Auttaako tähän vain aika? (Ihastuminen)
Menin sitten googlaamaan ihastuksen kohteeni niillä vähillä tiedoilla joita hänestä olin pongannut. Ihan vaan tarkoituksena saada lisätietoa.
No löytyihän sitä mm. Nimi ja, että on naimisissa. Sekä upea kuva, jossa hymyilee hurmaavasti. Uskokaa tai älkää ihastuin olentoon jonka en ole koskaan livenä nähnyt hymyilevän.
Nyt vaan ajatukset hänessä ja päivät menee kuvia ja videota tuijotellessa joita löysin.
Tää on järjetöntä ja vie mun kaikki energiat. Mitään en aio tehdä asialle, muuta kuin odotan seuraava hetkeä jolloin mahdollista nähdä.
Tää on niin turhaa ja väsyttävää. Koska oon ihan jäänyt haavemaailmaan ja omaelämä tuntuu jääneen sivuosaan.
Kellään mitään vinkkejä? Oon sit ihan keski-ikäinen enkä mikään 18v.
Toivottavasti aika auttaa!
Olen myös keski-ikäinen juuri lähes 30 vuoden suhteesta eronnut.
Puoli vuotta sitten tapasin miehen, johon ihastuin/ rakastuin niin etten meinaa selvitä ollenkaan.
Tunne on varmasti yksipuolinen, koska olin hänen asiakkaansa eikä hän muistanut kertomiani asioita, jotka luulisin että muistaa jos on toisesta kiinnostunut. Lisäksi kerroin erostani, eli hän olisi ottanut varmaan yhteyttä halutessaan.
En tiedä paljoakaan hänestä, koska en tavatessamme uskaltanut kysyä hänen elämästään esim. onko parisuhteessa, naimisissa ja perhettä ei ole.
En ole tavannut häntä yli kuukauteen, mutta ajattelen ja ikävöin häntä päivittäin.
Miten ihmeessä 45v. voi seota näin totaalisesti?