Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isot pojat uimahallissa naisten puolella

Vierailija
26.05.2019 |

Tiedän, että on kestoaihe, mutta silti jaksaa ihmetyttää... Tänään olin tyttöjeni kanssa Leppävaaran maauimalassa ja eiköhän siellä ollut suihkuhuoneessa joku äiti noin kolmasluokkalaisen pojan kanssa. Poika oli itse visusti uimahousut jalassa ja sen näköinen, että hävettää olla alastomien naisten ja tyttöjen keskellä.
Oikeesti, älkää tuoko kouluikäisiä poikianne naisten puolelle.

Kommentit (622)

Vierailija
441/622 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun täytyy myöntää että en ole edes ajatellut että on jotain tiettyä ikää jolloin naisten puolelle ei enää voisi viedä poikaa. Mun mielestä meidän uimahallissa ei lue säännöissä missään sellaisesta, ainakaan se ei ole kaikkien nähtävillä missään. Joten mistä sellaista voisi edes tietää?

Silti, meillä esikoispoika ehkä juurikin ekalla koki itse olevansa valmis menemään yksin miesten puolelle. Voi olla että ekallakin vielä jonkun kerran kävi naisten puolella, en oikein muista. En myöskään muista että olisi hävennyt siellä olemista tai ajatellut siitä mitään sen kummempaa tuota ennen. Sen sijaan hänen pikkuveljensä alkoi hävetä alastomuuttaan naisten puolella jo 5v.

Silloin otin hänet silti vielä naisten puolelle joitakin kertoja, koska oli tosi villi tapaus ja olisi ollut epäreilua 7v isoveljelle että joutuisi olemaan vastuussa pikkuveljestään. Mutta 6v kävi jo veljensä kanssa miesten puolella ja kaikki meni aivan hyvin.

Tuskin se maailma siihen kaatuu, jos juuri koulun aloittanut 7v vielä kerran pari syksyllä käy naisten puolella, mutta kun jotkut mammat venyttää tätäkin rajaa niihin 12v ADHD-aspergereihin. Tästä se ongelma tulee. 8+ on jo varmasti liian iso joka tilanteessa ja joka syystä.

Vierailija
442/622 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 10 v pojalla (äidin ja siskon kanssa uimahallissa) oli selvä erektiota suihkussa, äiti keskusteli mukavasti kaikien naisien kanssa,  mutta minulta joku mummu kysyi minkä ikäinen poikani on, siis miksi ei ole miehien kanssa - ja hän oli silloin 3 v. :-/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/622 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 10 v pojalla (äidin ja siskon kanssa uimahallissa) oli selvä erektiota suihkussa, äiti keskusteli mukavasti kaikien naisien kanssa,  mutta minulta joku mummu kysyi minkä ikäinen poikani on, siis miksi ei ole miehien kanssa - ja hän oli silloin 3 v. :-/

Kuka hemmetti vie oikeasti pojan naisten puolelle jos hän saa siellä erektion? Joku raja pitää oikeasti olla. Vaikka kuinka olisi erityislapsi, tai vaikka alle kouluikäinen tavallinenkin lapsi, niin silloin ei enää ole naisten puolelle asiaa.

Vierailija
444/622 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika 7v ja ADHD , meille kävi myös kylpylässä niin että meinasi olla hankalaa tämä pesulle meno... Poika ei ollut ikinä käynyt tässä kyseisessä kylpylässä ja meni jo pukuhuoneessa paniikkiin, että minne pitää mennä ja mitä sen pitikään tehdä seuraavaksi.

Vaikka olin hetki sitten sanonut selvästi että kaappiin vaan laitat kylpytakin, menet suihkuun huutelemaan itsesi ja menet ovesta ulos mikä tulee kylpylän puolelle ... Ja kun nämä kylpylät voi tuntua jo sokkeloiselle, ensin pukuhuone, suihku ja ovia monta... Niin eipä oikein onnistunut. Ainut vaihtoehto sitten oli kun pyysin henkilökunnalta apua, oli suihku yhteisen infrapunasaunan vieressä missä sai huuhdella itsensä uimapuku päällä... Mutta tuohon olis kyllä ihan kiva saada jokin ratkaisu, kun ei kaikilla ole isiä jotka lähtee edes koko uimahalliin tai muitakaan sukulaisia.

Vierailija
445/622 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä aika on ajanut minusta ohi, mutta kun minun pojat olivat pieniä niin ylpeyden aihe oli se, jos he osasivat, pystyivät ja pärjäsivät.

Nyt ajatus näyttää olevan se, että tomerana hehkutetaan, että ei pysty, ei osaa, ei pärjää, on hankala, vaikea, isätön tai isää ei kiinnosta, enkä äitikään viitsi tai jaksa, ja diagnooseja A4:n mittainen lista. Sen päälle vielä se, että äiti ja muutkin kilometrin säteellä uupuvat, kun on niin paljon pojassa osaamattomuutta ja haastetta. Armeijan verran apureita tarvitaan, että jokin onnistuu.

Tämä mielikuva näistä jutuista tulee.

Vierailija
446/622 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä poika 7v ja ADHD , meille kävi myös kylpylässä niin että meinasi olla hankalaa tämä pesulle meno... Poika ei ollut ikinä käynyt tässä kyseisessä kylpylässä ja meni jo pukuhuoneessa paniikkiin, että minne pitää mennä ja mitä sen pitikään tehdä seuraavaksi.

Vaikka olin hetki sitten sanonut selvästi että kaappiin vaan laitat kylpytakin, menet suihkuun huutelemaan itsesi ja menet ovesta ulos mikä tulee kylpylän puolelle ... Ja kun nämä kylpylät voi tuntua jo sokkeloiselle, ensin pukuhuone, suihku ja ovia monta... Niin eipä oikein onnistunut. Ainut vaihtoehto sitten oli kun pyysin henkilökunnalta apua, oli suihku yhteisen infrapunasaunan vieressä missä sai huuhdella itsensä uimapuku päällä... Mutta tuohon olis kyllä ihan kiva saada jokin ratkaisu, kun ei kaikilla ole isiä jotka lähtee edes koko uimahalliin tai muitakaan sukulaisia.

Ratkaisu nyt yleensä on juuri tuo että henkilökunta auttaa. Vai millaista ratkaisua ajattelit? Että kaikkien maailman kylpylöiden puku- ja pesutilat standardoidaan samanlaiseen arkkitehtuurin jotta lapsi osaa sitten liikkua kaikissa kun on yhdessä oppinut? Vai että äiti saisi tulla pojan mukaan miesten puolelle?

Vierailija
447/622 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka hemmetti vie oikeasti pojan naisten puolelle jos hän saa siellä erektion? Joku raja pitää oikeasti olla. Vaikka kuinka olisi erityislapsi, tai vaikka alle kouluikäinen tavallinenkin lapsi, niin silloin ei enää ole naisten puolelle asiaa.

Alle kouluikäisellä ei enää ole asiaa?

Vierailija
448/622 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä aika on ajanut minusta ohi, mutta kun minun pojat olivat pieniä niin ylpeyden aihe oli se, jos he osasivat, pystyivät ja pärjäsivät.

Nyt ajatus näyttää olevan se, että tomerana hehkutetaan, että ei pysty, ei osaa, ei pärjää, on hankala, vaikea, isätön tai isää ei kiinnosta, enkä äitikään viitsi tai jaksa, ja diagnooseja A4:n mittainen lista. Sen päälle vielä se, että äiti ja muutkin kilometrin säteellä uupuvat, kun on niin paljon pojassa osaamattomuutta ja haastetta. Armeijan verran apureita tarvitaan, että jokin onnistuu.

Nämä pojat on äitiensä luonnottomia jatkeita, joille ei osata antaa tilaa kasvaa miehiksi.

Vierailija
449/622 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alle kouluikäisellä ei enää ole asiaa?

Ei silloin jos on niin selkeästi jo erotisoinut alastomat tytöt ja naiset.

Vierailija
450/622 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ennenkuulumatonta jos koulussa vietäisi oppilaat samoihin pukeutumistiloihin. Ei edes ekaluokkalaisia voi laittaa näkemään toisiaan alasti. Ei ei ei.

Vierailija
451/622 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se 7 v oo raja. Pitäisi olla 6 v.

Vierailija
452/622 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että pojalla ei ole asiaa naisten puolelle jos

1) Hän itse kokee asian vastenmieliseksi tai voimakkaan ei-toivotuksi

TAI

2) Hän selkeästi kokee tilanteen eroottiseksi esim. erektiolla

TAI

3) Hän todennäköisesti selviäisi myös yksin miesten puolella

TAI

4) Hän on kouluikäinen tai vanhempi

Ja sama pätee toki myös tyttöihin miesten puolella. Toki tyttöjen erektio ei ole yhtä näkyvä, mutta jos käytös muuten viittaa siihen suuntaan niin sitten naisten puolelle tai kokonaan pois.

Vierailija
453/622 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No riippuu ihan lapsesta. Minulla 12v poika jolla on adhd ja ei pärjää yksikseen miesten puolella niin otan mukaan naisten puolelle. Ja ihan ilman uimahousuja on ja peseytyy kunnolla.

Auttaako äiti kepesten pesemisessä? Itse olen huomannut että imasemalla saa virtsaputkenki helposti puhdistumaan.

Vierailija
454/622 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erityisesti häiritsee ne eksoottiset parrakkaat yksin tulleet pikkupojat.

Hei Jorma. Ihan vain nyt rohkeasti ulos kaapista! Ymmärrän että idän eksotiikka vetoaa ja aiheuttaa kutinaa kivesten takana.

Vierailija
455/622 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uimahallilla voisi olla mies ja naispuoliset avustajat joiden tuella nämä isommat erityislapset selviytyisivät pesu- ja pukeutumistiloissa. Ei yli 7-vuotiasta voi viedä toisen sukupuolen tiloihin.

Tämä! Toisi samalla lisää työpaikkoja kun kunnat palkkaisi avustajia uimahalleille.

Vierailija
456/622 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uimahallilla voisi olla mies ja naispuoliset avustajat joiden tuella nämä isommat erityislapset selviytyisivät pesu- ja pukeutumistiloissa. Ei yli 7-vuotiasta voi viedä toisen sukupuolen tiloihin.

Tämä! Toisi samalla lisää työpaikkoja kun kunnat palkkaisi avustajia uimahalleille.

Kunnilla ei ole rahaa yhtään mihinkään, kun entisetkin palvelut karsitaan.

Vierailija
457/622 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi vaivaudun vastaamaan, kun tämä sairaalloinen uhriutuja on todennäköisesti provo, mutta nimenomaan kyllä naisten edun vuoksi on ollut tapana, että pieni poika voi mennä äitinsä kanssa naisten puolelle, tyttö ei miesten puolelle. Ne pojat on siellä äitiensä pakottamina ja ihan peseytymässä, eivät kyyläämässä. Suihkussa tuskin kenelläkään on älypuhelinta ja äiti tuskin sallisi kuvaamisen.

Avaahan hieman tuota minkälainen naisten etu siinä toteutuu?

Ettei nainen tai tyttö koskaan joudu olemaan alasti aikuisen miehen edessä.

Olet provo, mutta kommentoin silti. Mielummin olen alasti aikuisen miehen edessä kuin iljettävän pikkupojan edessä.

Vierailija
458/622 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti osaaminen on hieno juttu, mutta emme myöskään peittele osaamattomuutta ja haasteita. Ne eivät ole häpeä, niin kuin ennen.

Vierailija
459/622 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi ennenkuulumatonta jos koulussa vietäisi oppilaat samoihin pukeutumistiloihin. Ei edes ekaluokkalaisia voi laittaa näkemään toisiaan alasti. Ei ei ei.

Esikoulussa täytyy mennä poikien ja tyttöjen yhdessä alasti suihkuun. Poikani on ihan loppuvuodesta syntynyt, mutta koki sen silloin jo 5-6 -vuotiaana todella vastenmieliseksi. Koska hän on loppuvuodesta syntynyt, niin tuli myös hieman kysymykseksi mahdollinen koulun aloituksen lykkääminen vuodella. Tuo ajatus siitä että pitäisi eskari käydä uudelleen kyllä sammutti äkkiä nuo ajatukset.

Vierailija
460/622 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No riippuu ihan lapsesta. Minulla 12v poika jolla on adhd ja ei pärjää yksikseen miesten puolella niin otan mukaan naisten puolelle. Ja ihan ilman uimahousuja on ja peseytyy kunnolla.

Auttaako äiti kepesten pesemisessä? Itse olen huomannut että imasemalla saa virtsaputkenki helposti puhdistumaan.

Minkälainen ihminen on tälläisen kommentin takana? Haluaisin oikeasti tietää, koska en pysty ymmärtämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi