, ja on yhä. Kyse on vain siitä että me lakkaamme välittämästä. Yli 20 vuotta tasopeliä jossa miehet kisaavat naisista ja jokainen joutuu tajuamaan oman "markkina-arvonsa" halusi sitä tai ei.

Kun sitten tajuaa ettei koskaan ollut komistus eikä koskaan tule olemaan komistus vaan se vähäkin ulkonäkö rapistuu joka tapauksessa, haistattaa pitkät naisten käsityksille ja lähestyy sitä naista joka kiinnostaa, välittämättä onko se liian nuori tai liian tasokas.

Juu, eli olet näitä myötähäpeä miehiä, jotka yrittävät iskeä nuoria naisia ja et tajua, että ne kohteliaasti hymyilee edessä päin, mutta porukalla nauraa teille selän takana tai miettii, että miten tuosta ukkelista pääsee eroon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi tähän ikään mennessä epävarmuuksien karsiutuneen, mutta kyllä vähän kolahti. Tai ehkä enemmän kuitenkin huvitti. Olen siis 37-vuotias, jokunen vuosi sitten eronnut nainen. Olen viettänyt hiljaiseloa miesten suhteen ja keskittynyt lähinnä työhön, harrastuksiin ja lapsemme yhteishuoltajuuteen.

Nyt tulin tehneeksi nettideittiprofiilin. Kuva, pieni esittelyteksti ja ikähaitari miehille 32-45 vuotta. Ei muuta kuin selailemaan. Kun profiileja olin tovin tutkinut, erottui sieltä aika selkeä trendi: ikäiseni miehet hakevat naisia jopa 18-vuotiaasta alkaen, ja ehdoton maksimi naisen iälle huitelee alta neljässäkympissä.

Ei varsinaisesti mitään uutta, ainahan miehille nuori seura kelpaisi. Eniten pysäytti muuan nelikymppisen miehen röyhkeys. Olin käynyt katsomassa hänen profiiliaan, mistä oli ilmeisesti tullut jonkinlainen ilmoitus miehelle. Mies oli käynyt jättämässä minulle viestin, joka kuului suurin piirtein näin: "Kiva profiili, itsekin aina tykännyt y, x ja z. Ikäähän sulla jo on mutta jos tuo välimatka kompensoisi... :)" (Asumme siis samalla paikkakunnalla).

Onko tämä porukka aivan tosissaan? :D Mieshän oli minua pari vuotta vanhempikin. Kaikkiko näistä kuvittelevat löytävänsä parikymppisen?

Aina vuoroviikoittain tulee näitä "miesten ikämieltymykset kauhistuttaa" ketjuja. 

On tyhmää mennä kuittailemaan jonkun iästä, mutta muutenhan tuossa ei mitään huomautettavaa ole. 

Mies valitsee vapaa-ajan harrastukset, työn ja elämäntavan vähintään osittain sen mukaan mikä naisia kiinnostaa ja sitten se paketti pitäisi vielä markkinoida kiinnostavaksi asiakasryhmälle; tämä taito ja kokemus tietysti kehittyy miehillä ajan kanssa, vaikka mieskin vanhenee. Näin kärjistäen naisilla ei samanlaista kehitystä tapahdu eli naiset tarjoavat vain vanhempaa versiota itsestään, jossa ei välttämättä ole kompensoivia ominaisuuksia; kärjistettynä miesten logiikka asioissa toimii näin: "nyt minulla on enemmän karismaa, sosiaalisia taitoja, rahaa, joustavampi elämäntapa jne. mitä kaupitella naisille, joten minulla on enemmän annettavaa naisille" kun taas naisen ajatuskulku on enemmänkin tällainen: "nyt minulla on tämä virka ja säännöllinen ja mukava elämäntapa ja olen hyväksynyt itseni. Nyt voin vaatia miehiltä yhä enemmän." Eli nainen käyttää iän myötä kasautuvia saavutuksia muurin rakentamiseksi ja riman kohottamiseksi itsensä ja miesten välillä, kun taas miehellä päinvastoin. Toki ymmärrän, että on myös pareja, joissa nainen jostain syystä päätyy maksumieheksi jne.

Toki eräänlaista kompensointia on sekin, että testailee ja estelee miestä vähemmän, mutta kukaan ei lähde lopulta romulla ajamaan, vaikka saisi avaimet ilmaiseksi käteen. 

Ja se, että miehen profiilissa lukee, että 18+ kelpaa ei tarkoita sitä, että mies aktiivisesti lähestyisi sen ikäisiä, vaan mies on vain rehellinen omien vieettiensä suhteen eli arvostaa nuoruuden kauneutta ja virkeyttäkin eikä pane vastaan, jos sen ikäinen tulee iholle. Ei mikään estä naistakaan kelpuuttamasta 18 vuotiaita miehiä, mutta kun naiset ja miehet hakevat eri asioita ja siitä seuraa tämä ristiriita. 

"Analyysisi" miesten ja naisten oletetusta ajatuskulusta on todellinen nollapollan pössähdys.

Oikeasti miehet (sorry yleistys, ei tarkoita kaikkia!) varttuessaan, vaurastuessaan ja saadessaan elämänkokemusta alkavat kuvitella itsestään suuria (lue: liikaa), he nostavat naiskriteerinsä itsenä ulottumattomiin. Eivät he ajattele, mitä kaikkea voivat nuorille ja kauniille naisille antaa, vaan mitä heillä on sellaista, mistä nämä "unelmakissat" eivät halua kieltäytyä. Mies itse ei ole kasvanut yhtään, usein mennyt henkisessä kehityksessään jopa takapakkia.

Varttuneemmat, usein eron läpikäyneet naiset sen sijaan eivät ryntää heti uuteen suhteeseen, vaan keskittyvät toipumaan erosta, huolehtimaan lapsistaan ja etsimään elämäänsä muuta sisältöä kuin miehen miellytys, esim. uusia harrastuksia. Näin heistä tosiaan kehittyy entistä parempi versio itsestään. Muutaman vuoden kuluttua nainen suuntaakin treffimaailmaan, toiveikkaana ja tietoisena omasta ihmisarvostaan. Nyt hän on valmis rakastamaan ja jakamaan oppimaansa hyvää. Hänellä ei ole (enää) mahdottomia mieskriteerejä, mutta miehen luonne ja kyky parisuhteeseen ovat ulkonäköä tärkeämpiä.

Hämmentyneenä hän joutuu toteamaan, että tämä versio N2.0 ei kiinnosta nettimiehiä ja vastaavia M2.0 miehiä ei juurikaan ole vapaana. Seksiä kyllä olisi tarjolla nuoresta vaariin. Kukaan itseään arvostava, henkisesti terve ja aikuinen ihminen ei kelpuuta seksisuhdetta korvaamaan toivottua parisuhdetta, oli sitten mies taikka nainen. Parisuhde ja rakastava kumppanuus ovat aivan eri tasolla olevia asioita kuin vietteihin perustuva seksuaalinen tyydytys. Nämä kakskymppisistä tytöistä haaveilevat (!) nelikymppiset kivespussit ja lompakkotelineet eivät omaa henkisiä arvoja. Miten he voisivatkaan arvostaa aikuista naista; eihän heillä ole muuta yhteistä ikäistensä naisten kanssa kuin kokemus erosta ja - ikä.

Näille naisille sanon, ettei ole mitään syytä pahoittaa mieltään näihin ikikolleihin, he ovat mitä ovat, ettekä te oikeasti heitä haluaisikaan! [Väistämättä tuli mieleen lööppi Frederikistä, ikä 70-jtn, joka surkutteli kun parisuhdetta(?!) puolta nuorempaan tyttöystävään ei pelastanut edes kymppitonnien ökymaasturi.]

Ikävämpää on, että niitä ikäisensä kypsyystasolla olevia miehiä on todella harvoin ja vähän sinkkuna.

Vierailija
104/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tämä asia mitenkään vaahtoamalla kummene. Itse olin hieman erilainen ja omiin oloihin vetäytyvä nuorimies, ja jäinkin nuorena teinilimailun ulkopuolelle. Luulin jopa olevani ruma sun muuta. Seurustelin tässä välissä silti vuosia, mutta nyt kolmekymppisenä saanut huomata (ja yllättyä), että mitenkä kova menekki onkaan nuorten (18-25) piirissä. Jopa alaikäinen tuli pokaamaan viime kesänä.

Muutosta on tapahtunut toki muutenkin persoonassa jossain määrin, mutta vaikea keksiä biologian sekä vinouteen kokemushalukkuutta korostavan kulttuurin lisäksi muita selittäviä tekijöitä tälle "arvonnousulle".

Vierailija
105/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen laittanut jopa super-likejä 50v naisille mutta ei näköjään heru :) ovat vielä ton ikäsenä kranttuja näköjään.

Olen myös yllättynyt siitä kuinka epävarmoja 40v+ naiset voivat olla... olen siis aina unelmoinut vanhemmasta business alfa-naaraasta joka olisi melkeinpä hyökkäävä minua kohtaan ja sen tyyppinen joka jahtaa minua, tietää mitä haluaa jne. En tiennytkään että naisten epävarmuus ja huono itsetunto voi jatkua vanhempaan ikään myös.

Vierailija
106/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistutan vain ,että tällä palstallahan ei ole minkäänlaista miesvihaa. 

Eikä naisvihaa.

T.Kananpersetukkainen, ruma, siiderivalas

Vierailija
107/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

PahhhLoL kirjoitti:

Itse olen laittanut jopa super-likejä 50v naisille mutta ei näköjään heru :) ovat vielä ton ikäsenä kranttuja näköjään.

Olen myös yllättynyt siitä kuinka epävarmoja 40v+ naiset voivat olla... olen siis aina unelmoinut vanhemmasta business alfa-naaraasta joka olisi melkeinpä hyökkäävä minua kohtaan ja sen tyyppinen joka jahtaa minua, tietää mitä haluaa jne. En tiennytkään että naisten epävarmuus ja huono itsetunto voi jatkua vanhempaan ikään myös.

Ja varsinkin miesten, kun pitää jatkuvasti olla täällä Mamma palstalla näitä ketjuja samasta aiheesta ulisemassa

Vierailija
108/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Ma pyorin noilla deittisovelluksilla yli nelikymppisena ja huomasin saman. Ja ne omanikaiset jotka olivat kiinnostuneet, olivat jotain mt-ongelmaisia, paihdetapauksia tai yh-isia.

Vaihdoin ikahaitarini 25-30 vuoteen ja seurustelen nyt 30-vuotiaan miehen kanssa. Ei lapsia, ei mt-ongelmia, alkoholia ottaa kohtuudella (4-5 olutta viikossa) ja erittain hyva suhde. Suosittelen sullekin, ei noista toisen kierroksen nelikymppisista ikakriiseilevista ukoista ole mihinkaan. ;) 

N44

Unelmissasi. Ehkä. Ei se sun kissasi mieheksi muutu vaikka onkin karvainen ja urospuolinen.

Kumma kun näitä AV:n unelmapareja (nuori mies, kurppa nainen) ei näy Prismassa tai missään muuallakaan.

Vierailija
109/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kitinää. Vain teoilla on merkitystä.

Vierailija
110/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Ma pyorin noilla deittisovelluksilla yli nelikymppisena ja huomasin saman. Ja ne omanikaiset jotka olivat kiinnostuneet, olivat jotain mt-ongelmaisia, paihdetapauksia tai yh-isia.

Vaihdoin ikahaitarini 25-30 vuoteen ja seurustelen nyt 30-vuotiaan miehen kanssa. Ei lapsia, ei mt-ongelmia, alkoholia ottaa kohtuudella (4-5 olutta viikossa) ja erittain hyva suhde. Suosittelen sullekin, ei noista toisen kierroksen nelikymppisista ikakriiseilevista ukoista ole mihinkaan. ;) 

N44

Unelmissasi. Ehkä. Ei se sun kissasi mieheksi muutu vaikka onkin karvainen ja urospuolinen.

Kumma kun näitä AV:n unelmapareja (nuori mies, kurppa nainen) ei näy Prismassa tai missään muuallakaan.

Näkyyhän niitä aika useinkin nykyään (tumma nuori mies ulkomaalaistaustainen mies + keski-ikäinen naien)...

Vierailija
111/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina vuoroviikoittain tulee näitä "miesten ikämieltymykset kauhistuttaa" ketjuja. 

On tyhmää mennä kuittailemaan jonkun iästä, mutta muutenhan tuossa ei mitään huomautettavaa ole. 

Mies valitsee vapaa-ajan harrastukset, työn ja elämäntavan vähintään osittain sen mukaan mikä naisia kiinnostaa ja sitten se paketti pitäisi vielä markkinoida kiinnostavaksi asiakasryhmälle; tämä taito ja kokemus tietysti kehittyy miehillä ajan kanssa, vaikka mieskin vanhenee. Näin kärjistäen naisilla ei samanlaista kehitystä tapahdu eli naiset tarjoavat vain vanhempaa versiota itsestään, jossa ei välttämättä ole kompensoivia ominaisuuksia; kärjistettynä miesten logiikka asioissa toimii näin: "nyt minulla on enemmän karismaa, sosiaalisia taitoja, rahaa, joustavampi elämäntapa jne. mitä kaupitella naisille, joten minulla on enemmän annettavaa naisille" kun taas naisen ajatuskulku on enemmänkin tällainen: "nyt minulla on tämä virka ja säännöllinen ja mukava elämäntapa ja olen hyväksynyt itseni. Nyt voin vaatia miehiltä yhä enemmän." Eli nainen käyttää iän myötä kasautuvia saavutuksia muurin rakentamiseksi ja riman kohottamiseksi itsensä ja miesten välillä, kun taas miehellä päinvastoin. Toki ymmärrän, että on myös pareja, joissa nainen jostain syystä päätyy maksumieheksi jne.

Toki eräänlaista kompensointia on sekin, että testailee ja estelee miestä vähemmän, mutta kukaan ei lähde lopulta romulla ajamaan, vaikka saisi avaimet ilmaiseksi käteen. 

Ja se, että miehen profiilissa lukee, että 18+ kelpaa ei tarkoita sitä, että mies aktiivisesti lähestyisi sen ikäisiä, vaan mies on vain rehellinen omien vieettiensä suhteen eli arvostaa nuoruuden kauneutta ja virkeyttäkin eikä pane vastaan, jos sen ikäinen tulee iholle. Ei mikään estä naistakaan kelpuuttamasta 18 vuotiaita miehiä, mutta kun naiset ja miehet hakevat eri asioita ja siitä seuraa tämä ristiriita. 

Eipä muuta kuin miettimään et kumpi on tärkeämpi profiilissa, "rehellisyys omien viettien suhteen" ja siitä seurannut ö-mappiin lentäminen, vai tilaisuus tavata oikeasti joku realistisen ikäinen fiksu nainen. Omia valintojahan nämä on. Sulla ei ole kauheasti naisia tosin näkynyt, kakaran ikäisiä tai omaa ikäluokkaasi.

Itse en laittaisi profiiliin mitään ikätoiveita, mutta oma menetyshän se on, jos ennakkoluuloisesti tulkitsee tuota tekstiä sillä tavalla, että siellä setämies kuolaa teinejä vai mitä sanamuotoja naiset keksivätkin, vaikka profiili olisi muuten priimaa. Voihan sitä toiseen tutustua ja varovaisesti tiedustella mitä hän näistä ikäkysymyksistä tarkalleen ajattelee jos ne on itselle niin tärkeitä. 

Mikä ihmeen menetys se on, että passaa teineistä haaveilevat keski-ikäiset miehet? Anteeksi mutta minä en keksi mitään mitä menettäisin jättäessäni tuollaiset miehet ihan kokonaan väliin. Mitä ihmettä sinä luulet että aikuinen nainen tuollaisissa tyypeissä menettää?

Pätee jokaiseen mieheen, joten sinkkuelämä kutsuu.

eri

Ei tuo kyllä jokaiseen mieheen päde ja vaikka pätisikin, niin toki sinkkuelämä on paljon parempi vaihtoehto kuin parisuhde epäsopivan kumppanin kanssa. Edelleenkään en keksi mitään, mitä aikuinen nainen menettäisi jättäessään teineistä haaveilevat miehet välistä.

Vierailija
112/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmaan jonkinlainen trendi on että setämiehiä kiinnostaa yläkoulu ikäiset enemmän mitä vanhemmaksi tulee. Ei siinä sikäli mitään ihmeellistä. Joten ei tarvi miettiä miksi ovat ylipäänsä sinkkuja.

Oma mielipiteeni (olen 31v mies) on että vanhassa vara parempi. Näin on ollut aina. Elämäni parhainta seksiä olen saanut vanhemmilta naisilta (40-50), myös keskustelu sujuu pääasiallisesti paremmin.

Ellei siis lapsen teko ja hedelmällisyys kiinnosta niin ei nuorilla 20v hupakoilla tee yhtään mitään.

Ei kannata masentua.

Vierailija
113/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

N44

Eikä kumma kyllä näy näitä nuori nainen/kurppa mies parejakaan Prismassa tai muualla.Jännää

Vierailija
114/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma ankan poika kirjoitti:

Ei kai tämä asia mitenkään vaahtoamalla kummene. Itse olin hieman erilainen ja omiin oloihin vetäytyvä nuorimies, ja jäinkin nuorena teinilimailun ulkopuolelle. Luulin jopa olevani ruma sun muuta. Seurustelin tässä välissä silti vuosia, mutta nyt kolmekymppisenä saanut huomata (ja yllättyä), että mitenkä kova menekki onkaan nuorten (18-25) piirissä. Jopa alaikäinen tuli pokaamaan viime kesänä.

Muutosta on tapahtunut toki muutenkin persoonassa jossain määrin, mutta vaikea keksiä biologian sekä vinouteen kokemushalukkuutta korostavan kulttuurin lisäksi muita selittäviä tekijöitä tälle "arvonnousulle".

Itse kirjoitat että olit vetäytyvä nuorimies ja nyt kun olet vuosia harjoitellut ihmissuhdetaitoja parisuhteessa ja luultavasti myös työelämässä, et keksi mitään muuta syytä flaksisi paranemiselle kuin ikä? Kertoo siitä miten onnettomalla itsereflektiokyvyllä varustetut miehet kuitenkin kelpaa naisille, kun kehityksesi ei ole tuon pidemmälle edennyt ja silti naisia jo kiinnostaa.

Vierailija
115/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

N44

Eikä kumma kyllä näy näitä nuori nainen/kurppa mies parejakaan Prismassa tai muualla.Jännää

Nämä jälkimmäiset käyvätkin useammin Lidlissä, siksi. 😉

Vierailija
116/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jeesusonherra kirjoitti:

Kyllä se varmaan jonkinlainen trendi on että setämiehiä kiinnostaa yläkoulu ikäiset enemmän mitä vanhemmaksi tulee. Ei siinä sikäli mitään ihmeellistä. Joten ei tarvi miettiä miksi ovat ylipäänsä sinkkuja.

Oma mielipiteeni (olen 31v mies) on että vanhassa vara parempi. Näin on ollut aina. Elämäni parhainta seksiä olen saanut vanhemmilta naisilta (40-50), myös keskustelu sujuu pääasiallisesti paremmin.

Ellei siis lapsen teko ja hedelmällisyys kiinnosta niin ei nuorilla 20v hupakoilla tee yhtään mitään.

Ei kannata masentua.

Oletko transseksuali?

Vierailija
118/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miehiä on nettideiteillä tarjolla noin 5x enemmän kuin naisia.

Saahan sitä haaveilla jopa -20-30 vuotta nuoremmasta tyttiksestä, mutta irl ei vaan onnistu.

Suosittelen seuraavaa:

Rajaa hakua siten, että rajaat pois ne miehet, jotka etsivät itseään nuorempaa seuraa ja p*n vonkujat.

Kas vain-huomaat, että suuri joukko on kutistunut tosi pieneksi, mutta ei hätää -sieltä löytyy ne joihin kannattaa nettideiteillä panostaa.Näin löysin oman helmeni.

Antaa näiden loppujen jäädä sinne haaveilemaan niistä nuoremmista megabeibeistä ja itkemään ja juli-julisemaan sitten täällä, kun ei kunnon suomi-miäs kelpaa krantuille naisille.Byhyy

Noin minäkin aikoinani tein. Jos näin kiinnostavan profiilin esikatselussa, tsekkasin miehen kriteerit naiselle, ja jos haki reilusti itseään nuorempaa tai oli muuten kovin pinnalliset kriteerit niin siirryin seuraavaan, vaikka olisin niihin kriteereihin mahtunutkin. Minulla oli haussa itseni ikäinen samassa elämäntilanteessa oleva mies (= ei pieniä lapsia eikä halua enää lapsia) enkä olisi tehnyt mitään miehellä, joka elää ihan toisenlaisessa arvomaailmassa ja elämäntilanteessa.

Tein samoin. Tiukasti rajasin 3 miestä treffeille. Minulla ehti olla profiili viikon. Kolmet treffit sovin ja yhdet niistä peruin

Tapasin juuri minulle sopivan 3 vuotta itseäni nuoremman miehen, jonka kanssa nyt seurustelen. Toisten treffien jälkeen kerroin miehelle aikovani laittaa profiilini pois. Hän kertoi jo tehneensä niin.

Vierailija
119/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on noin 100 000 miestä enemmän kuin näistä.

Joten ap, Eikun vaklaamaan , jos haluat parisuhteen.Heitä mäkeen nuo itseäsi vanhemmat setämiehet, valinnanvaraa on.

Miehet on tutkimusten mukaan sairaampia ja onnettomimpia silloin kun ovat yksi.Naiset taas avioliitossa tai yksin.Ja meitä yksinäiseksi jätyäutyneitä naisia on paljon.Tämä vs. parisuhde -tämä

Antaa setämiesten ruikuttaa nuorten naisten perään, se jää vain ruikutukseksi ja elämän mittaiseksi yksinäiseksi sellaiseksi.Voi voi ja kyynel

Vierailija
120/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

N44

Nämä jälkimmäiset käyvätkin useammin Lidlissä, siksi. 😉

Eli isä käy tyttären kanssa kaupassa😃

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme