Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingissä kaikki paikat, palvelut, soittoajat aina ruuhkauntuneita olipa se ilmainen tai kallis.

Vierailija
28.05.2019 |

Olen täällä vuosien varrella tarvinnut milloin mitäkin palveluita ja kaikki hukkuu aina siihen että aikoja ei vain kertakaikkiaan saa, olipa se lääkäri, personal trainer, kampaaja....

Olen täyspäiväisessä työssä ja nyt on vointini romahtanut ( masennus uusinut, minulla on todella pahoja pettymyksiä ja ongelmia itseäni kanssa jotka aioittain tulevat esille). Olen yrittänyt jo 1,5kk saada ajan jollekkin johon voisi mennä juttelemaan tuloksetta.

Välillä tulee olo että palvelut ovat äärimmäisen passiivisia. Miten voi tällaista olla vielä vuonna 2019? Pitääkö minun menettää työkykyni koska ketään ei kiinnosta auttaa?? Ei edes rahalla saa koska yksityisellä on vain se 10 min aika eikä kukaan tajuu mistään mitään.

Haluaisin löytää ihmisen/tahon joka jaksaisi minun kanssani käydä läpi ja ratkoa, olen aivan varma että muutama kerta riittää.

Onko teillä fiilis ettei mistään löydä osaava porukkaa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisesta terveydenhoidosta soitetaan takaisin päin. Ei tarvitse istua loputtomiin musakkia kuunnellen.

Vierailija
2/2 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisesta terveydenhoidosta soitetaan takaisin päin. Ei tarvitse istua loputtomiin musakkia kuunnellen.

Niin soitetaan, mutta varsinainen kynnys onkin vasta siinä, koska takaisinsoittaja arvioi hoidontarpeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi