Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovainen poikaystävä

Tahtoisin uskoa
28.05.2019 |

Itseäni kiinnostaa uskon asiat ja tahtoisin tulla uskoon. Ongelma ei ole sinänsä uskovainen poikaystävä vaan se kun ollaan asioista eri mieltä mm se että seksiä ei saa harrastaa ennen avioliittoa... Jos ollaan ns langetti, hän on ollut ns poissa tolaltaan. Itsekin tunnen katumusta, mutta en tykkää draamailla. Onko niin että tarvitsee hävetä seksuaalisija haluja. En pidä seksiä muutenkaan pääasiana vaan sitä rakkautta, lämpöä, aitoa yhteyttä toiseen ja että olisi hyvä olla

Onko täällä ketään joka olisi uskossa tai naimissa esim olet itse uskova ja puoliso ei. Eroaako avioliitto meidän ns pakanoiden kanssa?

Entä miksi on väärin muka ettei saa avioliittoon mennä ei uskovan kanssa jos rakasta kuitenkin toista? Eikö jumala siunaa kuitenkin miehen ja naisen välisen avioliiton?

Miksi jumala ei ole tullut elämääni kaikesta rukoilusta ja aneluista huolimatta? Ja seurakunta ei ole vastaus, koska tässä paikkakunnassa eksytystä ja henkivallat pahoja

Tiedän että tähän ketjuun tullaan irvailemaan, mut odotan silti asiallisia vastauksia

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluja ei tartte hävetä. Ne on Jumalan luomia. Teot eri asia. Kaikki uskovatkaan ei odota avioliittoon, mutta monen mielestä pitäs kyllä.

Mitä tarkoitat että paikkakunnalla pahoja henkivaltoja?

Valhe profeettoja, väärää opetusta, riivaajahenget

Vierailija
42/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan saamaan kastiin kuuluu tuo hurmoshenkinen sokea uskominen. Siinä ei todellakaan ole mitään haluttavaa tai ihailtavaa.[/quote]

Sinäkään et edes ymmärrä missä vaarassa olet kuoleman jälkeen jos et tänä elämäsi aikana ole ottanut vastaan jeesusta. Anna sinäkin muiden uskoa, itse en halua mennä Helvettiin se vasta kauhea paikka onkin, sitä ei voi sanoin kuvata kuinka kamalaa ja hirvittävää ja tuskaista Helvetissä on.

Ja ei en hae hurmos kokemusta se ei tule jumalasta vaan riivaajista[/quote]

Jos Kaikkivaltias Jumala on hyvä ja täydellinen, miksi luoda noin kamala paikka ja sallia kenenkään ihmisen joutuvan sinne? Oletko koskaan kyseenalaistanut, että onko se oikeasti reilua? Mitä jos oma lapsesi joutuisi sinne, olisitko silloinkin sitä mieltä että se on oikein?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan saamaan kastiin kuuluu tuo hurmoshenkinen sokea uskominen. Siinä ei todellakaan ole mitään haluttavaa tai ihailtavaa.

Sinäkään et edes ymmärrä missä vaarassa olet kuoleman jälkeen jos et tänä elämäsi aikana ole ottanut vastaan jeesusta. Anna sinäkin muiden uskoa, itse en halua mennä Helvettiin se vasta kauhea paikka onkin, sitä ei voi sanoin kuvata kuinka kamalaa ja hirvittävää ja tuskaista Helvetissä on.

Ja ei en hae hurmos kokemusta se ei tule jumalasta vaan riivaajista

Jos Kaikkivaltias Jumala on hyvä ja täydellinen, miksi luoda noin kamala paikka ja sallia kenenkään ihmisen joutuvan sinne? Oletko koskaan kyseenalaistanut, että onko se oikeasti reilua? Mitä jos oma lapsesi joutuisi sinne, olisitko silloinkin sitä mieltä että se on oikein?

Olen tutkinut asioita ja olen saanut selville että Helvetti ei ole alunperin ollut tarkoitettu ihmisille, mutta kun synti tuli maailmaa kun adam ja Eva lankesivat niin sitä kautta kai sitten jumala päätti mikä on hyvää ja mikä pahaa.

En voi itse antaa täydellisiä vastauksia vaan sen perusteella mitä lukenut raamattua ja kuunnellut esim tapani suonnon puheita.

Ihmiset on kaikkea sitä mitä raamattu sanoo: petollisia, häijyjä, julmia, panettelijoita, yms ja sen olen elämäni aikana itsekin todennut.

Jumalaan piti tehdä suunnittelma jotta synti sovitettaisiin, hän valitse oman poikansa, Jeesuksen viattomaksi, puhtaaksi uhrikaritsaksi kaikkien meidän syntisten edestä, Jeesuksen ristiinnaulitsemisen myötä jokaisella oli mahdollisuus pelastua, ottamalla vastaan Jeesuksen elämänsä herraksi, katua ja kääntyä, pyytää syntejään anteeksi. Ei ole kysymys siitä kuka olet, oletko hyvä vaiko paha, kiltti vaiko tuhma, rikas vai köyhä, ja kuinka paljon olet tehnyt syntiä, jokaisella on mahdollisuus pelastua, mutta se pitää tapahtua koko sydämisesti eikä pakon edestä.

Ei ole kysymys siitä onko se reilua, että joku joutuu Helvettiin,, mutta valitettava tosiasia on et monet pilkkaa ja naureskelee näille asioille koska ihmisen liha ja lihallinen mieli haluaa kapinoida jumalaa vastaan jatkuvasti, ja sen osoittaa tämän päivän sairas maailma, sallitaan kaiken maailman syntejä, mitkä sotii jumalan hyvää tahtoa vastaan

jumala on hyvä, puhdas ja täydellinen, ihminen sitä vastoin on syntinen kaikella mahdollisimmilla tapaa, vaikka et tekisi julkisyntejä(irtosuhteet, alkoholi, huumeet, homous esimerkiksi) olisit silti syntinen. Ihminen tekee syntiä myös ajatuksin.

Itse tahtoisin ottaa vastaan pelastus, riippumatta ihmisten mielipiteistä niillä ei ole väliä vaan sillä että sielu pelastuu, ihmiset ei pelasta vaan yksin jumala armossaan ja rakkaudessaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän