Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytin ruman vauvan

Vierailija
26.05.2019 |

Ei ollenkaan sen näköinen kuin olin kuvitellut. Olisin halunnut suloisen isosilmäisen söpöläisen. Nyt sain pikkusilmäisen ja leveänenäisen vaavin.

Opinkohan koskaan pitämään hänen ulkonäöstään. 😕

Kommentit (147)

Vierailija
1/147 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo tosissas..

Vierailija
2/147 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltähän itse näytät..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/147 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita takaisin sisälle kypsymään

Vierailija
4/147 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan muu oo pettynyt vauvansa ulkonäköön? Onko kaikki heti sellaisessa hattarapöhnässä että onpas mailman kaunein vauva vaikka oikeasti olis kunnon ruttunaama? Ap

Vierailija
5/147 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vauvat ovat suloisia.

Siitäkin huolimatta, että joskus niiden äidit saattavat olla kehittymättömiä ä*liöitä.

Vierailija
6/147 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muka muunlaisia vauvoja kuin rumia? Kaikki näkemäni vauvat on olleet rumia (niin livenä kuin telkasta)

Vierailija
7/147 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna se pois, jollekin rumalle adobtioo hakevalle parille.

Vierailija
8/147 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihan uunituore? Ei vauvat oo aluksi söpöjä! (Paitsi mun oli)

Vierailija
9/147 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku synnytyksen jälkeinen olotila? Kysy joltain terveysalan ihmiseltä, onko normaalia

Vierailija
10/147 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvoilekin ulkonäköpaineita jo aletaan tuputtaa ?

Hädintuskin edes ulos vielä päässyt xD

Vierailija
11/147 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä tulee vähän isompina sellasia isosilmäsiä, aluksi ovat tosiaan vähän kurtussa ja lytyssä..

Vierailija
12/147 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ihan uunituore? Ei vauvat oo aluksi söpöjä! (Paitsi mun oli)

Ja sitten se kaikkia kiinnostavin kysymys, eli hajosko uuni synnytyksessä, eli toisin sanoen repesikö rönttönen?

Vierailija
13/147 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tabu tämäkin mutta kyllä oman vauvan ulkonäköön, sukupuoleen yms voi pettyä ja moni pettyykin.

Vierailija
14/147 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vauvat näyttävät joko A) Jean Sibeliukselta vanhana tai B) Winston Churchilliltä.

Muunnäköisiä vastasyntyneitä ei ole. Matrix toimii näin koska ennen muinoin oli niin suuri lapsikuolleisuus että oli ihan turhaa haaskata kapasiteettia useiden erilaisten vauvankasvojen koodaamiseen.

Vasta joskus 6 kk iässä alkaa esiintyä enemmän vaihtelua.

Vierailija
15/147 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/3 mun lapsista oli sellaisia, että piti totutella ulkonäköön, tyttöjä. Yksi (poika) oli kaunis kuin mikä! Tytöt näytti isältään, poika minun suvulta. :D

Ei meidän tytöt mitään kaunottaria ole vieläkään (olen itse kaunis ja sukumme on kaunis), mutta sitäkin enemmän muita avuja, jotka paaaaaaaljon tärkeämpiä. Älykkäitä, taitavia sosiaalisesti, kauniskäytöksisiä, lahjakkaita musiikissa, tunnollisia, ahkeria. Eipä sitä ulkonäköä enää ajattele.

Vierailija
16/147 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vauva on aivan vastasyntynyt, siis vuorokauden sisään, niin älä huoli. Synnytyksessä saattaa vauva saada turvotusta ja punoitusta, ne tasoittuvat kyllä. Nenä on tarkoituksella leveä ja littana, jotta vauva ei tukehtuisi rinnalla ollessaan, sekin tasoittuu siitä ajallaan. Silmät ovat pienet, ympärillään suojaavaa turvotusta ja kyllä, sekin tasoittuu kyllä ajallaan ja vauva saa silmänsä kunnolla auki.

Olen aloittajan kanssa samaa mieltä siitä, että ne aivan tuoreimmat tulokkaat ovat aika rumia. Omani ainakin ovat olleet, joskin silti rakkaita ja omalla tavallaan kauneinta maan päällä. Parin viikon iässä, ennen-jälkeen hormoninäppyjen, ovat kyllä jo melko lutuisia.

Vierailija
17/147 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöstä toivoin:

https://www.google.com/search?q=vastasyntynyt+vauva&rlz=1C9BKJA_enFI814…

Tämmösen sain:

https://www.mostphotos.com/fi-fi/389672/newborn-baby

Onko lupa olla pettynyt vauvansa ulkonäköön vai onko aihe tabu? Onko pakko kehua kaikille että miten söpö vauva on vaikka sisäisesti ajattelee että en sitten saanut aikaiseksi tän söpömpää vauvaa? Ap

Vierailija
18/147 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2/3 mun lapsista oli sellaisia, että piti totutella ulkonäköön, tyttöjä. Yksi (poika) oli kaunis kuin mikä! Tytöt näytti isältään, poika minun suvulta. :D

Ei meidän tytöt mitään kaunottaria ole vieläkään (olen itse kaunis ja sukumme on kaunis), mutta sitäkin enemmän muita avuja, jotka paaaaaaaljon tärkeämpiä. Älykkäitä, taitavia sosiaalisesti, kauniskäytöksisiä, lahjakkaita musiikissa, tunnollisia, ahkeria. Eipä sitä ulkonäköä enää ajattele.

Mutta myönnän pettyneeni esikoistytön ulkonäköön tämän synnyttyä. Olin lähes järkyttynyt. Olin synnyttänyt anoppini. Not nice.

Onneksi vähän piirteet lientyivät.

Vierailija
19/147 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylemmän kuvan vauva on myös näyttänyt syntyessään alemman kuvan vauvalta. Kuvien vauvat ovat eri ikäisiä.

Vierailija
20/147 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuossa ensimmäisessä kuvassa EI ole vastasyntynyt vauva! :D kaikki ovat alussa tuollaisia toisen kuvan turvotusruttupalloja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä