Ärsyttää, kun en pääse kultajuhliin
Muutama hyvä ystävä olisi menossa ja he kutsuivat minut myös mukaan. Minulla olisi mahdollista osallistua, koska olen kesälomani alkuun asti sairaslomalla rannevamman takia. Ehdotin siis tätä miehelleni, että jos minä menisin ja hän olisi lasten kanssa, kun hänellä on töitäkin huomenna. Ukko totesi, ettei käy, koska jos hän ei pääse kultajuhöiin, niin minunkaan tarvitse sinne mennä. En jaksa alkaa vääntämään ja riitelemään asiasta, mutta kyllä ottaa päähän. Hän ei saanut vapaata töistä, niin ilmeisesti kostaa tämän sitten minulle. Hän olisi varmasti mennyt kysymättä mitään, jos tilanne olisi toisinpäin.
Kommentit (15)
Kuka käskee olemaan tossun alla? Kasvata selkäranka.
Vierailija kirjoitti:
Kuka käskee olemaan tossun alla? Kasvata selkäranka.
Niin kuin aiemmin sanoin, niin en jaksa vääntää asiasta miehen kanssa. Voisinhan minä lähteä ovesta vain ulos, mutta siitä seuraisi miehen puolelta viikkojen kiukuttelu ja mykkäkoulu. Nyt on lastenkin kesälomat alkamassa ja en halua pilata täällä tunnelmaa sen takia, että mies kiukuttelee minulle, kun olen mennyt kultajuhlaan. Eli en ole tossun alla, en vaan jaksa turhaa riitelyä, etenkään näin lasten kesäloman alla. Helpommalla pääsen, kun en vaan mene. Silti tämä ärsyttää, koska en ole aikoihin käynyt missään ja nyt kun vielä erikseen pyydettiin mukaan, niin olisi ollut kiva lähteä.
Ap
Tilanne saa jatkoa...
Mies soitteli muutaman puhelun työkavereilleen ja sai vaihdettua huomisen työvuoron. Nyt sitten ilmoitti lähtevänsä kultajuhliin ja niin lähtikin. Taidan pakata ukon tavarat ja nostaa ne etupihalle odottamaan. Oven lyön turvalukkoon. Ei tarvitse tuollaisen p*skakasan tulla enää takaisin. Nyt kiehuu niin s*atanasti!!!
Ap
Ei helvetti...etta kun han ei paase niin et sinakaan saa menna. Ja sitten lopulta lahti itse :D
Hyvan miehen olet loytanyt.
Mutta AP, vie lapset hoitoon ja lahde sinakin sinne kultajuhliin!
Kun on luuserin alle suostunut....
treffit kirjoitti:
Eipä tämä tilannetta miksikään muuta. AP on tossun alla ja mies on juoppoluuseri.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Eipä tämä tilannetta miksikään muuta. AP on tossun alla ja mies on juoppoluuseri.
Joo mutta eipa tama kommenttisikaan AP:ta ainakaan piristaa taida. :) Tilanne nyt on mika on, tulevaisuuden ratkaisut voi AP itse tehda myohemmin. Mita jos koitettaisiin vaan piristaa hanta eika tuomita?
Ukko pihalle nyt heti. Vaikka sinällään on pieni asia, mutta kertoo kyllä täydellisestä itsekkyydestä ja arvostuksen puutteesta.
Myös tuo, että jos olisit mennyt, olisi mies mököttänyt ja pilannut lastenkin loman, on aika vahva merkki siitä, että teidän on parempi ilman häntä.
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Joo mutta eipa tama kommenttisikaan AP:ta ainakaan piristaa taida. :) Tilanne nyt on mika on, tulevaisuuden ratkaisut voi AP itse tehda myohemmin. Mita jos koitettaisiin vaan piristaa hanta eika tuomita?
Kuinka sekaisin sä olet?! Mikä voi piristää tässä tilanteessa? Ei ainakaan tuommoinen joutava lässytys. Faktat kehiin ja ero vireille. Ei se tästä paremmaksi muutu. Tuetaan sitten eron tultua.
Kiitos tsemppaavista kommenteista.
Toteutin eilen uhkauksen ja nakkasin miehen tavarat pihalle ja löin oven turvalukkoon. Kumpikaan meistä ei siis pidä turvalukon avaimia mukana, käytetään yleensä turvalukkoa vain, jos lähdemme pidemmälle reissulle esim. Mökille.
Ukko tuli joskus klo 2 jälkeen oven taakse ja yritti päästä sisään, laitoin hänelle viestin, että jos herättää lapset oven takana metelöinnillä eikä poistu paikalta, niin soitan poliisit.
Yritti hän viestiä laittaa ja anella, että pääsisi sisään. Samalla kehui, kuinka hauskaa oli ollut ja että minunkin olisi pitänyt olla siellä. Käskin suksia suolle ja jättämään avaimen kukkaruukkuun ja meidät rauhaan.
Nyt aamulla kun vein juniorin päiväkotiin huomasin, että tavarat olivat kadonneet ja avainkin oli kiltisti jätetty kukkaruukkuun.
Puhelin on täynnä anelu ja anteeksipyyntö viestejä, mutta eipä kiinnosta.
Toivottavasti viruu putkassa.
Tajusin illan aikana, kun mietin meidän suhdetta, että aina ukon menot menny omieni edelle. Hän on saanut aina mennä miten lystää ja minä olen kökinyt kotona.
Tämä suhde oli nyt tässä.
Enemmän minua olisi eilen kiinnostanut mennä tapaamaan ystäviäni pitkästä aikaa, kultajuhlat olivat toissijaiset, mutta taas kerran miehen halu mennä juhlimaan meni minun menojen edelle.
En aio vastata ukon viesteihin tai puheluihin, siinähän nyt juhlii kultaa. En myöskään aio pilata lasten lomaa märehtimällä tuota luuseria, vaan aion tehdä kaikki asiat lasten kanssa, mitä olimme suunnitelleet.
Nyt vaan nokka pystyssä eteenpäin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Toteutin eilen uhkauksen ja nakkasin miehen tavarat pihalle ja löin oven turvalukkoon. Kumpikaan meistä ei siis pidä turvalukon avaimia mukana, käytetään yleensä turvalukkoa vain, jos lähdemme pidemmälle reissulle esim. Mökille.
Ukko tuli joskus klo 2 jälkeen oven taakse ja yritti päästä sisään, laitoin hänelle viestin, että jos herättää lapset oven takana metelöinnillä eikä poistu paikalta, niin soitan poliisit.
Yritti hän viestiä laittaa ja anella, että pääsisi sisään. Samalla kehui, kuinka hauskaa oli ollut ja että minunkin olisi pitänyt olla siellä. Käskin suksia suolle ja jättämään avaimen kukkaruukkuun ja meidät rauhaan.
Nyt aamulla kun vein juniorin päiväkotiin huomasin, että tavarat olivat kadonneet ja avainkin oli kiltisti jätetty kukkaruukkuun.
Tajusin illan aikana, kun mietin meidän suhdetta, että aina ukon menot menny omieni edelle. Hän on saanut aina mennä miten lystää ja minä olen kökinyt kotona.
Enemmän minua olisi eilen kiinnostanut mennä tapaamaan ystäviäni pitkästä aikaa, kultajuhlat olivat toissijaiset, mutta taas kerran miehen halu mennä juhlimaan meni minun menojen edelle.
En aio vastata ukon viesteihin tai puheluihin, siinähän nyt juhlii kultaa. En myöskään aio pilata lasten lomaa märehtimällä tuota luuseria, vaan aion tehdä kaikki asiat lasten kanssa, mitä olimme suunnitelleet.
Ap
Miten tama niin kuin kaytannossa - laillisesti - meni? Oliko kamppa sinun omasi tai vuokrasopimus pelkastaan sinun nimissasi? Ei kai toista muuten voi tuosta vaan heittaa pihalle ns. hetken mielijohteesta?
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMiten tama niin kuin kaytannossa - laillisesti - meni? Oliko kamppa sinun omasi tai vuokrasopimus pelkastaan sinun nimissasi? Ei kai toista muuten voi tuosta vaan heittaa pihalle ns. hetken mielijohteesta?
Asunto on, luojan kiitos, minun omistama. Myin aikoinaan perintönä saadun asunonnon ja ostin tämän nykyisen, kun aloin odottaa esikoista. Miehellä ei ole osuutta eikä arpaa tähän asuntoon. Osa kommentoijista sanoivat tossuksi, mutta olen fiksu tossukka :D
Ap
Lisättäköön vielä, että ukko oli 2011 kultajuhlissa minun ollessa esikoisen kanssa kotona. Huomenna lapset ovat muutenkin päiväkodissa ja koulussa ja minä kökin yksin kotona. Kyllä ärsyttää miehen itsekeskeisyys, muistan vielä kun hän 2011 sanoi, että ensi kerralla minäkin pääsen. Tainnut lupaus unohtua.. Ap.
Ps. Pakko avautua